Hij is nog commentator van RTL hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:52 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Op Wikipedia staat helaas ook helemaal niks over wat er met hem is gebeurd.
jaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:11 schreef djstoffel het volgende:
[..]
dan had leo driessen tenminste ook nog gewoon tijd gehad voor zn rubriekje. Die is nu vervallen ...
vond dat altijd wel praktisch en lachuquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:11 schreef djstoffel het volgende:
[..]
dan had leo driessen tenminste ook nog gewoon tijd gehad voor zn rubriekje. Die is nu vervallen ...
klopt ja, kwamen meestal niet verder dan "weet ik niet" "daar doe ik geen uitspraak over" "moet je aan de clubleiding vragen". het is alleen leuk om coaches als van Gaal uit te nodigen die wat te zeggen hebben (maar van Gaal zal er niet snel aanschuiven ben ik bang).quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Zou het prima vinden als er geen gasten meer komen, voegde vaak toch amper wat toe.
Dat snap ik ook niet waarom er zo om gelachen wordt. Het zal wel die ongeinteresseerde houding zijn die "het publiek" grappig vindt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:45 schreef Gelderland het volgende:
Genee was wel weer fijn... alleen kan ik die Willem niet uitstaanWat een irritant mannetje vind ik het... Hij speelt onderhand een rol om zo droog/nuchter over te komen, maar weet dondersgoed dat sommige mensen telkens om hem moeten lachen (waarom snap ik niet, want 't zijn domme/droge/rare opmerkingen).......
nee, het programma zou in mijn ogen een stuk verbeteren als die Willem weg is, wat een overschatte kerel is dat...misselijkmakend met die opmerkingen(ook toen hij zich probeerde te verdedigen toen Genee iets zei over zijn uitspraak, LOL, voelde hij zich helemaal aangevallen terwijl Genee hem alleen quote)...
tja, dat vinden jij en vele grappigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:43 schreef Pedroso het volgende:
Altijd grappig, die Willem. Hij kijkt volgens zeggen alles wat met voetbal te maken heeft (tot aan de Turkse 2e divisie toe) maar als het hem niet uitkomt dan heeft hij de wedstrijd niet gezien of was hij de hond aan het uitlaten.
Lees het topic maar eens door.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is er ergens nog online een herhaling oid?
Ik vind het alleen grappig omdat hij zichzelf de laatste tijd ontzettend te kijk zet. Hij voegt voetbaltechnisch gesproken niets toe aan het programma en het is beschamend hoe een 'kritisch' journalist als Derksen hem in zijn kont kruipt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:33 schreef Gelderland het volgende:
[..]
tja, dat vinden jij en vele grappigNou leuk zeg. Het is idd gewoon arrogant en ongeinteresseerd. Als iemand wat kritisch naar hem wordt, dan schiet hij gelijk in de verdediging en stelt ALTIJD een vraag terug... let maar eens op (in de trant van: 'vind jij dat dan normaal dat zo'n gassie dat doet?', 'wat moet ik dan, die vent bij zijn oren grijpen'?)..... walgelijk mannetje
maar nogmaals, vele vinden hem leuk, ik begrijp niet waarom...
Oh zeker wel, ze moeten gewoon weer Hugo Camps erbij zettenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:47 schreef BVO het volgende:
Zonder Willem geen VI. Lang leve Willem.
ja, die hadden we in het begin idd ook nog!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Oh zeker wel, ze moeten gewoon weer Hugo Camps erbij zetten
Die zei een jaar terug nog dat Leonard een goeie aankoop wasquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Oh zeker wel, ze moeten gewoon weer Hugo Camps erbij zetten
Ach, laten we het houden op Vlaams chauvinisme.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:41 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Die zei een jaar terug nog dat Leonard een goeie aankoop was
Haha inderdaadquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:31 schreef BB-boy het volgende:
Het is weer begonnen.
En johan zit weer az te verdedigenAl komt dat ook door Genee.
Vertel, ff gemist.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef Chivu het volgende:
Die reactie van Stekelenburg na de 2e goal van Suarez![]()
![]()
en Stam was ook nogeens enorm belangrijk vorig jaarquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Welke drol haalt het overigens uit zijn hoofd om na een seizoen te concluderen dat Jaap Stam een miskoop is? Zeker een of andere kakkerlak uit Jorien's vriendenkring?
![]()
Derksen heeft hem stiekem voor de uitzending een mailtje gestuurd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Welke drol haalt het overigens uit zijn hoofd om na een seizoen te concluderen dat Jaap Stam een miskoop is? Zeker een of andere kakkerlak uit Jorien's vriendenkring?
![]()
Ajax-supporters zijn er juist haantje de voorste mee om na 1 seizoen, soms na 1 wedstrijd al, te concluderen of een speler al dan niet een miskoop is. Zie Charisteas en Rosenberg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:43 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
Stam was toch een topaankoop en Charisteas en Rosenberg waren toch miskopen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ajax-supporters zijn er juist haantje de voorste mee om na 1 seizoen, soms na 1 wedstrijd al, te concluderen of een speler al dan niet een miskoop is. Zie Charisteas en Rosenberg.
Iedere wedstrijd wordt zijn naam luid en krachtig gescandeerd en jij gaat beweren dat een of andere Ajax supporter maar besloten heeft om een mailtje te sturen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ajax-supporters zijn er juist haantje de voorste mee om na 1 seizoen, soms na 1 wedstrijd al, te concluderen of een speler al dan niet een miskoop is. Zie Charisteas en Rosenberg.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:46 schreef Chivu het volgende:
[..]
Derksen heeft hem stiekem voor de uitzending een mailtje gestuurd.
Op basis waarvan, niet op basis van zijn prestaties vorig jaar. Wellicht enkel op basis van zijn naam en reputatie.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:47 schreef Chivu het volgende:
[..]
Stam was toch een topaankoop en Charisteas en Rosenberg waren toch miskopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |