Nee, Derksen jatte op maandagochtend altijd de nieuwtjes van zijn redacteuren, op zondagavond heeft ie niets..quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Geen nieuwtjes of wel?
Maar je bleef dus wel kijkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:12 schreef Urquhart het volgende:
Ik zat echt tenenkrommend naar die man te kijken.
Geef Genee maar de schuldquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Genee moet gewoon niet zulke domme vragen stellen aan Willem.
Ik vind het ook logisch hoor om kritische vragen te stellen aan Willem, anders moet Willem er maar niet gaan zitten. Volgende keer mag die ook wat gaan vragen over Nelissequote:Op maandag 20 augustus 2007 11:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Geef Genee maar de schuldDat lokt die Van Hanegem toch zelf uit door niet op de persconferenties te verschijnen. Ik ben blij dat die Genee doorvroeg, dat deed Babs namelijk nooit en je zag gelijk dat Van Hanegem bij een beetje kritische aanpak ineens niet zo leuk meer was.
Er is al tijden bekend dat ie geen persconferenties zou doen, met de reden erbij, maar Wilfred moet weereens eigenwijs doen, en toch vragen waarom.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Geef Genee maar de schuldDat lokt die Van Hanegem toch zelf uit door niet op de persconferenties te verschijnen. Ik ben blij dat die Genee doorvroeg, dat deed Babs namelijk nooit en je zag gelijk dat Van Hanegem bij een beetje kritische aanpak ineens niet zo leuk meer was.
Nee hoor, ik vind alleen dat Van Hanegem van twee walletjes eet. Hij wil de lusten maar niet de lasten. Hoofdtrainer zijn, een column in het AD en bij Voetbal Insite optreden. En als hij dan nog iets toevoegt, maar dat doet hij ook niet dooddoeners als "dat interesseert me niet" vliegen om je oren en Willem heeft zijn zakken weer gevuld.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er is al tijden bekend dat ie geen persconferenties zou doen, met de reden erbij, maar Wilfred moet weereens eigenwijs doen, en toch vragen waarom.
Top-journalistiek zeker in jouw ogen ?
Moet ie dan maar zijn vuist zo diep mogelijk in de kont van Willem steken? Van Hanegem gaat daar toch zelf op zondagavond zitten, na een speelweekend. Tuurlijk krijg je dan vragen over de wedstrijd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er is al tijden bekend dat ie geen persconferenties zou doen, met de reden erbij, maar Wilfred moet weereens eigenwijs doen, en toch vragen waarom.
Top-journalistiek zeker in jouw ogen ?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:46 schreef MrSleep het volgende:
Van Hanegem...Er komt werkelijk niks zinnigs uit en ik vraag me af hoe zijn selectie bij Utrecht hem serieus kan nemen![]()
Misschien neemt het nog wel verder toe als het zo vermakelijk blijft. Dit was toch wel erg leuke TV achteraf met die zuurpruim van een Willem die geen enkele vraag van Wilfred normaal wilde benantwoordenquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
595.000 kijkers.
Dat is meer dan Barend ooit gehaald heeft.
Zolang hij een van de beteren is, zal hij wel op tv blijven. Niet omdat jij 'm tergend vindt gaan ze 'm van de buis halenquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:42 schreef Wooldoor het volgende:
Ik blijf het toch een tergend ventje vinden die Genee jammer dat hij nog steeds op tv is.
Dat vond ik altijd zo geweldigquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:29 schreef Urquhart het volgende:
http://youtube.com/watch?v=nFibBFaoVE4
Zullen ze dit ook weer gaan herintroduceren?
Dat vraag ik mij ook wel eens af. Of hij laat de trainingen ook nog eens doen door zijn assistenten en is hij alleen het gezicht van de clubquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:46 schreef MrSleep het volgende:
Van Hanegem...Er komt werkelijk niks zinnigs uit en ik vraag me af hoe zijn selectie bij Utrecht hem serieus kan nemen![]()
Ach gut, snap je niet dat WvH een rol speelt op TV, en bij FC Utrecht gewoon zichzelf is, en juist enorm veel zinnige dingen zegt ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:46 schreef MrSleep het volgende:
Dat die ijdeltuit die extreem hard lacht om zijn eigen grappen een van de "betere" is zegt weer genoeg over tv. Waar is de Mart Smeets van het voetbal?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:15 schreef knnth het volgende:
[..]
Zolang hij een van de beteren is, zal hij wel op tv blijven. Niet omdat jij 'm tergend vindt gaan ze 'm van de buis halen
Hij ziet er geen reden in om voor een minuut zijn licht op de wedstrijd te laten vallen en vervolgens ook nog ''cliché'' vragen te beantwoorden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:48 schreef planethugo het volgende:
waarom doet willem die persconferenties eigenlijk niet? Was er wel al van op de hoogte maar heb de rede niet meegekregen
Ja, waar is de dikke zelfingenomen pad van het voetbal? Johan speelt het, maar dat is cabaret.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:44 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat die ijdeltuit die extreem hard lacht om zijn eigen grappen een van de "betere" is zegt weer genoeg over tv. Waar is de Mart Smeets van het voetbal?
tis rtl, die kennen internet nog nauwelijksquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:34 schreef Mooi_boy het volgende:
Is de aflevering nergens terug te zien op internet?
Van Halst is een goede katalysator voor de felle Derksen. Hij geeft tegengas waar nodig. Op zichzelf is Van Halst weinig boeiend, maar met Genee en Derksen naast elkaar aan tafel heeft hij wel een toegevoegde waarde, vind ik.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:18 schreef faun het volgende:
Het decor is mij te donker en ik vind Jan van Halst geen man voor Discussies hij voegt niets toe aan het amusementsgehalte ook.
idd was beter geweest, nu is het echt een voetbalmarathon op zondagquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:33 schreef Mooi_boy het volgende:
Ik mis het echt op de maandag avond....
lekker toch, gewoon van 19 tot 24 uur non-stop samenvattingen en gelul over voetbalquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
idd was beter geweest, nu is het echt een voetbalmarathon op zondag
ja en heel toevallig bij de graafschap-ajax. Gelukkig blijft ze buiten beeldquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:18 schreef existenz het volgende:
[..]
Barbara doet tegenwoordig de vragen stellen aan de spelers...
Het is wel je stokpaardje he? Jezusquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:56 schreef djstoffel het volgende:
[..]
ja en heel toevallig bij de graafschap-ajax. Gelukkig blijft ze buiten beeld
dan had leo driessen tenminste ook nog gewoon tijd gehad voor zn rubriekje. Die is nu vervallen ...quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
idd was beter geweest, nu is het echt een voetbalmarathon op zondag
nee jezus niet. Ben atheist, maar doe er al een tijdje niks meer aanquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:01 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het is wel je stokpaardje he? Jezus![]()
eensch dusquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:33 schreef Mooi_boy het volgende:
Ik mis het echt op de maandag avond....
iets voor half 11 is er wel een kwartier durend programma: eredivisie samenvattingen, maar verwacht niet dat Leo daar iets mee te maken heeftquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:11 schreef djstoffel het volgende:
[..]
dan had leo driessen tenminste ook nog gewoon tijd gehad voor zn rubriekje. Die is nu vervallen ...
Op Wikipedia staat helaas ook helemaal niks over wat er met hem is gebeurd. Kom er alleen wel achter dat hij schuldig aan het schrijven van de songtektst "Dromen zijn Bedrog"quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:29 schreef planethugo het volgende:
[..]
iets voor half 11 is er wel een kwartier durend programma: eredivisie samenvattingen, maar verwacht niet dat Leo daar iets mee te maken heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |