Nee, Derksen jatte op maandagochtend altijd de nieuwtjes van zijn redacteuren, op zondagavond heeft ie niets..quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Geen nieuwtjes of wel?
Maar je bleef dus wel kijkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:12 schreef Urquhart het volgende:
Ik zat echt tenenkrommend naar die man te kijken.
Geef Genee maar de schuldquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Genee moet gewoon niet zulke domme vragen stellen aan Willem.
Ik vind het ook logisch hoor om kritische vragen te stellen aan Willem, anders moet Willem er maar niet gaan zitten. Volgende keer mag die ook wat gaan vragen over Nelissequote:Op maandag 20 augustus 2007 11:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Geef Genee maar de schuldDat lokt die Van Hanegem toch zelf uit door niet op de persconferenties te verschijnen. Ik ben blij dat die Genee doorvroeg, dat deed Babs namelijk nooit en je zag gelijk dat Van Hanegem bij een beetje kritische aanpak ineens niet zo leuk meer was.
Er is al tijden bekend dat ie geen persconferenties zou doen, met de reden erbij, maar Wilfred moet weereens eigenwijs doen, en toch vragen waarom.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Geef Genee maar de schuldDat lokt die Van Hanegem toch zelf uit door niet op de persconferenties te verschijnen. Ik ben blij dat die Genee doorvroeg, dat deed Babs namelijk nooit en je zag gelijk dat Van Hanegem bij een beetje kritische aanpak ineens niet zo leuk meer was.
Nee hoor, ik vind alleen dat Van Hanegem van twee walletjes eet. Hij wil de lusten maar niet de lasten. Hoofdtrainer zijn, een column in het AD en bij Voetbal Insite optreden. En als hij dan nog iets toevoegt, maar dat doet hij ook niet dooddoeners als "dat interesseert me niet" vliegen om je oren en Willem heeft zijn zakken weer gevuld.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er is al tijden bekend dat ie geen persconferenties zou doen, met de reden erbij, maar Wilfred moet weereens eigenwijs doen, en toch vragen waarom.
Top-journalistiek zeker in jouw ogen ?
Moet ie dan maar zijn vuist zo diep mogelijk in de kont van Willem steken? Van Hanegem gaat daar toch zelf op zondagavond zitten, na een speelweekend. Tuurlijk krijg je dan vragen over de wedstrijd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er is al tijden bekend dat ie geen persconferenties zou doen, met de reden erbij, maar Wilfred moet weereens eigenwijs doen, en toch vragen waarom.
Top-journalistiek zeker in jouw ogen ?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:46 schreef MrSleep het volgende:
Van Hanegem...Er komt werkelijk niks zinnigs uit en ik vraag me af hoe zijn selectie bij Utrecht hem serieus kan nemen![]()
Misschien neemt het nog wel verder toe als het zo vermakelijk blijft. Dit was toch wel erg leuke TV achteraf met die zuurpruim van een Willem die geen enkele vraag van Wilfred normaal wilde benantwoordenquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
595.000 kijkers.
Dat is meer dan Barend ooit gehaald heeft.
Zolang hij een van de beteren is, zal hij wel op tv blijven. Niet omdat jij 'm tergend vindt gaan ze 'm van de buis halenquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:42 schreef Wooldoor het volgende:
Ik blijf het toch een tergend ventje vinden die Genee jammer dat hij nog steeds op tv is.
Dat vond ik altijd zo geweldigquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:29 schreef Urquhart het volgende:
http://youtube.com/watch?v=nFibBFaoVE4
Zullen ze dit ook weer gaan herintroduceren?
Dat vraag ik mij ook wel eens af. Of hij laat de trainingen ook nog eens doen door zijn assistenten en is hij alleen het gezicht van de clubquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:46 schreef MrSleep het volgende:
Van Hanegem...Er komt werkelijk niks zinnigs uit en ik vraag me af hoe zijn selectie bij Utrecht hem serieus kan nemen![]()
Ach gut, snap je niet dat WvH een rol speelt op TV, en bij FC Utrecht gewoon zichzelf is, en juist enorm veel zinnige dingen zegt ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:46 schreef MrSleep het volgende:
Dat die ijdeltuit die extreem hard lacht om zijn eigen grappen een van de "betere" is zegt weer genoeg over tv. Waar is de Mart Smeets van het voetbal?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:15 schreef knnth het volgende:
[..]
Zolang hij een van de beteren is, zal hij wel op tv blijven. Niet omdat jij 'm tergend vindt gaan ze 'm van de buis halen
Hij ziet er geen reden in om voor een minuut zijn licht op de wedstrijd te laten vallen en vervolgens ook nog ''cliché'' vragen te beantwoorden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:48 schreef planethugo het volgende:
waarom doet willem die persconferenties eigenlijk niet? Was er wel al van op de hoogte maar heb de rede niet meegekregen
Ja, waar is de dikke zelfingenomen pad van het voetbal? Johan speelt het, maar dat is cabaret.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:44 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat die ijdeltuit die extreem hard lacht om zijn eigen grappen een van de "betere" is zegt weer genoeg over tv. Waar is de Mart Smeets van het voetbal?
tis rtl, die kennen internet nog nauwelijksquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:34 schreef Mooi_boy het volgende:
Is de aflevering nergens terug te zien op internet?
Van Halst is een goede katalysator voor de felle Derksen. Hij geeft tegengas waar nodig. Op zichzelf is Van Halst weinig boeiend, maar met Genee en Derksen naast elkaar aan tafel heeft hij wel een toegevoegde waarde, vind ik.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:18 schreef faun het volgende:
Het decor is mij te donker en ik vind Jan van Halst geen man voor Discussies hij voegt niets toe aan het amusementsgehalte ook.
idd was beter geweest, nu is het echt een voetbalmarathon op zondagquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:33 schreef Mooi_boy het volgende:
Ik mis het echt op de maandag avond....
lekker toch, gewoon van 19 tot 24 uur non-stop samenvattingen en gelul over voetbalquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
idd was beter geweest, nu is het echt een voetbalmarathon op zondag
ja en heel toevallig bij de graafschap-ajax. Gelukkig blijft ze buiten beeldquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:18 schreef existenz het volgende:
[..]
Barbara doet tegenwoordig de vragen stellen aan de spelers...
Het is wel je stokpaardje he? Jezusquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:56 schreef djstoffel het volgende:
[..]
ja en heel toevallig bij de graafschap-ajax. Gelukkig blijft ze buiten beeld
dan had leo driessen tenminste ook nog gewoon tijd gehad voor zn rubriekje. Die is nu vervallen ...quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
idd was beter geweest, nu is het echt een voetbalmarathon op zondag
nee jezus niet. Ben atheist, maar doe er al een tijdje niks meer aanquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:01 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het is wel je stokpaardje he? Jezus![]()
eensch dusquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:33 schreef Mooi_boy het volgende:
Ik mis het echt op de maandag avond....
iets voor half 11 is er wel een kwartier durend programma: eredivisie samenvattingen, maar verwacht niet dat Leo daar iets mee te maken heeftquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:11 schreef djstoffel het volgende:
[..]
dan had leo driessen tenminste ook nog gewoon tijd gehad voor zn rubriekje. Die is nu vervallen ...
Op Wikipedia staat helaas ook helemaal niks over wat er met hem is gebeurd. Kom er alleen wel achter dat hij schuldig aan het schrijven van de songtektst "Dromen zijn Bedrog"quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:29 schreef planethugo het volgende:
[..]
iets voor half 11 is er wel een kwartier durend programma: eredivisie samenvattingen, maar verwacht niet dat Leo daar iets mee te maken heeft![]()
Hij is nog commentator van RTL hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:52 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Op Wikipedia staat helaas ook helemaal niks over wat er met hem is gebeurd.
jaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:11 schreef djstoffel het volgende:
[..]
dan had leo driessen tenminste ook nog gewoon tijd gehad voor zn rubriekje. Die is nu vervallen ...
vond dat altijd wel praktisch en lachuquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:11 schreef djstoffel het volgende:
[..]
klopt ja, kwamen meestal niet verder dan "weet ik niet" "daar doe ik geen uitspraak over" "moet je aan de clubleiding vragen". het is alleen leuk om coaches als van Gaal uit te nodigen die wat te zeggen hebben (maar van Gaal zal er niet snel aanschuiven ben ik bang).quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Zou het prima vinden als er geen gasten meer komen, voegde vaak toch amper wat toe.
Dat snap ik ook niet waarom er zo om gelachen wordt. Het zal wel die ongeinteresseerde houding zijn die "het publiek" grappig vindt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:45 schreef Gelderland het volgende:
Genee was wel weer fijn... alleen kan ik die Willem niet uitstaanWat een irritant mannetje vind ik het... Hij speelt onderhand een rol om zo droog/nuchter over te komen, maar weet dondersgoed dat sommige mensen telkens om hem moeten lachen (waarom snap ik niet, want 't zijn domme/droge/rare opmerkingen).......
nee, het programma zou in mijn ogen een stuk verbeteren als die Willem weg is, wat een overschatte kerel is dat...misselijkmakend met die opmerkingen(ook toen hij zich probeerde te verdedigen toen Genee iets zei over zijn uitspraak, LOL, voelde hij zich helemaal aangevallen terwijl Genee hem alleen quote)...
tja, dat vinden jij en vele grappigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:43 schreef Pedroso het volgende:
Altijd grappig, die Willem. Hij kijkt volgens zeggen alles wat met voetbal te maken heeft (tot aan de Turkse 2e divisie toe) maar als het hem niet uitkomt dan heeft hij de wedstrijd niet gezien of was hij de hond aan het uitlaten.
Lees het topic maar eens door.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is er ergens nog online een herhaling oid?
Ik vind het alleen grappig omdat hij zichzelf de laatste tijd ontzettend te kijk zet. Hij voegt voetbaltechnisch gesproken niets toe aan het programma en het is beschamend hoe een 'kritisch' journalist als Derksen hem in zijn kont kruipt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:33 schreef Gelderland het volgende:
[..]
tja, dat vinden jij en vele grappigNou leuk zeg. Het is idd gewoon arrogant en ongeinteresseerd. Als iemand wat kritisch naar hem wordt, dan schiet hij gelijk in de verdediging en stelt ALTIJD een vraag terug... let maar eens op (in de trant van: 'vind jij dat dan normaal dat zo'n gassie dat doet?', 'wat moet ik dan, die vent bij zijn oren grijpen'?)..... walgelijk mannetje
maar nogmaals, vele vinden hem leuk, ik begrijp niet waarom...
Oh zeker wel, ze moeten gewoon weer Hugo Camps erbij zettenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:47 schreef BVO het volgende:
Zonder Willem geen VI. Lang leve Willem.
ja, die hadden we in het begin idd ook nog!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Oh zeker wel, ze moeten gewoon weer Hugo Camps erbij zetten
Die zei een jaar terug nog dat Leonard een goeie aankoop wasquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Oh zeker wel, ze moeten gewoon weer Hugo Camps erbij zetten
Ach, laten we het houden op Vlaams chauvinisme.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:41 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Die zei een jaar terug nog dat Leonard een goeie aankoop was
Haha inderdaadquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:31 schreef BB-boy het volgende:
Het is weer begonnen.
En johan zit weer az te verdedigenAl komt dat ook door Genee.
Vertel, ff gemist.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef Chivu het volgende:
Die reactie van Stekelenburg na de 2e goal van Suarez![]()
![]()
en Stam was ook nogeens enorm belangrijk vorig jaarquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Welke drol haalt het overigens uit zijn hoofd om na een seizoen te concluderen dat Jaap Stam een miskoop is? Zeker een of andere kakkerlak uit Jorien's vriendenkring?
![]()
Derksen heeft hem stiekem voor de uitzending een mailtje gestuurd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Welke drol haalt het overigens uit zijn hoofd om na een seizoen te concluderen dat Jaap Stam een miskoop is? Zeker een of andere kakkerlak uit Jorien's vriendenkring?
![]()
Ajax-supporters zijn er juist haantje de voorste mee om na 1 seizoen, soms na 1 wedstrijd al, te concluderen of een speler al dan niet een miskoop is. Zie Charisteas en Rosenberg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:43 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
Stam was toch een topaankoop en Charisteas en Rosenberg waren toch miskopen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ajax-supporters zijn er juist haantje de voorste mee om na 1 seizoen, soms na 1 wedstrijd al, te concluderen of een speler al dan niet een miskoop is. Zie Charisteas en Rosenberg.
Iedere wedstrijd wordt zijn naam luid en krachtig gescandeerd en jij gaat beweren dat een of andere Ajax supporter maar besloten heeft om een mailtje te sturen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ajax-supporters zijn er juist haantje de voorste mee om na 1 seizoen, soms na 1 wedstrijd al, te concluderen of een speler al dan niet een miskoop is. Zie Charisteas en Rosenberg.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:46 schreef Chivu het volgende:
[..]
Derksen heeft hem stiekem voor de uitzending een mailtje gestuurd.
Op basis waarvan, niet op basis van zijn prestaties vorig jaar. Wellicht enkel op basis van zijn naam en reputatie.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:47 schreef Chivu het volgende:
[..]
Stam was toch een topaankoop en Charisteas en Rosenberg waren toch miskopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |