Het is begonnen als een bash/schreeuwpartij richting Lieke maar het is wel steeds inhoudelijker aan het worden en degenen die onder vuur komen zijn Nada en nixquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:23 schreef ericahysterica het volgende:
navond ik val weer met mijn neus in de boter. Nix en nadia onder vuur .....spannend allemaal
Mag ik raden?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:26 schreef mootie het volgende:
Ik hoaaat dat mens doar.......
Wat is dat voor een dialect?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:26 schreef mootie het volgende:
thx voor de infoquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is begonnen als een bash/schreeuwpartij richting Lieke maar het is wel steeds inhoudelijker aan het worden en degenen die onder vuur komen zijn Nada en nix
Wie dan , er komen er zoveel in aanmerkingquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:26 schreef mootie het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is begonnen als een bash/schreeuwpartij richting Lieke maar het is wel steeds inhoudelijker aan het worden en degenen die onder vuur komen zijn Nada en nix
ok, wie niet?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:27 schreef 2live het volgende:
[..]
Wie dan , er komen er zoveel in aanmerking![]()
Dat heb je snel doorquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:27 schreef DrsH het volgende:
Dennix is echt een stakker ik heb nog nooit zo'n looser meegemaakt
Aha, even snel plassenquote:
Hallo Erica, wat is jouw mening over Nadia?quote:
Ja maar dat was voor dat ze een relatie hadden hequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:28 schreef ericahysterica het volgende:
die schijnheil van een brian die heeft toch zelf ook gedate terwijl hij al een sex vriendschap had met amanda?
Brian mag en kan alles, een echte multitasker.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:28 schreef ericahysterica het volgende:
die schijnheil van een brian die heeft toch zelf ook gedate terwijl hij al een sex vriendschap had met amanda?
nadia tsjah een meisje met een groot probleem moet ik zeggen......maar je weet ik moet mij toch een bepaalde censuur opleggen dus ik zeg een en ander met de nodige terughoudendheidquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Hallo Erica, wat is jouw mening over Nadia?
Ik val uberhuabt niet op mannen, maar goed tijd voor voetbalinsite met Johan Derksen die ik ook hoog heb zitten net als Hugo Borst.quote:
ach, hij had zich ook tussen z n benen kunnen laten beffenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian mag en kan alles, een echte multitasker.
Ja en Nadia gaat zingenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:30 schreef 2live het volgende:
Heeft Amanda een tutu aan?
ik vermoed over nadiaquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jaap wacht op Dennix, ze gaan praten
Maar waarover?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:32 schreef DrsH het volgende:
Ik vind Nadia een soort vrouw die zich ergert aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kortom een trieste vrouw
Was tijdens Nena..quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:28 schreef ericahysterica het volgende:
beetje vaag hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:32 schreef DrsH het volgende:
Ik vind Nadia een soort vrouw die zich ergert aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kortom een trieste vrouw
Als ze haar zender WEL goed om heeftquote:
Last van lage kin of hoge tieten?quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Last van lage kin of hoge tieten?![]()
Dan switch je toch ff naar de smaakpolitie?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:35 schreef 2live het volgende:
[..]
beetje vaag hoor.![]()
Leuk weer 4 streams met die dombo's.
![]()
Look who's talking, de schijnheil.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:36 schreef mootie het volgende:
Brian vertelt aan Amanda dat Dennis het voornamelijk voor dekking met Nadia doet.
Ah, dat is nooit dus kan ik blijven kijken...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze haar zender WEL goed om heeft![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ah, dat is nooit dus kan ik blijven kijken...![]()
Een te grote smoel, dat is hetquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Last van lage kin of hoge tieten?![]()
Ik schreef een aantal post geleden wanneer hij hiermee zou beginnen. Hij doet dat altijd als hij nerveus is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:38 schreef mootie het volgende:
En Dennis verneukt de audio weer met ijs knagen, Jaap legt uit dat Huub groeit in zijn rol, Dennis heeft er natuurlijk weer schijt aan.
ponykampquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:39 schreef akveor het volgende:
nix: Huub wil voorkomen dat ik me ontwikkel.... sjees waar denkt dat die nix is? Op zomerkamp?
die ijsblokjes zijn niet om aan te horen,,,,,,,,,,dennis :lieke lieke huub huubquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:38 schreef mootie het volgende:
En Dennis verneukt de audio weer met ijs knagen, Jaap legt uit dat Huub groeit in zijn rol, Dennis heeft er natuurlijk weer schijt aan.
en net zoals de kletsverhalen van Dennis slikt ze alles voor zoete koekquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:40 schreef Meganog het volgende:
Dimitri is niet uit op TV momentjes.
Hij ziet mensen waar hij gewoon een beetje om geeft.
Wat een nepvertoning.
Staat die einddatum van 1 januari 2008 nog steeds vast dan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:40 schreef DrsH het volgende:
Even voor Fdw.
Maar even OT ik heb Fons vanmiddag nog gesproken en het komt goed met onze adviezen
ja BQ dan zou ik een docu ofzo gaan kijken want een goed gesprek HIER hahahahahahaquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen de streams, welke moet ik toch kiezen voor een goed gesprek?![]()
Buitengewoon anders of buiten gewoon anders?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:42 schreef ericahysterica het volgende:
niks vindt lieke zoooo nep met haar sociaal wenselijk gelul want lieke is buiten gewoon anders
En dat zegt Dennis, die zelf blijft aangeven dat hij thuis heel anders is? *gniffel*quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:42 schreef ericahysterica het volgende:
niks vindt lieke zoooo nep met haar sociaal wenselijk gelul want lieke is buiten gewoon anders
Hij moet er voor zorgen dat Amanda volgende week dennis eruit stemt hier waren Huub en Brain ter uitzondering het met elkaar eens.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:35 schreef Marrije het volgende:
Brian ziet het nog vrij helder.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:43 schreef dgk_fan het volgende:
Nog geen half uur cappen en je raadt zo haar 'tic'
[afbeelding]
Zou er eigenlijk nog iemand zijn die z'n site nu nog checked? Ik ben daar al weken niet meer geweest.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:44 schreef DrsH het volgende:
En laten we eerlijk zijn Japio is iedereen vergeten een week na zijn exit want die heeft met zijn EQ niemand iets te bieden.
Dimitri wordt door achter gestuurd ze willen van die stelletjes af.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:44 schreef akveor het volgende:
Ik vind Dimitri eigelijk ook maar een sneu mannetje... Als ik niet in een bepaalde verhaallijn zou willen zitten dat zou het deze zijn.
[afbeelding]
Bel me even s.v.p.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:40 schreef DrsH het volgende:
Even voor Fdw.
Maar even OT ik heb Fons vanmiddag nog gesproken en het komt goed met onze adviezen
tnxquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:44 schreef ericahysterica het volgende:
btw Akveor een mooie OP
ja maar dennis houdt buiten ook heeeeeeel veel van nadia hoor dan is hij weer niet anders als in de kooiquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat zegt Dennis, die zelf blijft aangeven dat hij thuis heel anders is? *gniffel*
met allemaal witte ballen! Wit is het nieuwe rood, blauw, geel en groen jeweets!quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het wachten is op een ballenbak ontworpen door Jan des Bouvries.......
Om eerlijk te zijn ik ook niet en Jaap heeft geen persoonlijkheid en is vooral onbetrouwbaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou er eigenlijk nog iemand zijn die z'n site nu nog checked? Ik ben daar al weken niet meer geweest.
Japio lult een beetje met iedereen mee maar hij staat zo alleen als watquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:45 schreef riri het volgende:
Ziet Jaap nou niet wat voor drol die Dennix is????
Als iemand verbaal sterk is is Lieke dat wel...Dennix krijgt amper zijn mond open
Begint ie weer over dat Lieke buiten heel anders is...hoe dan??...als hem dat gevraagd wordt dan weet hij daar geen antwoordt op te geven....
Wat een vage gast is het .....
Dennix is een lul, hoe je het ook bekijkt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:46 schreef Dark het volgende:
Volgens Dennis heeft Dimitri het alleen maar over hoe groot zijn lul is!
Jaap - Dat meen je niet, wanneer heeft ie dat gezegd?
Dennis lult er over heen.
Maar meer hoef ik niet te weten van je man hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja maar dennis houdt buiten ook heeeeeeel veel van nadia hoor dan is hij weer niet anders als in de kooi![]()
en nu gaat dennis dimi weer zwart maken wat is het toch een sneu jochie. Jaap wil weten hoe groot de penis van dimi is. Kijk jaap is een man van statistieken en weet dat nadia nymfotrekken heeft dus jaap denkt...................wat jaap natuurlijk niet kan weten is dat goeie sex niks met de size vandoen heeft![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:49 schreef 2live het volgende:
[..]
Maar meer hoef ik niet te weten van je man hoor.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:49 schreef 2live het volgende:
[..]
Je bent mij net voor...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:47 schreef noekje het volgende:
[..]
met allemaal witte ballen! Wit is het nieuwe rood, blauw, geel en groen jeweets!
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:50 schreef DrsH het volgende:
Het verschil tussen Dennix en Dimitrie is dat Dennix een grote lul is en Dimitrie er een heeft
Ik vind hem gewoon laf. De bal ligt bij hem. Huub en Lieke zijn nu aan het forceren met die weddenschap.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:48 schreef DrsH het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ik ook niet en Jaap heeft geen persoonlijkheid en is vooral onbetrouwbaar
daar dacht m n ex anders overquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja maar dennis houdt buiten ook heeeeeeel veel van nadia hoor dan is hij weer niet anders als in de kooi![]()
en nu gaat dennis dimi weer zwart maken wat is het toch een sneu jochie. Jaap wil weten hoe groot de penis van dimi is. Kijk jaap is een man van statistieken en weet dat nadia nymfotrekken heeft dus jaap denkt...................wat jaap natuurlijk niet kan weten is dat goeie sex niks met de size vandoen heeft![]()
quote:
Heeft 'ie een site dan?!quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou er eigenlijk nog iemand zijn die z'n site nu nog checked? Ik ben daar al weken niet meer geweest.
Nou weet ik toevallig een Drs die hetzelfde probleem schijnt te hebben.quote:
je bedoelt dus de overeenkomst..quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:50 schreef DrsH het volgende:
Het verschil tussen Dennix en Dimitri is dat Dennix een grote lul is en Dimitri er een heeft
Krengquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:49 schreef 2live het volgende:
[..]
Stiekum? Jaap mag zoveel groente eten en water drinken als ie wil. Wanneer ie iets anders eet dan groente heeft ie de weddenschap verloren.quote:
zijn ex zit nu ook in een rolstoel avnwege bekkenproblemen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:53 schreef 2live het volgende:
[..]
Nou weet ik toevallig een Drs die hetzelfde probleem schijnt te hebben.![]()
Daar zijn geen consulten voor....wel klinieken zoals de Bergmankliniekquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:53 schreef 2live het volgende:
[..]
Er zijn nog geen caps gesignaleerd...quote:
is er iets te zien dan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef Mokum020 het volgende:
Gaat het nog wel over de streams eigenlijk......![]()
Vertelquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:53 schreef 2live het volgende:
[..]
Briljantquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef farceman het volgende:
Het plan van Nix......een hoer in een kikkerpak...
Ach de helft van 2 is te doen....quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:53 schreef mootie het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat de regie Dennis ijs laat knagen als hij eindelijk eens praat....... de helft van de kijkers haakt dan weer af![]()
Op zich wel slim van Dennis want wanneer hij zorgt dat Jaap al dat lekkers stiekum van Dennis krijgt, groeit het vertrouwen alleen maar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:52 schreef pullup het volgende:
Dat helpt Dennix, alle dingen opnoemen die Jaap lekker vind![]()
gaat niet door.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:56 schreef Visual het volgende:
komt tog een band?
Dat er gestuurd wordt was allang duidelijk, maar ze proberen het nu niet eens meer te verhullen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:56 schreef Py het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat we naar de making off DGK zitten te kijken
is er al. Brian Amanda nada nixquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:56 schreef Visual het volgende:
komt tog een band?
Dat gaat niet door.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:56 schreef Visual het volgende:
komt tog een band?
Dat maakt niet uit die is ruim denkendquote:
Kikkers zijn wel en beetje een obseesie van die nix zeg..... Omdat zelf ook zo'n opgeblazen.....?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:56 schreef ericahysterica het volgende:
jaap stelt voor om erik en natasia uit te nodigen voor de contactpunten die hij denkt te gaan winnen. En dat zou dan leuk zijn om lieke en huub te bashen. Dennis stelt een kikker in een string voor![]()
erik gaat huub echt niet bashenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:56 schreef ericahysterica het volgende:
jaap stelt voor om erik en natasia uit te nodigen voor de contactpunten die hij denkt te gaan winnen. En dat zou dan leuk zijn om lieke en huub te bashen. Dennis stelt een kikker in een string voor![]()
Dronken?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:58 schreef Mearloow het volgende:
zat ik daar maar bij dimitri *zucht.
Alsjeblieft niet zeg... alleen om Dimitri??! Dat is allemaal nep!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:58 schreef Mearloow het volgende:
was ik nadia maar *zucht.
want je wil een Vuitton tas?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:58 schreef Mearloow het volgende:
Bewoners beginnen door te krijgen dat ze af en toe op het juiste moment iets in de trant van hun rol moeten zeggen om het juiste materiaal te verkrijgen voor de uitzendingenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:57 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat er gestuurd wordt was allang duidelijk, maar ze proberen het nu niet eens meer te verhullen.
Wat een slechte toneelstukjes...
Ruim komt door zijn formaat waarschijnlijk...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:58 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit die is ruim denkend
Dimitri heeft wel een mooi lijf.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:58 schreef Mearloow het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ruim komt door zijn formaat waarschijnlijk...![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:00 schreef ericahysterica het volgende:
amanda ligt uitgeteld in de chill languit op de bank, wat zou zij denken?
Degene met een Vuittontas kunnen niet eens hun drankjes bestellen tijdens het stappen...quote:
Als die tasjes uit Turkije komen niet maar als ze voor duizenden eurootjes gekocht of gekregen zijn...laat dat soort dames maar schuiven, die consumeren wel hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Degene met een Vuittontas kunnen niet eens hun drankjes bestellen tijdens het stappen...
of een taxi betalen..![]()
is hij daar alweer mee bezig?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:03 schreef farceman het volgende:
Wat zij dat voor een streken van Brian om elke keer de sigaretten te blijven verstoppen?
Wat zegt ze?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:02 schreef mootie het volgende:
Amandawaaaawwwhaaaaaaaisweernietwahaaaaaaaaahaaaaaateverstaaaaaaahahaaawaaaahaan
Dat was toch persoonlijk bezit. En hij rookt niet dus zou het rouzen zijn... Lijkt me sterk dat ie dat durgt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:02 schreef blomst het volgende:
Heeft Brian de sigaretten weer verstopt?
adem in, adem uit, adem in , adem uitquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:00 schreef ericahysterica het volgende:
amanda ligt uitgeteld in de chill languit op de bank, wat zou zij denken?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:56 schreef akveor het volgende:
Eeen roos.... wat een stokers die febo....![]()
[afbeelding]
Nada is een wannabee, Amanda krijgt irl meer voor elkaar..quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als die tasjes uit Turkije komen niet maar als ze voor duizenden eurootjes gekocht of gekregen zijn...laat dat soort dames maar schuiven, die consumeren wel hoor
Ik dacht: Patty Brard!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:06 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Een bosje brandnetels gekregen?
Liefde maakt blind, maar Dimi is ook niet de slimstequote:Op zondag 19 augustus 2007 22:06 schreef Marrije het volgende:
Volgens Dimitri heeft Nadia geen last van nare fratsen, geen kinderachtige dingen![]()
![]()
![]()
Wat een afgetrokken smoelwerk heeft ze toch!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:06 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Een bosje brandnetels gekregen?
Met een vriendin als Nena wel jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nada is een wannabee, Amanda krijgt irl meer voor elkaar..
Nou nog out en we zijn weer blijquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:07 schreef Mearloow het volgende:
dennis is down.
En een mislukte player met bindingsangst...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:07 schreef Mearloow het volgende:
dennis is down.
En Lieke maar beschuldigen van stelen.....quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
De sigaretten zijn op, maar Brian schijnt nog ergens een geheime stash te hebben.
Als hij zo'n actie doet bij Nadia kun jij hem ook wel kopen hoor...hij krijgt gewoon centjes voor zijn dadenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:58 schreef Mearloow het volgende:
zat ik daar maar bij dimitri *zucht.
Patty Brard is er inderdaad knap bij........en veel ouder...of toch niet?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een afgetrokken smoelwerk heeft ze toch!
En frummelt er nog even een dreigementje in dat ze het maar beter niet over Rogier moeten hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:09 schreef pullup het volgende:
Amanda gaat even klagen over de discussie technieken van Lieke![]()
Meer met d'r geile looks, maar daar raakt een echte kerel ook snel op uitgekeken..quote:
Jee meneer Dimitri is betrokken in een verhaallijn en krijgt meteen kapsones....quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:08 schreef ericahysterica het volgende:
dimitri vindt dennis geen aanvulling in het huis eigenlijk vindt hij nix niks
Dat sigaretten verstoppen, hebben we nu toch wel gezien, me dunkt - die kutbrian weerquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En Lieke maar beschuldigen van stelen.....![]()
Nee dat zei ik al, ze schelen 33 jaar maar een kniesoor die dat zietquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Patty Brard is er inderdaad knap bij........en veel ouder...of toch niet?![]()
Het is Brianquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat sigaretten verstoppen, hebben we nu toch wel gezien, me dunkt - die kutbrian weer![]()
![]()
Het wachten is op de klisma voor Amanda...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee dat zei ik al, ze schelen 33 jaar maar een kniesoor die dat ziet
Patty is jonger dan Del?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee dat zei ik al, ze schelen 33 jaar maar een kniesoor die dat ziet
Is het al zeker dat ie het gedaan heeft of gaan we zondermeer Brian collectief bashen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat sigaretten verstoppen, hebben we nu toch wel gezien, me dunkt - die kutbrian weer![]()
![]()
Amanda vertelde dat Huub en Lieke het maar beter niet meer over Rogier konden hebben, ze zei er nog bij: Dit is geen bedreiging hoor!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat zei Huub hier eigenlijk tegen Amanda? Iets over Rogier?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:13 schreef mootie het volgende:
Amanda, in haar ultrakorte rokje, zei toch eerder op de avond dat het paarse gevalletje te kort was om al jurkje te dragen?![]()
Amanda zei dat Huub niet moest praten over Rogier. Schijnt hij gedaan te hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat zei Huub hier eigenlijk tegen Amanda? Iets over Rogier?
Als het goed is krijgt ze al een dagelijkse darmspoeling van Brianquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het wachten is op de klisma voor Amanda...![]()
Hij heeft gisteren en vandaag aangegeven dat hij weet waar er nog sigaretten liggen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Is het al zeker dat ie het gedaan heeft of gaan we zondermeer Brian collectief bashen?![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Is het al zeker dat ie het gedaan heeft of gaan we zondermeer Brian collectief bashen?![]()
Krijgen we dat weerquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Amanda zei dat Huub niet moest praten over Rogier. Schijnt hij gedaan te hebben.
Ik kon het niet helemaal niet volgen maar het leek erop dat Huub moet oppassen om over bepaalde mensen te praten.
Na het niet douchen zal dat allemaal behoorlijk aangekoekt zijn..quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als het goed is krijgt ze al een dagelijkse darmspoeling van Brian
Ze wil geen concurrentie in haar grootste Gouden Kooi snollenstrijdquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:13 schreef mootie het volgende:
Amanda, in haar ultrakorte rokje, zei toch eerder op de avond dat het paarse gevalletje te kort was om al jurkje te dragen?![]()
Lieke moest oppassen maar ipv dat tegen Lieke te zeggen, spreekt ze Huub aan. Zo straight to the point is Amanda.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Amanda zei dat Huub niet moest praten over Rogier. Schijnt hij gedaan te hebben.
Ik kon het niet helemaal niet volgen maar het leek erop dat Huub moet oppassen om over bepaalde mensen te praten.
Mss kunnen ze Nadia een Tarzan geven ipv Denniks, er zit tenslotte net zoveel leven in.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:16 schreef farscapevr6 het volgende:
hup en zelfs de butler werkt mee aan de toneelhaak
hij spreekt gewoon uit dat ie nix eruit wil hebben whehehe
Was Jaap dat niet van plan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het wachten is op de klisma voor Amanda...![]()
Oh ja natuurlijk. Ze moeten oppassen voor die mislukte dealer Rogier - over 10 jaar, als hij vrij komtquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Klisma is veel te link voor Amanda, als het te hard gaat spoelen ze misschien die paar hersencellen wegquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Na het niet douchen zal dat allemaal behoorlijk aangekoekt zijn..dus klisma lijkt me een prima idee....
![]()
Loopt Dennis ook op batterijen dan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:17 schreef 2live het volgende:
[..]
Mss kunnen ze Nadia een Tarzan geven ipv Denniks, er zit tenslotte net zoveel leven in.![]()
volledig uitgewoont door een argentijnse bubbaquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk. Ze moeten oppassen voor die mislukte dealer Rogier - over 10 jaar, als hij vrij komt![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:18 schreef riri het volgende:
prachtig...weer leven in de brouwerij
Ik hoop het voor hem want dan is er nog kans dat hij tot leven komtquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Loopt Dennis ook op batterijen dan?![]()
Liever de haak dan eruit gestemd worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:16 schreef riri het volgende:
dennix krijgt de toneelhaak....dat is wel duidelijk
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Loopt Dennis ook op batterijen dan?![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:20 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik hoor telkens; Dennis batterijen wisselen.
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:17 schreef 2live het volgende:
[..]
Mss kunnen ze Nadia een Tarzan geven ipv Denniks, er zit tenslotte net zoveel leven in.![]()
Dennix vraagt tijdens de sex of hij de vader van haar kinderen mag worden. That turns him om, volgens Nada.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:18 schreef Meganog het volgende:
Nadia zegt dat Dennis soms dingen zegt waar ze helemaal voor smelt.
Dat is dan zijn playersgedrag.
Wat kan dat in vredesnaam zijn? Hoe kan een vrouw daar ooit in trappen?
moedig dat je dat gesprek volgtquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix vraagt tijdens de sex of hij de vader van haar kinderen mag worden. That turns him om, volgens Nada.
Best romantschquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix vraagt tijdens de sex of hij de vader van haar kinderen mag worden. That turns him om, volgens Nada.
Ehmm...echt?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
100% nee 1000%quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:23 schreef Lobasca het volgende:
nix doet zijn eigen ding.. hij doet het sowieso wel,,,
Dat vertelde Nada vanmiddig tegen Amanda.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:23 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
moedig dat je dat gesprek volgt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |