quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:49 schreef 2live het volgende:
[..]
Maar meer hoef ik niet te weten van je man hoor.![]()
Je bent mij net voor...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:47 schreef noekje het volgende:
[..]
met allemaal witte ballen! Wit is het nieuwe rood, blauw, geel en groen jeweets!
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:50 schreef DrsH het volgende:
Het verschil tussen Dennix en Dimitrie is dat Dennix een grote lul is en Dimitrie er een heeft
Ik vind hem gewoon laf. De bal ligt bij hem. Huub en Lieke zijn nu aan het forceren met die weddenschap.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:48 schreef DrsH het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ik ook niet en Jaap heeft geen persoonlijkheid en is vooral onbetrouwbaar
daar dacht m n ex anders overquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja maar dennis houdt buiten ook heeeeeeel veel van nadia hoor dan is hij weer niet anders als in de kooi![]()
en nu gaat dennis dimi weer zwart maken wat is het toch een sneu jochie. Jaap wil weten hoe groot de penis van dimi is. Kijk jaap is een man van statistieken en weet dat nadia nymfotrekken heeft dus jaap denkt...................wat jaap natuurlijk niet kan weten is dat goeie sex niks met de size vandoen heeft![]()
quote:
Heeft 'ie een site dan?!quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou er eigenlijk nog iemand zijn die z'n site nu nog checked? Ik ben daar al weken niet meer geweest.
Nou weet ik toevallig een Drs die hetzelfde probleem schijnt te hebben.quote:
je bedoelt dus de overeenkomst..quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:50 schreef DrsH het volgende:
Het verschil tussen Dennix en Dimitri is dat Dennix een grote lul is en Dimitri er een heeft
Krengquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:49 schreef 2live het volgende:
[..]
Maar meer hoef ik niet te weten van je man hoor.![]()
Stiekum? Jaap mag zoveel groente eten en water drinken als ie wil. Wanneer ie iets anders eet dan groente heeft ie de weddenschap verloren.quote:
zijn ex zit nu ook in een rolstoel avnwege bekkenproblemen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:53 schreef 2live het volgende:
[..]
Nou weet ik toevallig een Drs die hetzelfde probleem schijnt te hebben.![]()
Daar zijn geen consulten voor....wel klinieken zoals de Bergmankliniekquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:53 schreef 2live het volgende:
[..]
Er zijn nog geen caps gesignaleerd...quote:
is er iets te zien dan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef Mokum020 het volgende:
Gaat het nog wel over de streams eigenlijk......![]()
Vertelquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:53 schreef 2live het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |