Buitengewoon anders of buiten gewoon anders?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:42 schreef ericahysterica het volgende:
niks vindt lieke zoooo nep met haar sociaal wenselijk gelul want lieke is buiten gewoon anders
En dat zegt Dennis, die zelf blijft aangeven dat hij thuis heel anders is? *gniffel*quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:42 schreef ericahysterica het volgende:
niks vindt lieke zoooo nep met haar sociaal wenselijk gelul want lieke is buiten gewoon anders
Hij moet er voor zorgen dat Amanda volgende week dennis eruit stemt hier waren Huub en Brain ter uitzondering het met elkaar eens.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:35 schreef Marrije het volgende:
Brian ziet het nog vrij helder.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:43 schreef dgk_fan het volgende:
Nog geen half uur cappen en je raadt zo haar 'tic'
[afbeelding]
Zou er eigenlijk nog iemand zijn die z'n site nu nog checked? Ik ben daar al weken niet meer geweest.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:44 schreef DrsH het volgende:
En laten we eerlijk zijn Japio is iedereen vergeten een week na zijn exit want die heeft met zijn EQ niemand iets te bieden.
Dimitri wordt door achter gestuurd ze willen van die stelletjes af.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:44 schreef akveor het volgende:
Ik vind Dimitri eigelijk ook maar een sneu mannetje... Als ik niet in een bepaalde verhaallijn zou willen zitten dat zou het deze zijn.
[afbeelding]
Bel me even s.v.p.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:40 schreef DrsH het volgende:
Even voor Fdw.
Maar even OT ik heb Fons vanmiddag nog gesproken en het komt goed met onze adviezen
tnxquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:44 schreef ericahysterica het volgende:
btw Akveor een mooie OP
ja maar dennis houdt buiten ook heeeeeeel veel van nadia hoor dan is hij weer niet anders als in de kooiquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat zegt Dennis, die zelf blijft aangeven dat hij thuis heel anders is? *gniffel*
met allemaal witte ballen! Wit is het nieuwe rood, blauw, geel en groen jeweets!quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het wachten is op een ballenbak ontworpen door Jan des Bouvries.......
Om eerlijk te zijn ik ook niet en Jaap heeft geen persoonlijkheid en is vooral onbetrouwbaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou er eigenlijk nog iemand zijn die z'n site nu nog checked? Ik ben daar al weken niet meer geweest.
Japio lult een beetje met iedereen mee maar hij staat zo alleen als watquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:45 schreef riri het volgende:
Ziet Jaap nou niet wat voor drol die Dennix is????
Als iemand verbaal sterk is is Lieke dat wel...Dennix krijgt amper zijn mond open
Begint ie weer over dat Lieke buiten heel anders is...hoe dan??...als hem dat gevraagd wordt dan weet hij daar geen antwoordt op te geven....
Wat een vage gast is het .....
Dennix is een lul, hoe je het ook bekijkt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:46 schreef Dark het volgende:
Volgens Dennis heeft Dimitri het alleen maar over hoe groot zijn lul is!
Jaap - Dat meen je niet, wanneer heeft ie dat gezegd?
Dennis lult er over heen.
Maar meer hoef ik niet te weten van je man hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja maar dennis houdt buiten ook heeeeeeel veel van nadia hoor dan is hij weer niet anders als in de kooi![]()
en nu gaat dennis dimi weer zwart maken wat is het toch een sneu jochie. Jaap wil weten hoe groot de penis van dimi is. Kijk jaap is een man van statistieken en weet dat nadia nymfotrekken heeft dus jaap denkt...................wat jaap natuurlijk niet kan weten is dat goeie sex niks met de size vandoen heeft![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:49 schreef 2live het volgende:
[..]
Maar meer hoef ik niet te weten van je man hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |