Het is begonnen als een bash/schreeuwpartij richting Lieke maar het is wel steeds inhoudelijker aan het worden en degenen die onder vuur komen zijn Nada en nixquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:23 schreef ericahysterica het volgende:
navond ik val weer met mijn neus in de boter. Nix en nadia onder vuur .....spannend allemaal
Mag ik raden?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:26 schreef mootie het volgende:
Ik hoaaat dat mens doar.......
Wat is dat voor een dialect?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:26 schreef mootie het volgende:
thx voor de infoquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is begonnen als een bash/schreeuwpartij richting Lieke maar het is wel steeds inhoudelijker aan het worden en degenen die onder vuur komen zijn Nada en nix
Wie dan , er komen er zoveel in aanmerkingquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:26 schreef mootie het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is begonnen als een bash/schreeuwpartij richting Lieke maar het is wel steeds inhoudelijker aan het worden en degenen die onder vuur komen zijn Nada en nix
ok, wie niet?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:27 schreef 2live het volgende:
[..]
Wie dan , er komen er zoveel in aanmerking![]()
Dat heb je snel doorquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:27 schreef DrsH het volgende:
Dennix is echt een stakker ik heb nog nooit zo'n looser meegemaakt
Aha, even snel plassenquote:
Hallo Erica, wat is jouw mening over Nadia?quote:
Ja maar dat was voor dat ze een relatie hadden hequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:28 schreef ericahysterica het volgende:
die schijnheil van een brian die heeft toch zelf ook gedate terwijl hij al een sex vriendschap had met amanda?
Brian mag en kan alles, een echte multitasker.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:28 schreef ericahysterica het volgende:
die schijnheil van een brian die heeft toch zelf ook gedate terwijl hij al een sex vriendschap had met amanda?
nadia tsjah een meisje met een groot probleem moet ik zeggen......maar je weet ik moet mij toch een bepaalde censuur opleggen dus ik zeg een en ander met de nodige terughoudendheidquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Hallo Erica, wat is jouw mening over Nadia?
Ik val uberhuabt niet op mannen, maar goed tijd voor voetbalinsite met Johan Derksen die ik ook hoog heb zitten net als Hugo Borst.quote:
ach, hij had zich ook tussen z n benen kunnen laten beffenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian mag en kan alles, een echte multitasker.
Ja en Nadia gaat zingenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:30 schreef 2live het volgende:
Heeft Amanda een tutu aan?
ik vermoed over nadiaquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jaap wacht op Dennix, ze gaan praten
Maar waarover?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:32 schreef DrsH het volgende:
Ik vind Nadia een soort vrouw die zich ergert aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kortom een trieste vrouw
Was tijdens Nena..quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:28 schreef ericahysterica het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |