Krijgen we dat weerquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Amanda zei dat Huub niet moest praten over Rogier. Schijnt hij gedaan te hebben.
Ik kon het niet helemaal niet volgen maar het leek erop dat Huub moet oppassen om over bepaalde mensen te praten.
Na het niet douchen zal dat allemaal behoorlijk aangekoekt zijn..quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als het goed is krijgt ze al een dagelijkse darmspoeling van Brian
Ze wil geen concurrentie in haar grootste Gouden Kooi snollenstrijdquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:13 schreef mootie het volgende:
Amanda, in haar ultrakorte rokje, zei toch eerder op de avond dat het paarse gevalletje te kort was om al jurkje te dragen?![]()
Lieke moest oppassen maar ipv dat tegen Lieke te zeggen, spreekt ze Huub aan. Zo straight to the point is Amanda.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Amanda zei dat Huub niet moest praten over Rogier. Schijnt hij gedaan te hebben.
Ik kon het niet helemaal niet volgen maar het leek erop dat Huub moet oppassen om over bepaalde mensen te praten.
Mss kunnen ze Nadia een Tarzan geven ipv Denniks, er zit tenslotte net zoveel leven in.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:16 schreef farscapevr6 het volgende:
hup en zelfs de butler werkt mee aan de toneelhaak
hij spreekt gewoon uit dat ie nix eruit wil hebben whehehe
Was Jaap dat niet van plan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het wachten is op de klisma voor Amanda...![]()
Oh ja natuurlijk. Ze moeten oppassen voor die mislukte dealer Rogier - over 10 jaar, als hij vrij komtquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Klisma is veel te link voor Amanda, als het te hard gaat spoelen ze misschien die paar hersencellen wegquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Na het niet douchen zal dat allemaal behoorlijk aangekoekt zijn..dus klisma lijkt me een prima idee....
![]()
Loopt Dennis ook op batterijen dan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:17 schreef 2live het volgende:
[..]
Mss kunnen ze Nadia een Tarzan geven ipv Denniks, er zit tenslotte net zoveel leven in.![]()
volledig uitgewoont door een argentijnse bubbaquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk. Ze moeten oppassen voor die mislukte dealer Rogier - over 10 jaar, als hij vrij komt![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:18 schreef riri het volgende:
prachtig...weer leven in de brouwerij
Ik hoop het voor hem want dan is er nog kans dat hij tot leven komtquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Loopt Dennis ook op batterijen dan?![]()
Liever de haak dan eruit gestemd worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:16 schreef riri het volgende:
dennix krijgt de toneelhaak....dat is wel duidelijk
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Loopt Dennis ook op batterijen dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |