Apart die onderste, maar geen van allen waarbij ik rillingen krijg...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:07 schreef Conekiller het volgende:
spoken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vooral deze
[afbeelding]
Er was oorspronkelijk maar 1 bruidquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:19 schreef voskat het volgende:
[..]
Apart die onderste, maar geen van allen waarbij ik rillingen krijg...
edit: wat is er zo bijzonder aan de 2e?
okayquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:25 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Er was oorspronkelijk maar 1 bruid.
Nee, ik zie hem ook niet...
Ik heb nooit gezegd dat het een dolfijn was. En haajen (en andere roofvissen) doen wel vaker gekke dingen als ze honger hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:15 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik weet niet meer wie het in het vorige topic zei maar die foto van die surfer met die haai... Dat was duidelijk geen dolfijn en de foto is nep want geen enkele (zeer zeker niet zo een grote) zal in zo een golf zwemmen.![]()
Heb ik gezegt dat jij dat hebt gezegt? En zo heel gek doen haaien niet als ze honger hebben, het lijkt alsof het veel voorkomt omdat elke keer wanneer er een haai gesignaleerd wordt het meteen in het nieuws komt. Haaien zwemmen NOOIT in ruig water, laat staan in een golf.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:27 schreef Conekiller het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het een dolfijn was. En haajen (en andere roofvissen) doen wel vaker gekke dingen als ze honger hebben
de foto is niet nep maar het is geen haai... het is een dolfijn wat voornamelijk aan de vorm van de rugvin is terug te leiden...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:38 schreef Conekiller het volgende:
Ik denk nog steeds dat de foto echt is. Voor mijn part is het een zwaar vermoeide haai die aan het afdrijven is. De fotograaf staat namelijk bekend als een zeer goede surffotograaf. Die heeft geen fotosoep nodig om goede shots te maken.
Totdat ik bewijs zie dat deze foto nep is geloof ik 'm.
Of iemand heeft die foto voor hem bewerkt... Het moment dat de haai te zien is moet zowieso maar net een fractie van een seconde zijn geweest, de foto is hiervoor echt TE mooi en de timing TE perfect.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:38 schreef Conekiller het volgende:
Ik denk nog steeds dat de foto echt is. Voor mijn part is het een zwaar vermoeide haai die aan het afdrijven is. De fotograaf staat namelijk bekend als een zeer goede surffotograaf. Die heeft geen fotosoep nodig om goede shots te maken.
Totdat ik bewijs zie dat deze foto nep is geloof ik 'm.
laten ze al die mensen die bont hebben, verplichten om hier naar te kijken, dit MOET ze toch wat doen zou je zeggen, zoniet dan zijn ze dus echt harteloosquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dit is idd te erg voor woorden, vooral het eerstew filmpje. Een lief, onschuldig beestje wordt levend ontdaan van zijn vel. En daarna leeft het beestje gewoon door,En die vieze hoeren zoals J. Lo maar pronken met haar bont en die rommel promoten. Wanneer komt er nu een wereldwijd verbod op bont?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:23 schreef Jelle_81 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HJPGA_IworI
in dit filmpje wordt een man door 2 leeuwen opgegeten
Wat was de uitkomst dan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Deze hebben ze op Discovery toen ontmaskerd...
zoals ik al zei. Die linker nis scheen bij het maken van die foto leeg geweest te zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:40 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat was de uitkomst dan?
Ik zie bij die bruidsmeisjes trouwens geen spook
maakt het niet minder mooi toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:08 schreef withxhonor het volgende:
in de haai-dolfijn discussie..
ik denk dat het een dolfijn is, voornamelijk door de vorm van de rugvin en de horizontale staart van een zeezoogdier. terwijl vissen een verticale staart hebben.
Die met die man?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:04 schreef Conekiller het volgende:
[..]
zoals ik al zei. Die linker nis scheen bij het maken van die foto leeg geweest te zijn.
Was volgens mij bustenquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:12 schreef Conekiller het volgende:
Die met die man ja, die was dus eigenlijk leeg
Dat gifje ruled trouwens best.
Maar moesten ze bij Discovery de foto busten of namaken. Wanrt je hebt ook een van die programma's waar ze zulke fotot's en filmpjes namaken. En als je iets na kan maken betekend het niet dat het nep is
Is dat niet gewoon een rare vent die de deur open en dicht doet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Die met die man?
[edit]
Ik vond een gifje van één van de foto's:
[afbeelding]
Wat is een nis?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:27 schreef Conekiller het volgende:
die linker nis scheen leeg geweest te zijn
Zo zag ik laatst op entensity.net een foto staan van een motorrijder die een ongeluk had gehad en met zijn helm achterin de voor hem rijdende vrachtwagen terecht was gekomen. Hij hing dus achteraan die vrachtwagen..... Mega lullig, maar ergens wel grappig om te zienquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:47 schreef katlief het volgende:
waar ik een tijd geleden de grote kriebels van kreeg en rillingen, was van een foto van een zeer ernstig auto ongeluk waarbij de auto compleet onder een vrachtwagen was geschoven en alle ZES inzittende dood waren. De foto laat het auto wrak zien, waar de dubbelgevouwen slachtoffers inzitten.t heeft dacht ik ook nog op FOK! gestaan, maar kan hem verdorie niet vinden,,,,,help?
Linkje dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:05 schreef Locusta het volgende:
[..]
Zo zag ik laatst op entensity.net een foto staan van een motorrijder die een ongeluk had gehad en met zijn helm achterin de voor hem rijdende vrachtwagen terecht was gekomen. Hij hing dus achteraan die vrachtwagen..... Mega lullig, maar ergens wel grappig om te zien![]()
Tja, ik kan de foto hier wel plaatsen, maar kreeg er niet echt de rillingen van, dus is het niet OT![]()
Ff zoekenquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:07 schreef classpc het volgende:
Linkje dan?
zo eng lelijk is ie wel ja...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:27 schreef DoimeN het volgende:
[afbeelding]
pure perfectie, klasse en stijl. kippenvel
Zekersquote:
ja...dat kon ik dus niet eens kjken.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:51 schreef VaderVanJezus het volgende:
http://www.flurl.com/item/Video_Exec...t%20an_u_270205
Filmpje van de frontpage.
Als dat het onthoofdings filmpje is wil ik er niet eens rillingen van krijgen. Té goor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:51 schreef VaderVanJezus het volgende:
Krijg je de rillingen van een hoog vuur?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:25 schreef RebornVampie het volgende:
Ik krijg niet snel meer de rillingen. Maar deze is wel indrukwekkend:
[afbeelding]
heb t tot zover gezien dat er 2 mannen geboeid op de grond lagen. Toen maar weggeklikt. Hoef zulke dingen ook niet om mn netvlies te hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:18 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Als dat het onthoofdings filmpje is wil ik er niet eens rillingen van krijgen. Té goor.![]()
Is dit zomaar een man of ook echt een verkrachter?quote:
quote:
Ik doe mee.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]sorry, ik liet me even gaan...
![]()
Zal je zoon leuk vindenquote:
Ik wist 't ook niet dus heb maar even opgezocht...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je weet niet wat een nis is....![]()
![]()
quote:nis (de ~, ~sen)
1 uitholling in een wand, bestemd om daarin iets te plaatsen
Beste album van CCquote:
Ik dacht dat ik de enige was. Ik ga pertinent niet langs een rijtje kapstokken lopen. Dat plaatje heb ik niet zo'n moeitje mee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:46 schreef Re het volgende:
ik heb een fobie voor uitstekende dingen waar ik per ongeluk mijn mijn oog aan kan blijven hangen, rijtjes kapstokken bijvoorbeeld...
[afbeelding]
stomme vraag mss, maar is dit een echte foto....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:12 schreef Ferdie88 het volgende:
Absoluut ziekste album-cover ooit, vooral omdat dit een dood bandlid is:
[afbeelding]
Voor de rest maar een matige band imo :p
alleen is die foto nep. Ik heb toch wel wat zelfmoorden gezien in het echt. Ook met geweerschoten in het hoofd. Maar ik moet de eerste nog zien waarbij de hersenen zo in een geheel ervoor liggen. Dat zou al beteken dat je vanaf schuin van achter moet schieten (een beetje tussen de nekwervels. En dat ook nog het schedeldak eerst open moet springen en vervolgens de hersenen erachteraan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:12 schreef Ferdie88 het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij ook, maar het blijft een zieke band:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:18 schreef Conekiller het volgende:
[..]
alleen is die foto nep. Ik heb toch wel wat zelfmoorden gezien in het echt. Ook met geweerschoten in het hoofd. Maar ik moet de eerste nog zien waarbij de hersenen zo in een geheel ervoor liggen. Dat zou al beteken dat je vanaf schuin van achter moet schieten (een beetje tussen de nekwervels. En dat ook nog het schedeldak eerst open moet springen en vervolgens de hersenen erachteraan.
I'm calling Hoax
Ovendien ligt het mes OP het geweer. Als je eerst je polsendoorsnijd (wat zo te zien gebeurd zou zijn) en dan schiet ligt het mes eronder.
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
stomme vraag mss, maar is dit een echte foto....![]()
details?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:18 schreef Conekiller het volgende:
[..]
alleen is die foto nep. Ik heb toch wel wat zelfmoorden gezien in het echt.
wowquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ook een mooie:
Mijn duim toen die - na een maandje vastgenaaid aan mijn borst om vlees te kweken - weer was losgemaakt. Toen men m'n duim de volgende dag kwam verzorgen heb ik deze foto gemaakt.
[[url=http://xs205.xs.to/xs205/06345/PICT1320.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Maar buiten het reconstueren van m'n duim ben ik de chirurge erg dankbaar voor de foto's die ze tijdens de operatie heeft laten maken.
Zieke shizzlequote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:26 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar het blijft een zieke band:
[afbeelding]
Ik was aan 't werk in de haven. Een zeeschip, geladen met blokken steen (1*1*2 meter zo ongeveer) moest worden overgeladen in kleinere schepen. Om zo'n steen over te tillen gebruikt men twee dikke ijzeren kettingen en een kraan. De steen wordt in het kleine schip op de vork van een heftruck gelegd, die de steen dan op z'n plaats rijdt. De stenen komen op dikke stukken hout te liggen, om ze er later weer uit te kunnen tillen. Ook tegen de wand worden van die balken geplaatst en mijn taak was het om die balken tegen de wand een beetje rechtop te houden.quote:
maar wel je duim terugquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik was aan 't werk in de haven. Een zeeschip, geladen met blokken steen (1*1*2 meter zo ongeveer) moest worden overgeladen in kleinere schepen. Om zo'n steen over te tillen gebruikt men twee dikke ijzeren kettingen en een kraan. De steen wordt in het kleine schip op de vork van een heftruck gelegd, die de steen dan op z'n plaats rijdt. De stenen komen op dikke stukken hout te liggen, om ze er later weer uit te kunnen tillen. Ook tegen de wand worden van die balken geplaatst en mijn taak was het om die balken tegen de wand een beetje rechtop te houden.
Nu was de bodem van dat kleine schip niet zo heel erg vlak meer. Het gevolg was dat de heftruck met z'n achterwielen over een put stuiterde, waardoor de steen wat naar voor kwam en schuin tegen een al geplaatste steen ketste. Daardoor ketste de steen diagonaal naar de wand van het ruim, waar ik dus net gezellig een stuk hout stond vast te houden. Dat stuk hout draaide vliegensvlug een kwartslag om, met mijn duim dus tussen het hout en de scheepswand.
Eén troost: Dat voel je dus niet. Pas in het ziekenhuis, toen ze er een litertje ontsmettingszooi overheen mikten, toen begon ik dus wel spontaan te janken.
Bands die met zulke covers komen hebben duidelijk wat te compenseren, op welk vlak dan ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:12 schreef Ferdie88 het volgende:
[afbeelding]
idd!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:05 schreef C2000 het volgende:
[..]
Bands die met zulke covers komen hebben duidelijk wat te compenseren, op welk vlak dan ook.
Triest![]()
*eens is*quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:23 schreef Ferdie88 het volgende:
Ik snap hun hele cult-status in de black-metal niet, bands als Immortal zijn vele malen beter, en hebben mooiere hoesjes. deze geeft me bijvoorbeeld ook wel is rillingen kwa mooiheid:
[afbeelding]
Ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
stomme vraag mss, maar is dit een echte foto....![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:26 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar het blijft een zieke band:
[afbeelding]
Het is voor hun reputatie het beste om vol te houden dat het echt isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:21 schreef Ferdie88 het volgende:
"Dawn of the Black Hearts is a bootleg album by Norwegian black metal band Mayhem. It is infamous for bearing a real photo of late singer Dead's corpse after his suicide with a shotgun and a knife."
Volgens mij is t wel een echte foto hoor..
WTF!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:51 schreef VaderVanJezus het volgende:
Edit: Niet kijken als je een zwakke maag heb.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ook een mooie:
Mijn duim toen die - na een maandje vastgenaaid aan mijn borst om vlees te kweken - weer was losgemaakt. Toen men m'n duim de volgende dag kwam verzorgen heb ik deze foto gemaakt.
[[url=http://xs205.xs.to/xs205/06345/PICT1320.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Maar buiten het reconstueren van m'n duim ben ik de chirurge erg dankbaar voor de foto's die ze tijdens de operatie heeft laten maken.
Mijnheer. Ik ben van de Belabberde Woordgrapjes-politie en er is mij ter ore gekomen dat u misdaden tegen de mensheid heeft begaan. Bij deze tref ik u in flagrante delicto en zou u vriendelijk willen verzoeken uzelve te castreren met een bot keukenmes om te voorkomen dat uw nageslacht de wereld bevuilt.quote:
In elk universum zou dit gewoon lelijke kitsch zijn, maar in het semi-peuter universum van de metalmuziek is het ineens mooi.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:23 schreef Ferdie88 het volgende:
Ik snap hun hele cult-status in de black-metal niet, bands als Immortal zijn vele malen beter, en hebben mooiere hoesjes. deze geeft me bijvoorbeeld ook wel is rillingen kwa mooiheid:
[afbeelding]
Natuurlijk want alles wat jij niet mooi vindt, is lelijke kitschquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
In elk universum zou dit gewoon lelijke kitsch zijn, maar in het semi-peuter universum van de metalmuziek is het ineens mooi.
Ja, ik ken ook zat mensen die dit heel mooi en artistiek verantwoord vinden, en Bob Ross de grootste meester vinden sinds Rembrandt van Rijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:06 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Natuurlijk want alles wat jij niet mooi vindt, is lelijke kitsch![]()
![]()
Kom op zeg, ik ken zat mensen die het plaatje ook mooi vinden, en niet in hetsemi-peuter universum van de metalmuziek
zitten.
En dat jij het lelijke kitsch vind is aan jou en zal me worst wezen. Maar beetje triest om zo denigrerend te spreken over mensen met een andere mening, en een andere smaak. Het is niet alsof jij beter of hoger bent dan zij.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, ik ken ook zat mensen die dit heel mooi en artistiek verantwoord vinden, en Bob Ross de grootste meester vinden sinds Rembrandt van Rijn.
Je zegt het trouwens fout. Niet 'alles wat ik niet mooi vind is lelijke kitsch', maar 'ik vind alle lelijke kitsch niet mooi'.
Ik vind mijn smaak wel beter dan de mensen die dat mooi vinden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:40 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
En dat jij het lelijke kitsch vind is aan jou en zal me worst wezen. Maar beetje triest om zo denigrerend te spreken over mensen met een andere mening, en een andere smaak. Het is niet alsof jij beter of hoger bent dan zij.
Overigens vind ik dat een erg lelijk schilderij.
In april 1991 pleegt zanger Dead in een afgelegen hut van de band zelfmoord door zichzelf met een hagelbuks door het hoofd te schieten, zijn afscheidsbrief bestond uit de woorden "Sorry voor de bende". Euronymous, die Dead als eerste vind, belt niet de politie maar rijdt naar een winkel om een fotocamera te kopen om het gebeuren te fotograferen. Deze foto zal later op de "Dawn of the Black Hearts" bootleg terugkeren. In de tussentijd gaan de geruchten rond dat Euronymous delen van Dead's hersens gekookt en opgegeten heeft, Necrobutcher een ketting maakte van gevonden schedelfragmenten en Hellhammer zou live drummen met de beenderen van Dead.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:21 schreef Ferdie88 het volgende:
"Dawn of the Black Hearts is a bootleg album by Norwegian black metal band Mayhem. It is infamous for bearing a real photo of late singer Dead's corpse after his suicide with a shotgun and a knife."
Volgens mij is t wel een echte foto hoor..
Heb je ook een foto van je huidige duimquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ook een mooie:
[afbeelding,link]
Anders was het ook vast niet je smaak geweest..quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind mijn smaak wel beter dan de mensen die dat mooi vinden.
Lijkt me bullshit. Tenminste, dat het ook echt gedaan wordt om mensen te hersenspeoelen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:53 schreef classpc het volgende:
Het geeft mij rillingen dat er soms dit soort verborgen boodschappen in tv programma's zitten.
[afbeelding]
Ook al gebeurt het maar erg weinig. Deze berichten flitsten zo snel voorbij dat je niet precies kon lezen wat er stond. Je zag enkel wat voorbij flitsen.
goed voor je reputaie als death band dusquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:50 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
In april 1991 pleegt zanger Dead in een afgelegen hut van de band zelfmoord door zichzelf met een hagelbuks door het hoofd te schieten, zijn afscheidsbrief bestond uit de woorden "Sorry voor de bende". Euronymous, die Dead als eerste vind, belt niet de politie maar rijdt naar een winkel om een fotocamera te kopen om het gebeuren te fotograferen. Deze foto zal later op de "Dawn of the Black Hearts" bootleg terugkeren. In de tussentijd gaan de geruchten rond dat Euronymous delen van Dead's hersens gekookt en opgegeten heeft, Necrobutcher een ketting maakte van gevonden schedelfragmenten en Hellhammer zou live drummen met de beenderen van Dead.
Aldus WIkipedia
EN ook nog:
in april 1993 vermoordt Count Grishnackh tijdens een hoog oplopende ruzie Eurynomous. De Count wordt voor de moord op Euronymous, en het in brand steken van drie kerken, veroordeeld tot 21 jaar cel.
Leuke band...
ja, het slaat nogal dood hier....quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
net even deel 1 bekeken, stukke beter dan dit...
Zal ik morgen even maken; met flits ziet het er niet echt duidelijk uit.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van je huidige duim [afbeelding][afbeelding]
auw...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:14 schreef koen_pijl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ben ik dus. Is gebeurd met skienen.
Maar ik viel dus en ik wilden weer verder skien maar toen zag ik bloed druppen op de grond. EN toen keek ik en toen had ik die wond. Ik heb er echt niks van gevoeld.
Nee eigenlijk helemaal niet. Ik voelde zelfs niet toen ze gingen hechten. Ik wilde zelfs verder skienen om dat ik helemaal niet door had dat ik een wond had. Ik zag bloed druppen en toen zag ik een wondquote:
gelukkig dan dat je geen pijn voelde, ziet er toch pijnlijk uit...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:22 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Nee eigenlijk helemaal niet. Ik voelde zelfs niet toen ze gingen hechten. Ik wilde zelfs verder skienen om dat ik helemaal niet door had dat ik een wond had. Ik zag bloed druppen en toen zag ik een wond
Ja is wel vaag. Maar misschien omdat het in de sneeuw gebeurde dat ik er niks van voelde. Dat het door de kou verdoofd was ofzo....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gelukkig dan dat je geen pijn voelde, ziet er toch pijnlijk uit...![]()
kan idd of door de adrealine dat je hebt aangemaakt tijdens het skieen....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:27 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ja is wel vaag. Maar misschien omdat het in de sneeuw gebeurde dat ik er niks van voelde. Dat het door de kou verdoofd was ofzo....
en die mensen blijven lachen op het onderste foto.....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:44 schreef Conekiller het volgende:
deze blijven ook freaky
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja, kan er niets freaky aan vinden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:44 schreef Conekiller het volgende:
deze blijven ook freaky
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je gewoon op ghost gezocht ofzo?quote:
iddquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:24 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Mmm... die onderste is best lullig![]()
![]()
je zal bij die 2e foto maar net zijn vergeten scherp te stellen..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:44 schreef Conekiller het volgende:
deze blijven ook freaky
[afbeelding]
[afbeelding]
er zijn geen tepels in beeld hequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:11 schreef voskat het volgende:
[..]
idddat ze dat niet gecensureerd hebben, zo preuts als amerikanen kunnen zijn
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:07 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
er zijn geen tepels in beeld hedan hoeft dat niet
ik vind het altijd gek hoe de huid eruit ziet als een rubber lapje bij zulk soort dingen.. 't moet wel pijnlijk zijn als al je aderen, spieren en pezen en alles verrot getrokken worden door een beest
Die beer heeft hem gewoon in een klap kapot geslagen en is daarna aan hem gaan vreten lijkt mij zo...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:21 schreef voskat het volgende:
[..]
en de fallus dan?
Ja idd, hij is gwn helemaal kaalgevreten daar bij z'n dijbeen. Lijkt me echt zwaar zeer doen, behalve misschien als je adrenaline niveau (of hoe je dat noemt) zo hoog is dat je het niet voelt. Ik denk dat je best een behoorlijke adrenaline-shot krijgt als je achtervolgd wordt/ ineens een aggressieve beer voor je verschijnt.![]()
Is dit niet gewoon van U2?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:53 schreef classpc het volgende:
Het geeft mij rillingen dat er soms dit soort verborgen boodschappen in tv programma's zitten.
[afbeelding]
Ook al gebeurt het maar erg weinig. Deze berichten flitsten zo snel voorbij dat je niet precies kon lezen wat er stond. Je zag enkel wat voorbij flitsen.
Hier dacht ik aan een spelfout....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:14 schreef koen_pijl het volgende:
Dat ben ik dus. Is gebeurd met skienen.
Maar hier wist ik zeker dat je niet al te slim bentquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:22 schreef koen_pijl het volgende:
Ik wilde zelfs verder skienen.....
Zou niet vreemd zijn opzich, als je bedenkt dat ze met gemak een autoruit kapot kunnen slaan e.d.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:56 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Die beer heeft hem gewoon in een klap kapot geslagen en is daarna aan hem gaan vreten lijkt mij zo...
wow....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:22 schreef Conekiller het volgende:
ratelslang beet
http://www.rattlesnakebite.org/rattlesnakepics.htm
Nee die arm is door een chirurg opengelegd en komt niet door de slangebeet. Dat moest gebeuren omdat de arm onder extreem hoge druk stond vanwege de slangebeet. Enige manier om die druk weg te halen was door de arm helemaal in de lengte open te leggen. Staat allemaal in het verslag op dezelfde pagina.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:34 schreef Wouser het volgende:
Zo hey man jees je ziet die spieren gewoon zittenbest wel heftig jong wat zo'n slang allemaal kan aanrichten
Doe me weer denken aan de foto's die ik zag van een man die gebeten was in zijn been door een spin: de brown recluse.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:22 schreef Conekiller het volgende:
ratelslang beet
http://www.rattlesnakebite.org/rattlesnakepics.htm
Die gapende wond in dat been jaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:35 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Doe me weer denken aan de foto's die ik zag van een man die gebeten was in zijn been door een spin: de brown recluse.
![]()
die ja..ranzig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die gapende wond in dat been ja
3 maanden?!?! dammmmn!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:18 schreef Kenkerkees het volgende:
als we dan toch eigen plaatjes gaan posten, aub:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De 5e operatie aan mijn hand wegens een afwijking vanaf mijn geboorte. Dit was de zwaarste en meest pijnlijke, heb mijn hand 3 maanden niet kunnen gebruiken.
dat word ik na twee dagen al als muzikantquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
3 maanden?!?! dammmmn!!!ik word al helemaal gek omdat ik mn hand 2 weken niet mag gebruiken
Ja, bij mij hetzelfde... Ik speel piano, ben heel actief met sport ( om de dag sportschool, 3 dagen per week hockey) dus voor mij was het ook 3 maanden afzien...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
3 maanden?!?! dammmmn!!!ik word al helemaal gek omdat ik mn hand 2 weken niet mag gebruiken
Sick.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:25 schreef Dirkmaat het volgende:
Ik kan heel wat hebben, maar dit. ARGHH lol
http://www.flurl.com/item/Hatchet_vs_Genitals_u_199612
ojah± warning ies vies
ik heb et 1 week volgehouden maar toen kon ik echt nix. Moet eerlijk toegeven dat laxen er nog nie inzit voor mij voorlopig. teveel pijn als ik mn stick vasthoudt..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:33 schreef Kenkerkees het volgende:
[..]
Ja, bij mij hetzelfde... Ik speel piano, ben heel actief met sport ( om de dag sportschool, 3 dagen per week hockey) dus voor mij was het ook 3 maanden afzien...
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:25 schreef Dirkmaat het volgende:
ojah± warning ies vies
Mag ik hopen ja... De pijn hiervan lijkt me echt ondragelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:56 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Die beer heeft hem gewoon in een klap kapot geslagen en is daarna aan hem gaan vreten lijkt mij zo...
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:03 schreef index.html het volgende:
Kijk mamma, stoer zo zonder helm!![]()
[afbeelding]
Hb er ffe naar gekken.quote:
Meer van dit spul op http://www.immediateactionservices.com/breach_jpg.html (klik next of previous om verder te kijken)quote:
Leeft die gozer nog?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:03 schreef index.html het volgende:
[afbeelding]
Bijna-kots-neigingenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:25 schreef Dirkmaat het volgende:
ojah± warning ies vies
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:31 schreef classpc het volgende:
index, zou je die foto achter een linkje kunnen zetten?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:03 schreef index.html het volgende:
Op verzoek een img achter de KLIK
Qua gore ja, qua indrukwekkendheid niet echt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit deel is veel erger dan de vorige![]()
.
Als mijn gezicht er zo uit zou zien.... dan laat maar.quote:
mogelijks wel, maar normaal gezien valt een great white op die manier niet aan, die vallen langs onder aan. Is een fabeltje dat die zo een uur met hun rugvin boven water zitten om aan te vallen.quote:
Inderdaad de TS van het vorige titel melde zo mooi hoe hij het topic wilde hebben en poste zelf ook een goeie en dan komen weer van die mensen met gewoon hele gore dingen... btw die haaienfoto is niet echt;quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:16 schreef C2000 het volgende:
Jammer dat dit topic toch weer een rotten-alike moet worden.
Een van de goorste dingen die ik ooit in m'n leven heb gezien.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:25 schreef Dirkmaat het volgende:
ojah± warning ies vies
Nou, Alice, show me the goods.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Een van de goorste dingen die ik ooit in m'n leven heb gezien.![]()
/EDIT: Nu ik het filmpje helemaal heb gezien valt het gore wel mee, alleen het gevoel dat je zelf ook zo'n ding heb.![]()
Het goorste filmpje staat bij m'n op nummer 1; Zo'n zwart-wit filmpje waar iemand onthoofd word en dat die in zijn eigen bloed stikt.![]()
het lijkt ook niet echt op een great white, beetje scherpere snoet, lijkjt meer op een porbeagle shark, maar ik kan ook helemaal mis zijn..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:46 schreef Archont het volgende:
[..]
mogelijks wel, maar normaal gezien valt een great white op die manier niet aan, die vallen langs onder aan. Is een fabeltje dat die zo een uur met hun rugvin boven water zitten om aan te vallen.
Ik ga dat filmpje niet opzoeken hoor, staat wel ergens bij altavista, geen idee precies hoe of wat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:04 schreef Kenkerkees het volgende:
[..]
Nou, Alice, show me the goods.
OMGquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik ga dat filmpje niet opzoeken hoor, staat wel ergens bij altavista, geen idee precies hoe of wat.
Moet je even doorspoelen naar het eind.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:45 schreef Conekiller het volgende:
Filmpje/ Omdat ik zelf nogal wat vert rijd word ik hier echt steeds til van. Rilingen :S
http://youtube.com/watch?v=sOKhe9k4eg4&mode=related&search=
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:45 schreef Conekiller het volgende:
Filmpje/ Omdat ik zelf nogal wat vert rijd word ik hier echt steeds til van. Rilingen :S
http://youtube.com/watch?v=sOKhe9k4eg4&mode=related&search=
Ze stonden ooit hier! http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=144008&st=0quote:Op zondag 2 september 2007 17:13 schreef DeHovenier het volgende:
Wat was dat ook alweer, er was een fotocamera in een bos gevonden met foto's erop van het bos en een houten toren, en op die foto's waren allerlei silhouetten te zien van beesten
Die foto's, daar kreeg ik wel koude rillingen van
En hier opnieuw gevondenquote:Op zondag 2 september 2007 17:59 schreef index.html het volgende:
[..]
Ze stonden ooit hier! http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=144008&st=0![]()
Wat is hier zo bijzonder aan?quote:Op zondag 2 september 2007 18:32 schreef index.html het volgende:
[..]
En hier opnieuw gevonden
http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?t=42825
Het zijn wat fotosoepjes waar DeHovenier rillingen van kreeg. Destijds was het best leuk verzonnenquote:
quote:Op zondag 2 september 2007 18:32 schreef index.html het volgende:
[..]
En hier opnieuw gevonden
http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?t=42825
Idd, was erg leuk om alles te lezenquote:Op zondag 2 september 2007 19:11 schreef index.html het volgende:
[..]
Het zijn wat fotosoepjes waar DeHovenier rillingen van kreeg. Destijds was het best leuk verzonnen
http://en.wikipedia.org/wiki/Per_Yngve_Ohlinquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:18 schreef Conekiller het volgende:
[..]
alleen is die foto nep. Ik heb toch wel wat zelfmoorden gezien in het echt. Ook met geweerschoten in het hoofd. Maar ik moet de eerste nog zien waarbij de hersenen zo in een geheel ervoor liggen. Dat zou al beteken dat je vanaf schuin van achter moet schieten (een beetje tussen de nekwervels. En dat ook nog het schedeldak eerst open moet springen en vervolgens de hersenen erachteraan.
I'm calling Hoax
Ovendien ligt het mes OP het geweer. Als je eerst je polsendoorsnijd (wat zo te zien gebeurd zou zijn) en dan schiet ligt het mes eronder.
heeft toen ook op fok gestaanquote:Op zondag 2 september 2007 17:13 schreef DeHovenier het volgende:
Wat was dat ook alweer, er was een fotocamera in een bos gevonden met foto's erop van het bos en een houten toren, en op die foto's waren allerlei silhouetten te zien van beesten
Die foto's, daar kreeg ik wel koude rillingen van
Leuk dat al die foto's stuk zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 12:28 schreef wise het volgende:
[..]
heeft toen ook op fok gestaan
Digitale Camera gevonden in bos.
Hier staan ze wel hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 12:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Leuk dat al die foto's stuk zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |