Weet ik, ik heb een kennis gehad die het soms deed.quote:
Ja, ze zat vast en hulpverleners hebben tot het eind toe geprobeerd haar los te krijgen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:43 schreef MissBliss het volgende:
Ze zat toch vast.
En zo hoort het ook. Dat is nu eenmaal de natuur. Slangen eten levend voedsel. Geen gras.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:24 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
dat beest heeft overduidelijk te veel hamsters gegeten......en ja, hamsters worden LEVEND gevoerd aan slangen en andere reptielen
Het is de natuur dat ze ze zelf vangen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:50 schreef Conekiller het volgende:
[..]
En zo hoort het ook. Dat is nu eenmaal de natuur. Slangen eten levend voedsel. Geen gras.
En hamsters voeren is niet verstandig. Ze "stinken" en bijten vreselijk hard. Er is bijna geen een slang die met plezier hamsters eet.
Ik bedoel levend voedsel. Meer vanuit persoonlijk standpunt, ik zou het niet kunnen. Is dat nou echt niet moeilijk en zo?quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:28 schreef Conekiller het volgende:
Heb jij huisdieren? En zo ja laat jij je poedel zelf z'n eten vangen? Of je goudvis af en toe uit in de sloot?
Ben ook wel benieuwdquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:48 schreef Huppelei het volgende:
Hè gatver, wat meer informatie over die moord?
Hier heb ik geen woorden voor...quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:51 schreef Jelle_81 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HrYnzLdZEV8
dierenliefhebbers NIET kijken, dit is echt erg![]()
![]()
quote:
Er staat boven "black dahlia murder". Ben je nou dom? GOOGLE!quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:48 schreef Huppelei het volgende:
Hè gatver, wat meer informatie over die moord?
Dit is idd te erg voor woorden, vooral het eerstew filmpje. Een lief, onschuldig beestje wordt levend ontdaan van zijn vel. En daarna leeft het beestje gewoon door,quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:51 schreef Jelle_81 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HrYnzLdZEV8
dierenliefhebbers NIET kijken, dit is echt erg![]()
![]()
Het kost ze gewoon nog te veel moeite om het beestje eerst te doden maar dat ze hem daarna OOK nog wat zal het zijn? Max een weekje laten leven voordat het een langzame dood dmv infecties sterft.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dit is idd te erg voor woorden, vooral het eerstew filmpje. Een lief, onschuldig beestje wordt levend ontdaan van zijn vel. En daarna leeft het beestje gewoon door,En die vieze hoeren zoals J. Lo maar pronken met haar bont en die rommel promoten. Wanneer komt er nu een wereldwijd verbod op bont?
Te ziek voor woordenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:15 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Het kost ze gewoon nog te veel moeite om het beestje eerst te doden maar dat ze hem daarna OOK nog wat zal het zijn? Max een weekje laten leven voordat het een langzame dood dmv infecties sterft.
Ja het ziet er wel freaky uit, maar volgens mij als er geen pezen ofzo geraakt zijn moet het allemaal wel meevallen tochquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:16 schreef VjenneKloetn het volgende:
Mijn nichtje is op vakantie geweest naar Roemenie en toen is der iemand door het glas geflikkerd:
[afbeelding]
![]()
klopt. maar dat is niet zo'n heel erg boeiend stuk tijdverdrijfquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:46 schreef himzor het volgende:
van die black dahlia ding is toch ook een film?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |