gelukkig dan dat je geen pijn voelde, ziet er toch pijnlijk uit...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:22 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Nee eigenlijk helemaal niet. Ik voelde zelfs niet toen ze gingen hechten. Ik wilde zelfs verder skienen om dat ik helemaal niet door had dat ik een wond had. Ik zag bloed druppen en toen zag ik een wond
Ja is wel vaag. Maar misschien omdat het in de sneeuw gebeurde dat ik er niks van voelde. Dat het door de kou verdoofd was ofzo....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gelukkig dan dat je geen pijn voelde, ziet er toch pijnlijk uit...![]()
kan idd of door de adrealine dat je hebt aangemaakt tijdens het skieen....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:27 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ja is wel vaag. Maar misschien omdat het in de sneeuw gebeurde dat ik er niks van voelde. Dat het door de kou verdoofd was ofzo....
en die mensen blijven lachen op het onderste foto.....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:44 schreef Conekiller het volgende:
deze blijven ook freaky
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja, kan er niets freaky aan vinden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:44 schreef Conekiller het volgende:
deze blijven ook freaky
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je gewoon op ghost gezocht ofzo?quote:
iddquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:24 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Mmm... die onderste is best lullig![]()
![]()
je zal bij die 2e foto maar net zijn vergeten scherp te stellen..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:44 schreef Conekiller het volgende:
deze blijven ook freaky
[afbeelding]
[afbeelding]
er zijn geen tepels in beeld hequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:11 schreef voskat het volgende:
[..]
idddat ze dat niet gecensureerd hebben, zo preuts als amerikanen kunnen zijn
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:07 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
er zijn geen tepels in beeld hedan hoeft dat niet
ik vind het altijd gek hoe de huid eruit ziet als een rubber lapje bij zulk soort dingen.. 't moet wel pijnlijk zijn als al je aderen, spieren en pezen en alles verrot getrokken worden door een beest
Die beer heeft hem gewoon in een klap kapot geslagen en is daarna aan hem gaan vreten lijkt mij zo...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:21 schreef voskat het volgende:
[..]
en de fallus dan?
Ja idd, hij is gwn helemaal kaalgevreten daar bij z'n dijbeen. Lijkt me echt zwaar zeer doen, behalve misschien als je adrenaline niveau (of hoe je dat noemt) zo hoog is dat je het niet voelt. Ik denk dat je best een behoorlijke adrenaline-shot krijgt als je achtervolgd wordt/ ineens een aggressieve beer voor je verschijnt.![]()
Is dit niet gewoon van U2?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:53 schreef classpc het volgende:
Het geeft mij rillingen dat er soms dit soort verborgen boodschappen in tv programma's zitten.
[afbeelding]
Ook al gebeurt het maar erg weinig. Deze berichten flitsten zo snel voorbij dat je niet precies kon lezen wat er stond. Je zag enkel wat voorbij flitsen.
Hier dacht ik aan een spelfout....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:14 schreef koen_pijl het volgende:
Dat ben ik dus. Is gebeurd met skienen.
Maar hier wist ik zeker dat je niet al te slim bentquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:22 schreef koen_pijl het volgende:
Ik wilde zelfs verder skienen.....
Zou niet vreemd zijn opzich, als je bedenkt dat ze met gemak een autoruit kapot kunnen slaan e.d.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:56 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Die beer heeft hem gewoon in een klap kapot geslagen en is daarna aan hem gaan vreten lijkt mij zo...
wow....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:22 schreef Conekiller het volgende:
ratelslang beet
http://www.rattlesnakebite.org/rattlesnakepics.htm
Nee die arm is door een chirurg opengelegd en komt niet door de slangebeet. Dat moest gebeuren omdat de arm onder extreem hoge druk stond vanwege de slangebeet. Enige manier om die druk weg te halen was door de arm helemaal in de lengte open te leggen. Staat allemaal in het verslag op dezelfde pagina.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:34 schreef Wouser het volgende:
Zo hey man jees je ziet die spieren gewoon zittenbest wel heftig jong wat zo'n slang allemaal kan aanrichten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |