Ff zoekenquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:07 schreef classpc het volgende:
Linkje dan?
zo eng lelijk is ie wel ja...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:27 schreef DoimeN het volgende:
[afbeelding]
pure perfectie, klasse en stijl. kippenvel
Zekersquote:
ja...dat kon ik dus niet eens kjken.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:51 schreef VaderVanJezus het volgende:
http://www.flurl.com/item/Video_Exec...t%20an_u_270205
Filmpje van de frontpage.
Als dat het onthoofdings filmpje is wil ik er niet eens rillingen van krijgen. Té goor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:51 schreef VaderVanJezus het volgende:
http://www.flurl.com/item/Video_Exec...t%20an_u_270205
Filmpje van de frontpage.
Krijg je de rillingen van een hoog vuur?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:25 schreef RebornVampie het volgende:
Ik krijg niet snel meer de rillingen. Maar deze is wel indrukwekkend:
[afbeelding]
heb t tot zover gezien dat er 2 mannen geboeid op de grond lagen. Toen maar weggeklikt. Hoef zulke dingen ook niet om mn netvlies te hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:18 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Als dat het onthoofdings filmpje is wil ik er niet eens rillingen van krijgen. Té goor.![]()
Is dit zomaar een man of ook echt een verkrachter?quote:
quote:
Ik doe mee.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]sorry, ik liet me even gaan...
![]()
Zal je zoon leuk vindenquote:
Ik wist 't ook niet dus heb maar even opgezocht...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je weet niet wat een nis is....![]()
![]()
quote:nis (de ~, ~sen)
1 uitholling in een wand, bestemd om daarin iets te plaatsen
Beste album van CCquote:
Ik dacht dat ik de enige was. Ik ga pertinent niet langs een rijtje kapstokken lopen. Dat plaatje heb ik niet zo'n moeitje mee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:46 schreef Re het volgende:
ik heb een fobie voor uitstekende dingen waar ik per ongeluk mijn mijn oog aan kan blijven hangen, rijtjes kapstokken bijvoorbeeld...
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |