Ze liep kwaad wegquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef RacerDKB het volgende:
En nu?
just poo itquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef Schijtgeit het volgende:
Ik heb een wc-bril van Nike.
EENTJE VAN 10 EURO NATUURLIJKquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:26 schreef Roi het volgende:
PS. WELK MERK BRIL HEB JIJ NU GEKOCHT?
Nee om mijn ogen eens te laten testenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:26 schreef Roi het volgende:
PS. WELK MERK BRIL HEB JIJ NU GEKOCHT?
Waarom moet jij elke zin bekrachtigen met een smilie?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:27 schreef fransbreda het volgende:
waarom moet elke zin bekrachtigdworden met een smilie?
![]()
Ok..quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:30 schreef Schnabbeltje het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat je het zelf niet kunt betalen.
Kan jij het wel dan? Pauperquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:30 schreef Schnabbeltje het volgende:
Ga lekker met je Björn Borg onderbroek op je kop rondlopenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:38 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Ik wel ja, maar zwervers zoals jij niet nee.![]()
Jij doet dat zeker met een wibra onderbroekquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:40 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Ga lekker in Björn Borg onderbroek op je kop rondlopen![]()
Merkkleding e.d. is voor paupers.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:30 schreef Schnabbeltje het volgende:
Alsof dat dan merkloos isquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:44 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Merkkleding e.d. is voor paupers.
Als je echt geld hebt laat je gewoon kleding voor jezelf ontwerpen en maken.
sterk argumentquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:42 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Jij doet dat zeker met een wibra onderbroek![]()
Dat is nog altijd 10x zoveel als wat jij hebtquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:45 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
sterk argument![]()
De overeenkomst met jouw avatar en jij is dat jullie beide hetzelfde IQ hebben.
uuh.. jaquote:
Okquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:46 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Dat is nog altijd 10x zoveel als wat jij hebt
Je hebt dus blijkbaar nog nooit je kleren laten ontwerpen/maken. Anders had je het wel beter geweten.quote:
Dat jij geen geld hebt voor merkspullen en ik wel, dat zegt pas genoeg over mij.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:49 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Okdat jij je avatar van de eerste de beste google link afgeplukt hebt, zegt genoeg over je.
Nee, tuurlijk niet. Ik ben een kerel, denk je nu echt dat het mij uitmaakt wat ik aan heb ? Als ik maar niet in m'n blote kont loop en er voldoende zakken in zitten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:49 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Je hebt dus blijkbaar nog nooit je kleren laten ontwerpen/maken. Anders had je het wel beter geweten.
Ik koop altijd onderbroeken van de zeeman, staan daar ook merkjes in.??quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:42 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Jij doet dat zeker met een wibra onderbroek![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:53 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Ik ben een kerel oermens/grotbewoner, denk je nu echt dat het mij uitmaakt wat ik aan heb ? Als ik maar niet in m'n blote kont loop en er voldoende zakken in zitten.
Gezeik over uiterlijk is voor vrouwen en homo's.
Of je hebt er wel geld voor, maar ziet geen reden om ergens meer voor te betalen omdat er toevallig een merkje op staat. Kwalitatief is het nml. meestal niks beter.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:51 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Dat jij geen geld hebt voor merkspullen en ik wel, dat zegt pas genoeg over mij.![]()
Intelligente mensen zijn meestal ook niet zo oppervlakkig dat ze zich met dat soort onzin bezighouden.quote:Intelligente mensen verdienen eenmaal meer.
Ach gut, jij bent zeker zo'n half verwijfde kerel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:56 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Dat jij je als een rijk iemand voor doet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:51 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Dat jij geen geld hebt voor merkspullen en ik wel, dat zegt pas genoeg over mij.![]()
Intelligente mensen verdienen eenmaal meer.
Dan ben ik best wel benieuwd wat voor goede spullen jij thuis wel niet hebt liggen, en of het toevallig ook een duur merkje op zit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:57 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Of je hebt er wel geld voor, maar ziet geen reden om ergens meer voor te betalen omdat er toevallig een merkje op staat. Kwalitatief is het nml. meestal niks beter.
Ik wil best meer betalen voor goeie spullen, maar niet voor een merk. Zeker niet als het groot ergens op staat.
Als ze willen dat ik een wandelend reclamebord word dan moeten ze mij maar betalen, en flink ook.
[..]
Dus mensen die voor een goed merk gaan zijn altijd oppervlakkig en dom? Er zijn twee soorten mensen die voor merkspullen gaan. Domme mensen die alleen voor het merk betalen. En slimme mensen die weten wat kwaliteit is, en daarvoor ook voor het merk betalen.quote:Intelligente mensen zijn meestal ook niet zo oppervlakkig dat ze zich met dat soort onzin bezighouden.
Nee zogenaamde intelligente mensen zoals jij wonen in een grot. Kopen alles bij de leger des heils.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:01 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Dat jij je als een rijk iemand voor doet.![]()
Intelligente mensen spenderen hun geld niet aan achterlijk dure kleding ,auto's.
Dat jij zonder merkspullen geen imago![]()
Net zoals types zoals in de Gouden Kooi waar jij ook onder valt.
6 Truien voor de prijs 1 Merk trui
Zwervers die een mening hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:58 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ach gut, jij bent zeker zo'n half verwijfde kerel.
Heb je ook een handtasje ?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:04 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Nee zogenaamde intelligente mensen zoals jij wonen in een grot. Kopen alles bij de leger des heils.![]()
Goeie spullen die ik thuis heb zit ook een merkje op ja. Maar ik koop ze niet voor het merkje, maar omdat het goeie spullen zijn, en dat is het grote verschil. Merkkleding werkt niet beter dan andere kleding. Mijn Harman/Kardon versterker doet 't wel een stuk beter dan een van de Aldi. Mijn Apple werkt een stuk fijner dan een bij elkaar geraapte PeeCee. Een poloshirt werkt net zo goed met of zonder zo'n krokodilletjequote:Op zondag 19 augustus 2007 14:03 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Dan ben ik best wel benieuwd wat voor goede spullen jij thuis wel niet hebt liggen, en of het toevallig ook een duur merkje op zit.
Juist, en jij valt in de eerste categorie.quote:Dus mensen die voor een goed merk gaan zijn altijd oppervlakkig en dom? Er zijn twee soorten mensen die voor merkspullen gaan. Domme mensen die alleen voor het merk betalen. En slimme mensen die weten wat kwaliteit is, en daarvoor ook voor het merk betalen.
Is dat het enige wat je kunt zeggen? Wat een hoop 'intelligente' opmerkingen allemaal van je.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:07 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
![]()
Je snapt het nog steeds niet hé?
Je argumenten zijn zo leeg als dat hoofd van je.![]()
Heb jij ergens gelezen dat ik de spullen koop vanwege het merkje? Blijkbaar ben je blind en dom.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:08 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Goeie spullen die ik thuis heb zit ook een merkje op ja. Maar ik koop ze niet voor het merkje, maar omdat het goeie spullen zijn, en dat is het grote verschil. Merkkleding werkt niet beter dan andere kleding. Mijn Harman/Kardon versterker doet 't wel een stuk beter dan een van de Aldi. Mijn Apple werkt een stuk fijner dan een bij elkaar geraapte PeeCee. Een poloshirt werkt net zo goed met of zonder zo'n krokodilletje
[..]
Juist, en jij valt in de eerste categorie.
Het gaat niet om de spullen het gaat om de persoon die erinzit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:10 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je kunt zeggen? Wat een hoop 'intelligente' opmerkingen allemaal van je.Wat een triest figuur ben je ook. Waarom ga je niet je maatjes opzoeken.
Samen met je zwervermaatjes die ook geen merkspullen hebben
[afbeelding]
zulke opmerkingen vind ik altijd zo schattig, zo lijkt het net alsof je slim bentquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:03 schreef Schnabbeltje het volgende:
Dus mensen die voor een goed merk gaan zijn altijd oppervlakkig en dom? Er zijn twee soorten mensen die voor merkspullen gaan. Domme mensen die alleen voor het merk betalen. En slimme mensen die weten wat kwaliteit is, en daarvoor ook voor het merk betalen.
Is er een andere reden om merkkleding te kopen dan ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:13 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Heb jij ergens gelezen dat ik de spullen koop vanwege het merkje? Blijkbaar ben je blind en dom.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:10 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je kunt zeggen? Wat een hoop 'intelligente' opmerkingen allemaal van je.Wat een triest figuur ben je ook. Waarom ga je niet je maatjes opzoeken.
Samen met je zwervermaatjes die ook geen merkspullen hebben
[afbeelding]
Bijna steeds is de kwaliteit beter (en kom nu niet af dat C&A en H&M gerief kwaliteit is, dat valt uiteen als je ernaar kijkt). Je zal inderdaad wel merken hebben die ook rommel op de markt brengen, en niet-merken die deftige dingen uitbrengen, maar dan moet je daar tijd aanhangen om te gaan kijken wat de goede kwaliteit is en wat niet, terwijl je dat bij je vertrouwde merken weet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:16 schreef Noorseviking het volgende:
Geef eens een goed argument waarom merkleding zoveel beter is!
Levi's zijn VEEL te duur, een Levi kost een paar euro om te maken (ong. 5 euro iirc, inclusief transport, marketing, etc) en kijk eens wat je er voor betaald in de winkel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:19 schreef Athmozz het volgende:
De tijdlozere merken zoals Levis / LeeCooper daar krijg je echt wel kwaliteit voor niet al te veel geld.
Ja ben je nog steeds schandknaap dan??quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:22 schreef Schnabbeltje het volgende:
Haha, dit is echt grappig. Opzich is het ook niet zo raar dat jullie dit posten. Als ik maandelijks van een hongerloontje moet leven, dan zal ik dat ook zeggen. Maar ja, kwaliteit spullen zijn eenmaal niet voor iedereen weggelegd. Ik kan er helaas ook niks aan doen dat jullie zo jaloers zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het verschil tussen gerief uit de Zeeman en deftige tshirts voel je toch gewoon? Zélfs in de esprit-winkel kan je zo het verschil voelen tussen hun t-shirts van 19 (die ook wel best goedkope dingetjes zijn) en die van 25/29¤, zonder dat je het prijsetiketje gezien moet hebben...quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:26 schreef henkway het volgende:
ik heb bijna twee keer modaal maar dat maakt me niet uit om de onderwear en T shirts bij de zeeman te halen
Uhh.. nee ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:30 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Het verschil tussen gerief uit de Zeeman en deftige tshirts voel je toch gewoon? Zélfs in de esprit-winkel kan je zo het verschil voelen tussen hun t-shirts van 19 (die ook wel best goedkope dingetjes zijn) en die van 25/29¤, zonder dat je het prijsetiketje gezien moet hebben...
als je zelfs het verschil kan voelen tussen de budget en de duurdere serie van 1 merk, dan kan je het verschil zéker wel voelen tussen rommeltshirts en kwaliteit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:38 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Uhh.. nee ?
De merk-X t-shirts die ik heb zitten prima. Ik kan er iig prima in slapen.
Mexx en Esprit zijn ook relatief goedkoop. Maar de kwaliteit is inderdaad stukken beter dan een nike t-shirt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:42 schreef Athmozz het volgende:
[..]
als je zelfs het verschil kan voelen tussen de budget en de duurdere serie van 1 merk, dan kan je het verschil zéker wel voelen tussen rommeltshirts en kwaliteit.
Neem vb een standaard nike t-shirt, dat bestaat uit gewoon geweven katoen. Neem een kwaliteitstshirt (mexx, esprit, leeCooper...) en die bestaan zowat altijd uit zéér fijn brijwerk dat er ongeveer hetzelfde uitzietn, maar véél zachter aanvoelt. Dergelijk brijwerk-stof vind je niet bij van die goedkope dingetjes.
Klopt, maar als je dan duurder gaat scheelt het amper meer in kwaliteit, dus ik houd het normaal op Mexx / Esprit (tenzij ik iets tegenkom wat ik tof vind, dan neem ik het gewoon mee)quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:45 schreef Schnabbeltje het volgende:
Mexx en Esprit zijn ook relatief goedkoop.
Ik kom godzijdank nooit in winkelcentra, daar kan mij tere gestel niet tegen, al die drukke domme mensen die wanhopig op zoek zijn naar de duurste merkkleding.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:30 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Het verschil tussen gerief uit de Zeeman en deftige tshirts voel je toch gewoon? Zélfs in de esprit-winkel kan je zo het verschil voelen tussen hun t-shirts van 19 (die ook wel best goedkope dingetjes zijn) en die van 25/29¤, zonder dat je het prijsetiketje gezien moet hebben...
quote:
Mijn eigenwaarde valt of staat niet met het dragen van merkkleding. Ik koop kleding die ik mooi vind, wat lekker zit en me goed staat. Het komt ook wel eens voor dat ik iets laat hangen (meestal is het dan van de 'hippe' merkkleding) omdat ik het in verhouding veel te duur vind. Kwaliteit is dan niet geweldig of een simpel ontwerp dat je voor 1/3 ook wel bij de hennes of hema kunt krijgen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:22 schreef Schnabbeltje het volgende:
Haha, dit is echt grappig. Opzich is het ook niet zo raar dat jullie dit posten. Als ik maandelijks van een hongerloontje moet leven, dan zal ik dat ook zeggen. Maar ja, kwaliteit spullen zijn eenmaal niet voor iedereen weggelegd. Ik kan er helaas ook niks aan doen dat jullie zo jaloers zijn.
29¤ duur? Voor een Tshirt is dat toch ongeveer de normale prijs als je kwaliteit koopt hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:49 schreef henkway het volgende:
[..]
Ik kom godzijjdank nooit in winkelcentra, daar kan mij tere gestel niet tegen, al die drukke domme mensen die wanhopig op zoek zijn naar de duurste merkkleding.
Ach gut, en zo'n 'goedkoop' nikeshirt is natuurlijk te ruw voor jouw perzikhuidje ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:42 schreef Athmozz het volgende:
Neem vb een standaard nike t-shirt, dat bestaat uit gewoon geweven katoen. Neem een kwaliteitstshirt (mexx, esprit, leeCooper...) en die bestaan zowat altijd uit zéér fijn brijwerk dat er ongeveer hetzelfde uitzietn, maar véél zachter aanvoelt.
Tijd voor een inburgeringscursus ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:52 schreef Athmozz het volgende:
(...) gerief (..) kleerwinkels (...) solden (...)
Je vind het niet erg als je genept wordt ?quote:Reactie op hierboven; waar en door wie het gemaakt wordt kan mij niet schelen, als het maar kwaliteit is. Dat de winkel 50% winst maakt is hun zaak, ik bekijk gewoon de kwaliteit en als de prijs niet te hoog ligt neem ik het mee.
doet dat er iets toe? Ik zeg gewoon dat er een verschil is, en dat ik het de moeite waard vind om daar meer voor te betalen. Dat jij daar geen problemen mee hebt/geld liever aan iets anders hangt is jouw zaak, maar met je reactie geef je enkel toe dat je weet dat er een verschil is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:53 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ach gut, en zo'n 'goedkoop' nikeshirt is natuurlijk te ruw voor jouw perzikhuidje ?
Je gebruikt toch ook wel merk dag en nachtcreme om je huid goed te houden he ?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:28 schreef Huppelei het volgende:
Ik kies de kant van Schnabbeltje!En wat voeg jij toe aan de topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Argumenteren!
Ik ben een goed ingeburgerde Vlaming hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:56 schreef Aaargh! het volgende:
Tijd voor een inburgeringscursus ?
tuurlijk niet. Jij koopt ook geen brood omdat de bakker meer dan 50% winst maakt? Verder wordt je niet genept, je ziet wat je koopt en er hangt een prijskaartje bij. Ben je niet akkoord met die prijs moet je het maar laten hangen en een ander merk/niet-merk kopen.quote:Je vind het niet erg als je genept wordt ?
A fool and his money ...
Ja tuurlijk. Er is misschien wel verschil, maar dat verschil doet er geen moer toe.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:56 schreef Athmozz het volgende:
[..]
doet dat er iets toe? Ik zeg gewoon dat er een verschil is
Een niet relevant verschil.quote:, en dat ik het de moeite waard vind om daar meer voor te betalen. Dat jij daar geen problemen mee hebt/geld liever aan iets anders hangt is jouw zaak, maar met je reactie geef je enkel toe dat je weet dat er een verschil is.
Jij verstaat blijkbaar iets anders onder kwaliteit dan ik. Met kwaliteit bedoel ik dat het niet kapot gaat, niet of het nu wel of niet wat zachter aanvoelt, lekker belangrijk, sjesus.quote:Erken dan ook dat merkkledij dan vaak beter is van kwaliteit dan andere kledij.
Voor jou niet neen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:59 schreef Aaargh! het volgende:
Ja tuurlijk. Er is misschien wel verschil, maar dat verschil doet er geen moer toe.
Oh neen! Nu zakt mijn zelfbeeld!quote:Een niet relevant verschil.
Een verschil dat er alleen toe doet als je een wijf bent.
Leuk voor jou. Een Lada Niva is dus ook een kwaliteitsauto, die dingen gaan ook niet zo heel snel kapot. Hoe het aanvoelt & rijdt is toch niet belangrijk.quote:Jij verstaat blijkbaar iets anders onder kwaliteit dan ik. Met kwaliteit bedoel ik dat het niet kapot gaat, niet of het nu wel of niet wat zachter aanvoelt, lekker belangrijk, sjesus.
Stelletje metrosexuelen.
Auto's boeien mij ook niet nee. Ik rijd in een oude Opel Astra station, lekker veel ruimte (== praktisch)quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:01 schreef Athmozz het volgende:
Leuk voor jou. Een Lada Niva is dus ook een kwaliteitsauto, die dingen gaan ook niet zo heel snel kapot. Hoe het aanvoelt & rijdt is toch niet belangrijk.
Jute zakken zijn niet warm genoeg, maar anders was 't serieus een optie geweest. Denk je echt dat 't mij ook maar iets kan schelen hoe ik er bij loop en wat andere mensen daar van denken ? Think again.quote:Waarom draag je trouwens geen Jute-zakken met een gat voor je hoofd & 2 gaten voor je armen? Voor nog geen euro kan je klaar zijn, en het verslijt ook amper.
Denk je dat ik erom geef? Anders droeg ik wel merken ipv doorsnee kledij.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:04 schreef Aaargh! het volgende:
Jute zakken zijn niet warm genoeg, maar anders was 't serieus een optie geweest. Denk je echt dat 't mij ook maar iets kan schelen hoe ik er bij loop en wat andere mensen daar van denken ? Think again.
Waarom? Omdat ik op comfort gesteld ben? Als jouw definitie van een wijf "iemand die op comfort gesteld is" is, dan ben ik graag een wijf ja.quote:Geef nu maar gewoon toe dat je een wijf bent.
koop jij maar merkkleding hoor dommertje.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:52 schreef Athmozz het volgende:
[..]
29¤ duur? Voor een Tshirt is dat toch ongeveer de normale prijs als je kwaliteit koopt hoor.
Wie zegt dat ik in winkelcentra ga en er het duurste uit kies? Als ik duur zou willen gaan neem ik alles van McGregor / Gant oid. Mijn ouders zou het toch niet kunnen schelen als ik duurder gerief koop, gewoon wat minder (want nu koop ik gewoon wat ik mooi vind uit de Mexx & Esprit collectie; niet wat ik nodig heb) en het zou toch maar even duur zijn.
WTF interesseren die mensen in India mij (verder moet ik geen G-star hebben, dat is een modemerk en modemerken koop ik niet)??? Als je geen G-star maar een Nike koopt dan zijn het ipv Indische kindjes kindjes uit Korea die ze maken... Zowat alle kledij wordt door kinderen / dwangarbeiders gemaakt, of dat nu merken of niet-merken zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:09 schreef henkway het volgende:
[..]
koop jij maar merkkleding hoor dommertje.[afbeelding]
Ontleen jij je eigen waarde aan je verpakking??quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:11 schreef Schnabbeltje het volgende: Totaal geen eigen waarde hebben. Je leeft maar één keer, maar een luxe leven? Ho, maar!
Niet uit de verpakking, uit de keuze's die hij maakt. Hij kiest voor comfort & luxe, en dat is een bepaalde waarde die je nastreeft. Dat is héél iets anders dan geen inhoud hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:13 schreef henkway het volgende:
[..]
Ontleen jij je eigen waarde aan je verpakking??
dat wil dus zeggen dat je geen inhoud hebt.
Dan ken je jezelf erg goed .
Niks mis met luxe. Een goeie stereo is luxe. Een mooie auto kan luxe zijn als je daar om geeft. Een vette PC is luxe. Een mooi huis is luxe.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:11 schreef Schnabbeltje het volgende:
Grappig dat sommigen nog steeds in het vorige tijdperk leven. Een beetje luxe en je bent gelijk een wijf
Goh, dat lees ik ook voor het eerst. Denk je nou echt dat niemand weet hoe die dingen gemaakt worden? Denk je nou echt dat je de wereld verbeterd door niet meer merkkleding te kopen? Wil jij soms zeggen dat het kopen van merkkleding slecht is voor de maatschappij? Zal ik je eens vertellen, als de hele wereld stopt met het kopen van merkkleding, dan krijgen die arme mensen in arme landen geen cent meer binnen. Het is misschien hun enige inkomensbron. Als je zo'n moraalridder ben, dan gaf je het grotendeels van je loon aan arme mensen, en zat je niet op Fok.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:09 schreef henkway het volgende:
[..]
koop jij maar merkkleding hoor dommertje.
Krijg jij er maar gerief van![]()
.[afbeelding]
dat komt op juist hetzelfde neer als een mooie auto hebben. De mogelijkheden om het je aangenamer te maken zijn er, dus dan neem je ze toch ook met beide handen aan???quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:14 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Niks mis met luxe. Een goeie stereo is luxe. Een mooie auto kan luxe zijn als je daar om geeft. Een vette PC is luxe. Een mooi huis is luxe.
Maar dure kleding omdat dat zachter aanvoelt op je huid is geen luxe, da's aanstellerij.
Gebruik je verstand. Goede kleding zit beter! Ga geen dingen verzinnen wat ik niet gezegd heb.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:13 schreef henkway het volgende:
[..]
Ontleen jij je eigen waarde aan je verpakking??
dat wil dus zeggen dat je geen inhoud hebt.
Dan ken je jezelf erg goed .
Als er op jouw goedkope kledij "made in china" staat, denk je dat ze daar een goed loon krijgen? Ook niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:09 schreef henkway het volgende:
Krijg jij er maar gerief van![]()
.[afbeelding]
Als het daarom gaat, waarom staat er dan in koeieletters HUGO BOSS op die shirtjes ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:17 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Gebruik je verstand. Goede kleding zit beter! Ga geen dingen verzinnen wat ik niet gezegd heb.
Als er iemand uitgebuit wordt om goedkoop kleding te maken boeit mij dat niet zo, maar dan wil ik wel graag zelf kunnen profiteren van de kostenbesparing en niet dat 't allemaal in de portemonnaie van meneer Boss verdwijnt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:17 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Als er op jouw goedkope kledij "made in china" staat, denk je dat ze daar een goed loon krijgen? Ook niet.
wat denk je zelf? Die shirts kosten die personen misschien een halve euro meer in productie omdat er beter basismaterialen gebruikt worden, maar meer zal dat waarschijnlijk ook niet schelen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
De duurdere merken zoals Versace, Dolce en Gabbana, Prada, Gucci word bij dat soort merken ook gebruik gemaakt van dwangarbeiders enzo ?
Je hebt werkelijkwaar geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:14 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Niks mis met luxe. Een goeie stereo is luxe. Een mooie auto kan luxe zijn als je daar om geeft. Een vette PC is luxe. Een mooi huis is luxe.
Maar dure kleding omdat dat zachter aanvoelt op je huid is geen luxe, da's aanstellerij.
Dag Maikuuulquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
De duurdere merken zoals Versace, Dolce en Gabbana, Prada, Gucci word bij dat soort merken ook gebruik gemaakt van dwangarbeiders enzo ?
Waar het dus om gaat is dat jij gewoon het liefst geen geld uitgeeft aan kledij, en dat prijs belangrijker is dan het kwaliteitsverschil dat er op zit. Als het maar goedkoop is en net niet uiteenvalt is het goed genoeg.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:24 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Als er iemand uitgebuit wordt om goedkoop kleding te maken boeit mij dat niet zo, maar dan wil ik wel graag zelf kunnen profiteren van de kostenbesparing en niet dat 't allemaal in de portemonnaie van meneer Boss verdwijnt.
Als je dan toch echt in het terrein moet & je wil wél de luxe, dan koop je gewoon een Range of een Mercedes G.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:24 schreef densmee het volgende:
en een lada is in het terrein een hele comfortable auto itt een porsche cayene![]()
heel juist, de duurste kleding daar wordt door de uitbuiters het meeste aan verdiend, en dus door jouw beloond voor het s'nachts laten werken van oude vrouwen en kleine kinderen aan jouw jasjequote:Op zondag 19 augustus 2007 15:24 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Als er iemand uitgebuit wordt om goedkoop kleding te maken boeit mij dat niet zo, maar dan wil ik wel graag zelf kunnen profiteren van de kostenbesparing en niet dat 't allemaal in de portemonnaie van meneer Boss verdwijnt.
het vervelende daaraan is dat ze vaak je maat niet hebben, waardoor je er ook voor niets naartoe kan gegaan zijn. Ik wil gewoon binnenlopen, een verkoopstertje hebben die bij jou komt & die je gewoon moet zeggen wat je ongeveer wil en die dan wat dingen toont die volgens haar goed gaan staan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:33 schreef fransbreda het volgende:
Ik koop meestal in de g-star outlet centers, daar verkopen ze kleding met een foutje.
Mooie kleding bestaat IMHO niet, een vrouw kan mooi zijn, een boek kan mooi zijn, maar kleding niet, kleding is puur functioneel. Da's net zoiets als zeggen: goh, wat heb jij een mooie schroevendraaier.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:27 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Je hebt werkelijkwaar geen idee waar je het over hebt.
Een mooie huis is een luxe? Maar mooie kleding niet?
Wat een onzin. Ik heb er wel degelijk problemen mee als kleding niet goed zit. Ik vind alleen een katoenen shirt niet oncomfortabel. Het maakt voor mij qua comfort niets uit of het nu een duur of een goedkoop shirt is.quote:Blijkbaar heb jij totaal geen probleem mee dat kleding niet lekker zit. Weet je wat jij zal moeten doen! Kleding aantrekken met een paar maatjes te klein. Want jij moet je niet zo aanstellen, het voelt alleen maar een beetje krapjes aan, je bent toch geen wijf?
ik weet niet of je wel eens in een g hebt gereden maar dit is gewoon een puch steyr en niet veel meer dan een ladaquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:33 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Als je dan toch echt in het terrein moet & je wil wél de luxe, dan koop je gewoon een Range of een Mercedes G.
Jij koopt ook geen koffie in de supermarkt, omdat je fair-trade koffie kàn kopen? Of is dat dan weer minder belangrijk omdat het duurder is?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:34 schreef henkway het volgende:
[..]
heel juist, de duurste kleding daar wordt door de uitbuiters het meeste aan verdiend, en dus door jouw beloond voor het s'nachts laten werken van oude vrouwen en kleine kinderen aan jouw jasje
Meegereden wel, zelf gereden niet. Ik moet zeggen dat ik DualZone airco, lederen interieur, zetelverwarming, navigatiesysteem, elektrisch verstelbare zetels... enzo best wel een pak confortabeler vind dan die lada. Toch wel ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:37 schreef densmee het volgende:
ik weet niet of je wel eens in een g hebt gereden maar dit is gewoon een puch steyr en niet veel meer dan een lada
Uitbuiters? Er werken daar geen slaven ofzo. Ze werken daar uit vrije wil. Zij zijn tenslotte wel diegene die werkgelegenheid creëeren. Maar nee, jij hebt liever niet dat die mensen daar in slechte omstandigheden weinig geld verdienen. Jij ziet ze liever thuis verhongeren omdat ze geen geld hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:34 schreef henkway het volgende:
[..]
heel juist, de duurste kleding daar wordt door de uitbuiters het meeste aan verdiend, en dus door jouw beloond voor het s'nachts laten werken van oude vrouwen en kleine kinderen aan jouw jasje
Ja dat wil ik ook, een mooi verkoopstertje die even doet wat ik wil, maar dat bedoel jij niet denk ik, jij ziet verkoopsters niet als aantrekkelijke personen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef Athmozz het volgende:
[..] Ik wil gewoon binnenlopen, een verkoopstertje hebben die bij jou komt & die je gewoon moet zeggen wat je ongeveer wil
dit is nog het ergste fenomeen in een winkelquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef Athmozz het volgende:
[..]
het vervelende daaraan is dat ze vaak je maat niet hebben, waardoor je er ook voor niets naartoe kan gegaan zijn. Ik wil gewoon binnenlopen, een verkoopstertje hebben die bij jou komt & die je gewoon moet zeggen wat je ongeveer wil en die dan wat dingen toont die volgens haar goed gaan staan.
Een huis is dan ook puur functioneel. Zolang je een dak boven je hoofd hebt, is het voldoende.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:36 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Mooie kleding bestaat IMHO niet, een vrouw kan mooi zijn, een boek kan mooi zijn, maar kleding niet, kleding is puur functioneel. Da's net zoiets als zeggen: goh, wat heb jij een mooie schroevendraaier.
Dure kleding is overbodig het voegt niets zinvols toe.
[..]
...
Mensen die vragen om te helpen is erg? Tja, zowat alle winkels waar ze kwaliteit verkopen helpen ze je hoor, maar goed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:39 schreef densmee het volgende:
dit is nog het ergste fenomeen in een winkel
mensen die vragen of ze kunnen helpen
en merk kleding is zo kansloos
echt de kwaliteit is vaak zo droevig
Een beetje ruimte om je spullen neer te zetten is handig.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:41 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Een huis is dan ook puur functioneel. Zolang je een dak boven je hoofd hebt, is het voldoende.
Tuurlijk wel. Luxe is heel iets anders dan wat jij denkt. Goeie spullen die prettig zijn in gebruik, da's luxe. In het weekend niet bereikbaar zijn voor je werk, da's luxe. Gewoon aantrekken wat je wilt zonder je druk te maken of het wel 'in' is of dat het merk wel hip genoeg is, da's luxe.quote:Maar goed, het mag duidelijk zijn dat jij echt geen verstand hebt van luxe.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:36 schreef Aaargh! het volgende:
...
Wat een onzin. Ik heb er wel degelijk problemen mee als kleding niet goed zit. Ik vind alleen een katoenen shirt niet oncomfortabel. Het maakt voor mij qua comfort niets uit of het nu een duur of een goedkoop shirt is.
...
Jij vind een katoenen shirt niet oncomfortabel. Er zijn genoeg mensen die vinden dat beter materiaal comfortabeler zit en dat een katoenen shirt juist niet comfortabel zit. Omdat jij vind dat een kartoenen shirt niet oncomfortabel is, zijn anderen aanstellers. Je hebt nog steeds geen idee waar je het over hebt. Of anders gezegd, een egoïst.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:14 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Een zwerver maakt zich daar inderdaad niet druk om.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:48 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Gewoon aantrekken wat je wilt zonder je druk te maken of het wel 'in' is of dat het merk wel hip genoeg is, da's luxe.
[..]
Juist, en dat soort mensen noemen we "vrouwen".quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:49 schreef Schnabbeltje het volgende:
Jij vind een katoenen shirt niet oncomfortabel. Er zijn genoeg mensen die vinden dat beter materiaal comfortabeler zit en dat een katoenen shirt juist niet comfortabel zit.
zetelsquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:37 schreef Athmozz het volgende:
zetelverwarming,elektrisch verstelbare zetels...
iemand die niet weet waar hij over praat, is geen egoist... of ben je ook een belg?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:49 schreef Schnabbeltje het volgende:
Of anders gezegd, een egoïst.
Onder een hemd draag ik altijd een tshirt als "marcelleke", juist omdat die zachter is. Overhemden draag ik dan ook nooit rechtstreeks op mijn vel, en moest ik dat doen dan zou ik waarschijnlijk ook voor stoffen gaan die zacht zijn. Een zachte stof is niet gelijk aan satijn, er zijn zoveel stoffen met kunstvezels bij die zacht aanvoelen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:48 schreef Aaargh! het volgende:
Btw, als het zo belangrijk is dat je shirt lekker zacht aanvoelt, dan ga je toch lekker ff in de vrouwenafdeling een zijden blouse uitzoeken. Da's pas lekker zacht .. en het ging je echt niet om het image dus het maakt je geen fuck uit dat je vrouwenkleren aanhebt ... toch ?
Je wilt je zo graag beter voelen dan anderen omdat je toevallig dure kleding koopt he ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:51 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Een zwerver maakt zich daar inderdaad niet druk om.
ohnee, ik spreek over een zetel dus ik ben domquote:
Oeh, dingen opzoeken, dat kan ik ook.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:53 schreef Schnabbeltje het volgende:
@Aaargh!
Voor jou heb ik het woord "luxe" voor je opgezocht, wat een luxe toch:
quote:Een metroman of metroseksueel is een man die vrouwelijke trekjes vertoont maar wel een (seksuele) voorkeur heeft voor het vrouwelijke geslacht en daarmee dus uitgesproken heteroseksueel is. De metroseksueel heeft veel aandacht voor zijn kleding, verzorgt zijn haardracht, en gebruikt in een aantal gevallen ook cosmetica.
Juist ja, iemand die graag comfort & luxe heeft is een vrouwquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:51 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Juist, en dat soort mensen noemen we "vrouwen".
Belg of niet, dom ben JIJ in ieder geval wel. Als jij je verstand had gebruikt, dan had je door dat hij een egoïst is, omdat hij alleen maar aan zichzelf denkt. Omdat een kartoenen t-shirt het voor hem doet, is alle andere kleding aanstellerij. Wat voor hem comfortabel is, schijnt volgens hem voor iedereen comfortabel te zijn. Hoe anderen het voelen interesseert hem niet. Dat is vorm van egoïsme!quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
iemand die niet weet waar hij over praat, is geen egoist... of ben je ook een belg?
Al het andere zijn holbewoners/oermensen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Juist ja, iemand die graag comfort & luxe heeft is een vrouw![]()
Ik heb niet "veel aandacht voor mijn kledij" ik ga gewoon naar de winkel en neem kwaliteit mee. Dat kwaliteit vaak een merk is en daardoor meer kost zal mij worst wezen, als daar goede kwaliteit zonder merk ligt neem ik dat ook mee. Helaas moet je voor goede kwaliteit en geen merk goed uitkijken wat je koopt (ligt tussen ander niet-merkgerief), dus dan doe je er langer over om te kopen, dus dan maar rechtstreeks bij de merken gaan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef Aaargh! het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Metroseksueel
wie zegt dat poten groot en lang moetne zijn, of zit jouw 'zetel' vastgemonteerd aan het frame van de autoquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:56 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ohnee, ik spreek over een zetel dus ik ben dom
Wat is het dan wel volgens jou? Stoel?
stoel (de ~ (m.), ~en)
zitmeubel voor één persoon, van een rugleuning en van poten voorzien
Zie jij poten aan een autozetel? ik niet.
En nu je die zaagsels van je gebruiken, dan begrijp je ook eens wat er staat.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Oeh, dingen opzoeken, dat kan ik ook.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Metroseksueel
[..]
in wat zit jij dan in je auto? een autostoel?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wie zegt dat poten groot en lang moetne zijn, of zit jouw 'zetel' vastgemonteerd aan het frame van de auto![]()
belg door de bocht
Ach, meneer de 'intellectueel' kan niet eens fatsoenlijk Nederlands.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:58 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Belg of niet, dom ben JIJ in ieder geval wel. Als jij je verstand had gebruikt, dan had je door dat hij een egoïst is, omdat hij alleen maar aan zichzelf denkt. Omdat een kartoenen t-shirt het voor hem doet, is alle andere kleding aanstellerij.
Gebruik je hersenen en je had kunnen weten dat Vlaams een iets andere taal is dan Nederlands.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wie zegt dat poten groot en lang moetne zijn, of zit jouw 'zetel' vastgemonteerd aan het frame van de auto![]()
belg door de bocht
nee, dat niet, maar jij had het over dat hij niet wist waar hij over praatte, niet dat hij eogistisch denktquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:58 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Belg of niet,maar dom ben JIJ in ieder geval wel. Als jij je verstand had gebruikt, dan had je door dat hij een egoïst is, omdat hij alleen maar aan zichzelf denkt. Omdat een kartoenen t-shirt het voor hem doet, is alle andere kleding aanstellerij. Wat voor hem comfortabel is, schijntzal het volgens hem voor iedereen comfortabel te zijn. Hoe anderen het voelen interesseert hem niet. Dat iseen vorm van egoïsme!
Ben je soms geboren zonder hersenen?
Nee, iemand die het serieus last heeft van het dragen van een normaal shirt omdat dit te ruw aan zou voelen voor z'n gevoelige huidje is een vrouw.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Juist ja, iemand die graag comfort & luxe heeft is een vrouw![]()
Ach, ik kan ze gebruiken, jij wilt ze gebruiken, maar het lukt nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:04 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Gebruik je hersenen en je had kunnen weten dat Vlaams een iets andere taal is dan Nederlands.
Heb je de basisschool overgeslagen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, dat niet, maar jij had het over dat hij niet wist waar hij over praatte, niet dat hij eogistisch denkt
dus voor een echte kerel maakt het niks uit wat ie aanheeft. probleem opgelost!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:06 schreef Aaargh! het volgende:
Niks mis met wat luxe, maar een echt kerel zal dit niet als luxe zien omdat ie 't verschil niet eens merkt.
heb jij een chromosoompje teveel?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:06 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Heb je de basisschool overgeslagen?
Letten op het merkje is VEEL aandacht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef Schnabbeltje het volgende:
Ik zal het je uitleggen. Er staat VEEL AANDACHT. Dan heb je nog mensen die GEEN AANDACHT hebben en mensen die gewoon AANDACHT hebben.
Ik had al zo'n vermoeden dat je zonder hersenen bent geboren. Maar het is nu helemaal duidelijk. Je gaat het nog verschoppen als zwerver.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ach, ik kan ze gebruiken, jij wilt ze gebruiken, maar het lukt nietgroot verschil
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus voor een echte kerel zwerver maakt het niks uit wat ie aanheeft. probleem opgelost!
de "echte" kerel is weer eens opgedoken...quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus voor een echte kerel maakt het niks uit wat ie aanheeft. probleem opgelost!
Daar gaat ie weer.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef Schnabbeltje het volgende:
(...) Je gaat het nog verschoppen als zwerver.![]()
heb je een passie voor zwervers? moet ik kijken als sex voor de buch nog niet een comeback voor je wilt maken? kunnen ze mooi jouw grootste fantasie filmenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat je zonder hersenen bent geboren. Maar het is nu helemaal duidelijk. Je gaat het nog verschoppen als zwerver.![]()
Maar jij let er speciaal op dat er geen merkje op zit, hoezo VEEL aandacht?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Letten op het merkje is VEEL aandacht.
Als ik de winkel binnenloop waar boven de deur Mexx of Esprit staat, dan lijkt me dat niet "letten op het merkje". Als ik in een kleiner winkeltje iets ga kopen weet ik als ik thuis kom vaak niet eens welk merk ik gekocht heb, laat staan dat ik er aandacht aan besteed heb...quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef Aaargh! het volgende:
Letten op het merkje is VEEL aandacht.
Dank je wel dat je het even voor ons bevestig dat je een zwerver bentquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Daar gaat ie weer.
't is wel je favoriete scheldwoord he ? Erg origineel ben je niet want je komt steeds met hetzelfde.
Je kan veel van zwervers zeggen, maar 't zijn vaak wel mensen die onder ruwe omstandigheden zonder veel hulp kunnen overleven, echte kerels dus.
Ik denk dat een wijf zoals jij het nog geen week uithoud op de straat.
Echte kerels? Crap van de samenleving ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef Aaargh! het volgende:
Je kan veel van zwervers zeggen, maar 't zijn vaak wel mensen die onder ruwe omstandigheden zonder veel hulp kunnen overleven, echte kerels dus.
nee, een echte kerel is een gast die meer tijd spendeert aan shoppen voor kleding dan zijn vriendin, elke keer als ie een speigel ziet ff zijn haar goed doet en een poster boven ze bed heeft van de jongens van ' a queer eye for a straight guy' ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef Athmozz het volgende:
[..]
de "echte" kerel is weer eens opgedoken...
Als het prototype "echte" kerel voor jou nog steeds de boer is die met zijn spade zijn patatten uit de grond aan het scheppen is terwijl hij de gietende regen trotseert & in zijn versleten 25 jaar oud geruit hemd, omdat hij dan wat meer geld over heeft om zich 's avonds ladderzat te zuipen, dan mag je er echt trots op zijn dat je een "echte" kerel bent.
Hij wel, daarom moet hij ook een ECHTE kerel zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:12 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Echte kerels? Crap van de samenleving ja.
Ik houd het op straat geen week uit, dat klopt. Alsof het erg is, ik moet niet op straat leven hoor. Verder kunnen ze ook alleen maar op straat overleven omdat ze er vaak in opgegroeid zijn.
dus je bent een een shopaholic. heb je ook last van PMS?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:11 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Als ik de winkel binnenloop waar boven de deur Mexx of Esprit staat, dan lijkt me dat niet "letten op het merkje". Als ik in een kleiner winkeltje iets ga kopen weet ik als ik thuis kom vaak niet eens welk merk ik gekocht heb, laat staan dat ik er aandacht aan besteed heb...
Ik heb 'm ff voor je gecorrigeerd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef Athmozz het volgende:
Als het prototype "echte" kerel voor jou nog steeds de boer is die met zijn spade zijn patatten uit de grond aan het scheppen is terwijl hij de gietende regen trotseert & in zijn versleten 25 jaar oud geruit hemd, omdat hij dan wat meer geld over heeft om zich 's avonds ladderzat te zuipen, dan mag je er echt trots op zijn dat je een "echte" kerel bent. te zorgen dat z'n gezin fatsoenlijk te eten heeft en de kinderen naar school kunnen
waarom zou shoppen van merken langer moeten duren dan shoppen van niet-merken? Gewoon vastnemen, eventueel passen en mee naar de kassa wandelen. Waarom zou je meer voor de spiegel moeten staan met een merk dan een niet-merk? Je hebt minder kans dat er een stuk uit valt hoor, dus je moet die controle minder uitvoeren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:12 schreef donald_dick het volgende:
nee, een echte kerel is een gast die meer tijd spendeert aan shoppen voor kleding dan zijn vriendin, elke keer als ie een speigel ziet ff zijn haar goed doet en een poster boven ze bed heeft van de jongens van ' a queer eye for a straight guy' ?
Als je bewust een merk koopt ben je een wijf, als je gewoon pakt wat je aanstaat ben je een shopaholic, en als je shopt via het internet ben je een nerd. Jij maakt je kledij zelf?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus je bent een een shopaholic. heb je ook last van PMS?
Ik ben heel benieuwd hoe jij eruit ziet:') zeker als een pauper die nonstop achter ze PCtje zit..bah ik haat dat soort mensen gewoon!quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:38 schreef henkway het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook, een mooi verkoopstertje die even doet wat ik wil, maar dat bedoel jij niet denk ik, jij ziet verkoopsters niet als aantrekkelijke personen.
Maar kleding interesseert me geen fuck.
En winkelcentra kom ik nooooit, gelukkig, en als ik er kom ben ik in vijf minuten weer weg.
Dat iemand merkkleding koopt, besteed volgens jou direct meer tijd aan winkelen dan zijn vriendin.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, een echte kerel is een gast die meer tijd spendeert aan shoppen voor kleding dan zijn vriendin, elke keer als ie een speigel ziet ff zijn haar goed doet en een poster boven ze bed heeft van de jongens van ' a queer eye for a straight guy' ?
ondertiteling graag? een stuk uitvalt ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:14 schreef Athmozz het volgende:
Je hebt minder kans dat er een stuk uit valt hoor, dus je moet die controle minder uitvoeren.
Nee inderdaad een katoenen T shirt XXl van Zeeman of ergens anders HEMA of weet ik veel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:06 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nee, iemand die het serieus last heeft van het dragen van een normaal shirt omdat dit te ruw aan zou voelen voor z'n gevoelige huidje is een vrouw.
Niks mis met wat luxe, maar een echt kerel zal dit niet als luxe zien omdat ie 't verschil niet eens merkt.
maar je hebt de poster wel he? en je staat vaak in de spiegel te kijken als je haar nog goed zit, heb je toevallig ook een bjon borg onderbroek aanquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:15 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Dat iemand merkkleding koopt, besteed volgens jou direct meer tijd aan winkelen dan zijn vriendin.
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Waar zijn je hersenen gebleven?![]()
Ik zal méér verdienen om m'n gezin van te onderhouden & m'n kinderen van te laten studeren dan dat je opa in zijn jonge tijd ooit gedaan heeft, maar ik voer inderdaad geen handenarbeid uit. Daardoor schiet er bij mij nog meer dan genoeg over om voor mezelf & dat gezinnetje duurdere kledij te kopen, anders gooi je het geld toch maar op een hoopje.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:13 schreef Aaargh! het volgende:
Mijn opa was zo'n "echte kerel" en die was vlak voor z'n dood, half verlamd en in een rolstoel nog meer kerel dan jij ooit zal zijn.
Pauperquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:15 schreef henkway het volgende:
[..]
Nee inderdaad een katoenen T shirt XXl van Zeeman of ergens anders HEMA of weet ik veel.
it's all the same, na drie keer wassen is het wit weg en na vijf keer wassen moet ie in de prullebak.
Dus tien stuks maal gemiddeld vijf keer, is iedere zes weken tien stuks aanschaffen
Of het nu zwarten of witten zijn
En Spijkerbroeken koop ik een keer per jaar drie stuks tegelijk allemaal in een keer
En Schoenen ook, een keer per jaar, als ze goed zitten, twee paar tegelijk bruine met veters en leren zolen, verder kan het me niet schelen.
ik zou zelfs niet weten welke poster het is, en ondergoed koop ik niet van Bjorn Borg. Ik heb verschillende merken, maar dat is gewoon omdat die kwalitatief beter zijn dan van dat ondergoed van bij de witte producten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar je hebt de poster wel he? en je staat vaak in de spiegel te kijken als je haar nog goed zit, heb je toevallig ook een bjon borg onderbroek aan
Ja maar schoenen koop ik vaak online.quote:
Het duidelijkste bewijs dat het geen kwaliteit is. Wat denk je dat er langer duurt; om de 6 weken naar de Hema of de Zeeman om daar een hoop van die tshirts te kopen, of 1x per half jaar ff een winkel binnenspringen en daar 10 tshirts meenemen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:15 schreef henkway het volgende:
Nee inderdaad een katoenen T shirt XXl van Zeeman of ergens anders HEMA of weet ik veel.
it's all the same, na drie keer wassen is het wit weg en na vijf keer wassen moet ie in de prullebak.
Dus tien stuks maal gemiddeld vijf keer, is iedere zes weken tien stuks aanschaffen
Of het nu zwarten of witten zijn
en wat mag ik onder witte prodcuten verstaanquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:19 schreef Athmozz het volgende:
maar dat is gewoon omdat die kwalitatief beter zijn dan van dat ondergoed van bij de witte producten.
goedkope merkloze zut.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en wat mag ik onder witte prodcuten verstaan
samengevat: echte mannen geven 100en euro's per dag uit aan zalfjes, kopen meer kleding dan hun vriendin, zorgen dat hun haar goed zit, kijken 1000 keer per dag in de speigel als hun kraagje goed zit en vinden merkkleding het einde en zijn niet bezorgt om een fashion statement te makenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:20 schreef Schnabbeltje het volgende:
Samengevat: echte kerels zijn lomp, dragen goedkope kleren zonder merk, moeten veel moeite doen om hun gezin te kunnen onderhouden, houden niet van comfort, kopen alleen praktische dingen, zien uit als een zwerver.
Je komt zeker ook nooit buiten?? Pff van dat soort mensen walg ik echt! Die niks geven om uiterlijk! Ik bedoel het is toch juist leuk bezig zijn met kleding etc hoe je eruit ziet etc?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:21 schreef henkway het volgende:
[..]
Ja maar schoenen koop ik vaak online.
http://www.schoenendirect.nl/
Ondanks dat ik dik 3000 netto heb, kan het me gewoon niet schelen
Nou ik ga graag naar de kapper en naar de sauna, maar winkelcentra geef ik geen fuck om.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:33 schreef Provincie het volgende:
[..]
Je komt zeker ook nooit buiten?? Pff van dat soort mensen walg ik echt! Die niks geven om uiterlijk! Ik bedoel het is toch juist leuk bezig zijn met kleding etc hoe je eruit ziet etc?
Alleen T shirts en de Zeeman is dichtbij, verder merk ik het verschil niet want ik koop gewoon XXL katoenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:41 schreef EricG het volgende:
Serieus waarom zou je kleding bij de Zeeman kopen? H&M is maar een beetje duurder en dan heb je nog iets wat er enigzins fatsoenlijk uit ziet![]()
Waar haal jij het uit dat iemand die merkkledij koopt ook geld spendeert aan zalfjes en al die andere rommel, of dat je meer kledij koopt dan je vriendin? Ik koop inderaad best veel kleding, maar dat heeft 2 voornamelijke redenen; ik ga absoluut niet graag kleding gaan kopen, dus ik koop dan maar direct genoeg zodat ik zeker niet te snel terug moet, en tegen dat onze was bij de strijkvrouw raakt & terugkeert duurt dat soms lang, dus dan moet je wel meer kledij hebben om die periode te overbruggen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
samengevat: echte mannen geven 100en euro's per dag uit aan zalfjes, kopen meer kleding dan hun vriendin, zorgen dat hun haar goed zit, kijken 1000 keer per dag in de speigel als hun kraagje goed zit en vinden merkkleding het einde en zijn niet bezorgt om een fashion statement te maken
Jij kent mijn broertje ook ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
samengevat: echte mannen geven 100en euro's per dag uit aan zalfjes, kopen meer kleding dan hun vriendin, zorgen dat hun haar goed zit, kijken 1000 keer per dag in de speigel als hun kraagje goed zit en vinden merkkleding het einde en zijn niet bezorgt om een fashion statement te maken
Dat komt vooral doordat de kwaliteit van de kledingstukken van Zeeman allemaal hetzelfde zijn. Net als alle kleding wat in jou kledingkast (als je die hebtquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:43 schreef henkway het volgende:
[..]
Alleen T shirts en de Zeeman is dichtbij, verder merk ik het verschil niet want ik koop gewoon XXL katoen
Nee, da's alleen leuk als je een wijf bent.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:33 schreef Provincie het volgende:
[..]
Je komt zeker ook nooit buiten?? Pff van dat soort mensen walg ik echt! Die niks geven om uiterlijk! Ik bedoel het is toch juist leuk bezig zijn met kleding etc hoe je eruit ziet etc?
Ik denk er ook zo over, maar of daar nu een merkje op staat of niet, dat maakt toch niets uit? Binnenlopen, kijken & meenemen duurt even lang of in de Zeeman, en qua "winkelcentrum", rij met de auto tot 200m van die winkel, stap uit & wandel tot daar. In de mannenafdeling van de Esprit / Mexx is het nooit echt druk (zélfs niet in de Veldstraat in Gent), daar kan je gewoon nemen wat je wil en weggaan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:55 schreef Aaargh! het volgende:
Zo zonde van je tijd, als ik kleding koop dan probeer ik zo snel mogelijk weer die winkel uit te zijn. Echt super irritant, kleding kopen, een noodzakelijk kwaad.
Dat is dan weer wel waar. Naar de winkel lopen & een G-star halen omdat dat momenteel in is vind ik zielig, als je het mooi vind kan ik het begrijpen, maar dan blijf je die stijl ook dragen, ook als er binnen 3 jaar een ander modemerk is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:59 schreef McKillem het volgende:
Ik heb nix tegen merkgebonden zijn. (ik koop bijvoorbeeld standaard Mustang spijkerbroeken) Wat ik wel triest vind is dat je iets wil hebben omdat een ander het heeft.
Vindt je het dan ook niet belangrijk dat je er fatsoenlijk uit ziet?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:43 schreef henkway het volgende:
[..]
Alleen T shirts en de Zeeman is dichtbij, verder merk ik het verschil niet want ik koop gewoon XXL katoen
Wat is fatsoenlijk is dan de hamvraag.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:04 schreef EricG het volgende:
[..]
Vindt je het dan ook niet belangrijk dat je er fatsoenlijk uit ziet?
uit vorige posts kan je duidelijk afleiden dat hij al blij is als zijn gat bedekt is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:04 schreef EricG het volgende:
[..]
Vindt je het dan ook niet belangrijk dat je er fatsoenlijk uit ziet?
Inderdaad, alhoewel ik er naakt ook goed uit ziequote:Op zondag 19 augustus 2007 17:07 schreef Athmozz het volgende:
[..]
uit vorige posts kan je duidelijk afleiden dat hij al blij is als zijn gat bedekt is.
Je betaalt inderdaad een heel pak teveel, maar je krijgt er kwalitatief beter gerief voor terug. Wat kan mij het schelen dat die producent daar veel achter verdiend, als de Wibra kwaliteit zou aanbieden zou ik het daar misschien ook wel gaan halen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:18 schreef BobbyB het volgende:
Verder inderdaad eens met TS: Mensen met dure merk zooi waarbij je meer aan het merk betaald dan een het product zelf, terwijl die in het kamertje worden gemaakt naast het naaiatelier van de Wibra/Zeeman/Ter Stal door onder- of niet betaalde kindertjes.
Het is ook belangrijk dat er veel en grote zakken inzitten voor sleutels, mobieltjes, pda's, autopapieren, etc. etc.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:07 schreef Athmozz het volgende:
[..]
uit vorige posts kan je duidelijk afleiden dat hij al blij is als zijn gat bedekt is.
Kopiën maken & de kopiën in de auto laten zitten, originelen in de kluis bewaren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:50 schreef Aaargh! het volgende:
autopapieren
En dan mag je alsnog je originelen komen laten zien op 't bureau. Nee, dank je.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:54 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Kopiën maken & de kopiën in de auto laten zitten, originelen in de kluis bewaren.
Doen ze nooit lastig over. Gewoon betrouwbaar overkomen, en ze laten je zo. Zelfs toen de verzekeringspapieren nog niet in de auto lagen hebben ze me gewoon laten doorrijden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:55 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
En dan mag je alsnog je originelen komen laten zien op 't bureau. Nee, dank je.
Alsof je meteen een zwerver bent als je geen merkkleding draagt en je wat minder druk maakt over je kledingkeuze?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:20 schreef Schnabbeltje het volgende:
Samengevat: echte kerels zijn lomp, dragen goedkope kleren zonder merk, moeten veel moeite doen om hun gezin te kunnen onderhouden, houden niet van comfort, kopen alleen praktische dingen, zien uit als een zwerver.
Ja, gewone katoenen geweven stof of zo'n gebreide stof, dat zit tussen je orenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Het kwaliteitsverschil zit echt tussen de oren hoor.
Mijn post was dan ook erg overdrevenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:32 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Je betaalt inderdaad een heel pak teveel, maar je krijgt er kwalitatief beter gerief voor terug. Wat kan mij het schelen dat die producent daar veel achter verdiend, als de Wibra kwaliteit zou aanbieden zou ik het daar misschien ook wel gaan halen.
Door 30 ipv 5¤ voor een T-shirt te betalen krijg je eentje dat kwalitatief gezien wel goed is. Mooie deal toch, zo heel veel duurder is het nu ook niet.
Ik koop gemiddeld wel een 15tal t-shirts op een jaar hoor, zelfs al komen ze niet uit de Zeemanquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:18 schreef BobbyB het volgende:
Plus, als jij om de maand een nieuw shirtje van 5 euro moet kopen omdat ie zo snel slijt, was je na een half jaar al goedkoper uit geweest
Wat een vergelijkingquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:15 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Ja, gewone katoenen geweven stof of zo'n gebreide stof, dat zit tussen je oren
Je ziet het er al aan, laat staan dat het nog hetzelfde is. Van die Brilliance werd ook gezegd dat het een echte BMW was, dat je bij BMW enkel voor de naam betaalde; 1 crashtest en je ziet wat het is. Namaak waar enkel de schijn telt.
Kwaliteitsverschil is er wel degelijk, alleen wil niet iedereen er meer voor betalen / vind niet iedereen het nodig om een betere kwaliteit te kopen.
verder, adidas een merk van kleding:? Adidas is sportgerief, geen kledij.
Ik ben zelfs bij zo'n fabriek geweest. Wat jij er niet bij vertelt is dat ze daar selectief met de kledingstukken omgaan. Voor de zogenaamde "uitval"-stukken (die niet aan de kwaliteitseisen voldoen) worden goedkopere labels opgeplakt of aan de lokale bevolking verkocht. Wat jij ook niet vertelt is dat er in 1 fabriek meerdere soorten kwaliteit worden gemaakt. Deze fabrieken kopen diverse stoffen in met verschillende kwaliteiten. Zo'n fabriek doet eigenlijks niks anders dan het stof in formaat knippen en deze vervolgens tot een bepaalde kledingstuk naaien. Dat het uit 1 fabriek komt, betekent nog niet dat het dezelfde kwaliteit spullen zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Mensen die niet beseffen dat merkkleding vaak gewoon in dezelfde onderbetaalde indiase of chinese pauperfabriek wordt gemaakt als de goedkope kleding die oa. bij C&A en Zeeman liggen, maar dat er later alleen een ander merkje wordt opgeplakt en labeltje in genaaid![]()
Zo weet ik als voorbeeld uit ervaring dat de merkkleding van Adidas gewoon precies dezelfde is als van sommige huismerken van grote sportketens, die dan ook door het distributiecentrum van Adidas wordt verwerkt.
Het kwaliteitsverschil zit echt tussen de oren hoor.
...
Een betere vergelijking is wanneer je de volgende auto's met elkaar gaat vergelijken Skoda, VW, Seat en Audi. Volgens sommigen is de Ibiza hetzelfde als de Polo. Maar als je in de Polo rijdt, merk je toch wel verschil tov de Ibiza.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat je het meer kunt vergelijken met 2 Volkswagen Golf-en die van de lopende band afkomen, en op de ene plakken ze een Hyundai logo en op de andere een Bmw logo.
...
Ambtenaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alsof je meteen een zwerver bent als je geen merkkleding draagt en je wat minder druk maakt over je kledingkeuze?
Dat je iedere keer terugkomt op de kwalificatie zwerver zegt wellicht meer over jou dan over degenen die zich niks of minder aantrekken van wat anderen van hen vinden.
Wat heeft dát er nu weer mee te makenquote:
Ik heb nog nergens een niet-merk tshirt tegengekomen dat dubbel om gestekt is, of waarvan de randen zo gestekt zijn dat ze ook langs binnen geen vrije stofrandjes laten zien (of aan de binnenkant de naden afgewerkt met nog een extra laagje stof erover).quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Veel shirts zijn bij merkkleding overigens gewoon precies hetzelfde in elkaar gezet, en hetzelfde qua 'structuur' en materiaal als de goedkopere shirts maar dan staat er een merkje op.![]()
Het ligt dus écht aan jou.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:25 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Een betere vergelijking is wanneer je de volgende auto's met elkaar gaat vergelijken Skoda, VW, Seat en Audi. Volgens sommigen is de Ibiza hetzelfde als de Polo. Maar als je in de Polo rijdt, merk je toch wel verschil tov de Ibiza.
Polo;quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:37 schreef Tomatenboer het volgende:
De Ibiza heeft hetzelfde interieur als de Polo, hetzelfde onderstel, dezelfde motoren, etc. etc.
Ik doelde op een ouder type Polo en Ibizaquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:41 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Polo;
[afbeelding]
Ibiza;
[afbeelding]
Ander interieur dus.
inderdaad zelfde motoren, inderdaad zelfde onderstel, maar wel een andere ophanging.
dat het van dezelfde producent is maakt het zeker nog niet hetzelfde, op het moment dat ze een Seat & een VW maken die identiek zou zijn, dan gaat iedereen de Seat kopen en er het VW logo opzetten.
dan nog zijn de ophanging & de bak verschillend, wat dus voor een volledig andere rijervaring zorgt. Doet hier ook niets terzake, t gaat over kledijquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik doelde op een ouder type Polo en Ibiza![]()
Wat zeg ik? Mensen zoals jij leven gewoon nog in het stenen tijdperk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik doelde op een ouder type Polo en Ibiza![]()
Andere wegligging, andere hoeveelheid PK's (terwijl het dezelfde motoren zijn). Toch denken mensen dat het dezelfde auto's zijn. Net als bij kleding. Het komt uit dezelfde fabriek, maar het zijn niet dezelfde kwaliteit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:48 schreef Athmozz het volgende:
[..]
dan nog zijn de ophanging & de bak verschillend, wat dus voor een volledig andere rijervaring zorgt. Doet hier ook niets terzake, t gaat over kledij.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:50 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Wat zeg ik? Mensen zoals jij leven gewoon nog in het stenen tijdperk.
Toch rij ik liever gewoon in mijn SAAB 9-3 2.0 Turbo Lpi, dan in zo'n goedkoop automerk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wanneer wordt je nu eens inhoudelijk in plaats van met kinderachtig oneliners te strooien?
Overigens doelde ik op modellen van modeljaar 99 tot 02, nog niet zolang geleden dus.
In feite verschillen de Polo en de Ibiza op dit moment óók niet zoveel van elkaar dat je echt kunt spreken van kwaliteitsverschil. Wél van een verschil in beleving inderdaad.
Maar on-topic weer, het gaat over merkkleding![]()
Na die tijd zijn er tot twee keer toe een nieuwe model uitgebracht. Dat noem jij dus niet zo lang geleden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wanneer wordt je nu eens inhoudelijk in plaats van met kinderachtig oneliners te strooien?
Overigens doelde ik op modellen van modeljaar 99 tot 02, nog niet zolang geleden dus.
In feite verschillen de Polo en de Ibiza op dit moment óók niet zoveel van elkaar dat je echt kunt spreken van kwaliteitsverschil. Wél van een verschil in beleving inderdaad.
Maar on-topic weer, het gaat over merkkleding![]()
Hoezo goedkoop? Een Lada rijdt net zo goed als die SAAB van jouquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:56 schreef henkway het volgende:
[..]
Toch rij ik liever gewoon in mijn SAAB 9-3 2.0 Turbo Lpi, dan in zo'n goedkoop automerk![]()
ach, ik rij 2000km op een jaar en voel me niet echt pauper met een nieuwe auto als je 21 jaar bent, ook al is het een Kia. Eens ik wat meer km's ga doen wissel ik hem wel in voor iets duurders.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:56 schreef henkway het volgende:
[..]
Toch rij ik liever gewoon in mijn SAAB 9-3 2.0 Turbo Lpi, dan in zo'n goedkoop automerk.
Je voelt je zo'n pauper in zo'n goedkope merk![]()
Nee dat denk ik niet , ik kan niet zonder airco daar gaat me perzikhuidje van krullenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:58 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Hoezo goedkoop? Een Lada rijdt net zo goed als die SAAB van jou.
daarvoor heb je geen saab nodig hoor, ik heb ook airco omdat ik het anders te warm vind (ja zelfs voor een ritje van 10km) als de auto in de zon gestaan heeft. Een auto zonder airco zou ik gewoon niet kopen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:59 schreef henkway het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet , ik kan niet zonder airco daar gaat me perzikhuidje van krullen
Ja hoor, en jij over kortzichtige mensen die zich druk maken of hun kleding wel van een merk is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:57 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Na die tijd zijn er tot twee keer toe een nieuwe model uitgebracht. Dat noem jij dus niet zo lang geleden.
Verschil in beleving? Dat is dus iets wat je ook met kleding hebt. Maar goed, wat weten ambtenaren nou weer van kleding af. Je hebt alle stereotypen over ambtenaren weer waar gemaakt.
quote:
Het is sowieso kinderachtig om over merken te gaan zeiken. De 1 rijdt liever VW, de ander liever Volvo, de ander weer een Alfa en ga zo maar door. Als je een minderwaardigheidscomplex krijgt van in een VW rijden, mankeer je toch echt wat daar tussen je oren. Zelfde geldt voor kleding. Enige wat ik altijd heb met mensen in luxe auto's en kleding is "Daar heb je weer zo'n patser, en zou die ook gelukkig zijn?"quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:00 schreef Athmozz het volgende:
[..]
daarvoor heb je geen saab nodig hoor, ik heb ook airco omdat ik het anders te warm vind (ja zelfs voor een ritje van 10km) als de auto in de zon gestaan heeft. Een auto zonder airco zou ik gewoon niet kopen.
Verder; als jij het nodig vindt om een Saab te kopen, dan doe je dat maar, maar mij hoor je niet zeggen dat mijn Kia kwalitatief hetzelfde zal zijn als jouw Saab. Voor mij is het genoeg, juist zoals die ruwe katoenen stof voor jou als kledij genoeg is. Ik zit 16u/dag bewust in mijn kleren (daarmee bedoel ik dat ik de andere 8u slaap), gemiddeld rijd ik zo'n 5à6 km per dag met de auto. Amper 10 minuten dus.
Ik voel me inderdaad beter dan jouquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is sowieso kinderachtig om over merken te gaan zeiken. De 1 rijdt liever VW, de ander liever Volvo, de ander weer een Alfa en ga zo maar door. Als je een minderwaardigheidscomplex krijgt van in een VW rijden, mankeer je toch echt wat daar tussen je oren. Zelfde geldt voor kleding. Enige wat ik altijd heb met mensen in luxe auto's en kleding is "Daar heb je weer zo'n patser, en zou die ook gelukkig zijn?"
Goed voorbeeld is overigens kwaliteitsuser Schnabbeltje die zicht veels te goed voelt voor mensen die niet merk gebonden zijn, maar ondertussen zich wel onder dat soort mensen mengt omdat ie waarschijnlijk geen vrienden meer heeft overgehouden dankzij zijn gedrag en superieur-aan-iedereen houding. Flikker toch op man![]()
Maar toch reageer je op mij, ik voel me vereerdquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:52 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Ik voel me inderdaad beter dan jou
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |