abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 augustus 2007 @ 18:57:09 #201
164678 Schnabbeltje
schnabbel, schnabbel
pi_52507055
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wanneer wordt je nu eens inhoudelijk in plaats van met kinderachtig oneliners te strooien?

Overigens doelde ik op modellen van modeljaar 99 tot 02, nog niet zolang geleden dus.

In feite verschillen de Polo en de Ibiza op dit moment óók niet zoveel van elkaar dat je echt kunt spreken van kwaliteitsverschil. Wél van een verschil in beleving inderdaad.

Maar on-topic weer, het gaat over merkkleding
Na die tijd zijn er tot twee keer toe een nieuwe model uitgebracht. Dat noem jij dus niet zo lang geleden.

Verschil in beleving? Dat is dus iets wat je ook met kleding hebt. Maar goed, wat weten ambtenaren nou weer van kleding af. Je hebt alle stereotypen over ambtenaren weer waar gemaakt.
  zondag 19 augustus 2007 @ 18:58:10 #202
164678 Schnabbeltje
schnabbel, schnabbel
pi_52507070
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:56 schreef henkway het volgende:

[..]

Toch rij ik liever gewoon in mijn SAAB 9-3 2.0 Turbo Lpi, dan in zo'n goedkoop automerk
Hoezo goedkoop? Een Lada rijdt net zo goed als die SAAB van jou .
pi_52507081
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:56 schreef henkway het volgende:

[..]

Toch rij ik liever gewoon in mijn SAAB 9-3 2.0 Turbo Lpi, dan in zo'n goedkoop automerk.
Je voelt je zo'n pauper in zo'n goedkope merk
ach, ik rij 2000km op een jaar en voel me niet echt pauper met een nieuwe auto als je 21 jaar bent, ook al is het een Kia. Eens ik wat meer km's ga doen wissel ik hem wel in voor iets duurders.

Verder; het kan mij niets schelen wat een ander van mijn auto denkt, als ik er maar goed in zit. Juist zoals mijn kleren; als ik er goed in zit is het in orde.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52507091
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:58 schreef Schnabbeltje het volgende:

[..]

Hoezo goedkoop? Een Lada rijdt net zo goed als die SAAB van jou .
Nee dat denk ik niet , ik kan niet zonder airco daar gaat me perzikhuidje van krullen
pi_52507106
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:59 schreef henkway het volgende:

[..]

Nee dat denk ik niet , ik kan niet zonder airco daar gaat me perzikhuidje van krullen
daarvoor heb je geen saab nodig hoor, ik heb ook airco omdat ik het anders te warm vind (ja zelfs voor een ritje van 10km) als de auto in de zon gestaan heeft. Een auto zonder airco zou ik gewoon niet kopen.

Verder; als jij het nodig vindt om een Saab te kopen, dan doe je dat maar, maar mij hoor je niet zeggen dat mijn Kia kwalitatief hetzelfde zal zijn als jouw Saab. Voor mij is het genoeg, juist zoals die ruwe katoenen stof voor jou als kledij genoeg is. Ik zit 16u/dag bewust in mijn kleren (daarmee bedoel ik dat ik de andere 8u slaap), gemiddeld rijd ik zo'n 5à6 km per dag met de auto. Amper 10 minuten dus.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52507153
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:57 schreef Schnabbeltje het volgende:

[..]

Na die tijd zijn er tot twee keer toe een nieuwe model uitgebracht. Dat noem jij dus niet zo lang geleden.

Verschil in beleving? Dat is dus iets wat je ook met kleding hebt. Maar goed, wat weten ambtenaren nou weer van kleding af. Je hebt alle stereotypen over ambtenaren weer waar gemaakt.
Ja hoor, en jij over kortzichtige mensen die zich druk maken of hun kleding wel van een merk is.

Overigens is dat helemaal niet lang geleden, of noem jij 5 tot 8 jaar lang?

Verschil in beleving is er vast, maar een verschil in beleving zegt niets over de kwaliteit. De kwaliteit kan hetzelfde zijn alleen de beleving kan anders zijn, maar dat ligt vaak aan de consument die zich laat beinvloeden door de marketingtruc van de producent.

Dat ik bij de overheid werk is wel een obsessie voor je trouwens

Verder doet dat niet terzake dus ik zou graag hebben dat je inhoudelijk ingaat op mijn argumenten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_52508269
Ik heb meestal merkkleding, maar veel van armani en hugo boss, die strooien niet met merkjes. Of ralph lauren, maar dat is ook zo goed en pro dat iedereen die er commentaar op levert z'n h&m in z'n reet geschoven krijgt
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:17:09 #208
149462 Fezie
IK RUN SLECHT
pi_52512969
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:26 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

just poo it
when i wake up in the morning, i sit down, i eat my total cornflakes, i watch jane polly, and i look like this okay
pi_52513272
Ik draag meestal gewoon replay, diesel, en soms de wat meer straatachtige kleding zeg maar van Hilfiger, chasin', BB, en soms jack & jones, maar vooral gewoon wat er mooi uitziet. Niet dat ik het dus om het merk koop.
pi_52513526
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 19:00 schreef Athmozz het volgende:

[..]

daarvoor heb je geen saab nodig hoor, ik heb ook airco omdat ik het anders te warm vind (ja zelfs voor een ritje van 10km) als de auto in de zon gestaan heeft. Een auto zonder airco zou ik gewoon niet kopen.

Verder; als jij het nodig vindt om een Saab te kopen, dan doe je dat maar, maar mij hoor je niet zeggen dat mijn Kia kwalitatief hetzelfde zal zijn als jouw Saab. Voor mij is het genoeg, juist zoals die ruwe katoenen stof voor jou als kledij genoeg is. Ik zit 16u/dag bewust in mijn kleren (daarmee bedoel ik dat ik de andere 8u slaap), gemiddeld rijd ik zo'n 5à6 km per dag met de auto. Amper 10 minuten dus.
Het is sowieso kinderachtig om over merken te gaan zeiken. De 1 rijdt liever VW, de ander liever Volvo, de ander weer een Alfa en ga zo maar door. Als je een minderwaardigheidscomplex krijgt van in een VW rijden, mankeer je toch echt wat daar tussen je oren. Zelfde geldt voor kleding. Enige wat ik altijd heb met mensen in luxe auto's en kleding is "Daar heb je weer zo'n patser, en zou die ook gelukkig zijn?"

Goed voorbeeld is overigens kwaliteitsuser Schnabbeltje die zicht veels te goed voelt voor mensen die niet merk gebonden zijn, maar ondertussen zich wel onder dat soort mensen mengt omdat ie waarschijnlijk geen vrienden meer heeft overgehouden dankzij zijn gedrag en superieur-aan-iedereen houding. Flikker toch op man
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:52:06 #211
164678 Schnabbeltje
schnabbel, schnabbel
pi_52514321
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:30 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Het is sowieso kinderachtig om over merken te gaan zeiken. De 1 rijdt liever VW, de ander liever Volvo, de ander weer een Alfa en ga zo maar door. Als je een minderwaardigheidscomplex krijgt van in een VW rijden, mankeer je toch echt wat daar tussen je oren. Zelfde geldt voor kleding. Enige wat ik altijd heb met mensen in luxe auto's en kleding is "Daar heb je weer zo'n patser, en zou die ook gelukkig zijn?"

Goed voorbeeld is overigens kwaliteitsuser Schnabbeltje die zicht veels te goed voelt voor mensen die niet merk gebonden zijn, maar ondertussen zich wel onder dat soort mensen mengt omdat ie waarschijnlijk geen vrienden meer heeft overgehouden dankzij zijn gedrag en superieur-aan-iedereen houding. Flikker toch op man
Ik voel me inderdaad beter dan jou
pi_52514525
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:52 schreef Schnabbeltje het volgende:

[..]

Ik voel me inderdaad beter dan jou
Maar toch reageer je op mij, ik voel me vereerd
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator zondag 19 augustus 2007 @ 23:05:53 #213
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52514797
Waarom zou je je druk maken over wat een ander graag draagt of waar die zijn geld aan uitgeeft?

Ik draag zelden merkkleding, mijn kinderen wel regelmatig maar meer omdat een bepaald merk ze gewoon mooi staat.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')