Een huis is dan ook puur functioneel. Zolang je een dak boven je hoofd hebt, is het voldoende.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:36 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Mooie kleding bestaat IMHO niet, een vrouw kan mooi zijn, een boek kan mooi zijn, maar kleding niet, kleding is puur functioneel. Da's net zoiets als zeggen: goh, wat heb jij een mooie schroevendraaier.
Dure kleding is overbodig het voegt niets zinvols toe.
[..]
...
Mensen die vragen om te helpen is erg? Tja, zowat alle winkels waar ze kwaliteit verkopen helpen ze je hoor, maar goed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:39 schreef densmee het volgende:
dit is nog het ergste fenomeen in een winkel
mensen die vragen of ze kunnen helpen
en merk kleding is zo kansloos
echt de kwaliteit is vaak zo droevig
Een beetje ruimte om je spullen neer te zetten is handig.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:41 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Een huis is dan ook puur functioneel. Zolang je een dak boven je hoofd hebt, is het voldoende.
Tuurlijk wel. Luxe is heel iets anders dan wat jij denkt. Goeie spullen die prettig zijn in gebruik, da's luxe. In het weekend niet bereikbaar zijn voor je werk, da's luxe. Gewoon aantrekken wat je wilt zonder je druk te maken of het wel 'in' is of dat het merk wel hip genoeg is, da's luxe.quote:Maar goed, het mag duidelijk zijn dat jij echt geen verstand hebt van luxe.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:36 schreef Aaargh! het volgende:
...
Wat een onzin. Ik heb er wel degelijk problemen mee als kleding niet goed zit. Ik vind alleen een katoenen shirt niet oncomfortabel. Het maakt voor mij qua comfort niets uit of het nu een duur of een goedkoop shirt is.
...
Jij vind een katoenen shirt niet oncomfortabel. Er zijn genoeg mensen die vinden dat beter materiaal comfortabeler zit en dat een katoenen shirt juist niet comfortabel zit. Omdat jij vind dat een kartoenen shirt niet oncomfortabel is, zijn anderen aanstellers. Je hebt nog steeds geen idee waar je het over hebt. Of anders gezegd, een egoïst.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:14 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Maar dure kleding omdat dat zachter aanvoelt op je huid is geen luxe, da's aanstellerij.
Een zwerver maakt zich daar inderdaad niet druk om.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:48 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Gewoon aantrekken wat je wilt zonder je druk te maken of het wel 'in' is of dat het merk wel hip genoeg is, da's luxe.
[..]
Juist, en dat soort mensen noemen we "vrouwen".quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:49 schreef Schnabbeltje het volgende:
Jij vind een katoenen shirt niet oncomfortabel. Er zijn genoeg mensen die vinden dat beter materiaal comfortabeler zit en dat een katoenen shirt juist niet comfortabel zit.
zetelsquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:37 schreef Athmozz het volgende:
zetelverwarming,elektrisch verstelbare zetels...
iemand die niet weet waar hij over praat, is geen egoist... of ben je ook een belg?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:49 schreef Schnabbeltje het volgende:
Of anders gezegd, een egoïst.
Onder een hemd draag ik altijd een tshirt als "marcelleke", juist omdat die zachter is. Overhemden draag ik dan ook nooit rechtstreeks op mijn vel, en moest ik dat doen dan zou ik waarschijnlijk ook voor stoffen gaan die zacht zijn. Een zachte stof is niet gelijk aan satijn, er zijn zoveel stoffen met kunstvezels bij die zacht aanvoelen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:48 schreef Aaargh! het volgende:
Btw, als het zo belangrijk is dat je shirt lekker zacht aanvoelt, dan ga je toch lekker ff in de vrouwenafdeling een zijden blouse uitzoeken. Da's pas lekker zacht .. en het ging je echt niet om het image dus het maakt je geen fuck uit dat je vrouwenkleren aanhebt ... toch ?
Je wilt je zo graag beter voelen dan anderen omdat je toevallig dure kleding koopt he ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:51 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Een zwerver maakt zich daar inderdaad niet druk om.
ohnee, ik spreek over een zetel dus ik ben domquote:
Oeh, dingen opzoeken, dat kan ik ook.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:53 schreef Schnabbeltje het volgende:
@Aaargh!
Voor jou heb ik het woord "luxe" voor je opgezocht, wat een luxe toch:
quote:Een metroman of metroseksueel is een man die vrouwelijke trekjes vertoont maar wel een (seksuele) voorkeur heeft voor het vrouwelijke geslacht en daarmee dus uitgesproken heteroseksueel is. De metroseksueel heeft veel aandacht voor zijn kleding, verzorgt zijn haardracht, en gebruikt in een aantal gevallen ook cosmetica.
Juist ja, iemand die graag comfort & luxe heeft is een vrouwquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:51 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Juist, en dat soort mensen noemen we "vrouwen".
Belg of niet, dom ben JIJ in ieder geval wel. Als jij je verstand had gebruikt, dan had je door dat hij een egoïst is, omdat hij alleen maar aan zichzelf denkt. Omdat een kartoenen t-shirt het voor hem doet, is alle andere kleding aanstellerij. Wat voor hem comfortabel is, schijnt volgens hem voor iedereen comfortabel te zijn. Hoe anderen het voelen interesseert hem niet. Dat is vorm van egoïsme!quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
iemand die niet weet waar hij over praat, is geen egoist... of ben je ook een belg?
Al het andere zijn holbewoners/oermensen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Juist ja, iemand die graag comfort & luxe heeft is een vrouw![]()
Ik heb niet "veel aandacht voor mijn kledij" ik ga gewoon naar de winkel en neem kwaliteit mee. Dat kwaliteit vaak een merk is en daardoor meer kost zal mij worst wezen, als daar goede kwaliteit zonder merk ligt neem ik dat ook mee. Helaas moet je voor goede kwaliteit en geen merk goed uitkijken wat je koopt (ligt tussen ander niet-merkgerief), dus dan doe je er langer over om te kopen, dus dan maar rechtstreeks bij de merken gaan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef Aaargh! het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Metroseksueel
wie zegt dat poten groot en lang moetne zijn, of zit jouw 'zetel' vastgemonteerd aan het frame van de autoquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:56 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ohnee, ik spreek over een zetel dus ik ben dom
Wat is het dan wel volgens jou? Stoel?
stoel (de ~ (m.), ~en)
zitmeubel voor één persoon, van een rugleuning en van poten voorzien
Zie jij poten aan een autozetel? ik niet.
En nu je die zaagsels van je gebruiken, dan begrijp je ook eens wat er staat.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Oeh, dingen opzoeken, dat kan ik ook.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Metroseksueel
[..]
in wat zit jij dan in je auto? een autostoel?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wie zegt dat poten groot en lang moetne zijn, of zit jouw 'zetel' vastgemonteerd aan het frame van de auto![]()
belg door de bocht
Ach, meneer de 'intellectueel' kan niet eens fatsoenlijk Nederlands.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:58 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Belg of niet, dom ben JIJ in ieder geval wel. Als jij je verstand had gebruikt, dan had je door dat hij een egoïst is, omdat hij alleen maar aan zichzelf denkt. Omdat een kartoenen t-shirt het voor hem doet, is alle andere kleding aanstellerij.
Gebruik je hersenen en je had kunnen weten dat Vlaams een iets andere taal is dan Nederlands.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wie zegt dat poten groot en lang moetne zijn, of zit jouw 'zetel' vastgemonteerd aan het frame van de auto![]()
belg door de bocht
nee, dat niet, maar jij had het over dat hij niet wist waar hij over praatte, niet dat hij eogistisch denktquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:58 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Belg of niet,maar dom ben JIJ in ieder geval wel. Als jij je verstand had gebruikt, dan had je door dat hij een egoïst is, omdat hij alleen maar aan zichzelf denkt. Omdat een kartoenen t-shirt het voor hem doet, is alle andere kleding aanstellerij. Wat voor hem comfortabel is, schijntzal het volgens hem voor iedereen comfortabel te zijn. Hoe anderen het voelen interesseert hem niet. Dat iseen vorm van egoïsme!
Ben je soms geboren zonder hersenen?
Nee, iemand die het serieus last heeft van het dragen van een normaal shirt omdat dit te ruw aan zou voelen voor z'n gevoelige huidje is een vrouw.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Juist ja, iemand die graag comfort & luxe heeft is een vrouw![]()
Ach, ik kan ze gebruiken, jij wilt ze gebruiken, maar het lukt nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:04 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Gebruik je hersenen en je had kunnen weten dat Vlaams een iets andere taal is dan Nederlands.
Heb je de basisschool overgeslagen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, dat niet, maar jij had het over dat hij niet wist waar hij over praatte, niet dat hij eogistisch denkt
dus voor een echte kerel maakt het niks uit wat ie aanheeft. probleem opgelost!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:06 schreef Aaargh! het volgende:
Niks mis met wat luxe, maar een echt kerel zal dit niet als luxe zien omdat ie 't verschil niet eens merkt.
heb jij een chromosoompje teveel?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:06 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Heb je de basisschool overgeslagen?
Letten op het merkje is VEEL aandacht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef Schnabbeltje het volgende:
Ik zal het je uitleggen. Er staat VEEL AANDACHT. Dan heb je nog mensen die GEEN AANDACHT hebben en mensen die gewoon AANDACHT hebben.
Ik had al zo'n vermoeden dat je zonder hersenen bent geboren. Maar het is nu helemaal duidelijk. Je gaat het nog verschoppen als zwerver.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ach, ik kan ze gebruiken, jij wilt ze gebruiken, maar het lukt nietgroot verschil
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus voor een echte kerel zwerver maakt het niks uit wat ie aanheeft. probleem opgelost!
de "echte" kerel is weer eens opgedoken...quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus voor een echte kerel maakt het niks uit wat ie aanheeft. probleem opgelost!
Daar gaat ie weer.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef Schnabbeltje het volgende:
(...) Je gaat het nog verschoppen als zwerver.![]()
heb je een passie voor zwervers? moet ik kijken als sex voor de buch nog niet een comeback voor je wilt maken? kunnen ze mooi jouw grootste fantasie filmenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat je zonder hersenen bent geboren. Maar het is nu helemaal duidelijk. Je gaat het nog verschoppen als zwerver.![]()
Maar jij let er speciaal op dat er geen merkje op zit, hoezo VEEL aandacht?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Letten op het merkje is VEEL aandacht.
Als ik de winkel binnenloop waar boven de deur Mexx of Esprit staat, dan lijkt me dat niet "letten op het merkje". Als ik in een kleiner winkeltje iets ga kopen weet ik als ik thuis kom vaak niet eens welk merk ik gekocht heb, laat staan dat ik er aandacht aan besteed heb...quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef Aaargh! het volgende:
Letten op het merkje is VEEL aandacht.
Dank je wel dat je het even voor ons bevestig dat je een zwerver bentquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Daar gaat ie weer.
't is wel je favoriete scheldwoord he ? Erg origineel ben je niet want je komt steeds met hetzelfde.
Je kan veel van zwervers zeggen, maar 't zijn vaak wel mensen die onder ruwe omstandigheden zonder veel hulp kunnen overleven, echte kerels dus.
Ik denk dat een wijf zoals jij het nog geen week uithoud op de straat.
Echte kerels? Crap van de samenleving ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef Aaargh! het volgende:
Je kan veel van zwervers zeggen, maar 't zijn vaak wel mensen die onder ruwe omstandigheden zonder veel hulp kunnen overleven, echte kerels dus.
nee, een echte kerel is een gast die meer tijd spendeert aan shoppen voor kleding dan zijn vriendin, elke keer als ie een speigel ziet ff zijn haar goed doet en een poster boven ze bed heeft van de jongens van ' a queer eye for a straight guy' ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef Athmozz het volgende:
[..]
de "echte" kerel is weer eens opgedoken...
Als het prototype "echte" kerel voor jou nog steeds de boer is die met zijn spade zijn patatten uit de grond aan het scheppen is terwijl hij de gietende regen trotseert & in zijn versleten 25 jaar oud geruit hemd, omdat hij dan wat meer geld over heeft om zich 's avonds ladderzat te zuipen, dan mag je er echt trots op zijn dat je een "echte" kerel bent.
Hij wel, daarom moet hij ook een ECHTE kerel zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:12 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Echte kerels? Crap van de samenleving ja.
Ik houd het op straat geen week uit, dat klopt. Alsof het erg is, ik moet niet op straat leven hoor. Verder kunnen ze ook alleen maar op straat overleven omdat ze er vaak in opgegroeid zijn.
dus je bent een een shopaholic. heb je ook last van PMS?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:11 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Als ik de winkel binnenloop waar boven de deur Mexx of Esprit staat, dan lijkt me dat niet "letten op het merkje". Als ik in een kleiner winkeltje iets ga kopen weet ik als ik thuis kom vaak niet eens welk merk ik gekocht heb, laat staan dat ik er aandacht aan besteed heb...
Ik heb 'm ff voor je gecorrigeerd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef Athmozz het volgende:
Als het prototype "echte" kerel voor jou nog steeds de boer is die met zijn spade zijn patatten uit de grond aan het scheppen is terwijl hij de gietende regen trotseert & in zijn versleten 25 jaar oud geruit hemd, omdat hij dan wat meer geld over heeft om zich 's avonds ladderzat te zuipen, dan mag je er echt trots op zijn dat je een "echte" kerel bent. te zorgen dat z'n gezin fatsoenlijk te eten heeft en de kinderen naar school kunnen
waarom zou shoppen van merken langer moeten duren dan shoppen van niet-merken? Gewoon vastnemen, eventueel passen en mee naar de kassa wandelen. Waarom zou je meer voor de spiegel moeten staan met een merk dan een niet-merk? Je hebt minder kans dat er een stuk uit valt hoor, dus je moet die controle minder uitvoeren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:12 schreef donald_dick het volgende:
nee, een echte kerel is een gast die meer tijd spendeert aan shoppen voor kleding dan zijn vriendin, elke keer als ie een speigel ziet ff zijn haar goed doet en een poster boven ze bed heeft van de jongens van ' a queer eye for a straight guy' ?
Als je bewust een merk koopt ben je een wijf, als je gewoon pakt wat je aanstaat ben je een shopaholic, en als je shopt via het internet ben je een nerd. Jij maakt je kledij zelf?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus je bent een een shopaholic. heb je ook last van PMS?
Ik ben heel benieuwd hoe jij eruit ziet:') zeker als een pauper die nonstop achter ze PCtje zit..bah ik haat dat soort mensen gewoon!quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:38 schreef henkway het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook, een mooi verkoopstertje die even doet wat ik wil, maar dat bedoel jij niet denk ik, jij ziet verkoopsters niet als aantrekkelijke personen.
Maar kleding interesseert me geen fuck.
En winkelcentra kom ik nooooit, gelukkig, en als ik er kom ben ik in vijf minuten weer weg.
Dat iemand merkkleding koopt, besteed volgens jou direct meer tijd aan winkelen dan zijn vriendin.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, een echte kerel is een gast die meer tijd spendeert aan shoppen voor kleding dan zijn vriendin, elke keer als ie een speigel ziet ff zijn haar goed doet en een poster boven ze bed heeft van de jongens van ' a queer eye for a straight guy' ?
ondertiteling graag? een stuk uitvalt ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:14 schreef Athmozz het volgende:
Je hebt minder kans dat er een stuk uit valt hoor, dus je moet die controle minder uitvoeren.
Nee inderdaad een katoenen T shirt XXl van Zeeman of ergens anders HEMA of weet ik veel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:06 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nee, iemand die het serieus last heeft van het dragen van een normaal shirt omdat dit te ruw aan zou voelen voor z'n gevoelige huidje is een vrouw.
Niks mis met wat luxe, maar een echt kerel zal dit niet als luxe zien omdat ie 't verschil niet eens merkt.
maar je hebt de poster wel he? en je staat vaak in de spiegel te kijken als je haar nog goed zit, heb je toevallig ook een bjon borg onderbroek aanquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:15 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Dat iemand merkkleding koopt, besteed volgens jou direct meer tijd aan winkelen dan zijn vriendin.
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Waar zijn je hersenen gebleven?![]()
Ik zal méér verdienen om m'n gezin van te onderhouden & m'n kinderen van te laten studeren dan dat je opa in zijn jonge tijd ooit gedaan heeft, maar ik voer inderdaad geen handenarbeid uit. Daardoor schiet er bij mij nog meer dan genoeg over om voor mezelf & dat gezinnetje duurdere kledij te kopen, anders gooi je het geld toch maar op een hoopje.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:13 schreef Aaargh! het volgende:
Mijn opa was zo'n "echte kerel" en die was vlak voor z'n dood, half verlamd en in een rolstoel nog meer kerel dan jij ooit zal zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |