We hadden het thuis gisteren over rages van vroeger. Je weet wel, flippo's, Lion Kingstickers, knikkers enzo. Ik vroeg aan mijn nichtje van 10: wat is er tegenwoordig in op de basisschool? Zij: Bjorn Borgquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:20 schreef Foeske het volgende:
[..]
We hadden het thuis gisteren over rages van vroeger. Je weet wel, flippo's, Lion Kingstickers, knikkers enzo. Ik vroeg aan mijn nichtje van 10: wat is er tegenwoordig in op de basisschool? Zij: Bjorn Borg![]()
Mannenquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:21 schreef xprotagonistx het volgende:
hebben we het dan over mannen of vrouwen?
Goede zaak! Binnenkort zijn 15 jarige meiden al rijp geacht!quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:21 schreef Noodly het volgende:
[..]
verBreezering van het basisonderwijs
Ik was al bang dat ik de enige was die er zo over dachtquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:47 schreef De_Ananas het volgende:
Volgens mij had ik de verkeerde afslag genomen want ik dacht dat ik naar Decibel ging
Klacht: Iedereen die in z'n blote bast liep had heel stoer een Bjorn Borg onderbroek erbovenuit en dan bedoel ik ook iedereen [afbeelding]
Was vorige week zeilen op de Loosdrechtse Plassen, daar hebben ze idd ook een boxershort onder hun zwembroek aan..... zo sadquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:56 schreef Mike.Strutter het volgende:
Je ziet het zo overal welop vakantie in Kreta liepen ook een hoop stoere jongens die allemaal een Bjorn Borg boxershort boven hun zwembroek lieten uitkomen.
Dat dan weer niet nee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij draagt hem ook heel stoer boven je broek uit?
Ik denk dat ik Bjorn alvast ga mailen dat ik een goed afstudeerproject voor mezelf weet. Bjorn Borg zwembroekenquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:59 schreef Lips het volgende:
[..]
Was vorige week zeilen op de Loosdrechtse Plassen, daar hebben ze idd ook een boxershort onder hun zwembroek aan..... zo sad
Idd heel heel sadquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:59 schreef Lips het volgende:
Was vorige week zeilen op de Loosdrechtse Plassen, daar hebben ze idd ook een boxershort onder hun zwembroek aan..... zo sad
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:51 schreef mstx het volgende:
Paupers die hun shirt uitdoen als het 20 graden is.
Dat heb ik ook altijd, omdat mn zwembroek nog wel eens uitvliegtquote:
Koop een nieuwe of laat je pik groeienquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:53 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd, omdat mn zwembroek nog wel eens uitvliegt.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Koop een nieuwe of laat je pik groeien
Wijven dragen alleen onderbroeken als ze ongesteld zijn ménquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:18 schreef De_Ananas het volgende:
Tis echt fucking debiel alhoewel het bij vrouwkes wel sexy kan zijn
VMBO schat ik zo inquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:58 schreef xprotagonistx het volgende:
Weet iemand wat de sociaal economische status is van de bjornborgranders?
Het is niet duur, tis allemaal nep of gejatquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:14 schreef McKillem het volgende:
Mensen die merkondergoed dragen (en dus belachelijk veel betalen voor ondergroed) zal ik nooit begrijpen.
Je kan er nooit mee pimpen.
Waarschijnlijk zijn er dan ook niet zoveel mensen (dames) die jouw ondergoed te zien krijgenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:14 schreef McKillem het volgende:
Mensen die merkondergoed dragen (en dus belachelijk veel betalen voor ondergroed) zal ik nooit begrijpen.
idd maar toch proberen ze hetquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:14 schreef McKillem het volgende:
Wat een bullshit weer. Sociaal gezien staan deze mensen toch iets hoger dan b.v. nerds/alto's in hun HEMA-ondergoed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:58 schreef xprotagonistx het volgende:
Weet iemand wat de sociaal economische status is van de bjornborgranders?
ah dat hangt van het merk onderbroek afquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:21 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er dan ook niet zoveel mensen (dames) die jouw ondergoed te zien krijgen
En het zijn allemaal achterlijke mooibooisquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat een bullshit weer. Sociaal gezien staan deze mensen toch iets hoger dan b.v. nerds/alto's in hun HEMA-ondergoed.
Ik ken zowel MBO-ers met BB-boxers, als HBO-ers en op de uni lopen er vast ook wel wat rond.
Nee, juist aan de rest van je uiterlijk/je stijl.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ah dat hangt van het merk onderbroek af![]()
idd en wat is er in godsnaam mis met hema boxers (niet dat ik ze draag daarom vraag ik het)quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En het zijn allemaal achterlijke mooiboois![]()
En wat heb jij altijd met nerds/alto's? Ben je verliefd op ze?![]()
Nee dat klopt, alleen mijn vriendin. En haar boeit het ook geen flikker wat ik draag.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:21 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er dan ook niet zoveel mensen (dames) die jouw ondergoed te zien krijgen
dus je geeft toe dat het merk onderbroek niet uitmaaktquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, juist aan de rest van je uiterlijk/je stijl.
Mensen die zich overigens wel zorgen gaan maken om welk ondergoed ik draag hoef ik bijvoorbaat al niet in mijn leven te hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:25 schreef McKillem het volgende:
[..]
Nee dat klopt, alleen mijn vriendin. En haar boeit het ook geen flikker wat ik draag.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Echt ranzig trouwens dat mensen onder hun zwembroek nog een onderbroek dragen, dat wordt toch een grote plakkerige teringzooi
Mooibooiquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, juist aan de rest van je uiterlijk/je stijl.
Mooiboys zijn flikkers die op superdudes staan met gebruinde koppen en rare kapsels. Ik heb het hier over de normale mensen (dus alles wat geen kneus is) in m'n omgeving.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En het zijn allemaal achterlijke mooiboois
Nee, ze irriteren mij, zoals wederom in dit topic.quote:En wat heb jij altijd met nerds/alto's? Ben je verliefd op ze?![]()
Het is zeker zo'n manwijf in het zwart dat zich zelf ook niet drukt maakt om wat ze draagt?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:25 schreef McKillem het volgende:
[..]
Nee dat klopt, alleen mijn vriendin. En haar boeit het ook geen flikker wat ik draag.
Je vraagt er toch echt zelf om als ik je topicreeks bekijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:31 schreef Malibu-06 het volgende:
Nee, ze irriteren mij, zoals wederom in dit topic.
Liever dat dan een breezerzuipende bjornborg kut die meer geld uitgeeft aan ondergoed dan ik doe aan de wekelijkse boodschappen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het is zeker zo'n manwijf in het zwart dat zich zelf ook niet drukt maakt om wat ze draagt?
Sinds wanneer ben ik een nerd/altoquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mooiboys zijn flikkers die op superdudes staan met gebruinde koppen en rare kapsels. Ik heb het hier over de normale mensen (dus alles wat geen kneus is) in m'n omgeving.
[..]
Nee, ze irriteren mij, zoals wederom in dit topic.
Ach, hij wordt al zo gepest in de Nederlandse maatschappij, daarom luistert die ook buitenlandse muziekquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:32 schreef McKillem het volgende:
[..]
Liever dat dan een breezerzuipende bjornborg kut die meer geld uitgeeft aan ondergoed dan ik doe aan de wekelijkse boodschappen.
Breezerquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:32 schreef McKillem het volgende:
[..]
Liever dat dan een breezerzuipende bjornborg kut die meer geld uitgeeft aan ondergoed dan ik doe aan de wekelijkse boodschappen.
Eerlijk? nee, dat verschil is voor mij net zo onduiderlijk als het voor jou is om alto's, emo's, metalheads en gothics uit elkaar te houden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Breezer![]()
Kunnen jullie nou geen verschil zien tussen breezersletjes/mooiboys en mensen die geen alto/nerd zijn?
Ik gepest?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ach, hij wordt al zo gepest in de Nederlandse maatschappij, daarom luistert die ook buitenlandse muziek
Als je heel stoer een Bjorn Borg onderbroek boven je broek uit laat komen ''omdat het zo stoer en cool is'' ben je inderdaad een breezerquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Breezer![]()
Kunnen jullie nou geen verschil zien tussen breezersletjes/mooiboys en mensen die geen alto/nerd zijn?
Kan ik redelijk uit elkaar houden hoor, ik vind het alleen allemaal schooiers.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:35 schreef McKillem het volgende:
[..]
Eerlijk? nee, dat verschil is voor mij net zo onduiderlijk als het voor jou is om alto's, emo's, metalheads en gothics uit elkaar te houden.
Daar heb je dan je antwoordquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kan ik redelijk uit elkaar houden hoor, ik vind het alleen allemaal schooiers.
Lees eens beter, dat heb ik zelf ook niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je heel stoer een Bjorn Borg onderbroek boven je broek uit laat komen ''omdat het zo stoer en cool is'' ben je inderdaad een breezer
Ik luister naar van alles. En waar luister jij naar dan?quote:Daarbij opgeteld dat jij naar House luistert heeft hij helemaal gelijk [afbeelding]
Gelukkig ben je wel erg slim en niet bevooroordeeldquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:38 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ik heb ze ook, maar gewoon puur omdat ze echt lekkerder zitten. Verder heb ik ze niet boven mn broek zitten, maar mn broek onder mn boxer omdat dat ook gewoon chil zit. Maar bij mij zie je mn boxer dan alleen als ik zonder tshirt ofzo loop.
Als je de OP had gelezen had je het gewetenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:38 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Lees eens beter, dat heb ik zelf ook niet.
[..]
Ik luister naar van alles. En waar luister jij naar dan?
Beetje tegenstrijdige reply die je geeft.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:38 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ik heb ze ook, maar gewoon puur omdat ze echt lekkerder zitten. Verder heb ik ze niet boven mn broek zitten, maar mn broek onder mn boxer omdat dat ook gewoon chil zit. Maar bij mij zie je mn boxer dan alleen als ik zonder tshirt ofzo loop.
Moet jij zeggenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gelukkig ben je wel erg slim en niet bevooroordeeld [afbeelding]
Net ontkende je nog dat je je stoere Bjorn Borg boxer boven je broek had zittenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:40 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dit geldt voor mij ook en is redellijk normaal. In wat voor wereld leef jij man?
Wel als je na het stappen een meisje gaat pwnen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:14 schreef McKillem het volgende:
De eerste bevooroordeelde reply van hem moet ik nog lezen, en als die dat doet dan is dat naar aanleiding van een reply van jou.quote:
Whehehe daar heb je mequote:
Lees die zin ertussen danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, 'boven'. Hij zal er iets bovenuit steken maar niet zo dat het echt opvalt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Net ontkende je nog dat je je stoere Bjorn Borg boxer boven je broek had zitten![]()
Je bedoeld het groepje studenten dat er eigenlijk niet bijhoort en samen maar in cafeetjes gaat rondhangen?quote:En ik leef in een wereld zonder mooiboois maar met normale studenten
In tegenstelling van wat tegenwoordig helemaal de shit is heb ik maar 1 vriendin en vind ik het absoluut overbodig er een wedstrijd van te maken om zo veel mogelijk "chikka's" te neuken en dus op soa jacht te gaan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wel als je na het stappen een meisje gaat pwnen.
Want dan ga je dus zo van bil 's nachts en zit er al een kans in dat het haar opvalt dat je zo'n boxer aan hebt. Maar beter is nog dat ze het niet ziet, die sex gaat er toch wel komen. Na die harde neuqsex ga je dus nakend slapen natuurlijk. Die boxer heb je ergens in de kamer gesmeten (of zij). En dan de volgende ochtend denkt dat meisje zo van "pff, nu mag die gast wel weer oprotten". Maar dan ziet ze die Bjorn Borg boxer in de hoek van de kamer liggen en denkt ze "![]()
![]()
" en kruipt ze er weer bovenop
![]()
Neequote:Op zondag 19 augustus 2007 17:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nou ja, 'boven'. Hij zal er iets bovenuit steken maar niet zo dat het echt opvalt.
[..]
Je bedoeld het groepje studenten dat er eigenlijk niet bijhoort en samen maar in cafeetjes gaat rondhangen?
Mee eens, dat zijn ook kneuzen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:43 schreef De_Ananas het volgende:
Maar mooiboois zijn over het algemeen wel een stuk debieler dan normale mensen
Kutgothicquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:45 schreef McKillem het volgende:
[..]
In tegenstelling van wat tegenwoordig helemaal de shit is heb ik maar 1 vriendin en vind ik het absoluut overbodig er een wedstrijd van te maken om zo veel mogelijk "chikka's" te neuken en dus op soa jacht te gaan.![]()
En zoals ik al eerder zij, als een meisje een probleem van mijn ondergoed gaat maken hoef ik er bijvoorbaat al niets mee.
Ik ben zo lelijk dat ik maar 1 kutje heb kunnen vinden die mij wil palen
en over 10 jaar vindt je jezelf een schooier omdat je niet meer weet wat je bezielde toen je met je te dure boxers tot op je oksels rond liepquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:45 schreef McKillem het volgende:
[..]
In tegenstelling van wat tegenwoordig helemaal de shit is heb ik maar 1 vriendin en vind ik het absoluut overbodig er een wedstrijd van te maken om zo veel mogelijk "chikka's" te neuken en dus op soa jacht te gaan.![]()
En zoals ik al eerder zij, als een meisje een probleem van mijn ondergoed gaat maken hoef ik er bijvoorbaat al niets mee.
Jij zal jezelf over 10 jaar al wel doodgekrast hebben dus zeur niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en over 10 jaar vindt je jezelf een schooier omdat je niet meer weet wat je bezielde toen je met je te dure boxers tot op je oksels rond liep![]()
Waarom denk je dat iedereen een kraspanda is behalve de wiggers?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jij zal jezelf over 10 jaar al wel doodgekrast hebben dus zeur niet.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:45 schreef McKillem het volgende:
[..]
Misschien dat de spellingspolitie je nog een keer doodschietquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:48 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ach, ik wordt teminste oud zonder alle geslachtsziektes te krijgen die er zijn.
Die kans is natuurlijk aanwezig, maar liever dat dan doodgaan aan balschurft ofzo.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Misschien dat de spellingspolitie je nog een keer doodschiet![]()
Waarom denk jij dat iedereen een mooiboy is behalve de depressievelingen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iedereen een kraspanda is behalve de wiggers?
Mensen die hun oordeel laten afhangen van wat voor onderbroek ze aanhebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:49 schreef Toeps het volgende:
[..]
![]()
Vind ik dus ook, een jongen die denkt dat zijn onderbroek indruk op me maakt...![]()
(Oké, geel voor bruin achter is wél een afknapper..)
wat is doodkrassenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jij zal jezelf over 10 jaar al wel doodgekrast hebben dus zeur niet.
Mensen die hun oordeel uberhaupt op uiterlijk baseren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:52 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Mensen die hun oordeel laten afhangen van wat voor onderbroek ze aanhebben![]()
zie hierquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:49 schreef Toeps het volgende:
[..]
![]()
Vind ik dus ook, een jongen die denkt dat zijn onderbroek indruk op me maakt...![]()
Al was ik er een, zelfs die hebben meer stijl dan jouw soort.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wat is doodkrassen![]()
is dat net zo lang lotto krassen totdat ej dood bent.
Overigens is het mij alweer allang duidelijk wat voor type je bent:
EEN ALBINONEGER![]()
"Goh, heb je een nieuwe vriend?"quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:52 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Mensen die hun oordeel laten afhangen van wat voor onderbroek ze aanhebben![]()
Doodkrassen is wat goth's en emo's doenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wat is doodkrassen![]()
is dat net zo lang lotto krassen totdat ej dood bent.
Overigens is het mij alweer allang duidelijk wat voor type je bent:
EEN ALBINONEGER![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:51 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat iedereen een mooiboy is behalve de depressievelingen?
Ik ben overigens wel erg benieuwd in welke winkels jij je kleren koopt.
Volgens mij hoor ik dat altijd alleen uit de mond van hele lelijke mensen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
Mensen die hun oordeel uberhaupt op uiterlijk baseren.
Is dat gesprek waargebeurd ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:53 schreef Toeps het volgende:
[..]
"Goh, heb je een nieuwe vriend?"
-"Jah!"
"Vertel eens wat over hem? Wat doet ie? Studeert ie? Wat zijn zijn hobbies?"
-".... Euh.... Nou ja.... Hij draagt Björn Borg!"![]()
Kom eens met onomstotelijke bronnen daarvoor man.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:54 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Doodkrassen is wat goth's en emo's doen_!
En noemen jullie nu normale mensen albinonegers?__!!
oh wat is mijn soort danquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Al was ik er een, zelfs die hebben meer stijl dan jouw soort.
ah hij bedoelde krabbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:54 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ach ze zijn ws hun hele leven zo erg gepest dat ze zich maar hun hele leven op hun opleidingen gestort hebben en daar maar mee gaan pimpenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:54 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:55 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Is dat gesprek waargebeurd ?_!
Ja idd, mijn excollega was zo oerlelijk als de pest, en ze wou een kamer regelen, maar er waren meer gegadigden dus vroegen ze om een foto. Zei ze : " Ja, als het om uiterlijk gaat laat dan maar zitten" Ik ging helemaal stukquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:54 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volgens mij hoor ik dat altijd alleen uit de mond van hele lelijke mensen.
Dat komt omdat mooie mensen te veel van zichzelf denken en eigenlijk volledig buiten de realiteit leven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:54 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volgens mij hoor ik dat altijd alleen uit de mond van hele lelijke mensen.
Zelfmoordpercentage's onder verschillende subculturen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:55 schreef McKillem het volgende:
[..]
Kom eens met onomstotelijke bronnen daarvoor man.
nee mensen die op negers willen lijken zoals onze malibu met waarschijnlijk een LV petje scheef op onderbroek bij de oksels en broek rond de knieenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:54 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Nuance is best een mooie eigenschap.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ach ze zijn ws hun hele leven zo erg gepest dat ze zich maar hun hele leven op hun opleidingen gestort hebben en daar maar mee gaan pimpenEn normale mensen zijn voor hun allemaal homo's en mooiboys en breezersletjes, want stel je eens voor dat je wat aan je uiterlijk zou doen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:56 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ja idd, mijn excollega was zo oerlelijk als de pest, en ze wou een kamer regelen, maar er waren meer gegadigden dus vroegen ze om een foto. Zei ze : " Ja, als het om uiterlijk gaat laat dan maar zitten" Ik ging helemaal stuk![]()
![]()
Het is een ''Bash hier mooiboois met hun BB onderbroek boven hun eigen broek uit'' topic hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Ben overigens benieuwd wanneer een van de KLB-mods deze dichtflikkert, aangezien alto-bashen hier verboden is.
Inderdaad, er zijn 2 soorten mensen die gepest zijn geweest, de ene soort leert ervan word sterker, socialer en gaat meer op zijn uiterlijk letten, want dat is toch altijd het eerste wat opvalt als je nieuwe mensen leert kennen, maar dus ook in de zin van zichzelf beter verzorgen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ach ze zijn ws hun hele leven zo erg gepest dat ze zich maar hun hele leven op hun opleidingen gestort hebben en daar maar mee gaan pimpenEn normale mensen zijn voor hun allemaal homo's en mooiboys en breezersletjes, want stel je eens voor dat je wat aan je uiterlijk zou doen.
Kom dan met die cijfers.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:57 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Zelfmoordpercentage's onder verschillende subculturen.
Ik draag nooit petjes, heb m'n boxer op redelijk normale hoogte zitten en draag nooit 'negerkleding' en luister maar af en toe naar hip-hop.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee mensen die op negers willen lijken zoals onze malibu met waarschijnlijk een LV petje scheef op onderbroek bij de oksels en broek rond de knieen
je vergeet 3quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:59 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn 2 soorten mensen die gepest zijn geweest, de ene soort leert ervan word sterker, socialer en gaat meer op zijn uiterlijk letten, want dat is toch altijd het eerste wat opvalt als je nieuwe mensen leert kennen, maar dus ook in de zin van zichzelf beter verzorgen.
En de andere soort zondert zich af heeft vrijwel geen sociale contacten, en blijft de rest van zn leven het zwarte schaap voelen en zijn.
Wat is redelijk normaal? Normaal is als je boxer gewoon ter hoogte van je broek zit, lijkt me niet dat je hem anders kan dragen wat normaal isquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik draag nooit petjes, heb m'n boxer op redelijk normale hoogte zitten en draag nooit 'negerkleding' en luister maar af en toe naar hip-hop.Dus opkankeren jij je grafkist in.
Geen tijd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:00 schreef McKillem het volgende:
[..]
Kom dan met die cijfers.
En niet door onderzoeksbureau de patatzaak maar een toonaangevende instantie graag.
Zogouw je daaruit kan concluderen dat ze dat allemaal doen zal ik je er nooit meer in tegenspreken.
De eerste die dat doet moet ik nog tegenkomen namelijk.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is een ''Bash hier mooiboois met hun BB onderbroek boven hun eigen broek uit'' topic hoor
Ohjaquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je vergeet 3
die plegen zelfmoord![]()
Ach bij BB boxers heb ik sowieso dat als ik hem normaal aanheb je toch dat randje ziet, maar maakt ook niet uit want zoals ik al zei zit mn tshirt daaroverheenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat is redelijk normaal? Normaal is als je boxer gewoon ter hoogte van je broek zit, lijkt me niet dat je hem anders kan dragen wat normaal is [afbeelding]
Behalve in mooibooi kringen dan![]()
Dus je baseert je uitspaken gewoon op vooroordelen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:02 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Geen tijd.
Ga sowieso geen tijd verspillen aan goth's die te kortzichtig zijn om zulke dingen gewoon in te zien
de BB zit misschien wel goed maar je broek niet dan, je hoort die niet te groot te kopen hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:03 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ach bij BB boxers heb ik sowieso dat als ik hem normaal aanheb je toch dat randje ziet, maar maakt ook niet uit want zoals ik al zei zit mn tshirt daaroverheen![]()
Met goths communicerenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:04 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dus je baseert je uitspaken gewoon op vooroordelen.
Hou je es stil?De gemiddelde "gothic" waar ik mee communiceer staat positiever in het leven dan de gemiddelde Nederlander.
Niets verslaat ervaring.
Dag.![]()
Ik communiceer met allochtonen, hardstyle-mensen, gabbers, zo af en toe met nerds (je moet toch gedwongen samenwerken op je opleiding he) maar gothics en alto's zijn alleen goed om keihard te schoppen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sjit ey, je zou maar eens met andere mensen dan je normale vriendenkring praten zeg [afbeelding]
Ik vind je geen goth nee, maar je reageert wel aardig nerderig af en toe ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:07 schreef De_Ananas het volgende:
Ey maarre Malibu, ben ik nog steeds een nerd of een goth omdat ik geen BB draag? [afbeelding]
Doe dit dan ook eens in plaats van op fok een grote bek er over te trekken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik communiceer met allochtonen, hardstyle-mensen, gabbers, zo af en toe met nerds (je moet toch gedwongen samenwerken op je opleiding he) maar gothics en alto's zijn alleen goed om keihard te schoppen.
Nee, dan worden m'n schoenen vies.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:11 schreef McKillem het volgende:
[..]
Doe dit dan ook eens in plaats van op fok een grote bek er over te trekken.
Ik ren voor ze weg idd, maar eerder voor de stank die ze met zich meedragenquote:Volgens mij ben jij zo'n type dat al wegrent voor iemand die er ook maar ietwat anders uitziet.
Lul dan niet zo nep.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, dan worden m'n schoenen vies.
quote:[..]
Ik ren voor ze weg idd, maar eerder voor de stank die ze met zich meedragen
quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:09 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik vind je geen goth nee, maar je reageert wel aardig nerderig af en toe ja.
Ben nu wel uit de groei, maar mn broeken zijn niet te grootquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
de BB zit misschien wel goed maar je broek niet dan, je hoort die niet te groot te kopen hoor [afbeelding]
Of ben je in de groei? Dan mag het hoor.
Beter dan zweetlucht jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:13 schreef McKillem het volgende:
[..]
Lul dan niet zo nep.
[..]![]()
Die paupergeurtjes van D&G e.d. ruiken lekker wil je zeggen.
En dat is dus een vooroordeel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Alleen omdat ik BB voor nichten en wiggers vind
Maar op de feesten waar jij komt draagt iedereen ze? M.a.w. jij gaat naar gay-feesten?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Alleen omdat ik BB voor nichten en wiggers vind
Idd, bij die andere groepen heb je nog zoiets van: Ze doen gewoon hun eigen ding, ik heb er respect voor het zijn goede mensen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik communiceer met allochtonen, hardstyle-mensen, gabbers, zo af en toe met nerds (je moet toch gedwongen samenwerken op je opleiding he) maar gothics en alto's zijn alleen goed om keihard te schoppen.
Dat moet ik toch echt niet met je eens zijn.quote:
Whahahaquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:17 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat moet ik toch echt niet met je eens zijn.
Een zweetlucht is 3 stappen lopen en je bent er uit, die D&G shit moet de hele tram van meegenieten.
En sorry, maar het ruikt toch echt naar was dat net iets te lang in de wasmachine heeft gezeten.
Iemand die zijn kruis op de enkels heeft hangen, een boxshort er bovenuit laat steken, een gouden ketting draagt ten grootte van een velg, en die met een boombox mobieltje overstraat loopt waar keihard tupac uit komt en zit te verkondigen dat hij in de ghetto woont maakt wel kans wil je zeggen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:17 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Idd, bij die andere groepen heb je nog zoiets van: Ze doen gewoon hun eigen ding, ik heb er respect voor het zijn goede mensen.
Maar gothics en alto's![]()
Zijn dus echt kansloos![]()
Nee, dat zijn kampers/mooibooisquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar op de feesten waar jij komt draagt iedereen ze? M.a.w. jij gaat naar gay-feesten?
OMGquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:19 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Whahaha
Dit slaat dus echt weer nergens op, want als je gewoon een normale hoeveelheid spuit ruiken alleen mensen het die echt dicht bij je in de buurt staan, en als je in de tram staat, sta ik liever in die "D&G shit" dan in zweetlucht van andere mensen_!
Mooiboys houden niet eens van dat soort muziek.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, dat zijn kampers/mooiboois [afbeelding]
En op 25.000 bezoekers heb je die er altijd tussen ja
Ze waren ook meer bezig met vrouwkes playen ja. Tyf dan gewoon op ofzoquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mooiboys houden niet eens van dat soort muziek.
Zulke mensen heb ik dan echt nog nooit gezienquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:20 schreef McKillem het volgende:
[..]
Iemand die zijn kruis op de enkels heeft hangen, een boxshort er bovenuit laat steken, een gouden ketting draagt ten grootte van een velg, en die met een boombox mobieltje overstraat loopt waar keihard tupac uit komt en zit te verkondigen dat hij in de ghetto woont maakt wel kans wil je zeggen?
en dan is die gouden ketting niet eens echt goud, maar hooguit bladgoud op schrootijzer
En geel achter en bruin voor?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:49 schreef Toeps het volgende:
[..]
![]()
Ik vind mijn zweetlucht sinds m'n hugo boss deoderantje een vast artikel is geworden anders behoorlijk charmerend. Ik schijt zelfs lekker ruikend sinds m'n armani code wc-papierquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:21 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
OMGDie schooier prefereert zweetlucht dus boven elke willekeurige eau de toilette
Ja, wanneer doet Andre daar eens wat aan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:21 schreef Noodly het volgende:
[..]
verBreezering van het basisonderwijs
Heul niet. Ik heb me best een normale schwanz en koop binnenkort ook zo een boxer (of een ander merk). Bijna al mijn boxers beginnen gaar te worden. Maar ik wacht even tot ze in de aanbieding zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:58 schreef sexbierum het volgende:
Indruk maken met je Björn Borg broekje
Het is gewoon een camouflage middel om je kleine piemeltje te verbergen.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:14 schreef Lips het volgende:
Ga ik gisteren met een vriendinnetje naar de DanceTour in Eindhoven, heeft ze ook zo'n fijn BB randje boven d'r broek uit steken
Tuurlijk was de reden omdat het zo lekker zit en ze draagt ze ook al jaren (zegt ze). Maar tochHeb d'r de hele dag erop gewezen dat ze d'r truitje naar beneden moest houden, over die rand heen
![]()
Eigenlijk moet je helemaal niks boven je broek laten zien en anders mag je de kogel krijgenquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:07 schreef Mindstate het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk moeten we allemaal goedkope Wibra-boxers kopen en die boven onze broek laten zien.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:21 schreef Koenz0r het volgende:
Ik draag ze net zo dat je mooi het randje kan zien van Bjorn Borg. Maar ik doe het juist om mensen zoals de TS te irriteren
Dan keur ik voor de verandering geweld een keertje goedquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:07 schreef Mindstate het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk moeten we allemaal goedkope Wibra-boxers kopen en die boven onze broek laten zien.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:21 schreef Koenz0r het volgende:
Ik draag ze net zo dat je mooi het randje kan zien van Bjorn Borg. Maar ik doe het juist om mensen zoals de TS te irriteren
Men noemt zoiets ook wel:quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:15 schreef ForumGek het volgende:
het probleem met die Björn Borg dingen is dat je ze niet onder de rand van je broek kunt dragen. Simpelweg omdat het model het niet toelaat. Die dingen zijn zo gruwelijk lang (Zowel boven als onder) dat het niet anders kan !HOM
![]()
Koop ze dan gewoon nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:15 schreef ForumGek het volgende:
het probleem met die Björn Borg dingen is dat je ze niet onder de rand van je broek kunt dragen. Simpelweg omdat het model het niet toelaat. Die dingen zijn zo gruwelijk lang (Zowel boven als onder) dat het niet anders kan !HOM
![]()
Houd dan je broek en je shirt aan! Koop daarnaast een fatsoenlijke zwembroekquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:15 schreef ForumGek het volgende:
![]()
Eens. Slotje graag.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:01 schreef Woutey het volgende:
We zitten hier wel op fok he. Dit is echt wel een kansloos forum dus qua meningen hoef je je niet al te veel aan te trekken.
Tevens vind ik het zelf ook een beetje puberaal om voor de merkkleding te gaan, terwijl je voor 1/4 van de prijs precies het zelfde shirt bij de H&M of andere winkels hebt maar dan zonder het merkje.
Tuurlijk heb ik zelf ook wel wat ralph lauren overhemden en polo's maar als student merk je dat je ook voor de resterende 3/4 van je shirt ook prima wat kunt feesten of kunt eten. Het merk-voordeel gaat er op dat moment ook wel enorm vanaf.
Maar zoals de hier eerder genoemde term: "mooiboy" al zegt: vind je zelf maar even mooi, voor een vrouw maakt het echt niet uit of jij in een H&M shirt loopt of dat er toevallig op een randje een D&G logo staat. En zo wel dan heb je toch echt een verkeerde vrouw gevonden.
Hieruit concluderend: merkkleding is een pure onnodige zelfvertrouwenboost, duidelijk voor onzekere mannetjes en vrouwtjes die denken dat ze daarmee beter zijn dan een ander.
Mijn mening![]()
Waar is die sma in je ava ook alweer van?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:21 schreef Koenz0r het volgende:
Ga daar dan maar fijn verderquote:Op maandag 28 juli 2008 00:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Björn Borg boven je zwembroek Was toen ook al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |