Mensen die hun oordeel uberhaupt op uiterlijk baseren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:52 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Mensen die hun oordeel laten afhangen van wat voor onderbroek ze aanhebben![]()
zie hierquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:49 schreef Toeps het volgende:
[..]
![]()
Vind ik dus ook, een jongen die denkt dat zijn onderbroek indruk op me maakt...![]()
(Oké, geel voor bruin achter is wél een afknapper..)
Al was ik er een, zelfs die hebben meer stijl dan jouw soort.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wat is doodkrassen![]()
is dat net zo lang lotto krassen totdat ej dood bent.
Overigens is het mij alweer allang duidelijk wat voor type je bent:
EEN ALBINONEGER![]()
"Goh, heb je een nieuwe vriend?"quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:52 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Mensen die hun oordeel laten afhangen van wat voor onderbroek ze aanhebben![]()
Doodkrassen is wat goth's en emo's doenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wat is doodkrassen![]()
is dat net zo lang lotto krassen totdat ej dood bent.
Overigens is het mij alweer allang duidelijk wat voor type je bent:
EEN ALBINONEGER![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:51 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat iedereen een mooiboy is behalve de depressievelingen?
Ik ben overigens wel erg benieuwd in welke winkels jij je kleren koopt.
Volgens mij hoor ik dat altijd alleen uit de mond van hele lelijke mensen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
Mensen die hun oordeel uberhaupt op uiterlijk baseren.
Is dat gesprek waargebeurd ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:53 schreef Toeps het volgende:
[..]
"Goh, heb je een nieuwe vriend?"
-"Jah!"
"Vertel eens wat over hem? Wat doet ie? Studeert ie? Wat zijn zijn hobbies?"
-".... Euh.... Nou ja.... Hij draagt Björn Borg!"![]()
Kom eens met onomstotelijke bronnen daarvoor man.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:54 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Doodkrassen is wat goth's en emo's doen_!
En noemen jullie nu normale mensen albinonegers?__!!
oh wat is mijn soort danquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Al was ik er een, zelfs die hebben meer stijl dan jouw soort.
ah hij bedoelde krabbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:54 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ach ze zijn ws hun hele leven zo erg gepest dat ze zich maar hun hele leven op hun opleidingen gestort hebben en daar maar mee gaan pimpenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:54 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:55 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Is dat gesprek waargebeurd ?_!
Ja idd, mijn excollega was zo oerlelijk als de pest, en ze wou een kamer regelen, maar er waren meer gegadigden dus vroegen ze om een foto. Zei ze : " Ja, als het om uiterlijk gaat laat dan maar zitten" Ik ging helemaal stukquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:54 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volgens mij hoor ik dat altijd alleen uit de mond van hele lelijke mensen.
Dat komt omdat mooie mensen te veel van zichzelf denken en eigenlijk volledig buiten de realiteit leven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:54 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volgens mij hoor ik dat altijd alleen uit de mond van hele lelijke mensen.
Zelfmoordpercentage's onder verschillende subculturen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:55 schreef McKillem het volgende:
[..]
Kom eens met onomstotelijke bronnen daarvoor man.
nee mensen die op negers willen lijken zoals onze malibu met waarschijnlijk een LV petje scheef op onderbroek bij de oksels en broek rond de knieenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:54 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Nuance is best een mooie eigenschap.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ach ze zijn ws hun hele leven zo erg gepest dat ze zich maar hun hele leven op hun opleidingen gestort hebben en daar maar mee gaan pimpenEn normale mensen zijn voor hun allemaal homo's en mooiboys en breezersletjes, want stel je eens voor dat je wat aan je uiterlijk zou doen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:56 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ja idd, mijn excollega was zo oerlelijk als de pest, en ze wou een kamer regelen, maar er waren meer gegadigden dus vroegen ze om een foto. Zei ze : " Ja, als het om uiterlijk gaat laat dan maar zitten" Ik ging helemaal stuk![]()
![]()
Het is een ''Bash hier mooiboois met hun BB onderbroek boven hun eigen broek uit'' topic hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Ben overigens benieuwd wanneer een van de KLB-mods deze dichtflikkert, aangezien alto-bashen hier verboden is.
Inderdaad, er zijn 2 soorten mensen die gepest zijn geweest, de ene soort leert ervan word sterker, socialer en gaat meer op zijn uiterlijk letten, want dat is toch altijd het eerste wat opvalt als je nieuwe mensen leert kennen, maar dus ook in de zin van zichzelf beter verzorgen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ach ze zijn ws hun hele leven zo erg gepest dat ze zich maar hun hele leven op hun opleidingen gestort hebben en daar maar mee gaan pimpenEn normale mensen zijn voor hun allemaal homo's en mooiboys en breezersletjes, want stel je eens voor dat je wat aan je uiterlijk zou doen.
Kom dan met die cijfers.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:57 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Zelfmoordpercentage's onder verschillende subculturen.
Ik draag nooit petjes, heb m'n boxer op redelijk normale hoogte zitten en draag nooit 'negerkleding' en luister maar af en toe naar hip-hop.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee mensen die op negers willen lijken zoals onze malibu met waarschijnlijk een LV petje scheef op onderbroek bij de oksels en broek rond de knieen
je vergeet 3quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:59 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn 2 soorten mensen die gepest zijn geweest, de ene soort leert ervan word sterker, socialer en gaat meer op zijn uiterlijk letten, want dat is toch altijd het eerste wat opvalt als je nieuwe mensen leert kennen, maar dus ook in de zin van zichzelf beter verzorgen.
En de andere soort zondert zich af heeft vrijwel geen sociale contacten, en blijft de rest van zn leven het zwarte schaap voelen en zijn.
Wat is redelijk normaal? Normaal is als je boxer gewoon ter hoogte van je broek zit, lijkt me niet dat je hem anders kan dragen wat normaal isquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik draag nooit petjes, heb m'n boxer op redelijk normale hoogte zitten en draag nooit 'negerkleding' en luister maar af en toe naar hip-hop.Dus opkankeren jij je grafkist in.
Geen tijd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:00 schreef McKillem het volgende:
[..]
Kom dan met die cijfers.
En niet door onderzoeksbureau de patatzaak maar een toonaangevende instantie graag.
Zogouw je daaruit kan concluderen dat ze dat allemaal doen zal ik je er nooit meer in tegenspreken.
De eerste die dat doet moet ik nog tegenkomen namelijk.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is een ''Bash hier mooiboois met hun BB onderbroek boven hun eigen broek uit'' topic hoor
Ohjaquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je vergeet 3
die plegen zelfmoord![]()
Ach bij BB boxers heb ik sowieso dat als ik hem normaal aanheb je toch dat randje ziet, maar maakt ook niet uit want zoals ik al zei zit mn tshirt daaroverheenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat is redelijk normaal? Normaal is als je boxer gewoon ter hoogte van je broek zit, lijkt me niet dat je hem anders kan dragen wat normaal is [afbeelding]
Behalve in mooibooi kringen dan![]()
Dus je baseert je uitspaken gewoon op vooroordelen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:02 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Geen tijd.
Ga sowieso geen tijd verspillen aan goth's die te kortzichtig zijn om zulke dingen gewoon in te zien
de BB zit misschien wel goed maar je broek niet dan, je hoort die niet te groot te kopen hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:03 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ach bij BB boxers heb ik sowieso dat als ik hem normaal aanheb je toch dat randje ziet, maar maakt ook niet uit want zoals ik al zei zit mn tshirt daaroverheen![]()
Met goths communicerenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:04 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dus je baseert je uitspaken gewoon op vooroordelen.
Hou je es stil?De gemiddelde "gothic" waar ik mee communiceer staat positiever in het leven dan de gemiddelde Nederlander.
Niets verslaat ervaring.
Dag.![]()
Ik communiceer met allochtonen, hardstyle-mensen, gabbers, zo af en toe met nerds (je moet toch gedwongen samenwerken op je opleiding he) maar gothics en alto's zijn alleen goed om keihard te schoppen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sjit ey, je zou maar eens met andere mensen dan je normale vriendenkring praten zeg [afbeelding]
Ik vind je geen goth nee, maar je reageert wel aardig nerderig af en toe ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:07 schreef De_Ananas het volgende:
Ey maarre Malibu, ben ik nog steeds een nerd of een goth omdat ik geen BB draag? [afbeelding]
Doe dit dan ook eens in plaats van op fok een grote bek er over te trekken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik communiceer met allochtonen, hardstyle-mensen, gabbers, zo af en toe met nerds (je moet toch gedwongen samenwerken op je opleiding he) maar gothics en alto's zijn alleen goed om keihard te schoppen.
Nee, dan worden m'n schoenen vies.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:11 schreef McKillem het volgende:
[..]
Doe dit dan ook eens in plaats van op fok een grote bek er over te trekken.
Ik ren voor ze weg idd, maar eerder voor de stank die ze met zich meedragenquote:Volgens mij ben jij zo'n type dat al wegrent voor iemand die er ook maar ietwat anders uitziet.
Lul dan niet zo nep.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, dan worden m'n schoenen vies.
quote:[..]
Ik ren voor ze weg idd, maar eerder voor de stank die ze met zich meedragen
quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:09 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik vind je geen goth nee, maar je reageert wel aardig nerderig af en toe ja.
Ben nu wel uit de groei, maar mn broeken zijn niet te grootquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
de BB zit misschien wel goed maar je broek niet dan, je hoort die niet te groot te kopen hoor [afbeelding]
Of ben je in de groei? Dan mag het hoor.
Beter dan zweetlucht jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:13 schreef McKillem het volgende:
[..]
Lul dan niet zo nep.
[..]![]()
Die paupergeurtjes van D&G e.d. ruiken lekker wil je zeggen.
En dat is dus een vooroordeel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Alleen omdat ik BB voor nichten en wiggers vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |