We hadden het thuis gisteren over rages van vroeger. Je weet wel, flippo's, Lion Kingstickers, knikkers enzo. Ik vroeg aan mijn nichtje van 10: wat is er tegenwoordig in op de basisschool? Zij: Bjorn Borgquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:20 schreef Foeske het volgende:
[..]
We hadden het thuis gisteren over rages van vroeger. Je weet wel, flippo's, Lion Kingstickers, knikkers enzo. Ik vroeg aan mijn nichtje van 10: wat is er tegenwoordig in op de basisschool? Zij: Bjorn Borg![]()
Mannenquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:21 schreef xprotagonistx het volgende:
hebben we het dan over mannen of vrouwen?
Goede zaak! Binnenkort zijn 15 jarige meiden al rijp geacht!quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:21 schreef Noodly het volgende:
[..]
verBreezering van het basisonderwijs
Ik was al bang dat ik de enige was die er zo over dachtquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:47 schreef De_Ananas het volgende:
Volgens mij had ik de verkeerde afslag genomen want ik dacht dat ik naar Decibel ging
Klacht: Iedereen die in z'n blote bast liep had heel stoer een Bjorn Borg onderbroek erbovenuit en dan bedoel ik ook iedereen [afbeelding]
Was vorige week zeilen op de Loosdrechtse Plassen, daar hebben ze idd ook een boxershort onder hun zwembroek aan..... zo sadquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:56 schreef Mike.Strutter het volgende:
Je ziet het zo overal welop vakantie in Kreta liepen ook een hoop stoere jongens die allemaal een Bjorn Borg boxershort boven hun zwembroek lieten uitkomen.
Dat dan weer niet nee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij draagt hem ook heel stoer boven je broek uit?
Ik denk dat ik Bjorn alvast ga mailen dat ik een goed afstudeerproject voor mezelf weet. Bjorn Borg zwembroekenquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:59 schreef Lips het volgende:
[..]
Was vorige week zeilen op de Loosdrechtse Plassen, daar hebben ze idd ook een boxershort onder hun zwembroek aan..... zo sad
Idd heel heel sadquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:59 schreef Lips het volgende:
Was vorige week zeilen op de Loosdrechtse Plassen, daar hebben ze idd ook een boxershort onder hun zwembroek aan..... zo sad
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:51 schreef mstx het volgende:
Paupers die hun shirt uitdoen als het 20 graden is.
Dat heb ik ook altijd, omdat mn zwembroek nog wel eens uitvliegtquote:
Koop een nieuwe of laat je pik groeienquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:53 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd, omdat mn zwembroek nog wel eens uitvliegt.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Koop een nieuwe of laat je pik groeien
Wijven dragen alleen onderbroeken als ze ongesteld zijn ménquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:18 schreef De_Ananas het volgende:
Tis echt fucking debiel alhoewel het bij vrouwkes wel sexy kan zijn
VMBO schat ik zo inquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:58 schreef xprotagonistx het volgende:
Weet iemand wat de sociaal economische status is van de bjornborgranders?
Het is niet duur, tis allemaal nep of gejatquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:14 schreef McKillem het volgende:
Mensen die merkondergoed dragen (en dus belachelijk veel betalen voor ondergroed) zal ik nooit begrijpen.
Je kan er nooit mee pimpen.
Waarschijnlijk zijn er dan ook niet zoveel mensen (dames) die jouw ondergoed te zien krijgenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:14 schreef McKillem het volgende:
Mensen die merkondergoed dragen (en dus belachelijk veel betalen voor ondergroed) zal ik nooit begrijpen.
idd maar toch proberen ze hetquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:14 schreef McKillem het volgende:
Je kan er nooit mee pimpen.
Wat een bullshit weer. Sociaal gezien staan deze mensen toch iets hoger dan b.v. nerds/alto's in hun HEMA-ondergoed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:58 schreef xprotagonistx het volgende:
Weet iemand wat de sociaal economische status is van de bjornborgranders?
ah dat hangt van het merk onderbroek afquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:21 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er dan ook niet zoveel mensen (dames) die jouw ondergoed te zien krijgen
En het zijn allemaal achterlijke mooibooisquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat een bullshit weer. Sociaal gezien staan deze mensen toch iets hoger dan b.v. nerds/alto's in hun HEMA-ondergoed.
Ik ken zowel MBO-ers met BB-boxers, als HBO-ers en op de uni lopen er vast ook wel wat rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |