quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:41 schreef Kreupelhout het volgende:
Ze zijn altijd met zijn tweeën zessen he
Maarre.. wat is flabbergastinglyquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:41 schreef Kreupelhout het volgende:
Ze zijn altijd met zijn twee-en-dertigen he
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:45 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Maarre.. wat is flabbergastingly
aldus mijnwoordenboek.nlquote:flabbergasted(bijv.nw. / bijw.) als in `dumbfounded`:
verbouwereerd, verbaasd, stomverbaasd, perplex, beduusd, ontzet, ontdaan, onthutst, ontsteld
flabbergasted(bijv.nw. / bijw.) als in `flabbergasted`:
verbaasd, sprakeloos, met de mond vol tanden, verstomd, met open mond, verwonderd, verbijsterd, verbluft
flabbergasted(bijv.nw. / bijw.) als in `flabbergasted`:
overdonderd, overbluft
flabbergasted(bijv.nw. / bijw.) als in `taken by surprise`:
overdonderd, overrompeld
flabbergasted(bijv.nw. / bijw.) als in `baffled`:
ontsteld, getroffen, perplex, onthutst, paf
flabbergasted(bijv.nw. / bijw.) als in `speechless`:
zwijgend, perplex, stom, sprakeloos, stomverbaasd, paf, overbluft
Flabbergastedquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:45 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Maarre.. wat is flabbergastingly
Net wat ik dus dachtquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:50 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Flabbergasted
www.flabber.nl
een homosite voor homos
yupz, deze dan niet, heb een nieuw paar, maar ik draag altijd dit soort schoenen.quote:
same here. WIlde die spin vredig het raam uit werken. HElaas is het uit de hand gelopen en ligt hij ergens in de tuin dood te bloedenquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:42 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik heb 5 minuten geleden precies zo'n spin gekilled, hoerenbeesten
Talpa![]()
Spinnen vallen niet zo snel dood hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:15 schreef DR878 het volgende:
[..]
same here. WIlde die spin vredig het raam uit werken. HElaas is het uit de hand gelopen en ligt hij ergens in de tuin dood te bloeden![]()
je ziet op die foto ook zo mooi, dat z'n bovenste pootje gebroken is bij dat kniegewricht, van de eerste klap.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:54 schreef Smash-it het volgende:
Ik vond die laatste foto echt, echt, eeeeeecht heel erg smerig.
echt hequote:Op zondag 19 augustus 2007 15:18 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een tering lelijke schoen is dat zeg
Damn
nee, hij heeft een paar donkergrijze vlekken op m'n witte muur achtergelaten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:19 schreef zoalshetis het volgende:
leek het deze keer ook net een klodder sperma toen je hem doodsloeg?
heb je een buurman die spinnen als hobby heeft of zo?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:44 schreef immortalsean het volgende:
[..]
nee, hij heeft een paar donkergrijze vlekken op m'n witte muur achtergelaten.![]()
nee, deze kamer heeft een jaar leeg gestaan voor ik hier kwam, en ik heb ook nog geen gaas voor alle openingen gedaan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je een buurman die spinnen als hobby heeft of zo?
quote:Op donderdag 6 september 2007 22:27 schreef wendytje het volgende:
een heb ik van de week gevangen in een HEEEEELe lange pot (zodat ik zo ver mogelijk van de spin kon blijven.... ) Killen is voor mij geen optie, want dan moet mijn hand te dichtbij...... (ik raak niet eens een foto van een spin aan.... ja, FOBIE)
en gelukkig greep de kat er van de week een en die bleef dood liggen.... ik heb er uren naar gestaard, totdat mijn man thuis kwam om hem weg te gooien (nee, als ik geen foto aan durf te raken, dan zeker geen echte, ookal issie dood)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |