quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:41 schreef Kreupelhout het volgende:
Ze zijn altijd met zijn tweeën zessen he
Maarre.. wat is flabbergastinglyquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:41 schreef Kreupelhout het volgende:
Ze zijn altijd met zijn twee-en-dertigen he
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:45 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Maarre.. wat is flabbergastingly
aldus mijnwoordenboek.nlquote:flabbergasted(bijv.nw. / bijw.) als in `dumbfounded`:
verbouwereerd, verbaasd, stomverbaasd, perplex, beduusd, ontzet, ontdaan, onthutst, ontsteld
flabbergasted(bijv.nw. / bijw.) als in `flabbergasted`:
verbaasd, sprakeloos, met de mond vol tanden, verstomd, met open mond, verwonderd, verbijsterd, verbluft
flabbergasted(bijv.nw. / bijw.) als in `flabbergasted`:
overdonderd, overbluft
flabbergasted(bijv.nw. / bijw.) als in `taken by surprise`:
overdonderd, overrompeld
flabbergasted(bijv.nw. / bijw.) als in `baffled`:
ontsteld, getroffen, perplex, onthutst, paf
flabbergasted(bijv.nw. / bijw.) als in `speechless`:
zwijgend, perplex, stom, sprakeloos, stomverbaasd, paf, overbluft
Flabbergastedquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:45 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Maarre.. wat is flabbergastingly
Net wat ik dus dachtquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:50 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Flabbergasted
www.flabber.nl
een homosite voor homos
yupz, deze dan niet, heb een nieuw paar, maar ik draag altijd dit soort schoenen.quote:
same here. WIlde die spin vredig het raam uit werken. HElaas is het uit de hand gelopen en ligt hij ergens in de tuin dood te bloedenquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:42 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik heb 5 minuten geleden precies zo'n spin gekilled, hoerenbeesten
Talpa![]()
Spinnen vallen niet zo snel dood hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:15 schreef DR878 het volgende:
[..]
same here. WIlde die spin vredig het raam uit werken. HElaas is het uit de hand gelopen en ligt hij ergens in de tuin dood te bloeden![]()
je ziet op die foto ook zo mooi, dat z'n bovenste pootje gebroken is bij dat kniegewricht, van de eerste klap.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:54 schreef Smash-it het volgende:
Ik vond die laatste foto echt, echt, eeeeeecht heel erg smerig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |