hij wil daar mee bewijzen dat hij dat kan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:16 schreef blomst het volgende:
Waarom wil Jaap een week lang vasten?
Wat wil hij daar mee bewijzen?
geen idee maar vanwege het jojoeffect lijkt mij niet slimquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:16 schreef blomst het volgende:
Hij is de weg kwijt, ik vraag me zelfs af of hij die vraag aan zichzelf gesteld heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:16 schreef blomst het volgende:
wat ik begrijp als hij het verliest krijgt hij de masterbedroom .hij zal een week lang water drinken en groente eten en verder niets. als hij wint krijgt hij contactpunten van huub en liekequote:Op zondag 19 augustus 2007 00:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
geen idee maar vanwege het jojoeffect lijkt mij niet slim
Waarvoor heeft hij cp's nodig, hij belt nooit iemand en heel af en toe laat hij Cora komen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat ik begrijp als hij het verliest krijgt hij de masterbedroom .hij zal een week lang water drinken en groente eten en verder niets. als hij wint krijgt hij contactpunten van huub en lieke
UHH, vriendelijk en positief zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:19 schreef DrsH het volgende:
Leuk om ook tussendoor de SC even te volgen jullie gaan lekker Girls and Boys Go on and WASTE YOUR TIME
Dat hij daarna net als Natasia in een maatje 36 zal passenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:16 schreef blomst het volgende:
quote:
Ik begin ook altijd morgen met gezond etenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
Mij lukt het (net als Jaap) ook niet discipline mbt eten en sporten op te brengen, maar dit is zo`n slecht plan.
Veel te weinig gaan eten, en nu natuurlijk ook nog eens reserves gaan opbouwen met bijvoorbeeld kroketten.
Jij ook, want je wordt er niet geloofwaardiger op.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:19 schreef DrsH het volgende:
Leuk om ook tussendoor de SC even te volgen jullie gaan lekker Girls and Boys Go on and WASTE YOUR TIME
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij ook, want je wordt er niet geloofwaardiger op.
En dat uit de mond van....quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:02 schreef Dark het volgende:
De dames zijn zeer ongelukkig met Stanley, de volgens hun, mediageile kapper.
Neem je nou letterlijk stukjes van VOL over?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:22 schreef Dreamboy het volgende:
Waarom doen Lieke en Huub altijd van die stomme weddeschappen?!
Daar stem je toch niet voor als ze zo stom met hun punten omgaan!
dat wordt een hele klus voor huub en liekequote:Op zondag 19 augustus 2007 00:23 schreef Dreamboy het volgende:
Huub geeft Jaap vast een voorproefje van de terror die hem te wachten staat:
Wat vind Jaap allemaal lekker....Stroopwafels...Katjang Pedis... onderwijl stopt hij een nootje onder zijn neus!
Nu kan je dit nog weerstaan vind Huub, maar als je 3 dagen niet gegeten hebt dan is het een ander verhaal!
Huub en Lieke gaan hem dan 24 uur per dag in de gaten houden!
juist.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:24 schreef farceman het volgende:
Om stom van L&H om boven te gaan slapen ,dan raken ze helemaal van groep vervreemd
ik denk dat ze dat al zijn eigenlijk en het is wel eens leuk om te kijken hoe jaap reageert op dennis en nadia...quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:24 schreef farceman het volgende:
Om stom van L&H om boven te gaan slapen ,dan raken ze helemaal van groep vervreemd
Niet. Jaap is te laf om daar tussen te springen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat al zijn eigenlijk en het is wel eens leuk om te kijken hoe jaap reageert op dennis en nadia...
Die mening is inderdaad net door Anemoon on VOL gepost...quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:29 schreef Dreamboy het volgende:
Lijkt me inderdaad heel erg zwaar. Maar op deze manier helpen ze indirect Jaap wel met zijn doel.
Lieke heeft weinig nodig om er goed uit te zien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:28 schreef droomkoningin het volgende:
lieke ziet dr goed uit met dat roze blousje
Ik wil wel eens zien hoe lang Jaap het beneden volhoudt met een eeuwig neukende brrrian en lellebel en nadia en dennix.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:24 schreef farceman het volgende:
Hij gaat er vast naast staan met zijn fototoestelquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:31 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik wil wel eens zien hoe lang Jaap het beneden volhoudt met een eeuwig neukende brrrian en lellebel en nadia en dennix.![]()
Ik zelf zou na 1 dag al gillend weg rennen.![]()
ja de cola wordt het struikelblok voor jaap en volgende week kunnen huub en lieke de masterbedroom betrekkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:31 schreef blomst het volgende:
Groente houdt jaap wel vol denk ik, maar alleen maar water zal wel moeilijk voor hem worden.
Hij is verzot op cola.
Nee, dat durft Senseocrema op VOL te wedden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:31 schreef Dreamboy het volgende:
Durf te wedden dat ze hem heeeeeeeeelemaal gek gaan maken!
Eens. Als de weddenschap over is, vervalt hij weer in zijn oude gewoontes, dan komen de kilo's des te harder aan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Onverantwoord zo'n crash-dieet voor iemand met obesitas![]()
ja het kan leuke streams opleverenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:34 schreef Dreamboy het volgende:
Superzwaar!
En er is ook NIET afgesproken dat Huub en Lieke hem NIET gek mogen maken met eten!
Dat wordt echt TERROR
Dreamboy = Senseocrema???quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, dat durft Senseocrema op VOL te wedden.![]()
Waar haalt Amanda dat verstand ineens vandaan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:37 schreef ericahysterica het volgende:
amanda heeft wel marokkaanse vrienden maar wil geen relaasie
Op zondag 19 augustus 2007 @ 00:33 schreef senseocrema het volgende:quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:34 schreef Dreamboy het volgende:
Superzwaar!
En er is ook NIET afgesproken dat Huub en Lieke hem NIET gek mogen maken met eten!
Dat wordt echt TERROR
De rest zal wel weer mee liften op het idee van dit drietal... bij gebrek aan eigen initiatief.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:35 schreef akveor het volgende:
Heel slim van Lieke en Huub om wat te organiseren. Ik neem aan dat de week van de PP (uitzending is een week achter op de streams) er ook weer aan zit te komen. Staan ze lekker in het middelpunt. De losers zullen wel niets in de gaten hebben of niks kunnen bedenken om zich in de kijker te spelen.
Ja misschien de eerste nacht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:32 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij gaat er vast naast staan met zijn fototoestel
Echt zo'n punt waarop Huub veroordeelt wordt.... maar als Amanda het zegt is het natuurlijk geen discrimasie...quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:37 schreef ericahysterica het volgende:
goed plan!quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:39 schreef blomst het volgende:
Dennix wil eten voor jaap verzorgen.
Gaan wij jaap cappen terwijl hij eet en sturen we die op.
Hij krijgt vast hulp van bovenafquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:31 schreef blomst het volgende:
Groente houdt jaap wel vol denk ik, maar alleen maar water zal wel moeilijk voor hem worden.
Hij is verzot op cola.
Oh wat een boefjequote:Op zondag 19 augustus 2007 00:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Op zondag 19 augustus 2007 @ 00:33 schreef senseocrema het volgende:
[..]
Superzwaar!
Dat wordt echt TERROR
Quote van vol!!!
Het werd eens tijd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:34 schreef Dreamboy het volgende:
Superzwaar!
Dat wordt echt TERROR
Humorquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, Dreamboys posts bestaan uit quotes van verschillende VOL users![]()
En zo krijgt een plan van Huub en Lieke nooit een kans van slagen omdat het in feite nog steeds 5 tegen 2 is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:40 schreef Dark het volgende:
Brian gaat doen alsof hij met Lieke en Huub meedoet, alsof hij Jaap goed in de gaten houdt.
Brian vindt het een goede truc om de punten van Huub en lieke van de popoll af te pakken.
Crossposten is prima, maar posts en meningen van andere users knippen en plakken slaat nergens op, 100% van zijn posts zijn door anderen geschreven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh wat een boefjeCross-posten via een ander forum
Triestquote:
ze moeten jaap gewoon echt 24 uur per dag in de gaten houden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:42 schreef Clank het volgende:
[..]
En zo krijgt een plan van Huub en Lieke nooit een kans van slagen omdat het in feite nog steeds 5 tegen 2 is.
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:37 schreef ericahysterica het volgende:
Tuurlijk wel. Zolang ze alleen zichzelf er in betrekken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:42 schreef Clank het volgende:
[..]
En zo krijgt een plan van Huub en Lieke nooit een kans van slagen omdat het in feite nog steeds 5 tegen 2 is.
Ik kan me dat ook niet voorstellenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:43 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen.![]()
Niks deal afblazen... Jaap heeft dan simpel snel verloren en als ie een kerel is staat ie de masterbedroom af.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:43 schreef Casshern het volgende:
zwak hoor van jaap, ik hoop dat huub en lieke hier snel achter komen en dat ze de deal afblazen
De febo doet net alsof er iets mis is met de audio van Jaap.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:43 schreef akveor het volgende:
Wat weer een irritant gesprek tussen Jaap, Brian en nix..... op een gluiperige manier...
De febo belt.
En Jaap wil toch die 50 kwijt? Een weekje groenten met wat suplementjes doet niemand kwaad die zoveel weegt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Niks deal afblazen... Jaap heeft dan simpel snel verloren en als ie een kerel is staat ie de masterbedroom af.
Z'n reet zodanig afplakken en verzegelen dat smokkelen onmogelijk is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ze moeten jaap gewoon echt 24 uur per dag in de gaten houden.
Als hij cola light drinkt is er niks aan de hand.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:31 schreef blomst het volgende:
Hij is verzot op cola.
Dennis gaat zeker sowiezo 100% zeker Jaap van eten voorzien??quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:46 schreef farceman het volgende:
Wat een kinderachtige gast die Nix , het is geen BB 6 met je maaltijden verstoppen
Mijn idee.. vind er nou al geen bal meer an.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:48 schreef farceman het volgende:
Die hele opdracht isn in ene niet mee rgrappig met Brian en Nix erbij.
Laat die twee eens zelf iets verzinnen en niet altijd meelopen
Dit zal wel weer gescript zijn.Toevallig dat Brian en Dennis nu in de buurt zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
Wel dubbel, er is afgesproken geen trucks te gebruiken (cola met water verwisselen), maar blijkbaar behoort Jaap stiekem van eten voorzien niet tot de trucks.
Voordeel is dat nix en Brian lekker gluiperig door Jaap zijn neergezet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:48 schreef farceman het volgende:
Die hele opdracht isn in ene niet mee rgrappig met Brian en Nix erbij.
Laat die twee eens zelf iets verzinnen en niet altijd meelopen
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:48 schreef akveor het volgende:
Jaap kan eigenlijk maar op 1 manier winnen ten oipzichte van het publiek en dat is zich aan de deal houden. Ik zie de beelden al voor me.... Hub en Lieke proberen hem te voeren wat ie weigerd en daarna gaat ie stiekum eten wat hem door nix en Brian gegeven wordt.... Dan sta je er mooi op.
Jaap gaat straks gewoon gigantisch af, als hij zich niet aan de deal houdt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:48 schreef akveor het volgende:
Jaap kan eigenlijk maar op 1 manier winnen ten oipzichte van het publiek en dat is zich aan de deal houden. Ik zie de beelden al voor me.... Hub en Lieke proberen hem te voeren wat ie weigerd en daarna gaat ie stiekum eten wat hem door nix en Brian gegeven wordt.... Dan sta je er mooi op.
Ook colaLight valt niet onder water.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als hij cola light drinkt is er niks aan de hand.
En Jaap zelf als King Gluipert!quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Voordeel is dat nix en Brian lekker gluiperig door Jaap zijn neergezet.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dit zal wel weer gescript zijn.Toevallig dat Brian en Dennis nu in de buurt zijn.
Moeten ze vooral met z'n tweeen boven gaan slapenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:52 schreef Dark het volgende:
Huub en lieke bespreken, dat ze 24 uur per dag bij Jaap moeten zijn, Lieke stelt voor om in shifts te gaan werken.
Slaap ze en tot morgenquote:
Maar meestal hebben ze niks door.En nu hebben ze ineens allemaal een taak.Op zich een leuk verzonnen script.Als Huub maar bij Japio blijft kunnen Dennis en Brian niks.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:51 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Ze wonen al maanden samen in 1 huis hoor....
Dat wordt dan nog fraaier. Jaap die continu een Huub of een Lieke naast zich heeft en dus niet kan eten terwijl Dennis en BRian om de hoek eten proberen aan te reiken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:51 schreef ericahysterica het volgende:
huub heeft in de gaten dat jaap iets met de anderen heeft afgesproken, hij heeft het over goed monitoren
Water is beter en gezonder maar in cola light zit praktisch geen calorieen. Dus dat kun je gerust drinken als je aan het lijnen bent.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Ook colaLight valt niet onder water.![]()
Maar er zitten wel vreselijk veel ongezonde zoetstoffen in, die vermoedelijk, kankerverwekkend zijn..quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:56 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Water is beter en gezonder maar in cola light zit praktisch geen calorieen. Dus dat kun je gerust drinken als je aan het lijnen bent.![]()
Dat was haar vriendje daarvoor, Danny.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:57 schreef Meganog het volgende:
Toen Amanda iets met Dusty had was er een jongen die helemaal door haar geobsedeerd was en een tijdje in een inrichting gezeten heeft om Amanda. Hij was helemaal gek op haar. Hij speelde bij Ajax en NAC en is daarmee gestopt om bij Amanda in Spanje te zijn.
Nu zit hij in het leger.
OMG Brian gaat ons land verdedigen.....quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:57 schreef Meganog het volgende:
Toen Amanda iets met Dusty had was er een jongen die helemaal door haar geobsedeerd was en een tijdje in een inrichting gezeten heeft om Amanda. Hij was helemaal gek op haar. Hij speelde bij Ajax en NAC en is daarmee gestopt om bij Amanda in Spanje te zijn.
Nu zit hij in het leger.
De arme donderquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:57 schreef Meganog het volgende:
Nu zit hij in het leger.
Wel een veilig idee voor als Nederland wordt aangevallen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:57 schreef Meganog het volgende:
Nu zit hij in het leger.
Je bedoelt waarschijnlijk multiposten. Crossposten doe je op usenet en dat is heel iets andersquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Crossposten is prima, maar posts en meningen van andere users knippen en plakken slaat nergens op, 100% van zijn posts zijn door anderen geschreven.![]()
Was dat niet het ex-vriendje dat in Afghanistan zat?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wel een veilig idee voor als Nederland wordt aangevallen.![]()
Dat zo`n stabiele soldaat in ons leger zit.
Een voetbal-carriere opgeven voor een vrouw is natuurlijk niet heel slim maar voor zo'n snol als Amanda?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:57 schreef Meganog het volgende:
Nu zit hij in het leger.
Ongelooflijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:57 schreef Meganog het volgende:
Nu zit hij in het leger.
Of die ex in Argentinie die in de bak zit aldaar...;)quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Was dat niet het ex-vriendje dat in Afghanistan zat?
Je moet ook wel gestoord zijn om op zo'n sloerie als lellebel te vallen. Ik kan me niet voorstellen dat je als man over een vrouw heen wilt duiken waarvan je weet dat er al meerdere je voor zijn gegaan. En ze is (zegt) pas 19.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:54 schreef mootie het volgende:
Danny? heeft in een inrichting gezeten omdat hij zo gek op amanda was?
Nadia: Heeft hij al eerder iemand vermoord?
Zou kunnen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Was dat niet het ex-vriendje dat in Afghanistan zat?
Dat is dus een fabeltje.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als hij cola light drinkt is er niks aan de hand.
Ja das wel weer waar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar er zitten wel vreselijk veel ongezonde zoetstoffen in, die vermoedelijk, kankerverwekkend zijn..
Nee, ik bedoel op verschillende fora posten, en dan niet dezelfde posts.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk multiposten. Crossposten doe je op usenet en dat is heel iets anders
Ik snap uberhaupt niet wat hij met die contactpunten moet. Hij weet niet eens wie hij wilt uitnodigen. Cora is zo cameraschuw als de neten!quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:04 schreef akveor het volgende:
Ik vraag me af wat de winst voor Jaap is als ie de zaak zou bedonderen. Het komt immers altijd uit. Stel dt ie 300CP krijgt terwijl ie de zaak flest. Hoe zou dat opgelost moeten worden? Ik vind het een rare twist hebben.
Een stichtelijk wooretje kan nooit kwaadquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:05 schreef mootie het volgende:
Amanda: Hij leeste de Koran.
Kom je uit Urk en/of ben je lid van de ChristenUnie?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:02 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Je moet ook wel gestoord zijn om op zo'n sloerie als lellebel te vallen. Ik kan me niet voorstellen dat je als man over een vrouw heen wilt duiken waarvan je weet dat er al meerdere je voor zijn gegaan. En ze is (zegt) pas 19.![]()
Kijk, daar ga je al de fout in.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:05 schreef mootie het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat ze dit niet zo zei!!! Dit is toch een grap van jou of niet!quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:05 schreef mootie het volgende:
Dat is dan weer Roger, de ex na Danny, uit de inrichting en Dusty, van de natte kleren foto'squote:Op zondag 19 augustus 2007 01:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Of die ex in Argentinie die in de bak zit aldaar...;)
Jaap is gek op geld... CP zijn het substituut in DGKquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:05 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet wat hij met die contactpunten moet. Hij weet niet eens wie hij wilt uitnodigen. Cora is zo cameraschuw als de neten!
Het lijkt onwaarschijnlijk dat ze ooit zal leren met 'normale' mensen om te gaan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou kunnen.
En ik voorspel dat Amanda in de toekomst nog wel meer van dit soort mensen gaat aantrekken.
Zo grappig ben ik nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:07 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat ze dit niet zo zei!!! Dit is toch een grap van jou of niet!
Wees maar niet bevreesd, brrrian zal nooit ons land verdedigen. Puur om het feit dat hij een hekel heeft aan ons land.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:59 schreef akveor het volgende:
[..]
OMG Brian gaat ons land verdedigen.....
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kom je uit Urk en/of ben je lid van de ChristenUnie?
Als dat zo zou zijn zouden alle light frisdranken wel uit de verkoop gehaald worden denk je niet?!quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar er zitten wel vreselijk veel ongezonde zoetstoffen in, die vermoedelijk, kankerverwekkend zijn..
Deze jongen heeft Amanda dus mishandeld vertelt ze nu.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:05 schreef mootie het volgende:
Eigen schuld, dikke bult Amandaquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:09 schreef mootie het volgende:
En Amanda kreeg aan cowboylaars in haar gezicht, hij sleurde haar door het huis, Amanda naar de buuv en die zei dat ze normaal nooooit zo was, hij is gewoon heel erg gek op je!
Danny's moeder haatte haar.
Leuk voor zie gozer dat Amanda dit zo zit te vertellen. Een beetje voetbalkenner weet met deze info binnen 5 minuten om wie het gaat.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:57 schreef Meganog het volgende:
Nu zit hij in het leger.
Over Aspartaan wordt gezegd dat je er zelfs geestelijk van in de war kan raken.... dat het je emoties kan beinvloeden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:09 schreef Clank het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn zouden alle light frisdranken wel uit de verkoop gehaald worden denk je niet?!
Is toch erg!!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:09 schreef Meganog het volgende:
[..]
Deze jongen heeft Amanda dus mishandeld vertelt ze nu.
Hij sloeg haar op een gegeven moment dagelijks, hij was heel kleinerend naar haar toe. (Amanda linkt dit aan de manier waar Brian met haar omgaat).
Mar ze heeft geen hekel aan hem.
Nadia begrijpt dat wel. Als het dan weer goed is en hij is lief dan kun je weer helemaal voor zo iemand smelten.
Nee is geen fabeltje.quote:
Het probleem met suikersurrogaten is dat ze het lichaam op het verkeerde been zetten, wat de aanmaak van insuline versterkt en dus kom je toch nog aan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom mannen over vrouwen heen willen duiken, al zie je het desondanks wel eens gebeuren in het sportfondsenbad.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:02 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Je moet ook wel gestoord zijn om op zo'n sloerie als lellebel te vallen. Ik kan me niet voorstellen dat je als man over een vrouw heen wilt duiken waarvan je weet dat er al meerdere je voor zijn gegaan. En ze is (zegt) pas 19.![]()
Linkje ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:15 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen, ik heb al 2 keer een post van VOL gekopieerd en hier gepost.
En dat mag dus helemaal niet.
Een combinatie van beide is bij Amanda zeer goed mogelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:14 schreef Gigageil het volgende:
Die bult op de onderlip van Amanda, wat zou dat zijn? Het begint me steeds meer op te vallen......leekt wel littekenweefsel......of een verwaarloosde Herpes-lip....![]()
Heeft ze van de week nog verteld.. is idd littekenweefsel ..aan een ongeluk overgehouden ofzo. Ze zei ook dat het de ene dag erger is dan de andere.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:14 schreef Gigageil het volgende:
Die bult op de onderlip van Amanda, wat zou dat zijn? Het begint me steeds meer op te vallen......leekt wel littekenweefsel......of een verwaarloosde Herpes-lip....![]()
Tuurlijk wel, maar het zou toch vreemd zijn als je gewoon gekopieerde meningen overnam en dat geen enkele post van je eigen hand kwam, zeg maar 10 op een pagina.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:15 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen, ik heb al 2 keer een post van VOL gekopieerd en hier gepost.
En dat mag dus helemaal niet.
Nee geen van beiden, maar een grietje van 19 die al uitgewoond is gaat zelfs mijn fatsoensnormen te boven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kom je uit Urk en/of ben je lid van de ChristenUnie?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
het zal je maar overkomen, dankzij Amanda
Crossposten is een usenetterm. Je post een bericht in een bepaalde nieuwsgroep en daar hang je dan een aantal andere nieuwsgroepen aan vast, zodat dat bericht (en alle antwoorden die daarop gaan volgen) kruislings in meerdere nieuwsgroepen tegelijk terecht komt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel op verschillende fora posten, en dan niet dezelfde posts.
Oh...ok......bij sommige lichtval zie je het goed ja...quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:16 schreef Clank het volgende:
[..]
Heeft ze van de week nog verteld.. is idd littekenweefsel ..aan een ongeluk overgehouden ofzo. Ze zei ook dat het de ene dag erger is dan de andere.
Weet ik nu, en ik gebruikte gewoon de verkeerde term.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Crossposten is een usenetterm. Je post een bericht in een bepaalde nieuwsgroep en daar hang je dan een aantal andere nieuwsgroepen aan vast, zodat dat bericht (en alle antwoorden die daarop gaan volgen) kruislings in meerdere nieuwsgroepen tegelijk terecht komt.
I soag nixen, I weiss nixen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:15 schreef demins het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom mannen over vrouwen heen willen duiken, al zie je het desondanks wel eens gebeuren in het sportfondsenbad.
Zo simpel ligt het niet, het lijkt hier misschien streng maar dat valt nog vies tegen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:09 schreef Clank het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn zouden alle light frisdranken wel uit de verkoop gehaald worden denk je niet?!
Je bedoelt dat Amanda iets positiefs zei?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:18 schreef mootie het volgende:
Slieke en Huub hebben echt geen kutleven, aldus Amanda.
Nadia komt er nu achter dat ze in een spel zit, hoe vervelend!
Dat zou je zomaar kunnen denken, maar ze bedoelde het toch echt negatief, het kwam er alleen een beetje beroerd uit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Amanda iets positiefs zei?![]()
Domme, domme, domme doos.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:09 schreef Meganog het volgende:
[..]
Deze jongen heeft Amanda dus mishandeld vertelt ze nu.
Hij sloeg haar op een gegeven moment dagelijks, hij was heel kleinerend naar haar toe. (Amanda linkt dit aan de manier waar Brian met haar omgaat).
Mar ze heeft geen hekel aan hem.
Nadia begrijpt dat wel. Als het dan weer goed is en hij is lief dan kun je weer helemaal voor zo iemand smelten.
Een capquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:24 schreef akveor het volgende:
Streamers worden door Huub opgeroepn om een Cao op te sturen wanneer Jaap betrapt wordt op stiekum eten.
Jaap zeg er wel gelijk bij het kan ook wel een oude zijn danquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:24 schreef akveor het volgende:
Streamers worden door Huub opgeroepn om een Cao op te sturen wanneer Jaap betrapt wordt op stiekum eten.
Het ging om slaapdronken zijn, half wakker gemaakt door Huub en/ of Lieke, en dan wat eten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap krabbelt terug.... Als hij slaapt en eet dan telt het niet
Lijkt mij ookquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het ging om slaapdronken zijn, half wakker gemaakt door Huub en/ of Lieke, en dan wat eten.
Hij heeft wel gelijk dat het dan niet telt, lijkt me.
HOe reageerde Huub daarop ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap verraadt (volgens mij min of meer perongeluk) het plan van stiekem eten krijgen, en suggereert vervolgens dat het een plan van Brian was, ipv zichzelf.
Hij haperde even, en sprak toen door, ik had het idee dat hij verrast was en het zelf nog niet zo concreet gevisualiseerd had.quote:
Dan doet Jaap wel *fingers crossed* tis een goede toneelspeler.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het ging om slaapdronken zijn, half wakker gemaakt door Huub en/ of Lieke, en dan wat eten.
Hij heeft wel gelijk dat het dan niet telt, lijkt me.
Moet toegeven, erg scherpe opmerking van Amanda. Maar het is ook wel haar onderwerp...quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:29 schreef akveor het volgende:
Huub: Ben je open of dicht?
Amanda: Die naast je is veel goedkoper...
[afbeelding]
Tiramisu, maar alleen als ik rugpijn heb.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:31 schreef akveor het volgende:
Lieke laat Jaap al z'n favoriete dingen opnoemen. En Jaap doet het.... free info.
Oja, dat was echt geneeskundigquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:32 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Tiramisu, maar alleen als ik rugpijn heb.![]()
Hij zat op de Duivendrechtsekade, zei ze.....dat is een TBS-centrum, daar zitten extreem gevaarlijke en vaak psychotische gasten opgesloten.....quote:
Amanda krijgt wat ze verdiend.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:35 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hij zat op de Duivendrechtsekade, zei ze.....dat is een TBS-centrum, daar zitten extreem gevaarlijke en vaak psychotische gasten opgesloten.....![]()
Zit op een steenworp van de Bijmer Bajes...![]()
Als Jaap echt zijn zinnen ergens op zet, dan redt hij het wel volgens mij.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat zit Lieke toch raar te kletsen......die heeft volgens nog nooit iets voor elkaar gekregen. Dit gaat Jaap glansrijk winnen. Een weekje is maar een weekje.....
Ze houdt van machtspelletjes, zegt ze. Het wordt tijd dat er een vent komt die haar ff op haar plek zet. ik denk dat ze daar zelf ook op zit te wachten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:34 schreef Soury het volgende:
Hahahahha Nadia gaat wel dingen doen maar laat hem niet klaarkomen.
Heren: Dit is niet een doorsnee vrouw en zeker geen dame
Tis een kut snol die mazzel heeft dat ze kan bewegen helaas kan ze ook nog praten
Hoeft niet hoor, beetje kruiden en het smaakt prima.....Een week is zo voorbijquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Als Jaap echt zijn zinnen ergens op zet, dan redt hij het wel volgens mij.
Ik zou zelf gek worden van een week alleen groente![]()
De golfinstructeur. Golfbaan ligt naast DGK. Dat zijn de echte buren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:48 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap wil ook nog mee gaan golven met Amanda.
Als dat maar mag van Marco de buurman?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:48 schreef STAP01 het volgende:
heeft iemand dat gezien met het schadeformulier? Dat golfkarretje tegen de auto van Carlos???
Ze willen hem uitputten/bewaken. Uitputten maakt hongerig, bewaken zodat hij niet iets te eten pakt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie het verband tussen de weddenschap, en `s nachts wakker blijven niet zo.
En ik geloof dat het vooral grootspraak is van met name Huub, hij haalt ook komende week weer zijn gemiddelde van 8 uur per nacht.
Oh, sorry, was vergeten te vragen of dit in de uitzending is geweest. Dat vroegen Jaap en Huub zich nl af.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze schraapten langs de Porsche met het golfkarretje en het werd verhaald op Huubs verzekering.
Ze draaien zelfs leuke muziek....quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:58 schreef Darklight het volgende:
volgens mij wordt het weer wat leuker, DGK
Werd tijd
Ministry of Sound cd volgens mijquote:
Lieke is een damequote:Op zondag 19 augustus 2007 02:01 schreef akveor het volgende:
Amanda ziet dat Lieke haar armband om heeft. Ze eist hem meteen terug. En Lieke doet dat uiteraard.
Wat voor materiaal hebt u gebruikt?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:06 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Middelpunt en opgeslotenheid.
Mijn hersenen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:08 schreef demins het volgende:
[..]
Wat voor materiaal hebt u gebruikt?![]()
Nou! Gezellig!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:14 schreef akveor het volgende:
Wat is het hier fokking rustig...
Het schildertij van Peter geeft een schitterend coloriet!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:14 schreef akveor het volgende:
Wat is het hier fokking rustig...
Stalagtieten zijn mooi.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:15 schreef demins het volgende:
[..]
Het schildertij van Peter geeft een schitterend coloriet!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |