quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
het zal je maar overkomen, dankzij Amanda
Crossposten is een usenetterm. Je post een bericht in een bepaalde nieuwsgroep en daar hang je dan een aantal andere nieuwsgroepen aan vast, zodat dat bericht (en alle antwoorden die daarop gaan volgen) kruislings in meerdere nieuwsgroepen tegelijk terecht komt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel op verschillende fora posten, en dan niet dezelfde posts.
Oh...ok......bij sommige lichtval zie je het goed ja...quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:16 schreef Clank het volgende:
[..]
Heeft ze van de week nog verteld.. is idd littekenweefsel ..aan een ongeluk overgehouden ofzo. Ze zei ook dat het de ene dag erger is dan de andere.
Weet ik nu, en ik gebruikte gewoon de verkeerde term.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Crossposten is een usenetterm. Je post een bericht in een bepaalde nieuwsgroep en daar hang je dan een aantal andere nieuwsgroepen aan vast, zodat dat bericht (en alle antwoorden die daarop gaan volgen) kruislings in meerdere nieuwsgroepen tegelijk terecht komt.
I soag nixen, I weiss nixen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:15 schreef demins het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom mannen over vrouwen heen willen duiken, al zie je het desondanks wel eens gebeuren in het sportfondsenbad.
Zo simpel ligt het niet, het lijkt hier misschien streng maar dat valt nog vies tegen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:09 schreef Clank het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn zouden alle light frisdranken wel uit de verkoop gehaald worden denk je niet?!
Je bedoelt dat Amanda iets positiefs zei?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:18 schreef mootie het volgende:
Slieke en Huub hebben echt geen kutleven, aldus Amanda.
Nadia komt er nu achter dat ze in een spel zit, hoe vervelend!
Dat zou je zomaar kunnen denken, maar ze bedoelde het toch echt negatief, het kwam er alleen een beetje beroerd uit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Amanda iets positiefs zei?![]()
Domme, domme, domme doos.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:09 schreef Meganog het volgende:
[..]
Deze jongen heeft Amanda dus mishandeld vertelt ze nu.
Hij sloeg haar op een gegeven moment dagelijks, hij was heel kleinerend naar haar toe. (Amanda linkt dit aan de manier waar Brian met haar omgaat).
Mar ze heeft geen hekel aan hem.
Nadia begrijpt dat wel. Als het dan weer goed is en hij is lief dan kun je weer helemaal voor zo iemand smelten.
Een capquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:24 schreef akveor het volgende:
Streamers worden door Huub opgeroepn om een Cao op te sturen wanneer Jaap betrapt wordt op stiekum eten.
Jaap zeg er wel gelijk bij het kan ook wel een oude zijn danquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:24 schreef akveor het volgende:
Streamers worden door Huub opgeroepn om een Cao op te sturen wanneer Jaap betrapt wordt op stiekum eten.
Het ging om slaapdronken zijn, half wakker gemaakt door Huub en/ of Lieke, en dan wat eten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap krabbelt terug.... Als hij slaapt en eet dan telt het niet
Lijkt mij ookquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het ging om slaapdronken zijn, half wakker gemaakt door Huub en/ of Lieke, en dan wat eten.
Hij heeft wel gelijk dat het dan niet telt, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |