Ongelooflijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:57 schreef Meganog het volgende:
Toen Amanda iets met Dusty had was er een jongen die helemaal door haar geobsedeerd was en een tijdje in een inrichting gezeten heeft om Amanda. Hij was helemaal gek op haar. Hij speelde bij Ajax en NAC en is daarmee gestopt om bij Amanda in Spanje te zijn.
Nu zit hij in het leger.
Of die ex in Argentinie die in de bak zit aldaar...;)quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Was dat niet het ex-vriendje dat in Afghanistan zat?
Je moet ook wel gestoord zijn om op zo'n sloerie als lellebel te vallen. Ik kan me niet voorstellen dat je als man over een vrouw heen wilt duiken waarvan je weet dat er al meerdere je voor zijn gegaan. En ze is (zegt) pas 19.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:54 schreef mootie het volgende:
Danny? heeft in een inrichting gezeten omdat hij zo gek op amanda was?
Nadia: Heeft hij al eerder iemand vermoord?
Zou kunnen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Was dat niet het ex-vriendje dat in Afghanistan zat?
Dat is dus een fabeltje.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als hij cola light drinkt is er niks aan de hand.
Ja das wel weer waar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar er zitten wel vreselijk veel ongezonde zoetstoffen in, die vermoedelijk, kankerverwekkend zijn..
Nee, ik bedoel op verschillende fora posten, en dan niet dezelfde posts.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk multiposten. Crossposten doe je op usenet en dat is heel iets anders
Ik snap uberhaupt niet wat hij met die contactpunten moet. Hij weet niet eens wie hij wilt uitnodigen. Cora is zo cameraschuw als de neten!quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:04 schreef akveor het volgende:
Ik vraag me af wat de winst voor Jaap is als ie de zaak zou bedonderen. Het komt immers altijd uit. Stel dt ie 300CP krijgt terwijl ie de zaak flest. Hoe zou dat opgelost moeten worden? Ik vind het een rare twist hebben.
Een stichtelijk wooretje kan nooit kwaadquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:05 schreef mootie het volgende:
Amanda: Hij leeste de Koran.
Kom je uit Urk en/of ben je lid van de ChristenUnie?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:02 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Je moet ook wel gestoord zijn om op zo'n sloerie als lellebel te vallen. Ik kan me niet voorstellen dat je als man over een vrouw heen wilt duiken waarvan je weet dat er al meerdere je voor zijn gegaan. En ze is (zegt) pas 19.![]()
Kijk, daar ga je al de fout in.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:05 schreef mootie het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat ze dit niet zo zei!!! Dit is toch een grap van jou of niet!quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:05 schreef mootie het volgende:
Dat is dan weer Roger, de ex na Danny, uit de inrichting en Dusty, van de natte kleren foto'squote:Op zondag 19 augustus 2007 01:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Of die ex in Argentinie die in de bak zit aldaar...;)
Jaap is gek op geld... CP zijn het substituut in DGKquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:05 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet wat hij met die contactpunten moet. Hij weet niet eens wie hij wilt uitnodigen. Cora is zo cameraschuw als de neten!
Het lijkt onwaarschijnlijk dat ze ooit zal leren met 'normale' mensen om te gaan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou kunnen.
En ik voorspel dat Amanda in de toekomst nog wel meer van dit soort mensen gaat aantrekken.
Zo grappig ben ik nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:07 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat ze dit niet zo zei!!! Dit is toch een grap van jou of niet!
Wees maar niet bevreesd, brrrian zal nooit ons land verdedigen. Puur om het feit dat hij een hekel heeft aan ons land.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:59 schreef akveor het volgende:
[..]
OMG Brian gaat ons land verdedigen.....
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kom je uit Urk en/of ben je lid van de ChristenUnie?
Als dat zo zou zijn zouden alle light frisdranken wel uit de verkoop gehaald worden denk je niet?!quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar er zitten wel vreselijk veel ongezonde zoetstoffen in, die vermoedelijk, kankerverwekkend zijn..
Deze jongen heeft Amanda dus mishandeld vertelt ze nu.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:05 schreef mootie het volgende:
Eigen schuld, dikke bult Amandaquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:09 schreef mootie het volgende:
En Amanda kreeg aan cowboylaars in haar gezicht, hij sleurde haar door het huis, Amanda naar de buuv en die zei dat ze normaal nooooit zo was, hij is gewoon heel erg gek op je!
Danny's moeder haatte haar.
Leuk voor zie gozer dat Amanda dit zo zit te vertellen. Een beetje voetbalkenner weet met deze info binnen 5 minuten om wie het gaat.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:57 schreef Meganog het volgende:
Toen Amanda iets met Dusty had was er een jongen die helemaal door haar geobsedeerd was en een tijdje in een inrichting gezeten heeft om Amanda. Hij was helemaal gek op haar. Hij speelde bij Ajax en NAC en is daarmee gestopt om bij Amanda in Spanje te zijn.
Nu zit hij in het leger.
Over Aspartaan wordt gezegd dat je er zelfs geestelijk van in de war kan raken.... dat het je emoties kan beinvloeden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:09 schreef Clank het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn zouden alle light frisdranken wel uit de verkoop gehaald worden denk je niet?!
Is toch erg!!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:09 schreef Meganog het volgende:
[..]
Deze jongen heeft Amanda dus mishandeld vertelt ze nu.
Hij sloeg haar op een gegeven moment dagelijks, hij was heel kleinerend naar haar toe. (Amanda linkt dit aan de manier waar Brian met haar omgaat).
Mar ze heeft geen hekel aan hem.
Nadia begrijpt dat wel. Als het dan weer goed is en hij is lief dan kun je weer helemaal voor zo iemand smelten.
Nee is geen fabeltje.quote:
Het probleem met suikersurrogaten is dat ze het lichaam op het verkeerde been zetten, wat de aanmaak van insuline versterkt en dus kom je toch nog aan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom mannen over vrouwen heen willen duiken, al zie je het desondanks wel eens gebeuren in het sportfondsenbad.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:02 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Je moet ook wel gestoord zijn om op zo'n sloerie als lellebel te vallen. Ik kan me niet voorstellen dat je als man over een vrouw heen wilt duiken waarvan je weet dat er al meerdere je voor zijn gegaan. En ze is (zegt) pas 19.![]()
Linkje ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:15 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen, ik heb al 2 keer een post van VOL gekopieerd en hier gepost.
En dat mag dus helemaal niet.
Een combinatie van beide is bij Amanda zeer goed mogelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:14 schreef Gigageil het volgende:
Die bult op de onderlip van Amanda, wat zou dat zijn? Het begint me steeds meer op te vallen......leekt wel littekenweefsel......of een verwaarloosde Herpes-lip....![]()
Heeft ze van de week nog verteld.. is idd littekenweefsel ..aan een ongeluk overgehouden ofzo. Ze zei ook dat het de ene dag erger is dan de andere.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:14 schreef Gigageil het volgende:
Die bult op de onderlip van Amanda, wat zou dat zijn? Het begint me steeds meer op te vallen......leekt wel littekenweefsel......of een verwaarloosde Herpes-lip....![]()
Tuurlijk wel, maar het zou toch vreemd zijn als je gewoon gekopieerde meningen overnam en dat geen enkele post van je eigen hand kwam, zeg maar 10 op een pagina.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:15 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen, ik heb al 2 keer een post van VOL gekopieerd en hier gepost.
En dat mag dus helemaal niet.
Nee geen van beiden, maar een grietje van 19 die al uitgewoond is gaat zelfs mijn fatsoensnormen te boven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kom je uit Urk en/of ben je lid van de ChristenUnie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |