Hoeft niet hoor, beetje kruiden en het smaakt prima.....Een week is zo voorbijquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Als Jaap echt zijn zinnen ergens op zet, dan redt hij het wel volgens mij.
Ik zou zelf gek worden van een week alleen groente![]()
De golfinstructeur. Golfbaan ligt naast DGK. Dat zijn de echte buren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:48 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap wil ook nog mee gaan golven met Amanda.
Als dat maar mag van Marco de buurman?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:48 schreef STAP01 het volgende:
heeft iemand dat gezien met het schadeformulier? Dat golfkarretje tegen de auto van Carlos???
Ze willen hem uitputten/bewaken. Uitputten maakt hongerig, bewaken zodat hij niet iets te eten pakt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie het verband tussen de weddenschap, en `s nachts wakker blijven niet zo.
En ik geloof dat het vooral grootspraak is van met name Huub, hij haalt ook komende week weer zijn gemiddelde van 8 uur per nacht.
Oh, sorry, was vergeten te vragen of dit in de uitzending is geweest. Dat vroegen Jaap en Huub zich nl af.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze schraapten langs de Porsche met het golfkarretje en het werd verhaald op Huubs verzekering.
Ze draaien zelfs leuke muziek....quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:58 schreef Darklight het volgende:
volgens mij wordt het weer wat leuker, DGK
Werd tijd
Ministry of Sound cd volgens mijquote:
Lieke is een damequote:Op zondag 19 augustus 2007 02:01 schreef akveor het volgende:
Amanda ziet dat Lieke haar armband om heeft. Ze eist hem meteen terug. En Lieke doet dat uiteraard.
Wat voor materiaal hebt u gebruikt?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:06 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Middelpunt en opgeslotenheid.
Mijn hersenen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:08 schreef demins het volgende:
[..]
Wat voor materiaal hebt u gebruikt?![]()
Nou! Gezellig!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:14 schreef akveor het volgende:
Wat is het hier fokking rustig...
Het schildertij van Peter geeft een schitterend coloriet!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:14 schreef akveor het volgende:
Wat is het hier fokking rustig...
Stalagtieten zijn mooi.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:15 schreef demins het volgende:
[..]
Het schildertij van Peter geeft een schitterend coloriet!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |