Het bestemmingsplan biedt geen plaats meer aan deze horecagelegenheid met erotische bediening door schaars geklede dames.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:40 schreef Jappie het volgende:
Zeg nog even over die kroeg he....wordt daar nog wel gewoon steeds topless geserveerd?![]()
Demins heeft gesprokenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:07 schreef demins het volgende:
In de slowchat is NIETS off-topic! Mag ik dat hier zeggen?
Ik ook van jouquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:09 schreef PC eend het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht, maar eigenlijk vind ik Soury best lief![]()
![]()
![]()
Ik hoor het al, 1x een grote orgiemeet en alles loopt weer perfectquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:09 schreef PC eend het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht, maar eigenlijk vind ik Soury best lief![]()
![]()
![]()
Mag, maar toch denk ik dat dat het grootste probleem is (dus niet het enige), men gaat zich vervelen. Offtopic gedoe is dan al snel een feit, buiten het gezeik op elkaar. De spraakmakende mensen zijn verdwenen en tsja waar moet je het dan nog over hebben? Slapen, neukende, kleffende, tv kijkende bewoners? Wat valt daar voor humorvolle posts van te brouwen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:50 schreef PC eend het volgende:
Ik ben het met je oneens dat het alleen maar door de streams zou komen.
Ik ben niet verkast hoor, ik kom hier bijna dagelijks, het zijn gewoon verschillende fora met een verschillend publiek. Ik kom daar graag en hier ook, juist omdat ik hou van diverse meningen en mensen.quote:Maar ja jij was al verkast naar een nog muffere stal![]()
![]()
Daar heb ik dan even een vraagje over, is daar ook zoveel onderling gezeik? (de gebruikelijke trollen even buiten beschouwing gelaten).
Ik heb namelijk het idee van niet, wat je argument danig zou verzwakken![]()
userlikkerquote:
Niets liever!quote:
"Alles hangt met alles samen ".quote:
discussiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:56 schreef Leandra het volgende:
Ik mis nog steeds de bijdragen van een aantal users die de COS overmatig en off-topic bevolken, maar kennelijk is zelfs een "ik zie niet wat het probleem is" post in dit topic teveel gevraagd... maar de kans dat dat dan even verteld wordt is waarschijnlijk te groot om dat risico te nemen.
Beetje jammer dat ze zich ook weer buiten deze discussie houden en doen alsof hun neus bloedt.
Het is kennelijk makkelijker om in de COS af en toe een opmerking over een bewoner te posten, met daarbij de vergelijking naar users die zich ergeren aan overmatig emoticon gebruik, dan een fatsoenlijke discussie aangaan.
Ze zijn te druk met feliciteren / mod negeren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:56 schreef Leandra het volgende:
Ik mis nog steeds de bijdragen van een aantal users die de COS overmatig en off-topic bevolken, maar kennelijk is zelfs een "ik zie niet wat het probleem is" post in dit topic teveel gevraagd...
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ze zijn te druk met feliciteren / mod negeren.
Er had ook een linkje geplaatst kunnen worden naar een mededeling in de SC dat je jarig bent. Maar het is fijn dat mensen zich zo thuis voelen in ons aller COS.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ze zijn te druk met feliciteren / mod negeren.
Het is toch haar COS?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
Er had ook een linkje geplaatst kunnen worden naar een mededeling in de SC dat je jarig bent. Maar het is fijn dat mensen zich zo thuis voelen in ons aller COS.
linkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Er had ook een linkje geplaatst kunnen worden naar een mededeling in de SC dat je jarig bent. Maar het is fijn dat mensen zich zo thuis voelen in ons aller COS.
Ja en nee. Iemand die dag in dag uit de hele dag aanwezig is, is sfeerbepalend. Wat je overhoudt zijn mensen die zich daarnaar voegen. Om erbij te horen (in de gratie te vallen) zul je zo'n duidelijk signaal als een verkapte uitnodiging tot felicitaties dus niet kunnen negeren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
link![]()
SC![]()
Maar ff he
De ( bijna alle) feliciteerders zijn nog erger![]()
Skattie, dit is toch een prachtig antwoord op de vraag van Leandra + de reden van dit topicquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja en nee. Iemand die dag in dag uit de hele dag aanwezig is, is sfeerbepalend. Wat je overhoudt zijn mensen die zich daarnaar voegen. Om erbij te horen (in de gratie te vallen) zul je zo'n duidelijk signaal als een verkapte uitnodiging tot felicitaties dus niet kunnen negeren.
Dat is dus waarom je mij niet meer in de COS vindt. Het risico op tenen te gaan staan is niet denkbeeldig.
Misschien moet een ander groepje binnenkort niet op tenen gaan staan maar poten onder de knie afhakken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:24 schreef Disana het volgende:
Dat is dus waarom je mij niet meer in de COS vindt. Het risico op tenen te gaan staan is niet denkbeeldig.
Mag ik hier met eenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moet een ander groepje binnenkort niet op tenen gaan staan maar poten onder de knie afhakken.
Bovenstaand topic is absurd. 23 van de eerste 100 posts zijn van 1 persoon, iets posten wat betrekking heeft op de streams gebeurt alleen als excuus om dat enge mens (dat nota bene op haar verjaardag wederom COS na COS vol zit te blaffen) te feliciteren
Wat een farce.
Ik vind het niet gek dat dit gebeurt. Al rond kwart over vijf vraagt de moderator weer on-topic te gaan, maar feliciteert tegelijktertijd ook en spreekt haar begrip uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moet een ander groepje binnenkort niet op tenen gaan staan maar poten onder de knie afhakken.
Bovenstaand topic is absurd. 23 van de eerste 100 posts zijn van 1 persoon, iets posten dat betrekking heeft op de streams gebeurt alleen als excuus om dat enge mens (dat nota bene op haar verjaardag wederom COS na COS vol zit te blaffen) te feliciteren.
Wat een farce.
1. Ja, klopt, boeien.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
1. wordt is - t( maar dat vindt avonne niet leuk als ik dat zeg)
2. Als inval mod doe je je best, ga zo door
3. Door 111110000 x lief doen ontopic, door grapjes, door valse opmerkingen, door emoties, door schelden, door een BAN te riskeren, door kritiek op alles en iedereen te geven ( ja, ook jullie) door alles open te gooien, door gehoord te worden, door een topic door Leandra geopend, met toestemming van Yvonne, door mn kwetsbaarheid te tonen on topic ( maar dan niet de COS) door elders mn vermaak te zoeken, door te reageren volgens de regels "al is het zogenaamd on topic", door een verhaal te vertellen, door grafieken te plaatsen, door weer in de COS te posten, een OP te maken waar elke jostie te beroerd voor is, etc etc.![]()
4. Sorry, maar als je FOK! wil verpesten door zelfs dit kut fragment als voorbeeld te stellen![]()
Niks tegen jou, maar dit is echt zo zonde![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:53 schreef Petre het volgende:
[..]
1. Ja, klopt, boeien.
2. Dankje
3. Je doet het prima en ik heb het niet alleen tegen jou. Als ik lees dat men zich ergert aan het offtopic gaan in de COS en ik zie dan nu dat er vrolijk door een hele groep offtopic gegaan wordt, dan spreek ik degene die dat doen daar hiermee mop aan. Lijkt me niets raars mee. Dat jij en anderen het feliciteren als niet zo heel erg zien, wil niet zeggen dat iemand anders zich daar niet aan kan/zal ergeren en weer weglopen van de COS. Het is offtopic en ik dacht te hebben opgemaakt adhv dit topic dat het vaak teveel offtopic gaat. Ik zie het nu mis gaan, ik grijp in. That's it.
4. Wil ik niet, maar zie boven.
Man, ik kots op die felicitatieshitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:53 schreef Petre het volgende:
Dat jij en anderen het feliciteren als niet zo heel erg zien, wil niet zeggen dat iemand anders zich daar niet aan kan/zal ergeren en weer weglopen van de COS. Het is offtopic
Maar waar heb je er dan iemand op aangesproken? Ik zie nog nog steeds posts als deze [COS #2333] EEECHOO - echo - echo - echo en het antwoord erop staan; en dat is dan meer dan twee uur na avonne's verzoek on-topic te blijven.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:53 schreef Petre het volgende:
[..]
1. Ja, klopt, boeien.
2. Dankje
3. Je doet het prima en ik heb het niet alleen tegen jou. Als ik lees dat men zich ergert aan het offtopic gaan in de COS en ik zie dan nu dat er vrolijk door een hele groep offtopic gegaan wordt, dan spreek ik degene die dat doen daar hiermee mop aan. Lijkt me niets raars mee. Dat jij en anderen het feliciteren als niet zo heel erg zien, wil niet zeggen dat iemand anders zich daar niet aan kan/zal ergeren en weer weglopen van de COS. Het is offtopic en ik dacht te hebben opgemaakt adhv dit topic dat het vaak teveel offtopic gaat. Ik zie het nu mis gaan, ik grijp in. That's it.
Petre, als je naar boven leest, zie je dat hier de mensen posten die het wél erg vinden; evenals in de FB. Kleinzusje hoort daar ook bij.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:53 schreef Petre het volgende:
[..]
1. Ja, klopt, boeien.
2. Dankje
Graag, mag dat hierquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:22 schreef yvonne het volgende:
En ik ben nieteens in de COS gefeliciteerd!
Om even de angel hieruit te halen.
Stomvervelend dat ik dit weekend afwezig ben en dus morgen al zenuwachtig heen en weer loop te utteren, maar is het niet veel simpeler gewoon eens man en paard te noemen?
Toen ik hier lid werd, waren net de regeltjes aangescherpt door de mods. Geen offtopic gepost in de COS. Waarom dan toch doen als iemand anders het ook doet? Post gewoon de link van de SC voor diegene.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja en nee. Iemand die dag in dag uit de hele dag aanwezig is, is sfeerbepalend. Wat je overhoudt zijn mensen die zich daarnaar voegen. Om erbij te horen (in de gratie te vallen) zul je zo'n duidelijk signaal als een verkapte uitnodiging tot felicitaties dus niet kunnen negeren.Dat is dus waarom je mij niet meer in de COS vindt. Het risico op tenen te gaan staan is niet denkbeeldig.
Drop je nog een bom voor de tijd ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Graag, mag dat hier![]()
edit : ik ook niet( aanwezig en utteren)
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
heb net in de FB gereageerd , ik word gek para
![]()
![]()
Kom, we gaan tennissen, voordat je kleintreurigzusje gaat wordenquote:
Dan na het weekend, want ik denk dat het stormachtig wordt en wil er wel grip op houden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Graag, mag dat hier![]()
edit : ik ook niet( aanwezig en utteren)
Dat was meer een groepje (waaronder ikquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan na het weekend, want ik denk dat het stormachtig wordt en wil er wel grip op houden.
Ik proef dat de ergernissen hoger oplopen nu, en wie weet kan een keer ff goed knallen een hoop opluchten.
En toch, na BBweetikveelwelknummer, toen we dat hotelbb er achteraan kregen liepen de irritaties ook steeds hoger, soort verkering die op z'n einde loopt
ik ben weer liefquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan na het weekend, want ik denk dat het stormachtig wordt en wil er wel grip op houden.
Ik proef dat de ergernissen hoger oplopen nu, en wie weet kan een keer ff goed knallen een hoop opluchten.
En toch, na BBweetikveelwelknummer, toen we dat hotelbb er achteraan kregen liepen de irritaties ook steeds hoger, soort verkering die op z'n einde loopt
Off topicquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:49 schreef ppi het volgende:
[..]
Drop je nog een bom voor de tijd ?
Als ongeleid projectiel heb je haast een verplichting...
[..]
[..]
Kom, we gaan tennissen, voordat je kleintreurigzusje gaat worden
Dit is ook al eens tegen mij gezegd en ik gaf toen ook aan dat ik ermee zou stoppen als men het storend vond. Mensen leken het juist te kunnen waarderen op die ene enkeling na. Je doet het dus niet alleen voor die 1 of 2 personen die commentaar geven maar er zijn misschien ook lezers die überhaupt niet reageren maar lurken, die waarderen het ook wel denk ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:39 schreef tuinfluiter het volgende:
-En kreeg de opmerking: Dat wat je nu schrijft was 1 1/2 uur geleden.
Ik schreef terug: Niet overdrijven, dit was 7 minuten geleden.
en dit is nog niet geschreven ,
en ik schrijf dit voor de lezers die vanavond gaan lezen
of heden op het werk of thuis zijn en geen streams hebben.
Ik in ieder geval wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit is ook al eens tegen mij gezegd en ik gaf toen ook aan dat ik ermee zou stoppen als men het storend vond. Mensen leken het juist te kunnen waarderen op die ene enkeling na. Je doet het dus niet alleen voor die 1 of 2 personen die commentaar geven maar er zijn misschien ook lezers die überhaupt niet reageren maar lurken, die waarderen het ook wel denk ik.
Fijn om jouw reactie te lezen en van Itsme,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:49 schreef noekje het volgende:
Je doet het dus niet alleen voor die 1 of 2 personen
die commentaar geven maar er zijn misschien ook lezers
die überhaupt niet reageren maar lurken,
die waarderen het ook wel denk ik.
Dat is fijn want ik houd er ook altijd van om even terug te lezenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fijn om jouw reactie te lezen en van Itsme,
dat neemt gelijk wat ergenis bij mij weg,
ik zal dus net als eerder in de COS
aan de lezer , thuiskomers en streamloze blijven denken.
Dat is juist fijn voor de teruglezers, ik waardeer het wel hoor!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vooral doen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik hou van je, maar dat weet jequote:
Lieverd, jij hebt altijd je eigen stijl gehad !!!! en bent al vele malen afgefikt door users. Gert heeft zelfs een topic voor je geopendquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Wat een aantal opmerkingen in de COS voor invloed
heeft gehad op mijn COS-plezier,
en ik het door jullie reacties het weer anders zie.
Ik dacht , kan dat waar zijn?quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik dacht , kan dat waar zijn?![]()
Gert houdt van mij?![]()
Het is Kleinzusje met de avatar die Gert ook gebruikt .
ik voel dat je het waardert,
ik ben ook van jou gaan houden door jouw schrijven,
eerlijkheid, aanmoedingen en aanvoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |