John de Mol? (jah, snapte hem welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:00 schreef mazaru het volgende:
Hoe heet de burgemeester van Wezel??
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:00 schreef mazaru het volgende:
Hoe heet de burgemeester van Wezel??
Haar...............bungelend aan een touw !!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
Nada vraagt zich af wat de streamers willen zien.
Ik wil eigenlijk maar 1 shot heel graag zien.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
Nada vraagt zich af wat de streamers willen zien.
Nou Naad, jou en Dennix in ieder geval niet.
nadiaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:01 schreef Starlie het volgende:
Wie zoekt er nu al dagen naar het dopje van haar stoma??
Zou dat vandaag nog kunnen? Mooi verjaardagskadootje voor mij.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk maar 1 shot heel graag zien.
Dat is dat nix en nada huilend de poort uitlopen.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou dat vandaag nog kunnen? Mooi verjaardagskadootje voor mij.![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou dat vandaag nog kunnen? Mooi verjaardagskadootje voor mij.![]()
![]()
Ze solliciteren naar een baan in de p0rnindustriequote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:07 schreef Meganog het volgende:
Kijk die bespottelijke blikken van die twee.
Bedankt voor je Bongetje en Blomst ook bedankt. Taart is onderweg, Photobucket ligt eruit.quote:
Make my dayquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt voor je Bongetje en Blomst ook bedankt. Taart is onderweg, Photobucket ligt eruit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |