John de Mol? (jah, snapte hem welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:00 schreef mazaru het volgende:
Hoe heet de burgemeester van Wezel??
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:00 schreef mazaru het volgende:
Hoe heet de burgemeester van Wezel??
Haar...............bungelend aan een touw !!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
Nada vraagt zich af wat de streamers willen zien.
Ik wil eigenlijk maar 1 shot heel graag zien.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
Nada vraagt zich af wat de streamers willen zien.
Nou Naad, jou en Dennix in ieder geval niet.
nadiaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:01 schreef Starlie het volgende:
Wie zoekt er nu al dagen naar het dopje van haar stoma??
Zou dat vandaag nog kunnen? Mooi verjaardagskadootje voor mij.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk maar 1 shot heel graag zien.
Dat is dat nix en nada huilend de poort uitlopen.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou dat vandaag nog kunnen? Mooi verjaardagskadootje voor mij.![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Ze solliciteren naar een baan in de p0rnindustriequote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:07 schreef Meganog het volgende:
Kijk die bespottelijke blikken van die twee.
Bedankt voor je Bongetje en Blomst ook bedankt. Taart is onderweg, Photobucket ligt eruit.quote:
Make my dayquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt voor je Bongetje en Blomst ook bedankt. Taart is onderweg, Photobucket ligt eruit.![]()
Gaat het hek al open?quote:
Nou, dat wil ik niet zeggen hoor. Nada en Amanda hebben girltalk in de chill, onverstaanbaar door de muziek. Gelukkig maar, wil het niet echt horen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:20 schreef blomst het volgende:
Er gebeurd echthelemaal niet is de kooi, ze kunnen nu ook wel stoppen.
ja, dus...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:22 schreef avonne het volgende:
Bij elke deur en hoek zit Dennis te voorzichtig te kijken of hij niemand tegen komt, of zo
Die gast is zo gefixeerd op de camera's en hoe ze staan. Bovendien is het een angsthaas van het zuiverste water.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:22 schreef avonne het volgende:
Bij elke deur en hoek zit Dennis te voorzichtig te kijken of hij niemand tegen komt, of zo
Hij is nu aan het 'dansen' in de chill en kijkt om de paar minuten of de camera's op hem gericht staanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gast is zo gefixeerd op de camera's en hoe ze staan. Bovendien is het een angsthaas van het zuiverste water.
Gelukkig vindt Lieke dat wel een leuke klusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:33 schreef milk-shake het volgende:
en Lieke maar koken...............er zijn personen die nog nooit wat hebben gedaan....
Mocht je ooit hebben getwijfeld aan het beroep van Naad, hier het bewijs.quote:
Misschien vind ze het zelf ook wel leuk? Iig wat tijdsverdrijf?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:33 schreef milk-shake het volgende:
en Lieke maar koken...............er zijn personen die nog nooit wat hebben gedaan....
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
Voor de zekerheid vraagt Naad aan Dennix of ze er geil genoeg uitziet. Dat is vast voor ons, de streamers dus.![]()
zou wel over Huub gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:45 schreef Varen het volgende:
Dennis gaat met Brian praten
Lees net dat je jarig bent vandaag Ik zou zeggen van harte "and may your wish com true"quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Bedankt, ik hoop voor jullie hetzelfdequote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:46 schreef kissa het volgende:
Gefeliciteerd BQ, ik hoop van ganser harte dat je je kadootje krijgt![]()
Slim want je weet dat brian het erg belangrijk vind om ouwe koeien uit de sloot te halen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:47 schreef Varen het volgende:
Dennis gaat nu exuses maken over een gesprek bij tafel van heeel lang geleden
Misschien komt Nena nog voorbij in het gesprekquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Slim want je weet dat brian het erg belangrijk vind om ouwe koeien uit de sloot te halen.![]()
Gaat hem niet worden dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:51 schreef Varen het volgende:
Dennis gaat zich bij Brian inlikken
beequeen van harte!
Ik zou het wel mooi vinden als hij nu weggestemd zou worden. Hij brengt helemaal niets meer en wil zich ook niet aan een groepje binden... Misschien tijd voor de toneelhaak voor Japio?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:55 schreef rooie3 het volgende:
Brian wil Jaap er dus uit.Hoop dat Jaap dat gauw hoort.Wat een dombo is die Jaap.Gewoon Huub,Lieke en Jaap.
Dennix moet het hebben van backstabbing, zelf komt hij nl met nix.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:00 schreef Clank het volgende:
Dennis zegt nu ook tegen Brian dat Huub achter zijn rug om slecht over hem lult. Had hij eerder vanmiddag al tegen Jaap gezegd.
Ben je jarig? In dat geval, gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden dus.
bedankt
Misschien kan het in een keer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:00 schreef itsme het volgende:
Moet er even bij zeggen dat ik liever Dennis weggestemd zou zien worden maar dan maar Jaap
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt, ik hoop voor jullie hetzelfde![]()
![]()
Deze post is ook voor DrH.![]()
Amanda en Naad hebben girltalk, voor de zoveelste keer en weer gaat het over sex.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:03 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Ben je jarig? In dat geval, gefeliciteerd![]()
Huub wisselt nauwelijks beleefdheden uit met Dennis, als Brian en Jaap een beetje weldenkende mensen zijn, weten ze dat Dennis dwars door z'n tanden heen lult.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:00 schreef Clank het volgende:
Dennis zegt nu ook tegen Brian dat Huub achter zijn rug om slecht over hem lult. Had hij eerder vanmiddag al tegen Jaap gezegd.
En hier zit hem de keep, dat zijn ze namelijk niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub wisselt nauwelijks beleefdheden uit met Dennis, als Brian en Jaap een beetje weldenkende mensen zijn, weten ze dat Dennis dwars door z'n tanden heen lult.
BQ, van harte!![]()
Nog geen uitnodiging binnen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:10 schreef Dark het volgende:
Brian is bang dat Jaap VOOR 23 september opstapt, hij wil geen nieuwe terug!
Waar blijven ze trouwens met die logees, voor in de kooi?
Ik hoop dat Huub een lekker vol bord voor Naad heeft opgeschept.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:14 schreef Dreamboy het volgende:
Ze zitten al weer zeg niet 1 helpt er alleen Huup.
[afbeelding]
Vinden veel mensen een leuk onderwerp, zie de sc.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda en Naad hebben girltalk, voor de zoveelste keer en weer gaat het over sex.
dank je wel
Nou dat is dan ook dom van Lieke.Had ook meteen gezegd kook zelf eens een keer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:15 schreef milk-shake het volgende:
brain: ze zijn niet zo droog als vorige keer" over de gehakt rolletjes van Lieke.............ik had gezegt ...jij kook wanneer, ??????????? klootviool
Lieke heeft ook geen sausje gemaakt en de kip heeft bijna geen smaak.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:15 schreef milk-shake het volgende:
brain: ze zijn niet zo droog als vorige keer" over de gehakt rolletjes van Lieke.............ik had gezegt ...jij kook wanneer, ??????????? klootviool
En dat bedoel ik met het spel spelen.Wat wint Lieke er nu bij om voor die hele zooi te koken en op te ruimen.Had mooi alleen voor mezelf en Huub gekookt.Had je ze veel meer gehad.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke heeft ook geen sausje gemaakt en de kip heeft bijna geen smaak.
Ondankbare honden.![]()
Ik vind het ook een leuk onderwerp, maar niet als Naad en Amanda, de snollen van dat hok, erover praten. Dan krijgt het iets heel goedkoops.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Vinden veel mensen een leuk onderwerp, zie de sc.
Gefeliciteerd schat, ik proost op de volgende 35 jaar.![]()
![]()
Voetbalt Brian ook dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:22 schreef milk-shake het volgende:
ja laat die 2 voetbalvrouwen maar eens koken...............doen ze eens wat...voor hun alleen al wil ik dat ze er gauw achterkomen dat dgk stopt.....
Ik zou nooit meer koken voor dat stel ongeregeld, zeker niet voor BAN.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:21 schreef ericahysterica het volgende:
wat een zeikerds met dat eten en brian gaat kookles geven aan Lieke![]()
OT Beequeen van harte gefeliciteerd meid!![]()
ja en dat wij streamers hiervan getuigen mogen zijn en dat zij het niet bij de Febo horenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:22 schreef milk-shake het volgende:
ja laat die 2 voetbalvrouwen maar eens koken...............doen ze eens wat...voor hun alleen al wil ik dat ze er gauw achterkomen dat dgk stopt.....
volgens mij heeft lieke expres de gehakrollen droog gemaakt zonder sausje en de kipfilet niet gekruidquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou nooit meer koken voor dat stel ongeregeld, zeker niet voor BAN.![]()
dank je wel mop![]()
Brian kan alles: Dichten, zingen, rappen, gitaarspelen, tennissen, anaalridderen en is de nieuwe huissiegoloog. Ben ik nog iets vergeten?quote:
Denk wel dat ze dat all een tijdje weten..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:24 schreef blomst het volgende:
Ik hoop wel dat ze morgen de krant krijgen met het nieuws over de kooi, ik ben benieuwd hoe ze zullen reageren.
Wat zijn vrouwen toch krengen, zou best kunnen idd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
volgens mij heeft lieke expres de gehakrollen droog gemaakt zonder sausje en de kipfilet niet gekruid![]()
koken, relatietherapie,haaradviseur,amandaopvoederquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian kan alles: Dichten, zingen, rappen, gitaarspelen, tennissen, anaalridderen en is de nieuwe huissiegoloog. Ben ik nog iets vergeten?![]()
Liefquote:
Liegen b.v.?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian kan alles: Dichten, zingen, rappen, gitaarspelen, tennissen, anaalridderen en is de nieuwe huissiegoloog. Ben ik nog iets vergeten?![]()
Doen ze in ieder geval toch nog iets goedquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:27 schreef Meganog het volgende:
Grappig. Al deze losers zijn ajax supporters,
Pffff, ik kan het niet meer bijhouden hoor, die man kan echt alles.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:30 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
koken, relatietherapie,haaradviseur,amandaopvoeder
Het is dat ik een rasoptimist ben en hoop dat er toch nog enige actie komt voordat het spel stopt .......quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:34 schreef Dreamboy het volgende:
Vanaf dat ze bij RTL zitten behoren Huub en Lieke ook weer
tot de groep.
'9/10 lult huub goed over brianquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:00 schreef Clank het volgende:
Koken, want hij gaat Lieke kookles geven.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil graag de volgende menschen feliciteren met de verjaardag van Beequeen!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:58 schreef ericahysterica het volgende:
zondag mogen er 7 komen
Ja, jammer, maar niemand is volmaaktquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:27 schreef Meganog het volgende:
Grappig. Al deze losers zijn ajax supporters,
je hebt gelijk ik begreep het verkeerdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:59 schreef blomst het volgende:
[..]
![]()
Er mag maar 1 komen, er zijn 7 voor hem uitgezocht en daar moet hij er 1 van uitzoeken.
Mag niet van achter.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:04 schreef farceman het volgende:
Val net binnen ....2 vraagjes...
* gaat die flauwval aktie van jaap niet meer door?
* Hoeveel dates hebben er gereageerd voor Nix?
Zal wel niet hij eet weer gewoon mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:04 schreef farceman het volgende:
Val net binnen ....2 vraagjes...
* gaat die flauwval aktie van jaap niet meer door?
* Hoeveel dates hebben er gereageerd voor Nix?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |