En dat bedoel ik met het spel spelen.Wat wint Lieke er nu bij om voor die hele zooi te koken en op te ruimen.Had mooi alleen voor mezelf en Huub gekookt.Had je ze veel meer gehad.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke heeft ook geen sausje gemaakt en de kip heeft bijna geen smaak.
Ondankbare honden.![]()
Ik vind het ook een leuk onderwerp, maar niet als Naad en Amanda, de snollen van dat hok, erover praten. Dan krijgt het iets heel goedkoops.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Vinden veel mensen een leuk onderwerp, zie de sc.
Gefeliciteerd schat, ik proost op de volgende 35 jaar.![]()
![]()
Voetbalt Brian ook dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:22 schreef milk-shake het volgende:
ja laat die 2 voetbalvrouwen maar eens koken...............doen ze eens wat...voor hun alleen al wil ik dat ze er gauw achterkomen dat dgk stopt.....
Ik zou nooit meer koken voor dat stel ongeregeld, zeker niet voor BAN.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:21 schreef ericahysterica het volgende:
wat een zeikerds met dat eten en brian gaat kookles geven aan Lieke![]()
OT Beequeen van harte gefeliciteerd meid!![]()
ja en dat wij streamers hiervan getuigen mogen zijn en dat zij het niet bij de Febo horenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:22 schreef milk-shake het volgende:
ja laat die 2 voetbalvrouwen maar eens koken...............doen ze eens wat...voor hun alleen al wil ik dat ze er gauw achterkomen dat dgk stopt.....
volgens mij heeft lieke expres de gehakrollen droog gemaakt zonder sausje en de kipfilet niet gekruidquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou nooit meer koken voor dat stel ongeregeld, zeker niet voor BAN.![]()
dank je wel mop![]()
Brian kan alles: Dichten, zingen, rappen, gitaarspelen, tennissen, anaalridderen en is de nieuwe huissiegoloog. Ben ik nog iets vergeten?quote:
Denk wel dat ze dat all een tijdje weten..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:24 schreef blomst het volgende:
Ik hoop wel dat ze morgen de krant krijgen met het nieuws over de kooi, ik ben benieuwd hoe ze zullen reageren.
Wat zijn vrouwen toch krengen, zou best kunnen idd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
volgens mij heeft lieke expres de gehakrollen droog gemaakt zonder sausje en de kipfilet niet gekruid![]()
koken, relatietherapie,haaradviseur,amandaopvoederquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian kan alles: Dichten, zingen, rappen, gitaarspelen, tennissen, anaalridderen en is de nieuwe huissiegoloog. Ben ik nog iets vergeten?![]()
Liefquote:
Liegen b.v.?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian kan alles: Dichten, zingen, rappen, gitaarspelen, tennissen, anaalridderen en is de nieuwe huissiegoloog. Ben ik nog iets vergeten?![]()
Doen ze in ieder geval toch nog iets goedquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:27 schreef Meganog het volgende:
Grappig. Al deze losers zijn ajax supporters,
Pffff, ik kan het niet meer bijhouden hoor, die man kan echt alles.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:30 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
koken, relatietherapie,haaradviseur,amandaopvoeder
Het is dat ik een rasoptimist ben en hoop dat er toch nog enige actie komt voordat het spel stopt .......quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:34 schreef Dreamboy het volgende:
Vanaf dat ze bij RTL zitten behoren Huub en Lieke ook weer
tot de groep.
'9/10 lult huub goed over brianquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:00 schreef Clank het volgende:
Dennis zegt nu ook tegen Brian dat Huub achter zijn rug om slecht over hem lult. Had hij eerder vanmiddag al tegen Jaap gezegd.
Koken, want hij gaat Lieke kookles geven.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil graag de volgende menschen feliciteren met de verjaardag van Beequeen!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:58 schreef ericahysterica het volgende:
zondag mogen er 7 komen
Ja, jammer, maar niemand is volmaaktquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:27 schreef Meganog het volgende:
Grappig. Al deze losers zijn ajax supporters,
je hebt gelijk ik begreep het verkeerdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:59 schreef blomst het volgende:
[..]
![]()
Er mag maar 1 komen, er zijn 7 voor hem uitgezocht en daar moet hij er 1 van uitzoeken.
Mag niet van achter.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:04 schreef farceman het volgende:
Val net binnen ....2 vraagjes...
* gaat die flauwval aktie van jaap niet meer door?
* Hoeveel dates hebben er gereageerd voor Nix?
Zal wel niet hij eet weer gewoon mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:04 schreef farceman het volgende:
Val net binnen ....2 vraagjes...
* gaat die flauwval aktie van jaap niet meer door?
* Hoeveel dates hebben er gereageerd voor Nix?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |