Juan Zeco heeft verstand van tennis of hij ook verstand van muziek heeft weet ik nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje. In ieder geval spelen zij muziek! Itt to wat rappers doen. Rap is geen muziek zou Juan Zeco zeggen! En gelijk heeft ie
Franse hiphop is het enige wat ik tegenwoordig kan waarderen nog.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:48 schreef erkel het volgende:
Wow, in één keer een mooie OP![]()
[..]
Juan Zeco heeft verstand van tennis of hij ook verstand van muziek heeft weet ik nietIk weet niet wat jij onder rap verstaat, maar het meeste wat uit de VS komt is idd slecht. Tegenwoordig komt er zelfs van Nederlandse bodem wel kwaliteit hiphop vind ik.
You are SOOOOOOOOOOOOOO wrong!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:48 schreef Conekiller het volgende:
Ik wil toch nog zeuren over het vorige topic. Qon mag van mij de punt houden maar ik was wel eerder met Queen Elizabeth. De Queen Mum was Queen Elizabeth de 1e
Manauquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:49 schreef Conekiller het volgende:
[..]
Franse hiphop is het enige wat ik tegenwoordig kan waarderen nog.
Post Juan Zeco nog??quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:48 schreef erkel het volgende:
Wow, in één keer een mooie OP![]()
[..]
Juan Zeco heeft verstand van tennis of hij ook verstand van muziek heeft weet ik nietIk weet niet wat jij onder rap verstaat, maar het meeste wat uit de VS komt is idd slecht. Tegenwoordig komt er zelfs van Nederlandse bodem wel kwaliteit hiphop vind ik.
Jazekerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
Dat is toch gewoon Dodi al Fayed?? Of niet??
ah vandaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
You are SOOOOOOOOOOOOOO wrong!!
IK was Queen Elizabeth de 1e
De Queen Mum is nooit koningin van Engeland geweest. Ze was Duchess van York. Ze was niet getrouwd met de koning van Engeland namelijk.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:53 schreef Conekiller het volgende:
[..]
ah vandaar
*gaat zichzelf tuchten*
[afbeelding]
Kijk maar eens in Sport en dan in het Tennis subforaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Post Juan Zeco nog??
Of heb je het nu over een echte tennisser ofzo??
Juan Zeco is een oldbie die vreselijk veel van muziek wist. Ik heb hem al tijden niet meer gesignaleerd op Fok eigenlijk
Wow!! Thanks!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Kijk maar eens in Sport en dan in het Tennis subforaHij heeft daar geloof ik zelfs nog een eigen topicreeks: 'redt Juan Zeco zijn tennismanager' of iets in die trant.
Sprekend mijn vaderquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
Alan Alda.
Dat kan alleen een modje doen en die kun je hier aanspreken: MEN Feedback - Ban him!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:01 schreef Waris7 het volgende:
nooit gedacht dat ik ooit nog een OP zou maken... kan iemand de TT ff aanpassen?
Wat is er mis mee dan?? Is toch een perfecte OP???quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:01 schreef Waris7 het volgende:
nooit gedacht dat ik ooit nog een OP zou maken... kan iemand de TT ff aanpassen?
Gaat om de TT, moet 955 zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:03 schreef ElizabethR het volgende:
Wat is er mis mee dan?? Is toch een perfecte OP???
Owquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gaat om de TT, moet 955 zijn.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:05 schreef erkel het volgende:
[..]
No problem. Ik zie nu ook zijn ondertitel 'Rap is geen muziek'![]()
Ik ga pitten![]()
En jij weet niks van filmsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:08 schreef qonmann het volgende:
Who'si afraid of Virginia Wolf ?
Ghehehe!!! En we hadden alletwee de titel fout. Het is Woolfquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En jij weet niks van films![]()
![]()
qonmann +1![]()
Tussenstand deel 953
ElizabethR 1
Wickedangel 1
qonmann 1
Jahaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
Ghehehe!!! En we hadden alletwee de titel fout. Het is Woolf
Oh Ja !quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ghehehe!!! En we hadden alletwee de titel fout. Het is Woolf
Voor een newbie ben je verbazingwekkend goed... Jij bent 17?!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:12 schreef Waris7 het volgende:
Nonnie aangepast...
kenweleffe duren, je mot wachten op een modquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:12 schreef Waris7 het volgende:
Nonnie aangepast...
Hoezo verbazingwekkend goed?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voor een newbie ben je verbazingwekkend goed... Jij bent 17?!
erkel ging slapen, conekiller de eerste 4 a 5 uur nog niet hoorquote:
Niet onder deze nick, je profiel zegt 2007.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:14 schreef Waris7 het volgende:
Hoezo verbazingwekkend goed?
En ja ik ben 17
ik zit hier al meer dan een jaar hoor, btw
Ik heette eerst Waris3quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet onder deze nick, je profiel zegt 2007.
Nu nog niet, pas als we er echt niet uitkomen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:16 schreef Waris7 het volgende:
Vraagje: kan de vragensteller ook hints geven?
Okquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nu nog niet, pas als we er echt niet uitkomen.
Dan hebben we een winnaar denk ik!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:19 schreef qonmann het volgende:
Agnes is haar voornaam
Heel goed !!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Van Aardenne!
Klopt, maar dat bewaarde ik voor de eventuele hintquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
The black album
Maar dat is later nog wel uitgekomen hoor, veul later
Ik heb hem wel gekocjht een paar jaar geledenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klopt, maar dat bewaarde ik voor de eventuele hint
Elizabeth +1![]()
Tussenstand deel 953
ElizabethR 2
Wickedangel 2
qonmann 1
oeoeoeoeoe!! Jij was van de bootlegs?? Een bandje??quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb 'm ergens op een bandje maar al jaren niet geluisterd. Ben de laatste tijd wel weer helemaal into Prince.
Gekregen van vriendjes die helemaal leip waren van Prince, geloof ik. Verder ben ik een brave vrouwquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:34 schreef ElizabethR het volgende:
oeoeoeoeoe!! Jij was van de bootlegs?? Een bandje??
Yepquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:34 schreef Conekiller het volgende:
Cindy Crawford
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:34 schreef Yurithemaster het volgende:
dali lama?
Okequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gekregen van vriendjes die helemaal leip waren van Prince, geloof ik.
Net als ikquote:Verder ben ik een brave vrouw![]()
quote:
Show off!!!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens heb ik Prince een keer of vier live gezien, maar dat geheel terzijde natuurlijk.
Ik deed bijdehandquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:43 schreef Conekiller het volgende:
Het is idd een koppensnellers volk. Zee-dajaks is een bijnaam. Daarom heb ik het er ook in laten staan.
't had goed kunnen zijn :-)quote:
Ach, de exacte naam weet ik dan niet hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:43 schreef Conekiller het volgende:
Het is idd een koppensnellers volk. Zee-dajaks is een bijnaam. Daarom heb ik het er ook in laten staan.
quote:
Het viel te proberen... =pquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:46 schreef Conekiller het volgende:
Idd, had een instinkerd kunnen zijn zo op de vroege middag
De laatste letter is de eerste van de naam van dit volkquote:
En nu weet ik het!! Mijn schoonzoon heeft een aantal van die tattoos!! En dat komt doordat hij eenb boek had van een Fransman over dit volkquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:49 schreef Conekiller het volgende:
Ze staan ook bekend om hun tattoo's
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:52 schreef ElizabethR het volgende:
En nu weet ik het!! Mijn schoonzoon heeft een aantal van die tattoos!! En dat komt doordat hij eenb boek had van een Fransman over dit volk
International Bank Account Number
Dat is de enige manier waarop ik het kan onthouden
Iban dus
I know, het is een lieverd. Echt waar!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je noemt 'm nu al schoonzoon, Elizabeth.
Deed ik niet! Het was meer een soort inside joke of zoquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:56 schreef ElizabethR het volgende:
Sssssssst!!! Niet over praten!!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Deed ik niet! Het was meer een soort inside joke of zo
Trusten qonmannquote:
quote:
dan vechten ze terugquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:15 schreef broer het volgende:
Bij die eerste denk ik: gas geven! Maar dat zal vast niet goed zijn.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:15 schreef broer het volgende:
Bij die eerste denk ik: gas geven! Maar dat zal vast niet goed zijn.
Whehehehe!!!! Briljant!!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:16 schreef Conekiller het volgende:
[..]
dan vechten ze terug
http://www.youtube.com/watch?v=6bBVJAFrN0U
Hij blijft leuk. Heb me altijd afgevraagd of het nou echt is of niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:16 schreef Conekiller het volgende:
dan vechten ze terug
http://www.youtube.com/watch?v=6bBVJAFrN0U
Dat is niet eerlijk, ik wist die andere twee ook, maar antwoordde expres niet omdat ik die ene niet wistquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whehehehe!!!! Briljant!!!!
Als er niet binnen 5 minuten een antwoord is gaan de punten naar de eerste die de andere twee goed had, dawas bwoew geloof ik?
Dat gaat al 995 delen zoquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:20 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk, ik wist die andere twee ook, maar antwoordde expres niet omdat ik die ene niet wist
Ok, bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat gaat al 995 delen zo
Altijd posten als je een antwoord weet. Al is het maar een half antwoord.
Broer +1quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:14 schreef broer het volgende:
- ...
- wieze walla kristalla
- wiede wiede wagen
Eerste couplet van welk nummer, door welke artiest?quote:I don't believe in an interventionist God
But I know, darling, that you do
But if I did I would kneel down and ask Him
Not to intervene when it came to you
Verdorie, had ik moeten kennen! Ik heb nota bene een CD met DVD van Nick Cave =(quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:28 schreef ElizabethR het volgende:
Nick Cave - Into my arms
Ik ben het meteen aan het downloaden opzoeken gegaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:30 schreef broer het volgende:
Fantastisch couplet, trouwens. Zó lief.
O, in dat geval: dit stond klaar als hint:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:31 schreef Conekiller het volgende:
en ik ken die hele gast niet eensch :S
Dat vind ik helemaal knap - dat je zo'n introotje kent ondanks dat je het niet in de kast hebt staan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:32 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben het meteen aan het downloaden opzoeken gegaan.
Heb ik wel, in de kast staan maar niet in mijn playlist. En ik luister graag naar meziek assik an het pjoeteren ben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:33 schreef broer het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal knap - dat je zo'n introotje kent ondanks dat je het niet in de kast hebt staan.
Nee, we zijn al aan de 14, tel maar. Er volgt nog een afsluitende zin.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:36 schreef Conekiller het volgende:
twee die mij leiden?
Ow vast!!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:37 schreef Conekiller het volgende:
metalweekend op KinkFM op de webradio. Is ook leuk
Juistenem, arrow classick rocquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow vast!!!!
Weet je wat ik nou echt mis in Ierland?? Arrow classic rock!!! Die hebben ze hier niet![]()
We zijn toch ontopic???quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:40 schreef Waris7 het volgende:
[..]
maar moeten we niet weer on topic?
Okéquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
We zijn toch ontopic???
Er is alleen nog geen goed antwoord
mms://arrowstream.atinet.nl/arrowrockquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:39 schreef ElizabethR het volgende:
Weet je wat ik nou echt mis in Ierland?? Arrow classic rock!!! Die hebben ze hier niet![]()
Er wordt hier volop geslowchat hoor. Anders was ik hier allang niet meer, als het zo streng was. Ik wil ook nog wel een beetje lol hebben namelijkquote:
Ja ik vind 't prima, ik probeer alleen mezelf en de rest een beetje gedeisd te houden =pquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Er wordt hier volop geslowchat hoor. Anders was ik hier allang niet meer, als het zo streng was. Ik wil ook nog wel een beetje lol hebben namelijk
Gofferdikkie bwoew!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:42 schreef broer het volgende:
[..]
mms://arrowstream.atinet.nl/arrowrock
Als je tenminste geluid hebt op je pc.
Ah!! Beter, die kan wel rechtstreeks in mijn favorieten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:42 schreef broer het volgende:
[..]
mms://arrowstream.atinet.nl/arrowrock
http://www.arrow.nl/services/onlineradio_rock.php
Als je tenminste geluid hebt op je pc.
Zie edit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:45 schreef ElizabethR het volgende:
Hoe krijg ik dat in mijn favorieten?? Alks ik die copy/paste start meteen media player namelijk!!!
quote:
Ik vind het goed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:48 schreef broer het volgende:
"Leiden mij naar de paradijzen."
(Als dat goed is, vind ik het maar een debiel rijmpje.)
Wat isquote:is een taalstoornis. De wetenschap die zich bezighoudt met het taal- en spraakgebrek ten gevolge van een hersenletsel heet XXX. Wanneer mensen communiceren, gebeurt dit meestal door middel van taal. Praten, het vinden van de juiste woorden, begrijpen, lezen, schrijven en gebaren maken zijn onderdelen van taalgebruik. Wanneer als gevolg van hersenletsel een of meer onderdelen van het taalgebruik niet meer goed functioneren, noemt men dat
. De persoon kan de taal niet - goed - meer gebruiken.
Verdorie! Waarom wéét jij alles?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:57 schreef ElizabethR het volgende:
Afasie??
quote:
Sorry. Ik lees niet alles terug.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 04:01 schreef Conekiller het volgende:
die vraag is ook een topic of wat terug al geweest
Dan was ik er toen nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 04:01 schreef Conekiller het volgende:
die vraag is ook een topic of wat terug al geweest
x2quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 04:09 schreef Conekiller het volgende:
Amerika?
Even punt toekennen dan, daar FP weg is:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:58 schreef miss_sly het volgende:
je schrijft het anders maar ik heb het opgezocht en het is goed The Monkees.
Nijmegenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:04 schreef hhhpsycho het volgende:
frank boeijen
wyccie+1quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:50 schreef wyccie het volgende:
Ted Bundy
quote:
Bedankt!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:12 schreef Farenji het volgende:
Frank Black
Mijn 50 meest beluisterde albums van de afgelopen tijd, volgens last.fmquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:19 schreef wyccie het volgende:
Hee, je hebt een wisselavatar!
Leuk idee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:22 schreef Farenji het volgende:
Mijn 50 meest beluisterde albums van de afgelopen tijd, volgens last.fm
Zie hier de viespeuk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:23 schreef qonmann het volgende:
Ron Jeremy
Yes , punt is binnenquote:
Paaskonijn +1quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Erlenmeyer
Qonman +1quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:46 schreef qonmann het volgende:
Tsjaad
Een Kenner !quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:56 schreef Feitosa het volgende:
Bacardi
Lezen ze daar ook al nijntje......quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
algerije
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:23 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Lezen ze daar ook al nijntje......![]()
Yurithemaster +1quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:40 schreef Yurithemaster het volgende:
utrecht
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:48 schreef Feitosa het volgende:
-273 C = 0 kelvin
Mag ik als verkapte tvp nog even kwijt dat ik denk dat dat een LeClerc is?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:00 schreef Feitosa het volgende:
Wat is de naam van deze tank?
[afbeelding]
Als er de vraag nog onbenadwoor dis mag je altijd antwoordne hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mag ik als verkapte tvp nog even kwijt dat ik denk dat dat een LeClerc is?
tis te laat ik weet het
De vraag was vervangen voor een ander zag ikquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als er de vraag nog onbenadwoor dis mag je altijd antwoordne hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |