dan vechten ze terugquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:15 schreef broer het volgende:
Bij die eerste denk ik: gas geven! Maar dat zal vast niet goed zijn.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:15 schreef broer het volgende:
Bij die eerste denk ik: gas geven! Maar dat zal vast niet goed zijn.
Whehehehe!!!! Briljant!!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:16 schreef Conekiller het volgende:
[..]
dan vechten ze terug
http://www.youtube.com/watch?v=6bBVJAFrN0U
Hij blijft leuk. Heb me altijd afgevraagd of het nou echt is of niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:16 schreef Conekiller het volgende:
dan vechten ze terug
http://www.youtube.com/watch?v=6bBVJAFrN0U
Dat is niet eerlijk, ik wist die andere twee ook, maar antwoordde expres niet omdat ik die ene niet wistquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whehehehe!!!! Briljant!!!!
Als er niet binnen 5 minuten een antwoord is gaan de punten naar de eerste die de andere twee goed had, dawas bwoew geloof ik?
Dat gaat al 995 delen zoquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:20 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk, ik wist die andere twee ook, maar antwoordde expres niet omdat ik die ene niet wist
Ok, bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat gaat al 995 delen zo
Altijd posten als je een antwoord weet. Al is het maar een half antwoord.
Broer +1quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:14 schreef broer het volgende:
- ...
- wieze walla kristalla
- wiede wiede wagen
Eerste couplet van welk nummer, door welke artiest?quote:I don't believe in an interventionist God
But I know, darling, that you do
But if I did I would kneel down and ask Him
Not to intervene when it came to you
Verdorie, had ik moeten kennen! Ik heb nota bene een CD met DVD van Nick Cave =(quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:28 schreef ElizabethR het volgende:
Nick Cave - Into my arms
Ik ben het meteen aan het downloaden opzoeken gegaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:30 schreef broer het volgende:
Fantastisch couplet, trouwens. Zó lief.
O, in dat geval: dit stond klaar als hint:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:31 schreef Conekiller het volgende:
en ik ken die hele gast niet eensch :S
Dat vind ik helemaal knap - dat je zo'n introotje kent ondanks dat je het niet in de kast hebt staan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:32 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben het meteen aan het downloaden opzoeken gegaan.
Heb ik wel, in de kast staan maar niet in mijn playlist. En ik luister graag naar meziek assik an het pjoeteren ben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:33 schreef broer het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal knap - dat je zo'n introotje kent ondanks dat je het niet in de kast hebt staan.
Nee, we zijn al aan de 14, tel maar. Er volgt nog een afsluitende zin.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:36 schreef Conekiller het volgende:
twee die mij leiden?
Ow vast!!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:37 schreef Conekiller het volgende:
metalweekend op KinkFM op de webradio. Is ook leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |