Juistenem, arrow classick rocquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow vast!!!!
Weet je wat ik nou echt mis in Ierland?? Arrow classic rock!!! Die hebben ze hier niet![]()
We zijn toch ontopic???quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:40 schreef Waris7 het volgende:
[..]
maar moeten we niet weer on topic?
Okéquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
We zijn toch ontopic???
Er is alleen nog geen goed antwoord
mms://arrowstream.atinet.nl/arrowrockquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:39 schreef ElizabethR het volgende:
Weet je wat ik nou echt mis in Ierland?? Arrow classic rock!!! Die hebben ze hier niet![]()
Er wordt hier volop geslowchat hoor. Anders was ik hier allang niet meer, als het zo streng was. Ik wil ook nog wel een beetje lol hebben namelijkquote:
Ja ik vind 't prima, ik probeer alleen mezelf en de rest een beetje gedeisd te houden =pquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Er wordt hier volop geslowchat hoor. Anders was ik hier allang niet meer, als het zo streng was. Ik wil ook nog wel een beetje lol hebben namelijk
Gofferdikkie bwoew!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:42 schreef broer het volgende:
[..]
mms://arrowstream.atinet.nl/arrowrock
Als je tenminste geluid hebt op je pc.
Ah!! Beter, die kan wel rechtstreeks in mijn favorieten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:42 schreef broer het volgende:
[..]
mms://arrowstream.atinet.nl/arrowrock
http://www.arrow.nl/services/onlineradio_rock.php
Als je tenminste geluid hebt op je pc.
Zie edit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:45 schreef ElizabethR het volgende:
Hoe krijg ik dat in mijn favorieten?? Alks ik die copy/paste start meteen media player namelijk!!!
quote:
Ik vind het goed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:48 schreef broer het volgende:
"Leiden mij naar de paradijzen."
(Als dat goed is, vind ik het maar een debiel rijmpje.)
Wat isquote:is een taalstoornis. De wetenschap die zich bezighoudt met het taal- en spraakgebrek ten gevolge van een hersenletsel heet XXX. Wanneer mensen communiceren, gebeurt dit meestal door middel van taal. Praten, het vinden van de juiste woorden, begrijpen, lezen, schrijven en gebaren maken zijn onderdelen van taalgebruik. Wanneer als gevolg van hersenletsel een of meer onderdelen van het taalgebruik niet meer goed functioneren, noemt men dat
. De persoon kan de taal niet - goed - meer gebruiken.
Verdorie! Waarom wéét jij alles?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:57 schreef ElizabethR het volgende:
Afasie??
quote:
Sorry. Ik lees niet alles terug.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 04:01 schreef Conekiller het volgende:
die vraag is ook een topic of wat terug al geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |