Ondergetekende acht zulks niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:20 schreef Apropos het volgende:
Ik heb trouwens laatst Medieval Total War gekocht, dus ik acht het uitgesloten dat ik ooit deel zal nemen aan jullie tijdverdrijf.
[Dag 4] Tofste sidekick toernooiquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:20 schreef Apropos het volgende:
Ik heb trouwens laatst Medieval Total War gekocht, dus ik acht het uitgesloten dat ik ooit deel zal nemen aan jullie tijdverdrijf.
Wat een mietje.quote:Wilders wil niet praten met Moslimraad
ANP
ROTTERDAM - Fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) wil geen gesprek met de Nederlandse Moslimraad. Dit zegt hij zaterdag in het dag blad AD.
Wilders slaat de uitnodiging van de moslims voor een ‘goed gesprek’ af. ‘Dat doe ik niet omdat ik de dialoog niet wil, maar omdat een debat niet mogelijk is. Dan is het zinloos’, aldus Wilders.
De Moslimraad had Wilders uitgenodigd na diens fel bekritiseerde uitspraak in de Volkskrant dat de Koran moet worden verboden. De Moslimraad wilde met een ‘constructieve dialoog’ met de politicus polarisatie en angstgevoelens in de Nederlandse samenleving bestrijden.
Wilders bestrijdt in het AD dat hij haat zaait. ‘Dat doet de Koran. Het is een fascistisch boek. Dit is geen boek dat we hier moeten hebben. Misschien als je al die foute verzen eruit haalt, maar dan blijft er weinig over. Dan is de Koran net zo dik als de Donald Duck.’
quote:'CIA en FBI schrijven over zichzelf op Wikipedia'
AMSTERDAM - Computers van de veiligheidsdiensten CIA en FBI zijn gebruikt om artikelen te schrijven voor Wikipedia. Aan de hand van een traceerprogramma zijn er artikelen gevonden over de Irak-oorlog en de Guantanamo-gevangenis.
Dit meldt Reuters.
Met het traceerprogramma WikiScanner, ontwikkeld door het Santa Fe instituut, is het mogelijk de bron te vinden van een artikel dat op Wikipedia staat.
Mand
Op de online encyclopedie kan iedereen artikelen publiceren. De veiligheidsdiensten zijn niet als enigen door de mand gevallen.
Via het programma zijn meerdere bedrijven opgespoord die artikelen over zichzelf hadden aangemaakt.
Ik ga niet in gesprek, want een debat is onmogelijk. Geen tegenstrijdigheid, wel een hmmmm-moment.quote:
Mag wel, alleen wordt het een beetje verleukt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:28 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Waarom zou je niet over jezelf mogen schrijven?
Vreemd, want hij heeft wel eerder dat soort popigesprekjes gedaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:47 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een mietje.
Vanavond Noorderzon!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:08 schreef Monidique het volgende:
Vanavond maar wat leuks doen.
Sto?quote:
My thoughts exactly.quote:Pronk zei er zin in te hebben. Hij heeft geen contact gehad met PvdA-leider Wouter Bos. Volgens hem gaat het momenteel slecht met de partij, waar oudere leden zich afkeren en jonge aanwas uitblijft. Als belangrijke doelstelling ziet Pronk voor zichzelf om de PvdA weer neer te zetten als een partij met een duidelijke, consistente koers.
Wo ist das?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:17 schreef Apropos het volgende:
Ik ben van mening dat Constantinopel vernietigd moet worden.
Volgens weeronline blijft het droog gedurende de hele dag. Op buienradar ziet het er ook wel aardig uit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Blijft het een beetje redelijk weer ?
Wat betekenen respectievelijk Sto en Co?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:13 schreef Monidique het volgende:
Co. Weet ik veel.
Eis ten polis.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:14 schreef Napalm het volgende:
[..]
Wo ist das?
Es stat nicht auf meine Karte?!
Co. Denk ik. Weet niet hoe je het schrijft.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat betekenen respectievelijk Sto en Co?
Verrassingsfilm Van wie o wie?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Vanavond Noorderzon!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Verrassingsfilm Van wie o wie?
Spannund!
Ik ga geen image film kijken. Ik ga ergens op een terras daar zitten en vrouwtjes kaiken. Diepzinnig gedoe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |