Blijf helpen, maar help slim, eet smakelijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:34 schreef Oldbie het volgende:
Wie heeft dat zo gemaakt? De maatschappij. Wij dus. En wie kan dat veranderen? Juist, wij. En ik wil best voorop lopen. Ik wil best even en boze vader aan de deur (ook al vind ik het achterlijk). Ik ga niet veranderen omdat de maatschappij ziek is. Nee, ik blijf helpen waar ik kan.
Maargoed, mijn voer is bijna klaar dus nu ga ik echt eten. Heb honger!!!!
Als het zo was gegaan had ik er geen problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat die vader even gaat kijken bij welke man zijn zoon binnen is gelaten, kan ik me nog wel een beetje voorstellen.
Maar de vader zou dan op z'n minst wel rustig en beleefd kunnen zijn, dus gewoon netjes zeggen: "Ik wilde graag even weten bij wie mijn zoon binnen was geweest, je hoort zo veel van die dingen tegenwoordig". Dan had die vader het toch correct afgehandeld
Voor hetzelfde geld verzint dat jochie een verhaal dat hij bij je binnen is geweest terwijl dat helemaal niet het geval is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:16 schreef Samson het volgende:
Je zal t met de beste bedoelingen gedaan hebben maar echt handig vind ik het niet. Je zegt dat je 34 bent, natuurlijk is dat niet oud. Maar het is gewoon zo dat zeker vandaag de dag het dan niet handig is om wildvreemde jochies van 13 in je huiskamer uit te nodigen voor cola.
Jij zal geen bijbedoelingen gehad hebben (daar ga ik maar van uit), maar voor je t weet maakt zo'n kind er een ander verhaal van en zegt ie ineens thuis dat je aan zn plasser zat![]()
Dan zit jij dus mijlendiep in de shit en dat is nogal een hoge prijs voor aardig zijn.
Bullshit. Op een dorp kletst men juist 10x zoveel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:30 schreef MouzurX het volgende:
Oldbie ga in een dorp wonen dan krijg je dit gezeik niet ..
jupquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Bullshit. Op een dorp kletst men juist 10x zoveel.
Als jij bekend staat nooit kids binnen te laten (reden inmiddels bekend), klinkt dat verzonnen verhaal lang niet meer zo geloofwaardig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Voor hetzelfde geld verzint dat jochie een verhaal dat hij bij je binnen is geweest terwijl dat helemaal niet het geval is.
Je goede naam komt te voet en gaat te paard.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:17 schreef Jerruh het volgende:
jup
aan de andere kant: ons kent ons. mensen weten wat ze van elkaar kunnen verwachten daar en men is minder snel een vreemde voor elkaar.
Als niemand je kent weet niemand of je de waarheid spreekt of niet. En vanuit linkse politieke correctheid en het "mijn zoon doet zoiets niet" syndroom waar de meeste ouders toch wel in ernstige mate aan lijden, denk ik dat je je wel eens flink kunt verkijken op wat er kan gebeuren. De politie komt snel en graag voor dat soort dingen en voor je het weet gaan er stenen door je raam.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:25 schreef r_one het volgende:
[..]
Als jij bekend staat nooit kids binnen te laten (reden inmiddels bekend), klinkt dat verzonnen verhaal lang niet meer zo geloofwaardig.
Als men echter weet dat je wel eens een 13-jarige binnen nodigt (om 'm te laten schuilen b.v.) .... jaahaa .... dan zou het best eens kunnen zijn .... jaahaa .... dat zo'n joch wel eens gelijk kón hebben.
Zo'n verhaal aan de andere kant van het dorp aangekomen, heb je al het nodige met het joch gedaan en ben je al tot pedo verklaard. "Heb altijd al m'n bedenkingen gehad, kinderen lopen bij 'm in en uit. De viespeuk!"
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik keur de actie van TS ook niet af; integendeel, mijn respect heeft ie. Maar zo'n actie is mij (single en mannelijk) anno 2007 te tricky. En dat was je vraag: wat zou je ZELF doen?
Ben bang dat het iid zo gaat, je zou die film: Gossip, ns moeten zien. Die onderstreept dit principe wel (helaas) Maar zo zitten mensen nu een keer in elkaar. T blijven kuddedieren en wijzen al snel naar een "buitenstaander"quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:25 schreef r_one het volgende:
[..]
Als jij bekend staat nooit kids binnen te laten (reden inmiddels bekend), klinkt dat verzonnen verhaal lang niet meer zo geloofwaardig.
Als men echter weet dat je wel eens een 13-jarige binnen nodigt (om 'm te laten schuilen b.v.) .... jaahaa .... dan zou het best eens kunnen zijn .... jaahaa .... dat zo'n joch wel eens gelijk kón hebben.
Zo'n verhaal aan de andere kant van het dorp aangekomen, heb je al het nodige met het joch gedaan en ben je al tot pedo verklaard. "Heb altijd al m'n bedenkingen gehad, kinderen lopen bij 'm in en uit. De viespeuk!"
k ben er wel mee eens dat mannen meer misdrijven plegen! maar je moet wel rekening houden dat " lif"" uitziende vrouwtjes ook verkrachters kunnen zijn!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar je bent toch met me eens dat mannen vaker misdrijven plegen dan vrouwen? En dan is het toch niet gek om vrouwen in principe meer te vertrouwen dan mannen?
vind ik ook! alleen 13 jarige jongetjes kunnen liegen en dingen verzinnen die nietw aar zijn!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:41 schreef Jegorex het volgende:
Als die vader vind dat zijn kind niet bij jou naar binnen had gemogen dan had hij dat zijn zoon maar moeten leren.
Jij hebt niks verkeerd gedaan
Ik weet niet waar jij woont maar jezus manquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:25 schreef r_one het volgende:
[..]
nee , toen werd alles stilgehouden!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:52 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont maar jezus manAlsof zo iemand dat dan openlijk laat zien. Oldbie is gewoon heerlijk vriendelijk geweest. De maatschappijn zou eens uit wat meer van zulke mensen moeten bestaan, zou het heel wat aangenamer zijn in dit verkilde kikkerlandje waar iedereen elkaar maar zit te wantrouwen en achter alles iets zoekt. Vroegah toen was dit normaal geweest. Hulde
![]()
Of in Dead Poets Society, waar aan het eind iedereen op zijn tafle gaat staan in dat klaslokaal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:21 schreef KD-fotografie het volgende:
Of de film The Wave, daar komt ook flink wat kuddegedrag in voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |