kijk hoe slecht het gaat met nederland...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:26 schreef TwiNNijN het volgende:
hulde aan TS.
Misschien een idee om de volgende keer als een kind bij je schuilt hem/haar zelf even de ouders op te laten bellen in het kader van 'ik ben wat later thuis want ik mocht ergens schuilen'. En dan zelf de telefoon overnemen en je naam+adres te geven.
Erg jammer dat dat tegenwoordig moet, maar zo hielp ik vanmiddag een oudere dame met haar (ZWARE!) koffer uit de trein tillen, die me vervolgens op de vingers tikte dat ik aan haar spullen zat.
Ik zei toch duidelijk 'zal ik u helpen?'...panisch klimaat heerst er tegenwoordig in Nederland.
Onder de boom laten staan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:21 schreef Waris7 het volgende:
Wat zouden jullie ZELF doen?
Geen enkel medeleven...quote:
Toch wel maar mijn goede naam is me meer waard.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:41 schreef Waris7 het volgende:
Geen enkel medeleven...
Egoïsme...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Toch wel maar mijn goede naam is me meer waard.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:02 schreef Waris7 het volgende:
Egoïsme...
Kan wel wezen, maar alsnog...quote:
't Is wel goed met jou, je weet duidelijk niet waar je over praatquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:11 schreef Waris7 het volgende:
Kan wel wezen, maar alsnog...
Ben je de buurt uitgezet omdat je een jongetje in je huis liet?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:15 schreef r_one het volgende:
[..]
't Is wel goed met jou, je weet duidelijk niet waar je over praat![]()
Jij verwacht echt nog een serieus antwoord na de flame van "egoïst" en "Dan nog"?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:27 schreef Waris7 het volgende:
Ben je de buurt uitgezet omdat je een jongetje in je huis liet?
Zo bedoelde ik 't niet...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Jij verwacht echt nog een serieus antwoord na de flame van "egoïst"?
Oke, no offence.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:55 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik 't niet...
Ik zei "egoïsme", geen "egoist"
't was geen persoonlijke aanval, meer een constatering...
Maar ik weet totaal niet over wat voor situatie het gaat, dus misschien heb ik te vroeg geoordeeld, excuus
Goed, ik snap dat dit soort erge dingen kunnen gebeuren. Maar alsnog vind ik 't het belangrijkst wat je zelf denkt en vindt, en in dat licht keur ik de actie van TS goed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:14 schreef r_one het volgende:
[..]
Oke, no offence.
Niet om m'n story hier nou neer te plempen (dan PM me maar) maar TS heeft geluk gehad. Voor hetzelfde geld wordt er over hem gekletst n.a.v. het laten schuilen van een folderbezorger.
1 valse roddel van 1 kwaadwillende buurtbewoner is genoeg om je leven op de kop te zetten. En dat kan ook al ZONDER dat je iemand in huis haalt, zonder dat je ook maar iets verkeerds gedaan hebt. Als je dan al met argusogen bekeken wordt, dan denk je wel 3 keer na voordat je een 13-jarige laat schuilen of een pleister plakt op het bebloede knietje van een 5-jarig kind. Nou, zoiets dus.
Ik keur de actie van TS ook niet af; integendeel, mijn respect heeft ie. Maar zo'n actie is mij (single en mannelijk) anno 2007 te tricky. En dat was je vraag: wat zou je ZELF doen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:46 schreef Waris7 het volgende:
Goed, ik snap dat dit soort erge dingen kunnen gebeuren. Maar alsnog vind ik 't het belangrijkst wat je zelf denkt en vindt, en in dat licht keur ik de actie van TS goed.
Omdat het in je OP telkens 'ik' is wat de klok staat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:07 schreef Oldbie het volgende:
Dan nog iets....ik lees steeds dat ik een allenstaande man ben.
Hoe komen jullie daar toch bij?
Dat bedacht ik me dus ook net. Als ik, als vrouw/meisje/whatever een willekeurig iemand bij me binnenlaat in zulke omstandigheden, vindt iedereen dat waarschijnlijk gewoon sympathiek!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:19 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Omdat het in je OP telkens 'ik' is wat de klok staat.
In plaats van dat 'wij' dvd zaten te kijken, 'wij' het jochie binnenlaten, en vervolgens 'wij' een boze vader aan de deur krijgen.
En ja, als je een 34 jarige alleenstaande vrouw was, die de jongen binnenvroeg was er niks aan de hand.
Dan was het gewoon een aardig vrouwtje geweest.
Ik heb een vriendin maar wij wonen (nog) niet samen. Ik was allen thuisquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:35 schreef Ici-Paris het volgende:
OMG een jongetje van 13 die denkt bij onweer en hagel onder een boom te kunnen staan schuilen zijn vader heeft hem wel erg goied opgevoed
daarnaast neemt het 13 jarige jongetje het aanbod van TS aan! Had ta jongetje niet zelf kunnen bedenken van dit kan wel een pedofiel zijn! Als zijn vader ff had verteld dat je niet zomaar naar binnen moet gaan bij vreemde dan was er geen probleem geweest!
en TS ben je wel of niet alleenstaand?
Hahahaha, dit doet me denken aan een southpark afleveringquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Tja dat krijg je met het pedofielenbombardement in de media.
Mensen vervreemden van elkaar en vertrouwen hun eigen buren geeneens meer met hun kinderen toe.
Te sneu voor woorden natuurlijk.
Die is goed jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hahahaha, dit doet me denken aan een southpark aflevering![]()
Even zoeken
-edit-
611 - Child Abduction is Not Funny
Op een gegeven moment vertrouwen de ouders door media berichten zichzelf niet meer en sturen ze hun kinderen Southpark uit![]()
Verongelijkt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef NanKing het volgende:
Ik snap echt niet dat bijna iedereen hier zo verongelukt reageerd.
Je zegt het een beetje hard, maar ik ben het wel met je eens. Ik zou er als vader van een jongen van 13 ook niet blij mee zijn als een man hem binnenuitnodigde. Als het een vrouw zou zijn zou ik er geen moeite mee hebben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:25 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo naief? In deze tijden...waarin pedofilie altijd wel de headlines haalt is elke ongewone omgang met andermans kinderen al verdacht.
Dat is een trieste zaak, maar ZO IS HET NU EENMAAL. Je bent 34, een "lieve" man...die kinderen bij hem thuis voor cola uitnodigt. En het dan vreemd vinden dat de ouders dat verdacht vinden? Nogmaals, ben je nou echt zo naief? Sukkel.
Ik denk niet dat er iemand is die van je verlangt dat je uit het raam kijkt en je bekommert om het welzijn van krantenjongens.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:52 schreef Oldbie het volgende:
Wat hadden mensen gezegd als ik hem liet staan en de bliksem had ingeslagen? Dan was ik vast onmenselijk om het in de regen te laten staan??? Volgens mij is het onmogelijk om het goed te doen.
alsof een vrouw geen verkrachter kan zijn! das de grootste vooroordeel, dat alleenstaande mannen gevaarlijk zijn!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je zegt het een beetje hard, maar ik ben het wel met je eens. Ik zou er als vader van een jongen van 13 ook niet blij mee zijn als een man hem binnenuitnodigde. Als het een vrouw zou zijn zou ik er geen moeite mee hebben.![]()
De meeste criminelen zijn volgens mij mannen (90% ofzo). Maar ik zeg toch niet dat een vrouw zoiets niet zo doen? Ik zeg alleen dat ik er dan geen moeite mee zou hebben (omdat ik het wel zou vertrouwen).quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:49 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
alsof een vrouw geen verkrachter kan zijn! das de grootste vooroordeel, dat alleenstaande mannen gevaarlijk zijn!
je vertrouwt het, allleen omdat het een vrouw is! !yeah right wacht maar...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De meeste criminelen zijn volgens mij mannen (90% ofzo). Maar ik zeg toch niet dat een vrouw zoiets niet zo doen? Ik zeg alleen dat ik er dan geen probleem mee zou hebben omdat ik het wel zou vertrouwen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:34 schreef SHE het volgende:
Ik heb dit in een ietwat andere setting meegemaakt.
Een week later had ik de moeder op de stoep; of ik iets te doen had en zo niet, of ik ff op 'm wilde passen![]()
Op wie? Op jou?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:00 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
je vertrouwt het, allleen omdat het een vrouw is! !yeah right wacht maar...
Ja, dat weet ik. Maar je bent toch met me eens dat mannen vaker misdrijven plegen dan vrouwen? En dan is het toch niet gek om vrouwen in principe meer te vertrouwen dan mannen?quote:
hoe ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:52 schreef Liquidootje het volgende:
Tegenwoordig is het echt heel erg. Laatst stond ik naast zo'n peuter en moeder bij het busstation. Ik had jeuk aan mijn ballen (net geschoren), dus tja dan moet je krabben he!
Begint die vrouw helemaal te flippen van "Do mög nie geile op mien kindje! huil huil" !!
Dus ik begon te lachen en ging maar zo'n mini zakje snoep pakken.
Toen het net op was kwam de bus eraan. Allemaal met scholieren van de basisschool in de buurt
Bus helemaal vol, dus ik moest noodgedwongen tegenover die moeder zitten. Klote was dat ik nog steeds zin had in snoep en flink aan het kwijlen was...
Wat denk je dat die moeder weer dacht met zo'n kwijlende, aan zijn ballen krabbende gozer in een bus vol kindjes![]()
Blij dat ik er net overheen benquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Willen de fokkers van 13 of jonger even optyfen, zijn we die zometeen ook nog aan het kinderfokken.
Buiten laten staan. Je ziet maar wat ervan komt in deze paranoïde maatschappij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:21 schreef Waris7 het volgende:
Wat zouden jullie ZELF doen?
Ik ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:48 schreef spone het volgende:
[..]
Buiten laten staan. Je ziet maar wat ervan komt in deze paranoïde maatschappij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |