kijk hoe slecht het gaat met nederland...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:26 schreef TwiNNijN het volgende:
hulde aan TS.
Misschien een idee om de volgende keer als een kind bij je schuilt hem/haar zelf even de ouders op te laten bellen in het kader van 'ik ben wat later thuis want ik mocht ergens schuilen'. En dan zelf de telefoon overnemen en je naam+adres te geven.
Erg jammer dat dat tegenwoordig moet, maar zo hielp ik vanmiddag een oudere dame met haar (ZWARE!) koffer uit de trein tillen, die me vervolgens op de vingers tikte dat ik aan haar spullen zat.
Ik zei toch duidelijk 'zal ik u helpen?'...panisch klimaat heerst er tegenwoordig in Nederland.
Onder de boom laten staan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:21 schreef Waris7 het volgende:
Wat zouden jullie ZELF doen?
Geen enkel medeleven...quote:
Toch wel maar mijn goede naam is me meer waard.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:41 schreef Waris7 het volgende:
Geen enkel medeleven...
Egoïsme...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Toch wel maar mijn goede naam is me meer waard.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:02 schreef Waris7 het volgende:
Egoïsme...
Kan wel wezen, maar alsnog...quote:
't Is wel goed met jou, je weet duidelijk niet waar je over praatquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:11 schreef Waris7 het volgende:
Kan wel wezen, maar alsnog...
Ben je de buurt uitgezet omdat je een jongetje in je huis liet?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:15 schreef r_one het volgende:
[..]
't Is wel goed met jou, je weet duidelijk niet waar je over praat![]()
Jij verwacht echt nog een serieus antwoord na de flame van "egoïst" en "Dan nog"?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:27 schreef Waris7 het volgende:
Ben je de buurt uitgezet omdat je een jongetje in je huis liet?
Zo bedoelde ik 't niet...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Jij verwacht echt nog een serieus antwoord na de flame van "egoïst"?
Oke, no offence.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:55 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik 't niet...
Ik zei "egoïsme", geen "egoist"
't was geen persoonlijke aanval, meer een constatering...
Maar ik weet totaal niet over wat voor situatie het gaat, dus misschien heb ik te vroeg geoordeeld, excuus
Goed, ik snap dat dit soort erge dingen kunnen gebeuren. Maar alsnog vind ik 't het belangrijkst wat je zelf denkt en vindt, en in dat licht keur ik de actie van TS goed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:14 schreef r_one het volgende:
[..]
Oke, no offence.
Niet om m'n story hier nou neer te plempen (dan PM me maar) maar TS heeft geluk gehad. Voor hetzelfde geld wordt er over hem gekletst n.a.v. het laten schuilen van een folderbezorger.
1 valse roddel van 1 kwaadwillende buurtbewoner is genoeg om je leven op de kop te zetten. En dat kan ook al ZONDER dat je iemand in huis haalt, zonder dat je ook maar iets verkeerds gedaan hebt. Als je dan al met argusogen bekeken wordt, dan denk je wel 3 keer na voordat je een 13-jarige laat schuilen of een pleister plakt op het bebloede knietje van een 5-jarig kind. Nou, zoiets dus.
Ik keur de actie van TS ook niet af; integendeel, mijn respect heeft ie. Maar zo'n actie is mij (single en mannelijk) anno 2007 te tricky. En dat was je vraag: wat zou je ZELF doen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:46 schreef Waris7 het volgende:
Goed, ik snap dat dit soort erge dingen kunnen gebeuren. Maar alsnog vind ik 't het belangrijkst wat je zelf denkt en vindt, en in dat licht keur ik de actie van TS goed.
Omdat het in je OP telkens 'ik' is wat de klok staat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:07 schreef Oldbie het volgende:
Dan nog iets....ik lees steeds dat ik een allenstaande man ben.
Hoe komen jullie daar toch bij?
Dat bedacht ik me dus ook net. Als ik, als vrouw/meisje/whatever een willekeurig iemand bij me binnenlaat in zulke omstandigheden, vindt iedereen dat waarschijnlijk gewoon sympathiek!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:19 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Omdat het in je OP telkens 'ik' is wat de klok staat.
In plaats van dat 'wij' dvd zaten te kijken, 'wij' het jochie binnenlaten, en vervolgens 'wij' een boze vader aan de deur krijgen.
En ja, als je een 34 jarige alleenstaande vrouw was, die de jongen binnenvroeg was er niks aan de hand.
Dan was het gewoon een aardig vrouwtje geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |