wat een freakquote:Op maandag 24 september 2007 13:37 schreef Saviola het volgende:
Hoop tekst
Haha, valt mee hoor, moet je eens op een FM forum kijken daar schrijven ze hele verhalenquote:Op maandag 24 september 2007 14:02 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
wat een freak![]()
![]()
Verder goed bezig hoor, beetje enthousiast alleen![]()
Ja herkenbaar. Ik heb het meegemaakt met Yussuf en Jo, die allebei op een bepaald moment naar een grotere club wouden.. maar blijkbaar zijn ze allebei over die fase heengeraakt, ze hadden allebei gewoon nieuwe contracten getekent, en zijn ze 32 en 29 en spelen gewoon nog bij mij. Carvalho en Vagner heb ik helaas niet lang kunnen behouden, net als Akinfeev.quote:Op maandag 24 september 2007 18:00 schreef ElYefe het volgende:
Ik ben ook bezig met CSKA Moskou, zit nu in het 3e seizoen. Ben 2x kampioen geworden, eerste seizoen 8e finale CL uitgeschakeld door Liverpool en 2e seizoen in de kwartfinale door Manchester. Beker 1x gewonnen en de supercup 2x. Ben trouwens benieuwd of ik Jo ook zo lang kan behouden. Hij begint bij mij nu al dat hij naar een grotere club wil. Overigens afgelopen seizoen is Daniel Carvalho uitgeroepen tot beste speler van de CL en zaten er 4 spelers van mij in het beste team van dat seizoen in de CL.
Helemaal mee eens, ik zit ook ook alweer een tijd te wachten op FM 2008.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Eindelijk. Ik ben alweer maandenlang uitgekeken op FM 2007.
idd, nog paar weekjes maar..quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Eindelijk. Ik ben alweer maandenlang uitgekeken op FM 2007.
*Jaloersquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:52 schreef JantjeW het volgende:
Heb FM 2008 gisteren besteld via bol.com. Dat ie maar zachtjes op mijn deurmat mag vallen 19 oktober
Malafeev ook, was de beste keeper van de afgelopen competitie en ik wou per se een Rus. Wel veel voor betaald volgens mij, maar ik had nog maar een week de tijd. 11,5miljoen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:58 schreef Saviola het volgende:
Oeh 27,5 miljoen.. ik kreeg er maar 25,5 voor (naar Arsenal). Wie is nu je keeper?
Zo erg veel is dat toch niet voor één van de, zo niet 't grootste keeperstalent van FM?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:58 schreef Saviola het volgende:
Oeh 27,5 miljoen.. ik kreeg er maar 25,5 voor (naar Arsenal). Wie is nu je keeper?
Bij mij ging Ochoa met 40 M over de toonbankquote:Op vrijdag 28 september 2007 07:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zo erg veel is dat toch niet voor één van de, zo niet 't grootste keeperstalent van FM?
Ik heb Ustari en Ochoa rondlopen, en Sar en Zieler (ook groot talent) zitten ook nog bij mequote:Op vrijdag 28 september 2007 11:21 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Bij mij ging Ochoa met 40 M over de toonbank![]()
En dan heb ik zelf Degre en Ustari. Maar niemand die daar een goed bod voor doet..![]()
Deed ik tot voor kort ookquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zag gister in de trein bij Utrecht iemand FM-en op z'n laptop.
heb ik ook vaak gedaan..quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zag gister in de trein bij Utrecht iemand FM-en op z'n laptop.
Jij hebt je wekker ervoor gezet?quote:Op zondag 30 september 2007 06:47 schreef Jnk18 het volgende:
de fm 08 demo loopt best goed, me like want full version!
alles loopt stuk vloeiender dan 07!
Dat heb ik ook. Dat is ook een nadeel aan het spel. Als je in windowed speelt valt er weer cruciale info weg. Bijvoorbeeld de lengte en waarde van een speler in zijn spelersprofiel.quote:Op zondag 30 september 2007 11:00 schreef andre347 het volgende:
Grr.. mijn resolutie verneukt het spel weer
nee man, was fm 07 aan het spelen, 2039 met ajaxquote:Op zondag 30 september 2007 09:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij hebt je wekker ervoor gezet?
post eens een leuk verhaal, of staat het al ergens?quote:Op zondag 30 september 2007 13:56 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
nee man, was fm 07 aan het spelen, 2039 met ajaxen toen keek ik effe op zon forum en toen was er die link gepost dus dacht ik van mwah effe checken! normaal speel ik ook geen demo's.
fm08 lijkt me wel stuk leuker. ook de wedstrijd analyze etc is goed vind ik.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:14 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Ik hoorde dat er in FM2008 van die rare 3D hoofden zouden zitten. Iemand een idee of je die hoofden ook uit kan schakelen?
Oké, dan moet ik dat maar eens gaan uitzoeken.. heb 'm vanmorgen installed, maar nog geen tijd gehad voor te spelenquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:38 schreef PPWB84 het volgende:
Je kan ze uitschakelen, maar ze zien er best goed uit vind ik. Selecteer in de strawberry demo de supporters spokesman bij match confidence, of bij een under 19 team een keeper en je kan het zien.
ahh ik zal de demo ook eens even downloaden...quote:Op zondag 30 september 2007 11:21 schreef -Mo- het volgende:
http://www.sigames.com/static/fm2008/download.html dus.
Ik wilde 'm eerst na het uitgaan gaan spelen, maar ik wist niet of 'ie er al zou zijn, dus ik besloot maar eerst te gaan slapen.
Voorgaande jaren dacht ik van wel. Zal dit jaar dus ook wel weer zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:22 schreef magnifor het volgende:
Weet iemand of de save game van de demo ook comptabele is met de full version?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:20 schreef stefmans het volgende:
Ik vind het een leuke demo, alleen de cijfers van de eigenschappen van de spelers vond ik in 07 beter.
Heb nog niet echt alle cijfers goed bekeken, maar verwonder me soms wel, net zoals hier bij Mika Aaritalo, een beetje teveel van het goede:quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:37 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Hoe is het dan? Is het te postief of juist negatief ingesteld.
Ik heb mezelf beloofd de demo niet te downloaden omdat ik anders m'n tentamen niet kan halen
Ja, dat vind ik ook, en dat knopje van 'Volgende' vind ik er raar uitzien, moet daar nog een (paar) knopje(s) langs komen te zitten? Het is immers nog maar de demoquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik kreeg soms het gevoel dat ik Fifa Manager van EA Sports speel.![]()
Het is nog wennen aan de nieuwe layout.
idd vooral erg wennen aan de nieuwe layout...quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik kreeg soms het gevoel dat ik Fifa Manager van EA Sports speel.![]()
Het is nog wennen aan de nieuwe layout.
Dat is geen bug, dat is een vertaalfoutje. Maar de Nederlandse vertaling is traditioneel kut.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:39 schreef donroyco het volgende:
daarnaast al 1 bug gezien; tijdens de wedstrijd een eigen goal (in het Nederlands) wordt (own) [nog steeds!] genoemd
als dit topic vol is lijkt het me ook beter om verder te gaan met een nieuwe FM 2008 reeksquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:47 schreef donroyco het volgende:
By the way...
binnenkort moet ik de banner uit de openingspost maar eens aanpassen.. Die is niet meer van deze tijd
idd dat closing down viel mij ook al op.. Ik heb dat ingesteld, maar mn tegenstander kan gewoon het volledige veld oversteken zonder dat ook maar een speler em aanvalt..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:28 schreef PPWB84 het volgende:
Je kan je save game van de demo spelen in het volledige spel. Daarnaast is dit weliswaar de demo, maar dit is wat ook ind e winkel komt. De demo is een demo van het volledige spel. De eerste veranderingen komen pas in de eerste patch.
Fouten die tot nu toe bekend zijn: o.a.- te veel afgekeurde goals, closing down werkt niet goed, en de balhoogte wordt raar weergegeven.
Eukeequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:12 schreef AirRaid het volgende:
[..]
als dit topic vol is lijkt het me ook beter om verder te gaan met een nieuwe FM 2008 reeks
eenschquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:12 schreef AirRaid het volgende:
[..]
als dit topic vol is lijkt het me ook beter om verder te gaan met een nieuwe FM 2008 reeks
Ze zetten inderdaad geen druk op de balquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:12 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
idd dat closing down viel mij ook al op.. Ik heb dat ingesteld, maar mn tegenstander kan gewoon het volledige veld oversteken zonder dat ook maar een speler em aanvalt..
mja en dat niet alleen.. Ik kom het ook heel vaak tegen dat de keeper nogal de neiging heeft om de bal, gewoon zonder dat ie onder druk wordt gezet, bij de spits van de tegenstander in de voeten te spelen en een doelpunt weg te geven...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:42 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ze zetten inderdaad geen druk op de bal![]()
ik dacht dat je maar een half seizoen kon spelen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:23 schreef Wurdsje het volgende:
Zo het eerste kampioenschap in FM2008 is binnen..
[afbeelding]
Het was blijkbaar nogal een onverwacht kampioenschap
[afbeelding]
Dat dacht ik ook, maarals 't seizoen al eerder start (zoals in Zweden) dan kun je die uitspelen tot 1-1-2008quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:40 schreef Crack_david het volgende:
[..]
ik dacht dat je maar een half seizoen kon spelen?
klopt ik viel halverwege het seizoen in.. Er waren al 11 competitiewedstrijden gespeeld in Zweden toen ik kwam... De Royal League is nu ook begonnen.. Hierin werd het Deense OB met 0 - 4 verslagen.. Het gaat nog steeds voortvarend..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:40 schreef Crack_david het volgende:
[..]
ik dacht dat je maar een half seizoen kon spelen?
Dat heb ik ook wel eens, zomaar uit het niets. Sta je in de halve finale Champions league 2-0 voor tegen Inter, gaat Stekelenburg opeens in de 50ste minuut mee met een corner. Kreeg ik nog een tegengoal ook, maar zonder gevolgen, anders had ik hem opnieuw gespeeldquote:Op zondag 30 september 2007 12:56 schreef andre347 het volgende:
Of ik doe iets fout, of het is een bug. Als ik de keeper instel dat hij bij hoekschoppen en vrije trappen op zijn doel moet blijven staanGaat de keeper mee in de aanval
grrr echt niet.. HIj kapt al op 28-12-2007... Nu moet ik 2 weken wachten voordat ik weer verder kan met mn gamequote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maarals 't seizoen al eerder start (zoals in Zweden) dan kun je die uitspelen tot 1-1-2008
mja maar tis zo zonde om niet verder te gaan met deze game...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:47 schreef andre347 het volgende:
Ik speel de demo alleen een beetje om uit te testen, ga niet al grote transfers doen want als ik doorga wanneer de full game uit is speel je met een kleine database
linksonderin erin ergens op bevestigen klikken ofzo? Of naar het nieuwsscherm teruggaan en daar op bevestigen klikken (als die optie er is)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:49 schreef barreman het volgende:
Ik ben ook sinds vandaag de demo aan het spelen...ik moet nu alleen de rugnummers bekendmaken...
Ik geef iedereen keurig zijn rugnummer...maar weet niet wat ik dan moet doen?
Het is waarschijnlijk iets heel simpels?!!?
offtopic: deed je dat zelf in FM? Das wel heel vetquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:44 schreef PPWB84 het volgende:
Ik schoot vanochtend een corner erin, supercool! FM 2008 lijkt een heel goede game te worden. 1e patch moet ff die stomme bugs zoals disallowed goals en closing down eruit halen, dan is het prima.
Daar heb ik ook last van, heb niks verkeerd staan ofzo qua instellingenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:29 schreef GeneraalUli het volgende:
Elke corner die ik krijg en die kansrijk voor de goal komt (in FM2008), wordt afgefloten wegens een overtreding..
Het is een sim, dus het hoort wel zo geloofwaardig mogelijk te zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:22 schreef Happel het volgende:
Och, gaan we dat weer krijgen.
Het spel is niet op waarheid berust (afgezien van de namen van clubs en spelers) en kan dus niet geloofwaardig zijn. Dit is een bug, een van de vele, die vanzelf wel gefixed wordt door de developers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |