abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53430896
Ik zit ondertussen in 2016 met CSKA maar moet zeggen, het blijft echt een hele leuke game. Zo'n seizoen in Rusland gaat vrij snel, dus de seizoenen vliegen voorbij.. Heb al enkele jaren een Europees topteam, met niet veel originele namen maar veel regens waaronder redelijk wat uit niet-traditionale voetballanden, de meeste jong gekocht en zelf opgeleid.
Ik ben zo'n beetje de Russische voetbalfabriek geworden, elk jaar koop ik de meest getalenteerde 15/16 jarigen weg om die op te leiden (ik heb veruit de beste jeugdopleiding ook) en hun maximum potentieel te laten bereiken. Mijn U18 team wordt elk jaar ongeslagen kampioen, m'n reserves soms ook. Wanneer de meeste van die jongens 19/20 jaar worden breng ik ze ofwel in m'n A team ofwel verkoop ik ze. Zodoende worden de andere Russische clubs ook sterker, en ook de nationale teams varen wel bij mijn jeugdopleiding, zo won ik net in 2016 met Rusland U23 de Olympische Spelen. Teams als Lokomotiv, Dinamo en Spartak blijven vaak wel wisselvallig, maar Zenit en vooral Krylja Sovetov hebben sterke teams met jonge Russen. Ik werd al elk jaar kampioen maar de laatste 2 seizoenen was het erg close met Krylja Sovetov, die in de laatste CL campagne de kwartfinale haalde zelfs. Die spanning houdt de game ook leuk.

Mijn team:
GK: Vyacheslav Malafeev (Rus, 37) nog 1 van de originele spelers, maar er is jong talent op de weg
DL: Sergey Kutilin (Rus, 23)
DC: Mikhail Titov (Rus, 23)
DC: Alexey Berezutskiy (Rus, 34)
DR: Godwin Sterk, 23-jarige back uit de Nederlandse Antillen, heerlijke speler
DMC: Ayila Yussuf (Nig, 32)
MC: Dmitry Copil (Rus, 25)
MC: João José da Costa (Bra, 22)
AML: Bibinho (Bra, 24)
AMR: Alexandr Minin (Rus, 19)
SC: Jo (Bra, 29)

Kutilin, Titov, Sterk, Bibinho en Minin zijn zelf opgeleide spelers die ik op hun 18de of vroeger haalde. Jo is nog steeds de vaste spits, hij heeft 323 goals in 386 officiele wedstrijden met CSKA tot nu toe.
Ik werd dus elk jaar kampioen, won 5x de beker (2006, 2007, 2010, 2012, 2015) en verloor de finales van 2014 en 2016 tegen Krylja Sovetov. Ik won de CL 3 keer, in 2012 tegen Liverpool (4-0), in 2014 tegen Porto (2-0) en 2016 tegen Lyon (2-0). In 2013 verloor ik de finale van Man Utd (1-2 n.v.).
In 2013 werd ik ook coach van Argentinië waarmee ik een jaar later het WK won van Engeland in de finale. Daarna ontslag genomen en in de zomer van 2016 (eindelijk) Russisch bondscoach geworden waarmee ik dus meteen de Olympische Spelen won. Gaat lekker.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  maandag 24 september 2007 @ 14:02:13 #202
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_53431456
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:37 schreef Saviola het volgende:
Hoop tekst
wat een freak

Verder goed bezig hoor, beetje enthousiast alleen
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_53431844
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:02 schreef VinnieJones het volgende:

[..]

wat een freak

Verder goed bezig hoor, beetje enthousiast alleen
Haha, valt mee hoor, moet je eens op een FM forum kijken daar schrijven ze hele verhalen
pi_53437425
30 September demo !!
pi_53437462
Ik ben ook bezig met CSKA Moskou, zit nu in het 3e seizoen. Ben 2x kampioen geworden, eerste seizoen 8e finale CL uitgeschakeld door Liverpool en 2e seizoen in de kwartfinale door Manchester. Beker 1x gewonnen en de supercup 2x. Ben trouwens benieuwd of ik Jo ook zo lang kan behouden. Hij begint bij mij nu al dat hij naar een grotere club wil. Overigens afgelopen seizoen is Daniel Carvalho uitgeroepen tot beste speler van de CL en zaten er 4 spelers van mij in het beste team van dat seizoen in de CL.
pi_53437597
Afgezien van de uitslag is het wel realistisch dat Afellay geblesseerd raakt.
pi_53441308
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:00 schreef ElYefe het volgende:
Ik ben ook bezig met CSKA Moskou, zit nu in het 3e seizoen. Ben 2x kampioen geworden, eerste seizoen 8e finale CL uitgeschakeld door Liverpool en 2e seizoen in de kwartfinale door Manchester. Beker 1x gewonnen en de supercup 2x. Ben trouwens benieuwd of ik Jo ook zo lang kan behouden. Hij begint bij mij nu al dat hij naar een grotere club wil. Overigens afgelopen seizoen is Daniel Carvalho uitgeroepen tot beste speler van de CL en zaten er 4 spelers van mij in het beste team van dat seizoen in de CL.
Ja herkenbaar. Ik heb het meegemaakt met Yussuf en Jo, die allebei op een bepaald moment naar een grotere club wouden.. maar blijkbaar zijn ze allebei over die fase heengeraakt, ze hadden allebei gewoon nieuwe contracten getekent, en zijn ze 32 en 29 en spelen gewoon nog bij mij. Carvalho en Vagner heb ik helaas niet lang kunnen behouden, net als Akinfeev.

Alexey Berezutskiy is wel een held, hij werd bij mij al 3x uitgeroepen tot beste speler van de CL.
pi_53450802
Godverdomme zeg, halve finale CL tegen Barcelona, thuis spectaculair met 2-3 verloren en uit na een halfuur 2-0 achter. Net voor rust terug tot 2-1 en een kwartier voor tijd voluit gaan aanvallen met 2 goals als gevolg net voor tijd en op naar verlengingen, scoren ze in de 95ste minuut vanuit offside de 3-3
pi_53452344
Aah, dat is balen, Simon!

Mijn Cambuur-game gaat nog altijd lekker. Ik FM de laatste tijd wat minder, maar als ik even tijd heb probeer ik mijn game op te pakken.
Ik zit inmiddels in december 2013. Mijn prestaties met Cambuur even op een rijtje:
2009/2010: kampioen Eerste Divisie
2010/2011: 11e Eredivisie
2011/2012: 4e Eredivisie, UEFA Cup voetbal afgedwongen. Halve finale KNVB-beker.
2012/2013: 6e Eredivisie, in de 1e ronde van de UEFA Cup verloren van Marseille. Halve finale KNVB-beker.
2013/2014: huidige seizoen, sta na 19 duels aan kop van de Eredivisie. Gaat het dan dit jaar eindelijk gebeuren?

Door een slim aan- en verkoopbeleid, heb ik een balance van 51 miljoen euro, en een transferbudget van maarliefst 61 miljoen euro. Dat geld pomp ik zoveel mogelijk in het uitbreiden van het stadion en in de faciliteiten van het trainingscomplex en de jeugd. Mijn stadion heeft inmiddels 15629 zitplaatsen. Helaas wilde de gemeente dit jaar niet uitbreiden...
Training facilities zijn top, terwijl de jeugdaccommodatie excellent is.

Mijn elftal in een 4-3-3 formatie:
GK Flamarion *
DL Lee Suk-Joo *
DC Oumar Kipré *
DC Mohammed Nosrati
DR Glen Fleming *
MC Mauricio Zenteno
MC Neto Potiguar
MC Davide Pompei *
SC Diego Biseswar
SC Felipe *
SC Henri Saivet

* = FRED

Veel FRED's zoals je kunt zien, maar goed, ik zit inmiddels alweer in 2013/2014.
Korte introductie van de spelers:
Flamarion: 22-jarige Braziliaan. Bezig aan zijn 4e seizoen in dienst van Cambuur, heeft dit jaar voor het eerst een basisplek na het vertrek van Roman Lozano. Is in potentie, denk ik, één van de beste keepers van het spel.
Lee Suk-Joo: 20-jarige aanvallende back. In 2010 voor amper 7k naar Nederland gehaald, maar pas dit seizoen is hij volledig geacclimatiseerd. Zijn verhuur aan Atalanta vorig seizoen heeft hem erg goed gedaan.
Oumar Kipré: zeer talentvolle Ivoriaanse verdediger. Pas 21 jaar, de afgelopen jaren uitgeleend aan RBC en Eindhoven. Nu aan zijn eerste jaar als basisspeler van SC Cambuur begonnen en doet dat voortreffelijk. Arsenal hengelt naar zijn kunsten.
Mohammed Nosrati: mijn rots in de branding. Is 31 jaar inmiddels, maar nog altijd verschrikkelijk goed. Onmisbaar voor het team.
Glen Fleming: een 20 jarige Noord-Ierse back. Heeft al 9 caps achter zijn naam. Heb hem vorig jaar verhuurd aan Celtic en heeft zich daar enorm goed ontwikkeld. Nu basisspeler als rechtsback.
Mauricio Zenteno: ervaren man op het middenveld. Is 29 jaar, heeft 5 jaar bij Ajax gevoetbald en is Chileens international.
Neto Potiguar: mijn vedette. Speelde amper bij PSV, en als hij speelde liet hij niets zien. Ik heb hem voor 4.6 miljoen euro naar Leeuwarden gehaald en hem de belangrijkste man van het elftal gemaakt. Speelt zeer goed.
Davide Pompei: een 22 jarige Italiaan. Is eigenlijk een AML, maar ik probeer van hem een linkermiddenvelder te maken. Is technisch echt enorm goed, kan een publiekslieveling worden.
Diego Biseswar: De grote kleine man in de aanval. Is 25 jaar, speelt veelvuldig bij Oranje(21 caps) en wilde weg bij Feyenoord. Op een vrije transfer overgenomen en ik ben er zéér blij mee. Geweldige voetballer.
Felipe: een 20 jarige Braziliaan. Heeft alles in zich om een grote voetballer te worden.
Henri Saivet: een 23-jarige Fransman. Is al lange tijd ontevreden, maar hij is té belangrijk voor het team. Technisch erg goed, is razendsnel. Zeer goede speler.

Ik hoop nu eindelijk kampioen van de Eredivisie te worden en zodoende eens Champions League te spelen. Nu FM08 er bijna aankomst zou dat een mooie bekroning op mijn carrière zijn, die mij van BTC, via Puerto Montt bij Cambuur bracht. We zullen het zien.
pi_53457987
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:59 schreef andre347 het volgende:
30 September demo !!
Eindelijk. Ik ben alweer maandenlang uitgekeken op FM 2007.
pi_53460514
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, ik zit ook ook alweer een tijd te wachten op FM 2008.

Ik weet niet of het al vermeld is maar hij komt volgens bol.com uit op 19 oktober. Nog een paar weekjes dus.
pi_53464901
Heb FM 2008 gisteren besteld via bol.com. Dat ie maar zachtjes op mijn deurmat mag vallen 19 oktober
pi_53465590
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef Nywuob het volgende:

[..]

idd, nog paar weekjes maar..
pi_53465745
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:52 schreef JantjeW het volgende:
Heb FM 2008 gisteren besteld via bol.com. Dat ie maar zachtjes op mijn deurmat mag vallen 19 oktober
*Jaloers
pi_53471525
Wederom kampioen geworden met CSKA, voor de 3e keer. Ook de supercup gewonnen en moet nu in de kwartfinale van de CL tegen Arsenal. Ben alleen wel mijn keeper Akinfeev kwijt, Manchester bood 27,5miljoen. Erg mooi bod dacht ik.
In dit 4e seizoen nu aardig wat wijzigingen, ben dus benieuwd of ik weer kampioen word.
pi_53472100
Oeh 27,5 miljoen.. ik kreeg er maar 25,5 voor (naar Arsenal). Wie is nu je keeper?
pi_53473562
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:58 schreef Saviola het volgende:
Oeh 27,5 miljoen.. ik kreeg er maar 25,5 voor (naar Arsenal). Wie is nu je keeper?
Malafeev ook, was de beste keeper van de afgelopen competitie en ik wou per se een Rus. Wel veel voor betaald volgens mij, maar ik had nog maar een week de tijd. 11,5miljoen.
pi_53491281
nadat ik dus met Sparta Praag en Hertha BSC 2 keer de UEFA Cup had gewonnen ging ik dus naar Sevilla.
Dat avontuur eindigde in een ware deceptie.
Ik kwam binnen en toen stond Sevilla 6e.
Onder mijn bewind is uiteindelijk de 12e plek bereikt, ondanks het goede spelersmateriaal dat ik had.
Ik heb mijn conclusies hieruit getrokken enheb zelf ontslag genomen.
Ik ben ondertussen benaderd door Portsmouth (Dat net gedegradeerd is uit de Premier League)
Ze zien in mij de man die Pompey direct kan laten terugkeren op het hoogste niveau.
Aan mij nu die zware taak om dat te volbrengen.
pi_53491548
Ik heb inmiddels de zware taak op mij genomen om FC Eindhoven naar de eredivisie te loodsen.. Ben benieuwd hoe het gaat, aangezien het spelersmateriaal niet om over naar huis te schrijven is en ik ook niet om kom van de financiële middelen..

De enige speler van naam die ik heb aangetrokken momenteel is Waterreus... Keeper was nodig aangezien Need (die niet echt bijster goed was) zn contract niet wilde verlengen...
pi_53526551
Zondag de demo ben benieuwd
pi_53531438
Die demo gaan we zeker uitproberen. Ik hoop dat 2008 wat vernieuwender is dan FM2007 was t.o.v. 2006. De gameplay mag best wat vlotter van mij, als je je zaakjes op orde hebt wil je niet een kwartier bezig zijn met een wedstrijdje maar vlot door het seizoen heen.
pi_53535250
Ik vond de snelheid goed bij 2007, hopen dat dat ongeveer weer hetzelfde is
Bij een wedstrijd kon je dat ook wel instellen.
pi_53535256
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:58 schreef Saviola het volgende:
Zo erg veel is dat toch niet voor één van de, zo niet 't grootste keeperstalent van FM?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_53536138
Ik ben begonnen met Cagliari, draaide redelijk. In december/januari ineens 10 wedstrijden zonder winst, geen enkele speler wilde komen om mijn elftal te versterken. Ik ben nu begin februari overgestapt naar RBC die 13e in de Jupiler League staan. Eerste wedstrijd gelijk 0-2 gewonnen bij koploper FC Zwolle, we kunnen gewoon nog ff een periode gaan winnen. Dat is mijn doelstelling dan ook. Ben nu bezig om Steinsson naar RBC te halen, hij staat namelijk op de tl bij AZ en ik heb maar 3 centrale verdedigers.
  vrijdag 28 september 2007 @ 11:21:59 #226
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_53539186
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 07:17 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Zo erg veel is dat toch niet voor één van de, zo niet 't grootste keeperstalent van FM?
Bij mij ging Ochoa met 40 M over de toonbank

En dan heb ik zelf Degre en Ustari. Maar niemand die daar een goed bod voor doet..
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_53544180
Het mooiste is dat ik 30 september jarig ben Wat een kado, had liever de Full game gehad
pi_53554148
Ben europees kampioen geworden met Polen
had ondertussen nog een klein avontuur met een kroatische club maar was saai en wou me concentreren op Polen om zo snel mogelijk naar het EK te gaan

Ontslag genomen bij Polen en ben toen bondscoach van Nederland geworden en coach bij NAC
Net de 1ste serieuze wedstrijd gespeeld met Nederland
4-0 van japan gewonnen op de Olympische spelen
2x Quincy en MOM misschien de nieuwe wereldspeler van Nederland?
pi_53559893
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:21 schreef VinnieJones het volgende:

[..]

Bij mij ging Ochoa met 40 M over de toonbank

En dan heb ik zelf Degre en Ustari. Maar niemand die daar een goed bod voor doet..
Ik heb Ustari en Ochoa rondlopen, en Sar en Zieler (ook groot talent) zitten ook nog bij me
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_53569762
Ik zag gister in de trein bij Utrecht iemand FM-en op z'n laptop.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_53570523
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 16:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Deed ik tot voor kort ook Alleen loopt er sinds vorige week vrijdag een dode pixel lijn door mijn scherm, dus mijn laptop word gerepareerd. Gelukkig nog ruim binnen de garantie, alleen even geen FM voor mij CSKA moet dus nog even wachten met het winnen van de CL
pi_53573885
Nog een paar uren, blijven er ook mensen op om hem vannacht te downloaden?
pi_53578508
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 16:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
heb ik ook vaak gedaan..
pi_53582611
de fm 08 demo loopt best goed, me like want full version!

alles loopt stuk vloeiender dan 07!
  zondag 30 september 2007 @ 07:54:38 #235
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_53582901
DEMOOOOOOOOOOO! Ik ben downloaden
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_53583371
Ik ben m ook aan het downloaden

Ben meestal niet zo'n voorstander van demo's omdat je game zo snel is afgelopen... Of kan je de savegame gewoon doorspelen in de full version?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_53583374
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:47 schreef Jnk18 het volgende:
de fm 08 demo loopt best goed, me like want full version!

alles loopt stuk vloeiender dan 07!
Jij hebt je wekker ervoor gezet?
pi_53583914
* Downloading
pi_53583966
Nog 12 minuutjes.
pi_53584124
Ik ben de demo aan het installeren. De eerste screens van talenten zijn al te vinden op ftr en manutd. Die Fin ziet er erg lekker uit
pi_53584180
Grr.. mijn resolutie verneukt het spel weer
pi_53584495
Straks ook even die demo downloaden
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_53584525
quote:
Op zondag 30 september 2007 11:00 schreef andre347 het volgende:
Grr.. mijn resolutie verneukt het spel weer
Dat heb ik ook. Dat is ook een nadeel aan het spel. Als je in windowed speelt valt er weer cruciale info weg. Bijvoorbeeld de lengte en waarde van een speler in zijn spelersprofiel.

Er zijn ook wel pluspunten. De speelsnelheid is echt gruwelijk verbeterd en ook de uigebreide wedstrijdvoorbeschouwing is leuk. Ook kan je je assistent team talks laten doen die jij ook nog kan corrigeren. En het wisselen terwijl de wedstrijd doorloopt is ook mooi.
pi_53584528
http://www.sigames.com/static/fm2008/download.html dus.

Ik wilde 'm eerst na het uitgaan gaan spelen, maar ik wist niet of 'ie er al zou zijn, dus ik besloot maar eerst te gaan slapen.
pi_53584562
Het speelt wel lekker. alleen ff wennen aan de nieuwe look.

Nu wachten op de full version, zodat ik met Ajax kan spelen.
Jammer dat je met de demo niet met nederland kan spelen, terwijl Scandinavie er wel bijzit.
pi_53585170
Ik vind de wedstrijd analyses voor en na de wedstrijd echt een toevoeging
pi_53586545
Of ik doe iets fout, of het is een bug. Als ik de keeper instel dat hij bij hoekschoppen en vrije trappen op zijn doel moet blijven staan Gaat de keeper mee in de aanval
pi_53588235
quote:
Op zondag 30 september 2007 09:38 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Jij hebt je wekker ervoor gezet?
nee man, was fm 07 aan het spelen, 2039 met ajax en toen keek ik effe op zon forum en toen was er die link gepost dus dacht ik van mwah effe checken! normaal speel ik ook geen demo's.

fm08 lijkt me wel stuk leuker. ook de wedstrijd analyze etc is goed vind ik.
pi_53590887
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:56 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

nee man, was fm 07 aan het spelen, 2039 met ajax en toen keek ik effe op zon forum en toen was er die link gepost dus dacht ik van mwah effe checken! normaal speel ik ook geen demo's.

fm08 lijkt me wel stuk leuker. ook de wedstrijd analyze etc is goed vind ik.
post eens een leuk verhaal, of staat het al ergens?
2039 respect zolang hou ik het meestal niet vol
pi_53592842
sigames.com is down iemand mirrors?

edit -
Al gevonden:
directe download
torrent
Hajeto!
pi_53599426
wel erg disapointing ,no steeds die lompe team talks.. vind er veel to weinig aan veranderd en players marken weer niet goed.
Raar dat ze geen quikstart van NL hebben gemaakt
pi_53607028
ik heb de demo maar weer uninstalled.. wacht wel op de full version.. back to fm 07
pi_53611817
Vanavond maar eens proberen.
pi_53613530
Ik vind hem wel tof, draait een stuk soepeler dan 07
Hajeto!
pi_53613616
Ik hoorde dat er in FM2008 van die rare 3D hoofden zouden zitten. Iemand een idee of je die hoofden ook uit kan schakelen?
pi_53613839
Weet iemand of de save game van de demo ook comptabele is met de full version?
  maandag 1 oktober 2007 @ 12:23:34 #257
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_53613864
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 12:14 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Ik hoorde dat er in FM2008 van die rare 3D hoofden zouden zitten. Iemand een idee of je die hoofden ook uit kan schakelen?

Lijkt me wel dat je dit uit kunt schakelen. In FM2007 was dit ook mogelijk (om foto's van spelers uit te schakelen)
pi_53617527
Je kan ze uitschakelen, maar ze zien er best goed uit vind ik. Selecteer in de strawberry demo de supporters spokesman bij match confidence, of bij een under 19 team een keeper en je kan het zien.
  maandag 1 oktober 2007 @ 15:12:34 #259
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53618485
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 14:38 schreef PPWB84 het volgende:
Je kan ze uitschakelen, maar ze zien er best goed uit vind ik. Selecteer in de strawberry demo de supporters spokesman bij match confidence, of bij een under 19 team een keeper en je kan het zien.
Oké, dan moet ik dat maar eens gaan uitzoeken.. heb 'm vanmorgen installed, maar nog geen tijd gehad voor te spelen
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:29:22 #260
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_53621716
Eindelijk! Vanavond maar eens proberen.
  maandag 1 oktober 2007 @ 18:16:06 #261
188665 Wurdsje
High Times
pi_53622854
quote:
Op zondag 30 september 2007 11:21 schreef -Mo- het volgende:
http://www.sigames.com/static/fm2008/download.html dus.

Ik wilde 'm eerst na het uitgaan gaan spelen, maar ik wist niet of 'ie er al zou zijn, dus ik besloot maar eerst te gaan slapen.
ahh ik zal de demo ook eens even downloaden...
  maandag 1 oktober 2007 @ 18:42:34 #262
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_53623528
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 12:22 schreef magnifor het volgende:
Weet iemand of de save game van de demo ook comptabele is met de full version?
Voorgaande jaren dacht ik van wel. Zal dit jaar dus ook wel weer zijn.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  maandag 1 oktober 2007 @ 19:19:11 #263
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_53624274
Ik ga straks eens een kijkje nemen. Benieuwd of het wat zal zijn.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:20:53 #264
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_53627030
Ik vind het een leuke demo, alleen de cijfers van de eigenschappen van de spelers vond ik in 07 beter.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:37:30 #265
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_53627467
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:20 schreef stefmans het volgende:
Ik vind het een leuke demo, alleen de cijfers van de eigenschappen van de spelers vond ik in 07 beter.

Hoe is het dan? Is het te postief of juist negatief ingesteld.

Ik heb mezelf beloofd de demo niet te downloaden omdat ik anders m'n tentamen niet kan halen
  maandag 1 oktober 2007 @ 23:39:30 #266
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53631223
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:37 schreef Mike.Strutter het volgende:

[..]

Hoe is het dan? Is het te postief of juist negatief ingesteld.

Ik heb mezelf beloofd de demo niet te downloaden omdat ik anders m'n tentamen niet kan halen
Heb nog niet echt alle cijfers goed bekeken, maar verwonder me soms wel, net zoals hier bij Mika Aaritalo, een beetje teveel van het goede:

De hoofden uitgeknipt vind ik wel leuk gedaan, maar zet daar een Photoshopper neer en geen Painter.. daarnaast al 1 bug gezien; tijdens de wedstrijd een eigen goal (in het Nederlands) wordt (own) [nog steeds!] genoemd
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 1 oktober 2007 @ 23:42:50 #267
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_53631266
Ik kreeg soms het gevoel dat ik Fifa Manager van EA Sports speel.

Het is nog wennen aan de nieuwe layout.
  maandag 1 oktober 2007 @ 23:44:41 #268
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53631297
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 23:42 schreef Martijn_fijn het volgende:

Ja, dat vind ik ook, en dat knopje van 'Volgende' vind ik er raar uitzien, moet daar nog een (paar) knopje(s) langs komen te zitten? Het is immers nog maar de demo
  maandag 1 oktober 2007 @ 23:47:18 #269
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53631346
By the way...

binnenkort moet ik de banner uit de openingspost maar eens aanpassen.. Die is niet meer van deze tijd
  maandag 1 oktober 2007 @ 23:51:33 #270
188665 Wurdsje
High Times
pi_53631429
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 23:42 schreef Martijn_fijn het volgende:

idd vooral erg wennen aan de nieuwe layout...
pi_53633218
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 23:39 schreef donroyco het volgende:
daarnaast al 1 bug gezien; tijdens de wedstrijd een eigen goal (in het Nederlands) wordt (own) [nog steeds!] genoemd
Dat is geen bug, dat is een vertaalfoutje. Maar de Nederlandse vertaling is traditioneel kut.
pi_53637729
Je kan je save game van de demo spelen in het volledige spel. Daarnaast is dit weliswaar de demo, maar dit is wat ook ind e winkel komt. De demo is een demo van het volledige spel. De eerste veranderingen komen pas in de eerste patch.

Fouten die tot nu toe bekend zijn: o.a.- te veel afgekeurde goals, closing down werkt niet goed, en de balhoogte wordt raar weergegeven.
pi_53638669
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 23:47 schreef donroyco het volgende:
By the way...

binnenkort moet ik de banner uit de openingspost maar eens aanpassen.. Die is niet meer van deze tijd
als dit topic vol is lijkt het me ook beter om verder te gaan met een nieuwe FM 2008 reeks
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:12:19 #274
188665 Wurdsje
High Times
pi_53638671
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 12:28 schreef PPWB84 het volgende:
Je kan je save game van de demo spelen in het volledige spel. Daarnaast is dit weliswaar de demo, maar dit is wat ook ind e winkel komt. De demo is een demo van het volledige spel. De eerste veranderingen komen pas in de eerste patch.

Fouten die tot nu toe bekend zijn: o.a.- te veel afgekeurde goals, closing down werkt niet goed, en de balhoogte wordt raar weergegeven.
idd dat closing down viel mij ook al op.. Ik heb dat ingesteld, maar mn tegenstander kan gewoon het volledige veld oversteken zonder dat ook maar een speler em aanvalt..
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:52:08 #275
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53639613
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:12 schreef AirRaid het volgende:

[..]

als dit topic vol is lijkt het me ook beter om verder te gaan met een nieuwe FM 2008 reeks
Eukee
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:09:51 #276
159022 AminBen
El Maestro
pi_53643237
leuk die eerste indruk
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:21:10 #277
188665 Wurdsje
High Times
pi_53643552
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:12 schreef AirRaid het volgende:

[..]

eensch
pi_53644103
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:12 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

idd dat closing down viel mij ook al op.. Ik heb dat ingesteld, maar mn tegenstander kan gewoon het volledige veld oversteken zonder dat ook maar een speler em aanvalt..
Ze zetten inderdaad geen druk op de bal
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 20:04:31 #279
188665 Wurdsje
High Times
pi_53649489
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:42 schreef andre347 het volgende:

[..]

Ze zetten inderdaad geen druk op de bal
mja en dat niet alleen.. Ik kom het ook heel vaak tegen dat de keeper nogal de neiging heeft om de bal, gewoon zonder dat ie onder druk wordt gezet, bij de spits van de tegenstander in de voeten te spelen en een doelpunt weg te geven...
pi_53657560
in mijn eerste wedstrijd meteen een verdediger die terugspeelt op de keeper waarna de keeper over de bal heen maait
pi_53662155
Ik heb met IFK Göteborg inmiddels 15 wedstrijden eropzitten.. Toen ik begon was de competitie al 11 wedstrijden onderweg en stond IFK 3de met 5 punten achterstand op de nr1, inmiddels sta ik eerste met 8 punten voorsprong op de nr2 en heb ik de finale van de beker gehaald. In de 15 wedstrijden die ik speelde heb ik er 12 gewonnen, 2 gelijkgespeeld en 1 verloren...
pi_53665288
Zo het eerste kampioenschap in FM2008 is binnen..

Het was blijkbaar nogal een onverwacht kampioenschap

pi_53665707
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 12:23 schreef Wurdsje het volgende:
Zo het eerste kampioenschap in FM2008 is binnen..

[afbeelding]

Het was blijkbaar nogal een onverwacht kampioenschap

[afbeelding]
ik dacht dat je maar een half seizoen kon spelen?
Hajeto!
  woensdag 3 oktober 2007 @ 13:01:47 #284
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53666145
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 12:40 schreef Crack_david het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, maarals 't seizoen al eerder start (zoals in Zweden) dan kun je die uitspelen tot 1-1-2008
pi_53666473
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 12:40 schreef Crack_david het volgende:

[..]

klopt ik viel halverwege het seizoen in.. Er waren al 11 competitiewedstrijden gespeeld in Zweden toen ik kwam... De Royal League is nu ook begonnen.. Hierin werd het Deense OB met 0 - 4 verslagen.. Het gaat nog steeds voortvarend..
pi_53667121
quote:
Op zondag 30 september 2007 12:56 schreef andre347 het volgende:
Of ik doe iets fout, of het is een bug. Als ik de keeper instel dat hij bij hoekschoppen en vrije trappen op zijn doel moet blijven staan Gaat de keeper mee in de aanval
Dat heb ik ook wel eens, zomaar uit het niets. Sta je in de halve finale Champions league 2-0 voor tegen Inter, gaat Stekelenburg opeens in de 50ste minuut mee met een corner. Kreeg ik nog een tegengoal ook, maar zonder gevolgen, anders had ik hem opnieuw gespeeld

Terwijl ik dat nooit zo heb ingesteld. Hij doet het gelukkig niet elke wedstrijd, maar wel 1 keer in de 10 matches op volslagen lompe momenten.
Woo-loo-loo!
pi_53668342
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 13:01 schreef donroyco het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, maarals 't seizoen al eerder start (zoals in Zweden) dan kun je die uitspelen tot 1-1-2008
grrr echt niet.. HIj kapt al op 28-12-2007... Nu moet ik 2 weken wachten voordat ik weer verder kan met mn game
pi_53673522
Ik speel de demo alleen een beetje om uit te testen, ga niet al grote transfers doen want als ik doorga wanneer de full game uit is speel je met een kleine database
pi_53673818
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:47 schreef andre347 het volgende:
Ik speel de demo alleen een beetje om uit te testen, ga niet al grote transfers doen want als ik doorga wanneer de full game uit is speel je met een kleine database
mja maar tis zo zonde om niet verder te gaan met deze game...
pi_53690014
Elke corner die ik krijg en die kansrijk voor de goal komt (in FM2008), wordt afgefloten wegens een overtreding. .
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_53693277
Ik ben ook sinds vandaag de demo aan het spelen...ik moet nu alleen de rugnummers bekendmaken...
Ik geef iedereen keurig zijn rugnummer...maar weet niet wat ik dan moet doen?
Het is waarschijnlijk iets heel simpels?!!?
pi_53693667
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 14:49 schreef barreman het volgende:
Ik ben ook sinds vandaag de demo aan het spelen...ik moet nu alleen de rugnummers bekendmaken...
Ik geef iedereen keurig zijn rugnummer...maar weet niet wat ik dan moet doen?
Het is waarschijnlijk iets heel simpels?!!?
linksonderin erin ergens op bevestigen klikken ofzo? Of naar het nieuwsscherm teruggaan en daar op bevestigen klikken (als die optie er is)
pi_53697600
Ik schoot vanochtend een corner erin, supercool! FM 2008 lijkt een heel goede game te worden. 1e patch moet ff die stomme bugs zoals disallowed goals en closing down eruit halen, dan is het prima.
pi_53705242
Best wel een vervelende skin, die van 2008. Ziet er op zich wel aardig uit, maar rommelige indeling en slechte kleuren. Word op en duur vervelend die felle tinten.

Eerste indruk is wel aardig. Nog niet al te schokkende vernieuwingen kunnen ontdekken.
pi_53705948
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:44 schreef PPWB84 het volgende:
Ik schoot vanochtend een corner erin, supercool! FM 2008 lijkt een heel goede game te worden. 1e patch moet ff die stomme bugs zoals disallowed goals en closing down eruit halen, dan is het prima.
offtopic: deed je dat zelf in FM? Das wel heel vet

Ontopic: Het spel ziet er idd erg goed uit op een paar kleine kinderziektes na..
  donderdag 4 oktober 2007 @ 22:41:15 #296
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53706740
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 12:29 schreef GeneraalUli het volgende:
Elke corner die ik krijg en die kansrijk voor de goal komt (in FM2008), wordt afgefloten wegens een overtreding. .
Daar heb ik ook last van, heb niks verkeerd staan ofzo qua instellingen
pi_53728846
In 3 wedstrijden al 4 goals afgekeurd wegens overtredingen.

Lekker geloofwaardig.
pi_53728921
Bij mij worden zelfs goals uit corners afgekeurd vanwege buitenspel
In de fm08 demo wel te verstaan.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 20:22:26 #299
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_53728938
Och, gaan we dat weer krijgen.

Het spel is niet op waarheid berust (afgezien van de namen van clubs en spelers) en kan dus niet geloofwaardig zijn. Dit is een bug, een van de vele, die vanzelf wel gefixed wordt door de developers.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_53732807
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 20:22 schreef Happel het volgende:
Och, gaan we dat weer krijgen.

Het spel is niet op waarheid berust (afgezien van de namen van clubs en spelers) en kan dus niet geloofwaardig zijn. Dit is een bug, een van de vele, die vanzelf wel gefixed wordt door de developers.
Het is een sim, dus het hoort wel zo geloofwaardig mogelijk te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')