abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53430896
Ik zit ondertussen in 2016 met CSKA maar moet zeggen, het blijft echt een hele leuke game. Zo'n seizoen in Rusland gaat vrij snel, dus de seizoenen vliegen voorbij.. Heb al enkele jaren een Europees topteam, met niet veel originele namen maar veel regens waaronder redelijk wat uit niet-traditionale voetballanden, de meeste jong gekocht en zelf opgeleid.
Ik ben zo'n beetje de Russische voetbalfabriek geworden, elk jaar koop ik de meest getalenteerde 15/16 jarigen weg om die op te leiden (ik heb veruit de beste jeugdopleiding ook) en hun maximum potentieel te laten bereiken. Mijn U18 team wordt elk jaar ongeslagen kampioen, m'n reserves soms ook. Wanneer de meeste van die jongens 19/20 jaar worden breng ik ze ofwel in m'n A team ofwel verkoop ik ze. Zodoende worden de andere Russische clubs ook sterker, en ook de nationale teams varen wel bij mijn jeugdopleiding, zo won ik net in 2016 met Rusland U23 de Olympische Spelen. Teams als Lokomotiv, Dinamo en Spartak blijven vaak wel wisselvallig, maar Zenit en vooral Krylja Sovetov hebben sterke teams met jonge Russen. Ik werd al elk jaar kampioen maar de laatste 2 seizoenen was het erg close met Krylja Sovetov, die in de laatste CL campagne de kwartfinale haalde zelfs. Die spanning houdt de game ook leuk.

Mijn team:
GK: Vyacheslav Malafeev (Rus, 37) nog 1 van de originele spelers, maar er is jong talent op de weg
DL: Sergey Kutilin (Rus, 23)
DC: Mikhail Titov (Rus, 23)
DC: Alexey Berezutskiy (Rus, 34)
DR: Godwin Sterk, 23-jarige back uit de Nederlandse Antillen, heerlijke speler
DMC: Ayila Yussuf (Nig, 32)
MC: Dmitry Copil (Rus, 25)
MC: João José da Costa (Bra, 22)
AML: Bibinho (Bra, 24)
AMR: Alexandr Minin (Rus, 19)
SC: Jo (Bra, 29)

Kutilin, Titov, Sterk, Bibinho en Minin zijn zelf opgeleide spelers die ik op hun 18de of vroeger haalde. Jo is nog steeds de vaste spits, hij heeft 323 goals in 386 officiele wedstrijden met CSKA tot nu toe.
Ik werd dus elk jaar kampioen, won 5x de beker (2006, 2007, 2010, 2012, 2015) en verloor de finales van 2014 en 2016 tegen Krylja Sovetov. Ik won de CL 3 keer, in 2012 tegen Liverpool (4-0), in 2014 tegen Porto (2-0) en 2016 tegen Lyon (2-0). In 2013 verloor ik de finale van Man Utd (1-2 n.v.).
In 2013 werd ik ook coach van Argentinië waarmee ik een jaar later het WK won van Engeland in de finale. Daarna ontslag genomen en in de zomer van 2016 (eindelijk) Russisch bondscoach geworden waarmee ik dus meteen de Olympische Spelen won. Gaat lekker.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  maandag 24 september 2007 @ 14:02:13 #202
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_53431456
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:37 schreef Saviola het volgende:
Hoop tekst
wat een freak

Verder goed bezig hoor, beetje enthousiast alleen
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_53431844
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:02 schreef VinnieJones het volgende:

[..]

wat een freak

Verder goed bezig hoor, beetje enthousiast alleen
Haha, valt mee hoor, moet je eens op een FM forum kijken daar schrijven ze hele verhalen
pi_53437425
30 September demo !!
pi_53437462
Ik ben ook bezig met CSKA Moskou, zit nu in het 3e seizoen. Ben 2x kampioen geworden, eerste seizoen 8e finale CL uitgeschakeld door Liverpool en 2e seizoen in de kwartfinale door Manchester. Beker 1x gewonnen en de supercup 2x. Ben trouwens benieuwd of ik Jo ook zo lang kan behouden. Hij begint bij mij nu al dat hij naar een grotere club wil. Overigens afgelopen seizoen is Daniel Carvalho uitgeroepen tot beste speler van de CL en zaten er 4 spelers van mij in het beste team van dat seizoen in de CL.
pi_53437597
Afgezien van de uitslag is het wel realistisch dat Afellay geblesseerd raakt.
pi_53441308
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:00 schreef ElYefe het volgende:
Ik ben ook bezig met CSKA Moskou, zit nu in het 3e seizoen. Ben 2x kampioen geworden, eerste seizoen 8e finale CL uitgeschakeld door Liverpool en 2e seizoen in de kwartfinale door Manchester. Beker 1x gewonnen en de supercup 2x. Ben trouwens benieuwd of ik Jo ook zo lang kan behouden. Hij begint bij mij nu al dat hij naar een grotere club wil. Overigens afgelopen seizoen is Daniel Carvalho uitgeroepen tot beste speler van de CL en zaten er 4 spelers van mij in het beste team van dat seizoen in de CL.
Ja herkenbaar. Ik heb het meegemaakt met Yussuf en Jo, die allebei op een bepaald moment naar een grotere club wouden.. maar blijkbaar zijn ze allebei over die fase heengeraakt, ze hadden allebei gewoon nieuwe contracten getekent, en zijn ze 32 en 29 en spelen gewoon nog bij mij. Carvalho en Vagner heb ik helaas niet lang kunnen behouden, net als Akinfeev.

Alexey Berezutskiy is wel een held, hij werd bij mij al 3x uitgeroepen tot beste speler van de CL.
pi_53450802
Godverdomme zeg, halve finale CL tegen Barcelona, thuis spectaculair met 2-3 verloren en uit na een halfuur 2-0 achter. Net voor rust terug tot 2-1 en een kwartier voor tijd voluit gaan aanvallen met 2 goals als gevolg net voor tijd en op naar verlengingen, scoren ze in de 95ste minuut vanuit offside de 3-3
pi_53452344
Aah, dat is balen, Simon!

Mijn Cambuur-game gaat nog altijd lekker. Ik FM de laatste tijd wat minder, maar als ik even tijd heb probeer ik mijn game op te pakken.
Ik zit inmiddels in december 2013. Mijn prestaties met Cambuur even op een rijtje:
2009/2010: kampioen Eerste Divisie
2010/2011: 11e Eredivisie
2011/2012: 4e Eredivisie, UEFA Cup voetbal afgedwongen. Halve finale KNVB-beker.
2012/2013: 6e Eredivisie, in de 1e ronde van de UEFA Cup verloren van Marseille. Halve finale KNVB-beker.
2013/2014: huidige seizoen, sta na 19 duels aan kop van de Eredivisie. Gaat het dan dit jaar eindelijk gebeuren?

Door een slim aan- en verkoopbeleid, heb ik een balance van 51 miljoen euro, en een transferbudget van maarliefst 61 miljoen euro. Dat geld pomp ik zoveel mogelijk in het uitbreiden van het stadion en in de faciliteiten van het trainingscomplex en de jeugd. Mijn stadion heeft inmiddels 15629 zitplaatsen. Helaas wilde de gemeente dit jaar niet uitbreiden...
Training facilities zijn top, terwijl de jeugdaccommodatie excellent is.

Mijn elftal in een 4-3-3 formatie:
GK Flamarion *
DL Lee Suk-Joo *
DC Oumar Kipré *
DC Mohammed Nosrati
DR Glen Fleming *
MC Mauricio Zenteno
MC Neto Potiguar
MC Davide Pompei *
SC Diego Biseswar
SC Felipe *
SC Henri Saivet

* = FRED

Veel FRED's zoals je kunt zien, maar goed, ik zit inmiddels alweer in 2013/2014.
Korte introductie van de spelers:
Flamarion: 22-jarige Braziliaan. Bezig aan zijn 4e seizoen in dienst van Cambuur, heeft dit jaar voor het eerst een basisplek na het vertrek van Roman Lozano. Is in potentie, denk ik, één van de beste keepers van het spel.
Lee Suk-Joo: 20-jarige aanvallende back. In 2010 voor amper 7k naar Nederland gehaald, maar pas dit seizoen is hij volledig geacclimatiseerd. Zijn verhuur aan Atalanta vorig seizoen heeft hem erg goed gedaan.
Oumar Kipré: zeer talentvolle Ivoriaanse verdediger. Pas 21 jaar, de afgelopen jaren uitgeleend aan RBC en Eindhoven. Nu aan zijn eerste jaar als basisspeler van SC Cambuur begonnen en doet dat voortreffelijk. Arsenal hengelt naar zijn kunsten.
Mohammed Nosrati: mijn rots in de branding. Is 31 jaar inmiddels, maar nog altijd verschrikkelijk goed. Onmisbaar voor het team.
Glen Fleming: een 20 jarige Noord-Ierse back. Heeft al 9 caps achter zijn naam. Heb hem vorig jaar verhuurd aan Celtic en heeft zich daar enorm goed ontwikkeld. Nu basisspeler als rechtsback.
Mauricio Zenteno: ervaren man op het middenveld. Is 29 jaar, heeft 5 jaar bij Ajax gevoetbald en is Chileens international.
Neto Potiguar: mijn vedette. Speelde amper bij PSV, en als hij speelde liet hij niets zien. Ik heb hem voor 4.6 miljoen euro naar Leeuwarden gehaald en hem de belangrijkste man van het elftal gemaakt. Speelt zeer goed.
Davide Pompei: een 22 jarige Italiaan. Is eigenlijk een AML, maar ik probeer van hem een linkermiddenvelder te maken. Is technisch echt enorm goed, kan een publiekslieveling worden.
Diego Biseswar: De grote kleine man in de aanval. Is 25 jaar, speelt veelvuldig bij Oranje(21 caps) en wilde weg bij Feyenoord. Op een vrije transfer overgenomen en ik ben er zéér blij mee. Geweldige voetballer.
Felipe: een 20 jarige Braziliaan. Heeft alles in zich om een grote voetballer te worden.
Henri Saivet: een 23-jarige Fransman. Is al lange tijd ontevreden, maar hij is té belangrijk voor het team. Technisch erg goed, is razendsnel. Zeer goede speler.

Ik hoop nu eindelijk kampioen van de Eredivisie te worden en zodoende eens Champions League te spelen. Nu FM08 er bijna aankomst zou dat een mooie bekroning op mijn carrière zijn, die mij van BTC, via Puerto Montt bij Cambuur bracht. We zullen het zien.
pi_53457987
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:59 schreef andre347 het volgende:
30 September demo !!
Eindelijk. Ik ben alweer maandenlang uitgekeken op FM 2007.
pi_53460514
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, ik zit ook ook alweer een tijd te wachten op FM 2008.

Ik weet niet of het al vermeld is maar hij komt volgens bol.com uit op 19 oktober. Nog een paar weekjes dus.
pi_53464901
Heb FM 2008 gisteren besteld via bol.com. Dat ie maar zachtjes op mijn deurmat mag vallen 19 oktober
pi_53465590
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef Nywuob het volgende:

[..]

idd, nog paar weekjes maar..
pi_53465745
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:52 schreef JantjeW het volgende:
Heb FM 2008 gisteren besteld via bol.com. Dat ie maar zachtjes op mijn deurmat mag vallen 19 oktober
*Jaloers
pi_53471525
Wederom kampioen geworden met CSKA, voor de 3e keer. Ook de supercup gewonnen en moet nu in de kwartfinale van de CL tegen Arsenal. Ben alleen wel mijn keeper Akinfeev kwijt, Manchester bood 27,5miljoen. Erg mooi bod dacht ik.
In dit 4e seizoen nu aardig wat wijzigingen, ben dus benieuwd of ik weer kampioen word.
pi_53472100
Oeh 27,5 miljoen.. ik kreeg er maar 25,5 voor (naar Arsenal). Wie is nu je keeper?
pi_53473562
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:58 schreef Saviola het volgende:
Oeh 27,5 miljoen.. ik kreeg er maar 25,5 voor (naar Arsenal). Wie is nu je keeper?
Malafeev ook, was de beste keeper van de afgelopen competitie en ik wou per se een Rus. Wel veel voor betaald volgens mij, maar ik had nog maar een week de tijd. 11,5miljoen.
pi_53491281
nadat ik dus met Sparta Praag en Hertha BSC 2 keer de UEFA Cup had gewonnen ging ik dus naar Sevilla.
Dat avontuur eindigde in een ware deceptie.
Ik kwam binnen en toen stond Sevilla 6e.
Onder mijn bewind is uiteindelijk de 12e plek bereikt, ondanks het goede spelersmateriaal dat ik had.
Ik heb mijn conclusies hieruit getrokken enheb zelf ontslag genomen.
Ik ben ondertussen benaderd door Portsmouth (Dat net gedegradeerd is uit de Premier League)
Ze zien in mij de man die Pompey direct kan laten terugkeren op het hoogste niveau.
Aan mij nu die zware taak om dat te volbrengen.
pi_53491548
Ik heb inmiddels de zware taak op mij genomen om FC Eindhoven naar de eredivisie te loodsen.. Ben benieuwd hoe het gaat, aangezien het spelersmateriaal niet om over naar huis te schrijven is en ik ook niet om kom van de financiële middelen..

De enige speler van naam die ik heb aangetrokken momenteel is Waterreus... Keeper was nodig aangezien Need (die niet echt bijster goed was) zn contract niet wilde verlengen...
pi_53526551
Zondag de demo ben benieuwd
pi_53531438
Die demo gaan we zeker uitproberen. Ik hoop dat 2008 wat vernieuwender is dan FM2007 was t.o.v. 2006. De gameplay mag best wat vlotter van mij, als je je zaakjes op orde hebt wil je niet een kwartier bezig zijn met een wedstrijdje maar vlot door het seizoen heen.
pi_53535250
Ik vond de snelheid goed bij 2007, hopen dat dat ongeveer weer hetzelfde is
Bij een wedstrijd kon je dat ook wel instellen.
pi_53535256
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:58 schreef Saviola het volgende:
Zo erg veel is dat toch niet voor één van de, zo niet 't grootste keeperstalent van FM?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_53536138
Ik ben begonnen met Cagliari, draaide redelijk. In december/januari ineens 10 wedstrijden zonder winst, geen enkele speler wilde komen om mijn elftal te versterken. Ik ben nu begin februari overgestapt naar RBC die 13e in de Jupiler League staan. Eerste wedstrijd gelijk 0-2 gewonnen bij koploper FC Zwolle, we kunnen gewoon nog ff een periode gaan winnen. Dat is mijn doelstelling dan ook. Ben nu bezig om Steinsson naar RBC te halen, hij staat namelijk op de tl bij AZ en ik heb maar 3 centrale verdedigers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')