wat een freakquote:Op maandag 24 september 2007 13:37 schreef Saviola het volgende:
Hoop tekst
Haha, valt mee hoor, moet je eens op een FM forum kijken daar schrijven ze hele verhalenquote:Op maandag 24 september 2007 14:02 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
wat een freak![]()
![]()
Verder goed bezig hoor, beetje enthousiast alleen![]()
Ja herkenbaar. Ik heb het meegemaakt met Yussuf en Jo, die allebei op een bepaald moment naar een grotere club wouden.. maar blijkbaar zijn ze allebei over die fase heengeraakt, ze hadden allebei gewoon nieuwe contracten getekent, en zijn ze 32 en 29 en spelen gewoon nog bij mij. Carvalho en Vagner heb ik helaas niet lang kunnen behouden, net als Akinfeev.quote:Op maandag 24 september 2007 18:00 schreef ElYefe het volgende:
Ik ben ook bezig met CSKA Moskou, zit nu in het 3e seizoen. Ben 2x kampioen geworden, eerste seizoen 8e finale CL uitgeschakeld door Liverpool en 2e seizoen in de kwartfinale door Manchester. Beker 1x gewonnen en de supercup 2x. Ben trouwens benieuwd of ik Jo ook zo lang kan behouden. Hij begint bij mij nu al dat hij naar een grotere club wil. Overigens afgelopen seizoen is Daniel Carvalho uitgeroepen tot beste speler van de CL en zaten er 4 spelers van mij in het beste team van dat seizoen in de CL.
Helemaal mee eens, ik zit ook ook alweer een tijd te wachten op FM 2008.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Eindelijk. Ik ben alweer maandenlang uitgekeken op FM 2007.
idd, nog paar weekjes maar..quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Eindelijk. Ik ben alweer maandenlang uitgekeken op FM 2007.
*Jaloersquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:52 schreef JantjeW het volgende:
Heb FM 2008 gisteren besteld via bol.com. Dat ie maar zachtjes op mijn deurmat mag vallen 19 oktober
Malafeev ook, was de beste keeper van de afgelopen competitie en ik wou per se een Rus. Wel veel voor betaald volgens mij, maar ik had nog maar een week de tijd. 11,5miljoen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:58 schreef Saviola het volgende:
Oeh 27,5 miljoen.. ik kreeg er maar 25,5 voor (naar Arsenal). Wie is nu je keeper?
Zo erg veel is dat toch niet voor één van de, zo niet 't grootste keeperstalent van FM?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:58 schreef Saviola het volgende:
Oeh 27,5 miljoen.. ik kreeg er maar 25,5 voor (naar Arsenal). Wie is nu je keeper?
Bij mij ging Ochoa met 40 M over de toonbankquote:Op vrijdag 28 september 2007 07:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zo erg veel is dat toch niet voor één van de, zo niet 't grootste keeperstalent van FM?
Ik heb Ustari en Ochoa rondlopen, en Sar en Zieler (ook groot talent) zitten ook nog bij mequote:Op vrijdag 28 september 2007 11:21 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Bij mij ging Ochoa met 40 M over de toonbank![]()
En dan heb ik zelf Degre en Ustari. Maar niemand die daar een goed bod voor doet..![]()
Deed ik tot voor kort ookquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zag gister in de trein bij Utrecht iemand FM-en op z'n laptop.
heb ik ook vaak gedaan..quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zag gister in de trein bij Utrecht iemand FM-en op z'n laptop.
Jij hebt je wekker ervoor gezet?quote:Op zondag 30 september 2007 06:47 schreef Jnk18 het volgende:
de fm 08 demo loopt best goed, me like want full version!
alles loopt stuk vloeiender dan 07!
Dat heb ik ook. Dat is ook een nadeel aan het spel. Als je in windowed speelt valt er weer cruciale info weg. Bijvoorbeeld de lengte en waarde van een speler in zijn spelersprofiel.quote:Op zondag 30 september 2007 11:00 schreef andre347 het volgende:
Grr.. mijn resolutie verneukt het spel weer
nee man, was fm 07 aan het spelen, 2039 met ajaxquote:Op zondag 30 september 2007 09:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij hebt je wekker ervoor gezet?
post eens een leuk verhaal, of staat het al ergens?quote:Op zondag 30 september 2007 13:56 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
nee man, was fm 07 aan het spelen, 2039 met ajaxen toen keek ik effe op zon forum en toen was er die link gepost dus dacht ik van mwah effe checken! normaal speel ik ook geen demo's.
fm08 lijkt me wel stuk leuker. ook de wedstrijd analyze etc is goed vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |