je games met krassen tja die kosten je dus geld , echt kut gewoon..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:50 schreef wendy4ever het volgende:
Ik heb ook een 360 en wel krassen ,heb hem opgestuurd krijg hem over 2 weken terug.. hoop dat ie dan goed is!!
Ja 1 spel naar de klote maarja is niet anders als ie hierna maar goed is ben hem 4 weken kwijt ongeveer!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:52 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
je games met krassen tja die kosten je dus geld , echt kut gewoon..
wrom zou de winkel de games om moeten ruilen die jouw xbox heeft vernield?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:41 schreef MetalSonic het volgende:
Gewoon niet doen, had eerder al vermeld dat ik ook problemen had met m'n 3de x360. Nu blijkt dat ik de beschadigde games niet meer in de winkel kan omruilen, het kan alleen via Microsoft. Ik heb 3 beschadigde games door een defecte x360 kost me 3 games á 15. Dus ja zo'n game kostte dan uiteindelijk 75 euro. KUTZOOI
gewoon niet kopen zo'n ding dus, volgend jaar haal ik een ps3![]()
en voor nu heb ik maar ff wii points gekocht zodat ik sonic the hedgehog 2 kan downloaden![]()
![]()
Denk je alles gehad te hebben........quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:59 schreef Maikuuul het volgende:
Consoles niet ombouwen en veel geld uitgeven aan games
PC = ubertoller dan een console
Ik ben hem 5 weken kwijt geweest dan begint het toch best wel een klein rampje te worden hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:54 schreef OmeCorn het volgende:
Een weekje geen Xbox is niet bepaald een ramp lijkt mij.
voor de helft van de prijs kan je mediaRange DL schijfjes krijgen...quote:
Kijk , daar hebben we wat aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:02 schreef Athmozz het volgende:
[..]
voor de helft van de prijs kan je mediaRange DL schijfjes krijgen...
Ow? En tv is voor iedereen....... piss offquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:42 schreef Little_Meanie het volgende:
Grow up, spelletjes zijn voor kinderen en nerds
met een standalone DVDspeler/PC-spelers heb ik er geen problemen mee, ik heb wel geen Xbox, dus daarmee kan ik het niet testen. Nadeel is wel dat je ze per pak van 100 moet kopen om ze zo goedkoop te krijgen. In België raak je de overschot direct kwijt omdat 1¤ goedkoper is dan de marktprijs van een single layer, in Nederland zal dat wat moeilijker liggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:04 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Kijk , daar hebben we wat aan
Geen leesproblemen enzo ? Ik heb met andere merken wisselende ervaringen.
De gemiddelde leeftijd van gamers is tegenwoordig al boven de 30.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:42 schreef Little_Meanie het volgende:
Bron?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
40% van de huidige 360's gaat stuk, wachten op de falcon he!
Technologie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:12 schreef Edie86 het volgende:
Wie koopt er dan ook nog een spelcomputer![]()
hij overdrijft het is slechts 33%quote:
Tuurlijk kerelquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:42 schreef Little_Meanie het volgende:
Én nerds.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tuurlijk kerel![]()
Net als boeken voor kinderen zijn
Bullshit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
40% van de huidige 360's gaat stuk, wachten op de falcon he!
Gemiddelde leeftijd van een gamer is 27, gutenmorgen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:42 schreef Little_Meanie het volgende:
Inderdaad, in een betrouwbaar bericht las ik dat het percentage al op 60% ligt! Waarvan OOK nog eens 20% niet optimaal functioneerd.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:42 schreef Little_Meanie het volgende:
if you only kewquote:
kew?quote:
je houd je er meer mee bezig? hoe kun je dat nu weten?quote:Op [url=http://foru?
m.fok.nl/topic/1064879/2/50#52466102]vrijdag 17 augustus 2007 23:28[/url] schreef MMaRsu het volgende:
[..]
kew?
Ik hou me er meer mee bezig dan jullie, noem me een nerd ;').
Maarrem nee, 40% is bullshit.
jouw avatar ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef jelle.k het volgende:
De xbox 360, wii en ps3 zijn gewoon allemaal defective by design
ja behalve dan de ps3 en wii, die komen namelijk biina nooit defect terugquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef jelle.k het volgende:
De xbox 360, wii en ps3 zijn gewoon allemaal defective by design
wat doe je voor werk dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
je houd je er meer mee bezig? hoe kun je dat nu weten?
het is gvd mijn werk_!
het is 33% op dit moment, en de kans dat je 360 goed werkt bij return is 60%
mooie cijfers wel![]()
Oh god krijgen we dit weer. Mensen die zoveel geloof in Microsoft hebben dat ze werkelijk niets fout kunnen doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:45 schreef ijsmeis het volgende:
Je moet je Xbox ook niet bewegen als ie aanstaat, flapdrol.
10 puntjes ^^quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:45 schreef ijsmeis het volgende:
Je moet je Xbox ook niet bewegen als ie aanstaat, flapdrol.
Microsoft heeft helemaal niks toegegeven en Kassa heeft helemaal niks bewezen:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:13 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Oh god krijgen we dit weer. Mensen die zoveel geloof in Microsoft hebben dat ze werkelijk niets fout kunnen doen.
En dat terwijl Microsoft zelf nota bene al heeft toegegeven aan kassa dat de 360 (in een aantal gevallen) gewoon zelf je schijfjes sloopt.
En ik kan het weten![]()
Nou, waar staat het?quote:In eerste instantie verklaarde Microsoft dat de schuld bij de gebruikers lag. Volgens Microsoft raakten de spellen beschadigd doordat gebruikers de Xbox 360 tijdens het spelen bewogen. In enkele gevallen werd een Xbox omgeruild, maar Microsoft weigerde toen de spellen te vergoeden.
Microsoft heeft op de officiële Xbox-website een bericht geplaatst waarin wordt aangegeven dat beschadigde schijfjes vervangen worden voor de Xbox 360. Voorwaarde is wel dat de games zijn uitgegeven door Microsoft.
Zegt niets, die van mij staat altijd op dezelfde plek in de kast en ik heb wel last van krasjes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 08:58 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb mijn console nog nooit bewogen als hij aanstaat en heb dus ook géén krassen op mijn schijfjes. Geen één.
Dan staat ie vast onstabielquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:39 schreef cheqy het volgende:
[..]
Zegt niets, die van mij staat altijd op dezelfde plek in de kast en ik heb wel last van krasjes.![]()
Ja natuurlijk joh.quote:
Nee duh, geen hond die zo'n onding heeft.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja behalve dan de ps3 en wii, die komen namelijk biina nooit defect terug![]()
Tzelfde hier, had alleen x me xbox doorgebrand omdat ik m op pause zette.. naja geen 1 game met een kras van de 7quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 08:58 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, en als je het niet gelooft, beluister dit eens (en ja, dan bedoel ik echt >luisteren<)
http://youtube.com/watch?v=bQN_pz1KfMo
Ik heb mijn console nog nooit bewogen als hij aanstaat en heb dus ook géén krassen op mijn schijfjes. Geen één.
en dit vind je niet raar klinken?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:24 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Tzelfde hier, had alleen x me xbox doorgebrand omdat ik m op pause zette.. naja geen 1 game met een kras van de 7
Dat kwam vast niet doordat je 'm op pauze zette hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:24 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Tzelfde hier, had alleen x me xbox doorgebrand omdat ik m op pause zette.. naja geen 1 game met een kras van de 7
hmm ik had die coolblok nog niet. en nu welquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
en dit vind je niet raar klinken?
dat je xbox doorbrand omdat je em op pauze zette?![]()
wat een knakending
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:20 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Nee duh, geen hond die zo'n onding heeft.
Het is toch te gek voor woorden dat je een coolblok moet hebben om dat ding fatsoenlijk te laten werken. Zoiets moet gewoon 5 jaar lang werken out of the box, zonder extra shit die je allemaal erbij moet kopen omdat het zo'n kutproduct is...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:39 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
hmm ik had die coolblok nog niet. en nu wel
Lang leven de 2 jaar garantie, ik heb nix hoeven te kopenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
Het is toch te gek voor woorden dat je een coolblok moet hebben om dat ding fatsoenlijk te laten werken. Zoiets moet gewoon 5 jaar lang werken out of the box, zonder extra shit die je allemaal erbij moet kopen omdat het zo'n kutproduct is...
Gast..ik wacht al meer dan 4 weken...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:54 schreef OmeCorn het volgende:
Hij is bij mij één keer kapot gegaan en de service was toen gewoon perfect. Binnen een weekje had ik een nieuwe. Mensen die gaan lopen zeiken dat-ie kapot is, zijn geweun emo's. Een weekje geen Xbox is niet bepaald een ramp lijkt mij.
Niks onzin, de mijne bekraste mijn schijfjes meteen de eerste dag en ik heb hem met geen vinger aangeraakt. Raar hoe je liever microsoft gelooft dan de ervaringen van de gebruikers.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kwam vast niet doordat je 'm op pauze zette hoor.
Ik ben overigens geen Xbox-fanboy. Ik heb hier ook een PS2 en een DS staan en liggen. Maar mijn god, wat kan er toch een hoop onzin de wereld in worden geholpen af en toe.
Het is gewoon een kutproduct, maar sommige mensen willen dit gewoon niet zien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:57 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Niks onzin, de mijne bekraste mijn schijfjes meteen de eerste dag en ik heb hem met geen vinger aangeraakt. Raar hoe je liever microsoft gelooft dan de ervaringen van de gebruikers.
Bovendien al zou je hem bewegen dat zou geen probleem moeten zijn, discman anyone?
Het is een prachtproduct dat heel erg kut in mekaar geflanst zit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:59 schreef Repeat het volgende:
[..]
Het is gewoon een kutproduct, maar sommige mensen willen dit gewoon niet zien.
quote:Untold numbers of 360 owners have watched their machines break down, and then, in many cases, watched the replacement consoles do the exact same thing because of a severe and widespread manufacturing flaw.
quote:Microsoft, which has 57 percent of the market, has declined to say what is causing some of its Xbox 360 to stop working, or how many machines have been affected. It has set aside $1.1 billion for repairs, a figure that suggests to industry analysts that the problem could affect a third of the 11.6 million 360s already in the hands of consumers.
Bron: NY Timesquote:The most likely explanation of where the engineers went wrong is that the 360s are poorly designed to deal with the intense heat generated by game play and that computer chips and other electronics may be popping off the motherboard, said Richard Doherty, an analyst with the Envisioneering Group, a technology assessment and market research firm.
Mr. Doherty said he thinks that Microsoft, in an effort to put is machine into the market a year ahead of the Sony PlayStation 3, had skimped on product testing. He said that the failure rate among 360s is almost unheard-of among consumer electronics, where having even 1 percent or 2 percent of machines fail is considered a major problem.
Mja das wel minders, ik ken mensen die al met zen 6e xdoos bezig zijn ^^ maar die hebben geen krassen erop :squote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:06 schreef MetalSonic het volgende:
Er zit ontzettend goede hardware in, maar de constructie is fout.
Of je Xbox heeft een ROD of je hebt krassen op je games, en dan vind ik de tweede nog het ergste, in de winkel kan je je game niet omruilen. Het moet via het Xbox programma, en dat vind ik belachelijk, 15 euro per game dokken. Heb je in totaal 75 euro voor dat ene spel betaald, belachelijk.
Het geld groeit me niet op de rug ... Binnenkort word m'n x360 dus weer opgehaald, maar het zal een hele lange tijd duren voor ik weer een game koop, risico is voor mij nu gewoon even te groot dat ik dan weer 60 euro heb weggegooid, of uiteindelijk 75 euro moet betalen.
Ik heb al een 360 sinds launch, nooit problemen gehadquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:36 schreef Repeat het volgende:
Xbox 360
Die dingen gaan bij bosjes kapot en toch blijven al die nerds ze gewoon kopen. Kutproducten toch kopen, je zou gewoon moeten weigeren, maar helaas doet niemand dat...
En je punt? Ik kan die laffe smilie eerder bij jouw post zetten omdat bekend is dat echt bizar veel van die dingen uitvallen. Je hoort idd dingen over 30% uitval, lees de post van seto nog maar eens.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb al een 360 sinds launch, nooit problemen gehad
![]()
Iddquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
En je punt? Ik kan die laffe smilie eerder bij jouw post zetten omdat bekend is dat echt bizar veel van die dingen uitvallen. Je hoort idd dingen over 30% uitval, lees de post van seto nog maar eens.
Altijd leuk zijn argument uit de categorie: "mijn opa heeft zn hele leven gerookt en is ook 95 geworden"
vd week zon rod 360,quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:06 schreef MetalSonic het volgende:
Er zit ontzettend goede hardware in, maar de constructie is fout.
Of je Xbox heeft een ROD of je hebt krassen op je games, en dan vind ik de tweede nog het ergste, in de winkel kan je je game niet omruilen. Het moet via het Xbox programma, en dat vind ik belachelijk, 15 euro per game dokken. Heb je in totaal 75 euro voor dat ene spel betaald, belachelijk.
Het geld groeit me niet op de rug ... Binnenkort word m'n x360 dus weer opgehaald, maar het zal een hele lange tijd duren voor ik weer een game koop, risico is voor mij nu gewoon even te groot dat ik dan weer 60 euro heb weggegooid, of uiteindelijk 75 euro moet betalen.
Agree! Ik heb al 11 jaar een Nintendo 64 (quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
Het is toch te gek voor woorden dat je een coolblok moet hebben om dat ding fatsoenlijk te laten werken. Zoiets moet gewoon 5 jaar lang werken out of the box, zonder extra shit die je allemaal erbij moet kopen omdat het zo'n kutproduct is...
ja want een n64 is technisch gezien natuurlijk bijna hetzlefde als een 360quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:54 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Agree! Ik heb al 11 jaar een Nintendo 64 () die ik vaak meesleep om met 4 man Mario Kart 64 of goldeneye oid. te doen. Is in geen 11 jaar vastgelopen en heeft nooit raar gedaan, noch dat het ding een vervangend onderdeel of andere firmware nodig heeft gehad.
ik zeg ook niet dat het goed te praten isquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:56 schreef Drommelsch85 het volgende:
Hoe vaak hoor ik het over een Wii dan? Een console moet gewoon werken punt.
is het ook nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:03 schreef RickoKun het volgende:
Sja, dit weerhoudt mij er ook wel van om een HD ready tv + 360 aan te schaffen, het kán gewoon geen toeval zijn dat je best té veel mensen erover hoort...
Het is nog maar de vraag of elite's falcons zijn als ik het internet mag geloven...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
is het ook niet![]()
koop een elite eind deze maand: betre koelere processor en een goed dvd drive![]()
elite zijn falcons zover ik weetquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:09 schreef Repeat het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of elite's falcons zijn als ik het internet mag geloven...
In een 64 zit niets draaiends, daarnaast was warmte in die tijd geen issue.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:54 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Agree! Ik heb al 11 jaar een Nintendo 64 () die ik vaak meesleep om met 4 man Mario Kart 64 of goldeneye oid. te doen. Is in geen 11 jaar vastgelopen en heeft nooit raar gedaan, noch dat het ding een vervangend onderdeel of andere firmware nodig heeft gehad.
hehequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:15 schreef RickoKun het volgende:
Goldeneye was wel hét bruutste n64 spel vond ik
*probeert een verband te zoeken*quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
hehe
die heb ik echt kapot gespeeld![]()
drom wacht ik ook met smart op haze![]()
golden is van rarequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
*probeert een verband te zoeken*
Onzin, ik speel graag een game voor de ontspanning en natuurlijk omdat het vet leuk is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:42 schreef Little_Meanie het volgende:
Inderdaad! EN OOK VOOR AL DIE EPIC GEAR TIER +5/4 LOLZZ!!!!!!!!!!!!!!!!! LOW PING OMFG!!!11 24!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Onzin, ik speel graag een game voor de ontspanning en natuurlijk omdat het vet leuk is.
ik snap je nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Inderdaad! EN OOK VOOR AL DIE EPIC GEAR TIER +5/4 LOLZZ!!!!!!!!!!!!!!!!! LOW PING OMFG!!!11 24!
Een discman laat een Disc niet zó snel rond draaien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:57 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Niks onzin, de mijne bekraste mijn schijfjes meteen de eerste dag en ik heb hem met geen vinger aangeraakt. Raar hoe je liever microsoft gelooft dan de ervaringen van de gebruikers.
Bovendien al zou je hem bewegen dat zou geen probleem moeten zijn, discman anyone?
Jezus wat ben jij een vervelend eigenwijze drol.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een discman laat een Disc niet zó snel rond draaien.
En ik geloof inderdaad geen zak van wat jij zegt. Genoeg gebruikers die inderdaad toegeven dat ze hem per ongeluk hebben bewogen.
Omdat ik een eigen mening heb? Huillie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:29 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een vervelend eigenwijze drol.
Een mening is wat anders dan het niet willen aannemen van feiten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat ik een eigen mening heb? Huillie.
Welke feitenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:31 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Een mening is wat anders dan het niet willen aannemen van feiten.
Ja nee kut, jongens, zullen we dan maar eerlijk zijn? We hebben allemaal gelogen, sorry ijsmeis.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welke feiten. Kom dan eerst maar eens met bronnen.
tjezus wat een drolquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lees mijn reply op de vorige pagina.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ik geloof inderdaad geen zak van wat jij zegt. Genoeg gebruikers die inderdaad toegeven dat ze hem per ongeluk hebben bewogen.
Het is gewoon een feit dat er Xbox-en zijn die de games-schijfjes bekrassen. Is heel wat ophef over geweest, zelfs op TV geweest bij Kassa en dergelijke. Ook Microsoft zelf heeft het toegegeven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:15 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat er Xbox-en zijn die de games-schijfjes bekrassen. Is heel wat ophef over geweest, zelfs op TV geweest bij Kassa en dergelijke. Ook Microsoft zelf heeft het toegegeven.
Leuk voor je dat je het niet gelooft, moet ik een zandbak voor je regelen waar je je hoofd in kan stoppen?
PS. Heb die van mij ook al eens op moeten sturen, Ring of Death. Nu heb ik een andere terug, en die bekrast dus m'n schijfjesEn nee, ik zwaai niet met de Xbox in het rond als ik aan het gamen ben
![]()
omg das ook kut, maar ik heb liever rod dan bekraste schijfjes, rod = nieuwe x360 , bekraste schijfjes = games weg + nieuwe x360quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:15 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat er Xbox-en zijn die de games-schijfjes bekrassen. Is heel wat ophef over geweest, zelfs op TV geweest bij Kassa en dergelijke. Ook Microsoft zelf heeft het toegegeven.
Leuk voor je dat je het niet gelooft, moet ik een zandbak voor je regelen waar je je hoofd in kan stoppen?
PS. Heb die van mij ook al eens op moeten sturen, Ring of Death. Nu heb ik een andere terug, en die bekrast dus m'n schijfjesEn nee, ik zwaai niet met de Xbox in het rond als ik aan het gamen ben
![]()
owja, de krassen die op de dvds tijdens de kassa opstelling werden zeker veroorzaakt door felix meurders op de xboxen stond te tapdancen zeker?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op de site van Kassa zelf staat het heel anders verwoord.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.hardware.info/(...)ent_fouten_Xbox_360/
dus?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op de site van Kassa zelf staat het heel anders verwoord.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus mijn punt is dat je woorden zo makkelijk kunt verdraaien.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
fanboys & girls
die fout is er microsoft geeft het zelf toe, en ik spreek ze er wekelijks een paar keer over maar goed als jij wil blijven volhouden van niet, okee hoor mij best![]()
nice replyquote:
Dacht jij ook dat ie het de eerste keer per ongeluk deedquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:30 schreef RickoKun het volgende:_________________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het feit blijft dat Microsoft toegeven heeft dat bepaalde Xboxen schijfen kunnen beschadigen, of je nou eigenwijs 'nee hoor' blijft zeggen of niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus mijn punt is dat je woorden zo makkelijk kunt verdraaien.
maar hoe verklaar je nou dat er krassen op de spellen kwamen bij de kassa testquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dacht jij ook dat ie het de eerste keer per ongeluk deed?
Nee ijsmeis mag buiten de feiten om redeneren. Want zij heeft dat nog nooit gehad dus dan kan jij dat toch ook niet hebben? Zo ging mijn fiets laatst kapot dus is de jouwe dat nu ook.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar hoe verklaar je nou dat er krassen op de spellen kwamen bij de kassa test
nouhou ze pesten ome billquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:50 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Het feit blijft dat Microsoft toegeven heeft dat bepaalde Xboxen schijfen kunnen beschadigen, of je nou eigenwijs 'nee hoor' blijft zeggen of niet.
http://www.nu.nl/news/104(...)out_in_Xbox_toe.html
http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=3604
http://www.gamersnet.nl/n(...)n_kan_maken_op_dvd_s
Of zouden die ook allemaal 'woorden verdraaid' hebben?
Ik was nog liever als een Fransoos in WO I geborenquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Koop een Wii.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |