hehequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:15 schreef RickoKun het volgende:
Goldeneye was wel hét bruutste n64 spel vond ik
*probeert een verband te zoeken*quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
hehe
die heb ik echt kapot gespeeld![]()
drom wacht ik ook met smart op haze![]()
golden is van rarequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
*probeert een verband te zoeken*
Onzin, ik speel graag een game voor de ontspanning en natuurlijk omdat het vet leuk is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:42 schreef Little_Meanie het volgende:
Grow up, spelletjes zijn voor kinderen en nerds
Inderdaad! EN OOK VOOR AL DIE EPIC GEAR TIER +5/4 LOLZZ!!!!!!!!!!!!!!!!! LOW PING OMFG!!!11 24!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Onzin, ik speel graag een game voor de ontspanning en natuurlijk omdat het vet leuk is.
ik snap je nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Inderdaad! EN OOK VOOR AL DIE EPIC GEAR TIER +5/4 LOLZZ!!!!!!!!!!!!!!!!! LOW PING OMFG!!!11 24!
Een discman laat een Disc niet zó snel rond draaien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:57 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Niks onzin, de mijne bekraste mijn schijfjes meteen de eerste dag en ik heb hem met geen vinger aangeraakt. Raar hoe je liever microsoft gelooft dan de ervaringen van de gebruikers.
Bovendien al zou je hem bewegen dat zou geen probleem moeten zijn, discman anyone?
Jezus wat ben jij een vervelend eigenwijze drol.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een discman laat een Disc niet zó snel rond draaien.
En ik geloof inderdaad geen zak van wat jij zegt. Genoeg gebruikers die inderdaad toegeven dat ze hem per ongeluk hebben bewogen.
Omdat ik een eigen mening heb? Huillie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:29 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een vervelend eigenwijze drol.
Een mening is wat anders dan het niet willen aannemen van feiten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat ik een eigen mening heb? Huillie.
Welke feitenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:31 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Een mening is wat anders dan het niet willen aannemen van feiten.
Ja nee kut, jongens, zullen we dan maar eerlijk zijn? We hebben allemaal gelogen, sorry ijsmeis.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welke feiten. Kom dan eerst maar eens met bronnen.
tjezus wat een drolquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lees mijn reply op de vorige pagina.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ik geloof inderdaad geen zak van wat jij zegt. Genoeg gebruikers die inderdaad toegeven dat ze hem per ongeluk hebben bewogen.
Het is gewoon een feit dat er Xbox-en zijn die de games-schijfjes bekrassen. Is heel wat ophef over geweest, zelfs op TV geweest bij Kassa en dergelijke. Ook Microsoft zelf heeft het toegegeven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:15 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat er Xbox-en zijn die de games-schijfjes bekrassen. Is heel wat ophef over geweest, zelfs op TV geweest bij Kassa en dergelijke. Ook Microsoft zelf heeft het toegegeven.
Leuk voor je dat je het niet gelooft, moet ik een zandbak voor je regelen waar je je hoofd in kan stoppen?
PS. Heb die van mij ook al eens op moeten sturen, Ring of Death. Nu heb ik een andere terug, en die bekrast dus m'n schijfjesEn nee, ik zwaai niet met de Xbox in het rond als ik aan het gamen ben
![]()
omg das ook kut, maar ik heb liever rod dan bekraste schijfjes, rod = nieuwe x360 , bekraste schijfjes = games weg + nieuwe x360quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:15 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat er Xbox-en zijn die de games-schijfjes bekrassen. Is heel wat ophef over geweest, zelfs op TV geweest bij Kassa en dergelijke. Ook Microsoft zelf heeft het toegegeven.
Leuk voor je dat je het niet gelooft, moet ik een zandbak voor je regelen waar je je hoofd in kan stoppen?
PS. Heb die van mij ook al eens op moeten sturen, Ring of Death. Nu heb ik een andere terug, en die bekrast dus m'n schijfjesEn nee, ik zwaai niet met de Xbox in het rond als ik aan het gamen ben
![]()
owja, de krassen die op de dvds tijdens de kassa opstelling werden zeker veroorzaakt door felix meurders op de xboxen stond te tapdancen zeker?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op de site van Kassa zelf staat het heel anders verwoord.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.hardware.info/(...)ent_fouten_Xbox_360/
dus?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op de site van Kassa zelf staat het heel anders verwoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |