je games met krassen tja die kosten je dus geld , echt kut gewoon..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:50 schreef wendy4ever het volgende:
Ik heb ook een 360 en wel krassen ,heb hem opgestuurd krijg hem over 2 weken terug.. hoop dat ie dan goed is!!
Ja 1 spel naar de klote maarja is niet anders als ie hierna maar goed is ben hem 4 weken kwijt ongeveer!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:52 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
je games met krassen tja die kosten je dus geld , echt kut gewoon..
wrom zou de winkel de games om moeten ruilen die jouw xbox heeft vernield?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:41 schreef MetalSonic het volgende:
Gewoon niet doen, had eerder al vermeld dat ik ook problemen had met m'n 3de x360. Nu blijkt dat ik de beschadigde games niet meer in de winkel kan omruilen, het kan alleen via Microsoft. Ik heb 3 beschadigde games door een defecte x360 kost me 3 games á 15. Dus ja zo'n game kostte dan uiteindelijk 75 euro. KUTZOOI
gewoon niet kopen zo'n ding dus, volgend jaar haal ik een ps3![]()
en voor nu heb ik maar ff wii points gekocht zodat ik sonic the hedgehog 2 kan downloaden![]()
![]()
Denk je alles gehad te hebben........quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:59 schreef Maikuuul het volgende:
Consoles niet ombouwen en veel geld uitgeven aan games
PC = ubertoller dan een console
Ik ben hem 5 weken kwijt geweest dan begint het toch best wel een klein rampje te worden hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:54 schreef OmeCorn het volgende:
Een weekje geen Xbox is niet bepaald een ramp lijkt mij.
voor de helft van de prijs kan je mediaRange DL schijfjes krijgen...quote:
Kijk , daar hebben we wat aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:02 schreef Athmozz het volgende:
[..]
voor de helft van de prijs kan je mediaRange DL schijfjes krijgen...
Ow? En tv is voor iedereen....... piss offquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:42 schreef Little_Meanie het volgende:
Grow up, spelletjes zijn voor kinderen en nerds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |