Ze lijkt hier wel wat op haar voorbeeld Pamela A. Persoonlijk zou ik dat een belediging vinden, Amanda geef je zo waarschijnlijk het grootste compliment ter wereld.quote:
Gezelliequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:28 schreef Desii het volgende:
Huub wil samen met Jaap de ruzie tussen DOB en Stanley nog wat aandikken.
Huub heeft eerst naar "achteren" gebeld of hij wat mocht stoken.... Inmiddels is Huub bij Jaap beland, om het verhaal uit de doeken te doen.
Dus ze hebben toestemming.............. mooooooooooiiiii![]()
Jaap valt in een gat als hij niet achter de pc mag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:30 schreef mootie het volgende:
Jaap vindt het top, hij heeft toch geen ruk te doen.
Zou me niet eens verbazen hoor , hij wil in de spotlight , dat is wel duidelijk , hij heeft ook niet voor niets meegedaan bij Herken de Homo. Maar ik vind wel dat hij gelijk heeft.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:25 schreef SiRojK het volgende:
OMG, nu zeggen ze dat stanley bekend wil worden door ruzie.. WTF man, hij doet gewoon zijn werk
Net als Lieke dus, naaper.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:32 schreef Dark het volgende:
Amanda wordt helemaal para van haar haar, ze gaat het op laten steken.
nu haar beenhaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:35 schreef beequeen het volgende:
Amanda zit weer aan haar haar te snijden, niet te geloven.
Ach gossie. Se souwen wel gewoon gelijk hebbuh.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:34 schreef mazaru het volgende:
Sje sjeggen dat ik geen goeje kapsjter bennnnnnn
[afbeelding]
Wilde er net een cap van maken...heb hem snel verwijderdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:38 schreef rooie3 het volgende:
Gadver wat is Nadia lelijk zonder make up.Schrik me kapot.
Jammerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wilde er net een cap van maken...heb hem snel verwijderd![]()
Jammer,wat make up niet kan doen zeg.Schrok echt ,had haar nog niet eerder zo gezien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wilde er net een cap van maken...heb hem snel verwijderd![]()
Die zit er ook gewoon hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:42 schreef maril het volgende:
Waar is Huub nu eigenlijk(heb geen streams aan)t was toch zijn idee.?
Het is zeker geen knappe meid..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jammer,wat make up niet kan doen zeg.Schrok echt ,had haar nog niet eerder zo gezien.
en nou heb ik het gemist.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jammer,wat make up niet kan doen zeg.Schrok echt ,had haar nog niet eerder zo gezien.
Huub zit er ook.Maar Jaap mocht het uitvoeren.Die is daar beter in omdat hij er nog niet bij was geweest.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:42 schreef maril het volgende:
Waar is Huub nu eigenlijk(heb geen streams aan)t was toch zijn idee.?
Kun je iemand noemen die geen TV momenten zoekt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:45 schreef Ricard0j het volgende:
Jaap zoekt z'n TV moment weer? Vind echt niets meer aan hem![]()
Zijn momentje zit er al weer op weer 5 minuten voor de uitzending.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:45 schreef Ricard0j het volgende:
Jaap zoekt z'n TV moment weer? Vind echt niets meer aan hem![]()
mooiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:46 schreef mazaru het volgende:
Stanley gaat Nada's haar voorlopig niet meer doen zegt die
en gelijk heeft tiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:46 schreef mazaru het volgende:
Stanley gaat Nada's haar voorlopig niet meer doen zegt die
Nadia: Nou dat hoeft ook helemaal niet, Bianca doet nu mijn haar!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:47 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
en gelijk heeft tie
ondankbaar kreng bah
btw zal natasia vanavond de kooi komen verblijden of zit ze in su?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Op speciaal verzoek dan maar...![]()
Soms kun je idd iets maar beter voorbij laten gaan, wat een spook!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Op speciaal verzoek dan maar...![]()
Ik heb fde stream ff aangezet, maar de rest van de uitvoering mogen we niet zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub zit er ook.Maar Jaap mocht het uitvoeren.Die is daar beter in omdat hij er nog niet bij was geweest.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Beetje wazig maar Nadia is ook wazig...![]()
Ondankbaar krengquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:49 schreef 2live het volgende:
[..]
Soms kun je idd iets maar beter voorbij laten gaan, wat een spook!!!
Thnx.. de OP is inmiddels ook volgebaggerdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:28 schreef 2live het volgende:
Mooie TT!!!
Het is jouw schuld als ik nu slecht slaap, maar ja ik vroeg er zelf om he...quote:
allemachtig wat een onzinquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:51 schreef rooie3 het volgende:
Een oogcreme met kaviaar erin.Zal een beste duit kosten.
Ik heb een brede rug....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:53 schreef 2live het volgende:
[..]
Het is jouw schuld als ik nu slecht slaap, maar ja ik vroeg er zelf om he...![]()
Mooie OP, heel verhaalquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx.. de OP is inmiddels ook volgebaggerd
Dan kan ik nu ff bijlezen wat ik gemist heb
Die is echt top!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hey topper! Effe bijlezen wat ik "gemist" heb...........zal veel zijn!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
ik ookquote:
professioneel haarlakspuiterquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:58 schreef mootie het volgende:
Die gozer is geen kapper maar wel hairstylist?![]()
Ik zit ook vastgeplakt achter de streams... funest!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:57 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ook![]()
deze momenten komen zo weinig meer voor, dat ik de boodschappen nog maar ff in de winkel laat liggen![]()
Dat zijn Amanda en Nadia eigenlijk ook wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:58 schreef mootie het volgende:
Hairstylist hoef je ws geen papieren voor nodigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:58 schreef mootie het volgende:
Nee van Adje of Jamai dat is nog onduidelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:59 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Is dat het broertje van Herman?![]()
Misschien kunnen ze samen een zaak openen?? "Tangende Tangen"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:00 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat zijn Amanda en Nadia eigenlijk ook wel.![]()
Ik lach me kapot om die 2quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:02 schreef Desii het volgende:
Huub en Jaap zijn top.... als ze "achteren" iets wil sturen.... stuur die 2 dan naar elkaar toe![]()
Dat is toch verplicht?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:03 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Ook Dennix eindelijk bij de kapper, zal ook hij straks in huilen uit barsten?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:00 schreef 2live het volgende:
[..]
Nee van Adje of Jamai dat is nog onduidelijk.![]()
Jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow.....![]()
Neequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
ik vindt jaap een beetje LAF of vindt ik dat alleen ?.
Oh, ik dacht ; dan ben je pas doorsnee als je op zoveel mensen lijkt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef SiRojK het volgende:
Een Adje-Jamai-Herman-mix zijn... Dan ben je pas veelzijdig!
misschien is het wel hun liefdesbaby?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef SiRojK het volgende:
Een Adje-Jamai-Herman-mix zijn... Dan ben je pas veelzijdig!
Jaap is ook laf, maar samen met Huub is het net een komisch duo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Je bedoelt dat ze alledrie hebben meegewerkt aan KI bij een draagmoeder?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:11 schreef RSie het volgende:
[..]
misschien is het wel hun liefdesbaby?
Nee die is alleen voor Jaap....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:12 schreef Dreamboy het volgende:
[afbeelding]
Moet iedereen vanavond in deze tent???
Het is geen DGK show, en het begint om half 9.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:11 schreef F04 het volgende:
Hoelaat begint de grote DGK show live uitzending eigelijk?
hadden die al...Laffe Jaap.....?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap is ook laf, maar samen met Huub is het net een komisch duo.
Ik geniet vooral van Huub, Jaap en Stanley.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:17 schreef 2live het volgende:
Vandaag is een dagje kapsalon met veel humor, zou dat dan toch komen omdat er mannen bij zijn?![]()
Wat liefquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:18 schreef Leandra het volgende:
En ondertussen op S1 en 2 net zoveel bloeiende bloemen als in de villa....
[afbeelding]
Laten we deze bloem dus maar Lieke noemen
Ja soms is het net Fok!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:17 schreef 2live het volgende:
Vandaag is een dagje kapsalon met veel humor, zou dat dan toch komen omdat er mannen bij zijn?![]()
Misschien was dat door een verkeerde opmerking van Huub , om dierenbescherming te vergelijken met de moordenaar van Fortuin.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:01 schreef RSie het volgende:
ah, ze zijn weer streamlocks aan het oefenen
Ik dus ook, ik heb die vrouwen nog niet kunnen betrappen op enige vorm van humor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geniet vooral van Huub, Jaap en Stanley.![]()
Nee, want S1 en S2 stonden op Lieke in de woonkamer en keuken... daar gebeurde niets streamlockwaardigs.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:19 schreef maril het volgende:
[..]
Misschien was dat door een verkeerde opmerking van Huub , om dierenbescherming te vergelijken met de moordenaar van Fortuin.
Hij zei als er net zulke activisten als Volkert rondlopen hoef ik ze niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:19 schreef maril het volgende:
[..]
Misschien was dat door een verkeerde opmerking van Huub , om dierenbescherming te vergelijken met de moordenaar van Fortuin.
Daar lijkt me niks mis meequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij zei als er net zulke activisten als Volkert rondlopen hoef ik ze niet.
En toen ag ik buiten, en daarna Liekequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij zei als er net zulke activisten als Volkert rondlopen hoef ik ze niet.
Volkert van der G. was toch een milieuactivist oid, wat was er not done aan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:23 schreef maril het volgende:
[..]
Hij zei het misselijker.ik vond het not done
Wacht maar tot morgen, dan jankt ze de hele kooi weer bij elkaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
Nada wil liever dat haar haar droog en dof is , maar wel de goede kleur heeft.![]()
Je wilt belspelmeisje worden??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:23 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen....
Daar valt niks meer aan te redden, wat ze ook doet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:24 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Gaan ze Amanda haar haar ook nog in model brengen?
Ach ja... dat het er verrot uitziet maakt niet uit, als het maar in de juiste kleur verrot is...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
Nada wil liever dat haar haar droog en dof is , maar wel de goede kleur heeft.![]()
De miljonairs komen toch helemaal niet in de uitzending vanavond?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:26 schreef mazaru het volgende:
Dikke kans dat Beau vanavond nog wat rotopmerkingen gaat maken.
Hij heeft een schurft aan de gouden kooi, en neemt vast geen blad voor zijn mond
Caps graagquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:27 schreef Dreamboy het volgende:
Mooi kapsel van Lieke zeg.
Ik denk het welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:28 schreef blomst het volgende:
[..]
De miljonairs komen toch helemaal niet in de uitzending vanavond?
Zelfs de manier waarop Volkert zijn milieuactivisme bedreef was not donequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Volkert van der G. was toch een milieuactivist oid, wat was er not done aan?
quote:
niet die blijven buiten beeld, verzamelen in de chil. en bek houden.klaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:28 schreef blomst het volgende:
[..]
De miljonairs komen toch helemaal niet in de uitzending vanavond?
Whahahaha... en dat doet Stanley toch echt niet naar ik mag aannemenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:31 schreef mootie het volgende:
Ze moeten nu nog beginnen aan het haar van Nadia?
Mooi schatquote:
Schitterend, mag ik hem kopen ???quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Retteketet, naar Beter Bed.
Past heel mooi bij de achtergrond van mijn bureaublad..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Retteketet, naar Beter Bed.
jammer.ik vindt dat hij dat wel kan hebbenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:33 schreef beequeen het volgende:
De visagiste doet geen mascara op bij Dennix, hij lijkt dan zo vrouwelijk.![]()
Is dit beter?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Mooi schat![]()
Je mag zelf wel weer iets kleuriger.![]()
Ik kan die stem niet meer horen, vreselijk, wat ze ook zegt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:35 schreef Anderkeertje het volgende:
N: kijk eens naar mij hoe mooi ik ben, kijk eens!!!!
Veel meer herkenbaar met die volle wellustige lippen.quote:
En daar heeft ze dan ruim een uur (en een kwartier) voor in de stoel moeten zitten....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:35 schreef Anderkeertje het volgende:
N: kijk eens naar mij hoe mooi ik ben, kijk eens!!!!
Ik was dus echt onherkenbaarquote:
En ziet ze eruit ????quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daar heeft ze dan ruim een uur (en een kwartier) voor in de stoel moeten zitten....
Ze is helemaal geil op zichzelf, KIJK EENS HOE MOOOOOOOOI IK BEN! IK GA DE HELE DAG NAAR MEZELF KIJKEN!!quote:
Herma zonder pruikquote:
Heeft ze nu een kale plek op haar voorhoofd ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is helemaal geil op zichzelf, KIJK EENS HOE MOOOOOOOOI IK BEN! IK GA DE HELE DAG NAAR MEZELF KIJKEN!!![]()
quote:
Hoop het met al dat geverf en gestang zou het heel goed kunnen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft ze nu een kale plek op haar voorhoofd ?
Altijd leuk als vrouwen wakker liggenquote:
hanekam?:Pquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:44 schreef Casshern het volgende:
neee dat haar van jaap hahaha
Nee, dat lijkt, maak je niet blij met een dooie mus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Inderdaad duidelijk te zien op stream 4 ook, dat ze een beeje kaal is van voor.
Wat heeft ze toch een ontervreden rotkop.quote:
Der haar moet nog meer verkloot wordenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:46 schreef mazaru het volgende:
Genade zeg! Zijn ze nou nog met die Nadatrut bezig!!
Is moeilijk om er nog iets van te maken, zo niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:46 schreef mazaru het volgende:
Genade zeg! Zijn ze nou nog met die Nadatrut bezig!!
Trut, Lieke ziet er absoluut top uit, daar kunnen die 2 niet aan tippen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:48 schreef Casshern het volgende:
ik hoor nadia zachtjes tegen amanda lieke haar haar afkraken
Ik zou er anders een spoeling overheen doen, wat denk jij?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:49 schreef pullup het volgende:
Bianca gaat het haar van nadia stylen. Briljant !!Dat was net wat het nodig had
Jealousy is a bitchquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:48 schreef Casshern het volgende:
ik hoor nadia zachtjes tegen amanda lieke haar haar afkraken
mwahh echte verf beter?:Pquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:50 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik zou er anders een spoeling overheen doen, wat denk jij?![]()
Lieke ziet er classy geil uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Trut, Lieke ziet er absoluut top uit, daar kunnen die 2 niet aan tippen.
Die heeft alle kleuren van de regenboog, wie is dat ?quote:
kan je dat niet zien aan dat jurkje? tis amandaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Die heeft alle kleuren van de regenboog, wie is dat ?
ze baalt om dat hij haar geen aandacht geeft zeker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:52 schreef mazaru het volgende:
Nada gaat er wel voor zorgen dat Stanley niet meer komt
Walgelijke wijven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:52 schreef pullup het volgende:
Stanley is 2 seconden de salon uit en die dikke begint meteen weer praatjes te krijgen
Straks jankt ze weer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:52 schreef pullup het volgende:
Stanley is 2 seconden de salon uit en die dikke begint meteen weer praatjes te krijgen
Amanda - DOB is alles voor ons, we gaan er wel voor zorgen dat jullie kunnen blijven hoor!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:52 schreef pullup het volgende:
Prachtig, wat een superspetterquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:54 schreef avonne het volgende:
WTF zit Amanda nog steeds in die stoel
Alsof ze niet meer moegen zouden kopen. Stanley knipt gewoon, DOB de extensions.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda - DOB is alles voor ons, we gaan er wel voor zorgen dat jullie kunnen blijven hoor!
Moooooiiiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:55 schreef Yollie het volgende:
Nadia gaat zo naar Stanley.....
Dat ligt er aan wat voor verplichtingen ze vanavond hebben lijkt me...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:55 schreef avonne het volgende:
[..]
yuk
beetje over the top voor een frisse meid als Lieke
Beetje jaren 80, Dynastyquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:55 schreef avonne het volgende:
[..]
yuk
beetje over the top voor een frisse meid als Lieke
Hhahahahha, erg sterkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:54 schreef Dark het volgende:
Bianca blijft maar zeiken over Stanley.
Mens maak je niet zo dik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |