Neequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
ik vindt jaap een beetje LAF of vindt ik dat alleen ?.
Oh, ik dacht ; dan ben je pas doorsnee als je op zoveel mensen lijkt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef SiRojK het volgende:
Een Adje-Jamai-Herman-mix zijn... Dan ben je pas veelzijdig!
misschien is het wel hun liefdesbaby?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef SiRojK het volgende:
Een Adje-Jamai-Herman-mix zijn... Dan ben je pas veelzijdig!
Jaap is ook laf, maar samen met Huub is het net een komisch duo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Je bedoelt dat ze alledrie hebben meegewerkt aan KI bij een draagmoeder?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:11 schreef RSie het volgende:
[..]
misschien is het wel hun liefdesbaby?
Nee die is alleen voor Jaap....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:12 schreef Dreamboy het volgende:
[afbeelding]
Moet iedereen vanavond in deze tent???
Het is geen DGK show, en het begint om half 9.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:11 schreef F04 het volgende:
Hoelaat begint de grote DGK show live uitzending eigelijk?
hadden die al...Laffe Jaap.....?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap is ook laf, maar samen met Huub is het net een komisch duo.
Ik geniet vooral van Huub, Jaap en Stanley.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:17 schreef 2live het volgende:
Vandaag is een dagje kapsalon met veel humor, zou dat dan toch komen omdat er mannen bij zijn?![]()
Wat liefquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:18 schreef Leandra het volgende:
En ondertussen op S1 en 2 net zoveel bloeiende bloemen als in de villa....
[afbeelding]
Laten we deze bloem dus maar Lieke noemen
Ja soms is het net Fok!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:17 schreef 2live het volgende:
Vandaag is een dagje kapsalon met veel humor, zou dat dan toch komen omdat er mannen bij zijn?![]()
Misschien was dat door een verkeerde opmerking van Huub , om dierenbescherming te vergelijken met de moordenaar van Fortuin.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:01 schreef RSie het volgende:
ah, ze zijn weer streamlocks aan het oefenen
Ik dus ook, ik heb die vrouwen nog niet kunnen betrappen op enige vorm van humor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geniet vooral van Huub, Jaap en Stanley.![]()
Nee, want S1 en S2 stonden op Lieke in de woonkamer en keuken... daar gebeurde niets streamlockwaardigs.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:19 schreef maril het volgende:
[..]
Misschien was dat door een verkeerde opmerking van Huub , om dierenbescherming te vergelijken met de moordenaar van Fortuin.
Hij zei als er net zulke activisten als Volkert rondlopen hoef ik ze niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:19 schreef maril het volgende:
[..]
Misschien was dat door een verkeerde opmerking van Huub , om dierenbescherming te vergelijken met de moordenaar van Fortuin.
Daar lijkt me niks mis meequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij zei als er net zulke activisten als Volkert rondlopen hoef ik ze niet.
En toen ag ik buiten, en daarna Liekequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij zei als er net zulke activisten als Volkert rondlopen hoef ik ze niet.
Volkert van der G. was toch een milieuactivist oid, wat was er not done aan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:23 schreef maril het volgende:
[..]
Hij zei het misselijker.ik vond het not done
Wacht maar tot morgen, dan jankt ze de hele kooi weer bij elkaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
Nada wil liever dat haar haar droog en dof is , maar wel de goede kleur heeft.![]()
Je wilt belspelmeisje worden??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:23 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen....
Daar valt niks meer aan te redden, wat ze ook doet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:24 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Gaan ze Amanda haar haar ook nog in model brengen?
Ach ja... dat het er verrot uitziet maakt niet uit, als het maar in de juiste kleur verrot is...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
Nada wil liever dat haar haar droog en dof is , maar wel de goede kleur heeft.![]()
De miljonairs komen toch helemaal niet in de uitzending vanavond?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:26 schreef mazaru het volgende:
Dikke kans dat Beau vanavond nog wat rotopmerkingen gaat maken.
Hij heeft een schurft aan de gouden kooi, en neemt vast geen blad voor zijn mond
Caps graagquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:27 schreef Dreamboy het volgende:
Mooi kapsel van Lieke zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |