Ik denk het welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:28 schreef blomst het volgende:
[..]
De miljonairs komen toch helemaal niet in de uitzending vanavond?
Zelfs de manier waarop Volkert zijn milieuactivisme bedreef was not donequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Volkert van der G. was toch een milieuactivist oid, wat was er not done aan?
quote:
niet die blijven buiten beeld, verzamelen in de chil. en bek houden.klaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:28 schreef blomst het volgende:
[..]
De miljonairs komen toch helemaal niet in de uitzending vanavond?
Whahahaha... en dat doet Stanley toch echt niet naar ik mag aannemenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:31 schreef mootie het volgende:
Ze moeten nu nog beginnen aan het haar van Nadia?
Mooi schatquote:
Schitterend, mag ik hem kopen ???quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Retteketet, naar Beter Bed.
Past heel mooi bij de achtergrond van mijn bureaublad..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Retteketet, naar Beter Bed.
jammer.ik vindt dat hij dat wel kan hebbenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:33 schreef beequeen het volgende:
De visagiste doet geen mascara op bij Dennix, hij lijkt dan zo vrouwelijk.![]()
Is dit beter?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Mooi schat![]()
Je mag zelf wel weer iets kleuriger.![]()
Ik kan die stem niet meer horen, vreselijk, wat ze ook zegt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:35 schreef Anderkeertje het volgende:
N: kijk eens naar mij hoe mooi ik ben, kijk eens!!!!
Veel meer herkenbaar met die volle wellustige lippen.quote:
En daar heeft ze dan ruim een uur (en een kwartier) voor in de stoel moeten zitten....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:35 schreef Anderkeertje het volgende:
N: kijk eens naar mij hoe mooi ik ben, kijk eens!!!!
Ik was dus echt onherkenbaarquote:
En ziet ze eruit ????quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daar heeft ze dan ruim een uur (en een kwartier) voor in de stoel moeten zitten....
Ze is helemaal geil op zichzelf, KIJK EENS HOE MOOOOOOOOI IK BEN! IK GA DE HELE DAG NAAR MEZELF KIJKEN!!quote:
Herma zonder pruikquote:
Heeft ze nu een kale plek op haar voorhoofd ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is helemaal geil op zichzelf, KIJK EENS HOE MOOOOOOOOI IK BEN! IK GA DE HELE DAG NAAR MEZELF KIJKEN!!![]()
quote:
Hoop het met al dat geverf en gestang zou het heel goed kunnen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft ze nu een kale plek op haar voorhoofd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |