Beiden komen ze er niet in!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:54 schreef eer-ik het volgende:
vegetarier of veganist is het.
triest.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:56 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Inbrekers, moordenaars
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:57 schreef veldmuis het volgende:
Marokkanen en lokhomo's.
vliegtuigen dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:03 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Vrachtauto's.
Waarom?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:54 schreef eer-ik het volgende:
vegetarier of veganist is het.
vegetanisten bestaan niet.quote:
quote:Een vegetariër is een persoon die een vegetarisch dieet volgt. Waar een veganist strikt helemaal geen dierlijke producten gebruikt, eet een vegetariër geen vlees, vis en gevogelte, maar gebruikt doorgaans wel melk, eieren, honing.
Alleen in het weekend.quote:
Oh op die manierquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:37 schreef N.icka het volgende:
Zo'n zingende vis aan de muur
Fucking gaaf!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:37 schreef N.icka het volgende:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:37 schreef N.icka het volgende:
Ik ben twintig en vind meisjes van veertien soms best geil. Mag ik bij jou binnenkomen? Ik hou wel van katten!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:49 schreef Klonk het volgende:
al ken ik geen pedo's dat scheelt dan weer in selecteren aan de deur.
Is dat een vegetariër die de duivel aanbidt?!quote:
nu ben ik toch wel nieuwsgierig waarom je een hekel hebt aan roze bankenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:55 schreef Repeat het volgende:
Grote roze bankstellen.
Die zijn bijna net zo gaaf als zingende vissen aan de muur. Mits ze echt suikerspinkauwgumballenroze zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:55 schreef Repeat het volgende:
Grote roze bankstellen.
Zijn gewoon het toppunt van wansmaak en vind je daarom ook vaak in enorm kitcherig ingerichte huizen. Erger nog, met een roze bank is je huis altijd kitcherig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
nu ben ik toch wel nieuwsgierig waarom je een hekel hebt aan roze banken![]()
Ja maar kitsch heerschtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:21 schreef Repeat het volgende:
[..]
Zijn gewoon het toppunt van wansmaak en vind je daarom ook vaak in enorm kitcherig ingerichte huizen. Erger nog, met een roze bank is je huis altijd kitcherig.
Leerdragers?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:37 schreef TherAngelina het volgende:
Slachters, bontdragers, etc.. rosé en andere wijvendranken komen er ook niet in. En muziek als Jan Smit, Frans Bauer, Marianne Weber etc., maar ook geen jumpstyle. Oh, jumpstylers sowieso! En mijn ex. En zo kan ik nog wel even door gaan
.
Racist.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Marokkanen.
De Buren.
WoonstichtingInspecteurs en Jehova's.
Rokers.
Katten.
Een vriendin die mijn motor de woonkamer uit zou willen hebbenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:03 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Een motor (in de kamer he) .. zoals mijn vriend gisteren voorstelde :S
Hier komt me toch een bak frustratie los....quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:13 schreef repeet het volgende:
Junken, komen er niet meer in. Vrienden die alleen komen voor geld waarna ze de stekker uit de telefoon trekken, behalve als ze even moeten bellen. Vriendinnen die constant kritiek op je hebben en ondertussen je leuke spullen proberen mee te nemen. Alcoholisten die eerst overdreven gezellig zijn en dan ruzie gaan zoeken, iedere dag op hetzelfde tijdstip. Mensen die langskomen omdat ze zich vervelen omdat het weer zondagmiddag 1 uur is en dan de hele middag blijven zitten tot ze zeggen dat ze honger krijgen, terwijl je eigenlijk naar buiten wilde of stond te stofzuigen.Jarenlang heb ik mijn bek gehouden, was ik thee aan het zetten, eten maken, voor ze gezorgd,positieve energie gegeven. Maar ik kreeg niets terug, die mensen zuigen je leeg en laten je met een rotgevoel achter. Allemaal eruit gegooid, heerlijk rustig. Tegenwoordig grijp ik gelijk in, zodra er iemand begint te zeiken, ligt een beetje aan mijn bui, ze mogen nog wel iets zeggen maar als het een herhaalverhaal word zeg ik : Als je het niet erg vind dan wil ik nog iets anders gaan doen. Dan is de praktijk gesloten. Stukken beter.
Als je een beetje je best doet kun je nog wat wegstrepen, anders zit je heel je leven alleen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:26 schreef Biefstuk het volgende:
Bijbel
Koran
Joden
Moslims
Negers
Turken
Marokkanen
Christenen
Linkse mensen
Vegetariërs
Veganisten
Rokers
Beesten <- <3 Katten
Aldi troep <- Heb een mp3 speler gekocht daar
Wat een racisten hierquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:42 schreef Djaser het volgende:
Bijbel
Koran
Joden
Moslims
Negers
Turken
Marokkanen
Christenen
Linkse mensen
Vegetariërs
Veganisten
Rokers
Beesten
Aldi troep
woon jij in een open inrichting ofzo?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:13 schreef repeet het volgende:
Junken, komen er niet meer in. Vrienden die alleen komen voor geld waarna ze de stekker uit de telefoon trekken, behalve als ze even moeten bellen. Vriendinnen die constant kritiek op je hebben en ondertussen je leuke spullen proberen mee te nemen. Alcoholisten die eerst overdreven gezellig zijn en dan ruzie gaan zoeken, iedere dag op hetzelfde tijdstip. Mensen die langskomen omdat ze zich vervelen omdat het weer zondagmiddag 1 uur is en dan de hele middag blijven zitten tot ze zeggen dat ze honger krijgen, terwijl je eigenlijk naar buiten wilde of stond te stofzuigen.Jarenlang heb ik mijn bek gehouden, was ik thee aan het zetten, eten maken, voor ze gezorgd,positieve energie gegeven. Maar ik kreeg niets terug, die mensen zuigen je leeg en laten je met een rotgevoel achter. Allemaal eruit gegooid, heerlijk rustig. Tegenwoordig grijp ik gelijk in, zodra er iemand begint te zeiken, ligt een beetje aan mijn bui, ze mogen nog wel iets zeggen maar als het een herhaalverhaal word zeg ik : Als je het niet erg vind dan wil ik nog iets anders gaan doen. Dan is de praktijk gesloten. Stukken beter.
Vergeet trouwens een aantal muziekfans:quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:42 schreef Djaser het volgende:
Bijbel
Koran
Joden
Moslims
Negers
Turken
Marokkanen
Christenen
Linkse mensen
Vegetariërs
Veganisten
Rokers
Beesten
Aldi troep
Ga eens praten met een psycholoog.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef kyraaa het volgende:
Ik laat niemand in mn huis toe voordat er minimaal 1 week van tevoren een afspraak is gemaakt en goedgekeurd is door mezelf en mn vriend...
Zomaar "even op visite-komers" zijn hier dan ook ongewenst![]()
Kep wel wat anders te doen![]()
Mensen die zichzelf uitnodigen zijn hier ook niet welkom. Mensen die moeilijk doen...
En dan ook nog mensen die streng aan hun geloof hangen, mensen die bepaalde dingen willen eten of drinken, mensen die anti-rook zijn, dierenbeulen, hoogtevrees-hebberts, zeikerds, mensen die een eigen mening hebben én lopen te verkondigen, en tot en met volgend jaar mensen die hun schoenen niet uittrekken (vanwege de renovatie ligt overal zand hier beneden) En last but not least: mensen die je wat proberen te verkopen....
Verder alles wat ons huisje en ons gezin, emotioneel/lichamelijk schade toericht of voor irritaties zorgt, komt hier ook niet binnen. Hordeuren, geplastificeerde ramen, een zooitje sloten en een bespioneerdingetje in de voordeur moet grotendeels al het bovenstaand uit kunnen sluiten![]()
owjah, en mensen die we niet kennen![]()
jezus, wat zal jij veel vrienden hebben zegquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef kyraaa het volgende:
Ik laat niemand in mn huis toe voordat er minimaal 1 week van tevoren een afspraak is gemaakt en goedgekeurd is door mezelf en mn vriend...
Mensen die zichzelf uitnodigen zijn hier ook niet welkom. Mensen die moeilijk doen...
En dan ook nog mensen die streng aan hun geloof hangen, mensen die bepaalde dingen willen eten of drinken, mensen die anti-rook zijn, dierenbeulen, hoogtevrees-hebberts, zeikerds, mensen die een eigen mening hebben én lopen te verkondigen, en tot en met volgend jaar mensen die hun schoenen niet uittrekken (vanwege de renovatie ligt overal zand hier beneden) En last but not least: mensen die je wat proberen te verkopen....
Verder alles wat ons huisje en ons gezin, emotioneel/lichamelijk schade toericht of voor irritaties zorgt, komt hier ook niet binnen. Hordeuren, geplastificeerde ramen, een zooitje sloten en een bespioneerdingetje in de voordeur moet grotendeels al het bovenstaand uit kunnen sluiten![]()
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ga eens praten met een psycholoog.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:08 schreef donald_dick het volgende:
jezus, wat zal jij veel vrienden hebben zeg
Shit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:21 schreef Spacehamster het volgende:
Mensen met al dan niet zichtbare aluminiumfolie hoedjes
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:09 schreef Homdeck het volgende:
heineken
Dries Roelvink wel?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:28 schreef karr-1 het volgende:
Mijn schoonmoeder
Senseo
Ikea meubilair
Kitscherige beeldjes
Woonwagenvolk
Jan Smit
Yolanthe
Rachel Hazes
......
Yolanthe niet?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:28 schreef karr-1 het volgende:
Mijn schoonmoeder
Senseo
Ikea meubilair
Kitscherige beeldjes
Woonwagenvolk
Jan Smit
Yolanthe
Rachel Hazes
......
.quote:
Hell noquote:
Laat me raden, je woont niet eens in een huis maar een flatje op tien hoog.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef kyraaa het volgende:
Huis:quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Laat me raden, je woont niet eens in een huis maar een flatje op tien hoog.
Je hebt een flat. En je voelt je er thuis. Maar het is geen huis.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:57 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel een huis en dattie op tien hoog zit, doet niet ter sprake
![]()
Christ, wat ben jij uptight.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef kyraaa het volgende:
Ter zake, bedoel jequote:Op zondag 19 augustus 2007 19:57 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Huis:
1 ruimte waar men woont, meestal een woning of deel van een huis => behuizing
Ik heb zeker wel een huis en dattie op tien hoog zit, doet niet ter sprake
![]()
Volgens mij ben jij zo'n vervelend vrouwtje dat, later, als je in een echt huis woont, de voetballen die de buurtkindertjes per ongeluk in je tuin schoppen, lekprikt en dan pas weer teruggeeft.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef kyraaa het volgende:
Lijkt me tof om bij je aan te bellen en dat je dan door een foutje toch de deur open doet. Dan gelijk naar binnen stormen zonder mn voeten te vegen en stivoro stickers gaan opplakken, je kat doodvermoorden, ff zeiken en vragen of je ook jackdaniels whisky hebt, aangezien blackbottle geen zuipen is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef kyraaa het volgende:
Wat ben jij een zeikwijf zeg!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef kyraaa het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:25 schreef Djeez het volgende:
En iets met een PSV-logo is ook niet welkom. Daarom jarenlang Philipsspullen geweigerd.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:31 schreef El_Liberaliste het volgende:
Mensen die er ook niet in komen bij mij:
-Mensen die niet van Frans Bouer houden
Nou ja, dat dus. Ware het niet dat ik het wel fijn vind als iemand even laat weten dat ze mee'eten ivm boodschappenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:47 schreef SHE het volgende:
OT: Bij mij is alles welkom.
een week geleden hadden we zelfs een muis; en zowel mijn vriend als ik wilden hem niet storen in zijn ontdekkingsreis
Helaas dacht de kat er anders over en heeft ie 'm gesloopt.
Bij ons kan iedereen binnenvallen, iedereen mee-eten, iedereen slapen en alles de revu passeren.
Ik kan echt niets verzinnen wat ik niet in huis wil hebben; op luxa-flex na dan![]()
Provincialen die denken dat ze stoer zijn met een tuin van drie vierkante meter, in een of ander gat waar niet eens een supermarkt te vinden is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je hebt een flat. En je voelt je er thuis. Maar het is geen huis.
![]()
Huis is een plek waar je "thuis" bent, heeft helemaal geen zak te maken met hoeveel verdiepingen en tuinen je hebt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je hebt een flat. En je voelt je er thuis. Maar het is geen huis.
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:31 schreef El_Liberaliste het volgende:
Mensen die er ook niet in komen bij mij:
-Ongelovigen
Alhoewel ik die snol niet in mijn huis hoef te hebben, weet ik op zijn minst hoe ik het moet spellen. Dus iemand uitlachen is in dit geval volkomen terecht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Iemand uitlachen terwijl je zelf Yolanthe niet binnenlaat.
Je pwnt jezelf, gek.
quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:21 schreef McKillem het volgende:
[..]Wat zal jij een eenzaam bestaan hebben.
Heb jij ook zo'n visje op je auto?
Oh, het ging om de spelling. Ik zie het als een compliment dat ik de naam van die kamper niet kan spellenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Alhoewel ik die snol niet in mijn huis hoef te hebben, weet ik op zijn minst hoe ik het moet spellen. Dus iemand uitlachen is in dit geval volkomen terecht.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:33 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Was het sarcastische toontje in m'n post iets te doorzichtig?![]()
![]()
![]()
Volgende keer zal ik er gewoon direct onder zetten dat het een grapje is![]()
Je mag bij wel naar binnen, maar ik denk niet dat je wilt blijven eten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:02 schreef withxhonor het volgende:
ik mag tot nu toe bij 7 van de users in dit topic niet naar binnen. bij 6 omdat ik geen vlees eet.. en bij 1 omdat dat ik geen alcohol drink...
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:32 schreef ErikN het volgende:
wtf is een zingende vis nou weer..
nog nooit van gehoord.
Oh, ik voel me niet snel 'stoer' hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Provincialen die denken dat ze stoer zijn met een tuin van drie vierkante meter, in een of ander gat waar niet eens een supermarkt te vinden is.![]()
Dan mag jij je eigen huis niet inquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mensen die bepaalde zaken niet in hun huis willen toelaten.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:47 schreef SHE het volgende:
[..]
een week geleden hadden we zelfs een muis; en zowel mijn vriend als ik wilden hem niet storen in zijn ontdekkingsreis
Hoezo, wil je langskomen ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
woon jij in een open inrichting ofzo?
Kut, misluktquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:03 schreef Gripper het volgende:
kitscherige porceleinen beeldjes, een big-ben klok, bloemetjesgordijnen, nederlandstalige muziek, muggen, en nog veul meer...
hahaha jij snapt emquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:41 schreef heiden6 het volgende:
Provincialen die denken dat ze stoer zijn met een tuin van drie vierkante meter, in een of ander gat waar niet eens een supermarkt te vinden is.![]()
Wij hebben hier standaard al veuls te veel eten en drinken in huisquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
Raar ook, ze wil geen mensen over de vloer die bepaalde dingen willen eten of drinken? Dat behoeft nadere uitleg!
Pauper.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:37 schreef bijdehand het volgende:
Allochtonen
Die komen er ook niet inquote:
Dus je slaapt zelf buiten de deur?quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:41 schreef R81 het volgende:
En tja, moordenaars etc moeten ook buiten blijven![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |