Oh, het ging om de spelling. Ik zie het als een compliment dat ik de naam van die kamper niet kan spellenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Alhoewel ik die snol niet in mijn huis hoef te hebben, weet ik op zijn minst hoe ik het moet spellen. Dus iemand uitlachen is in dit geval volkomen terecht.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:33 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Was het sarcastische toontje in m'n post iets te doorzichtig?![]()
![]()
![]()
Volgende keer zal ik er gewoon direct onder zetten dat het een grapje is![]()
Je mag bij wel naar binnen, maar ik denk niet dat je wilt blijven eten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:02 schreef withxhonor het volgende:
ik mag tot nu toe bij 7 van de users in dit topic niet naar binnen. bij 6 omdat ik geen vlees eet.. en bij 1 omdat dat ik geen alcohol drink...
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:32 schreef ErikN het volgende:
wtf is een zingende vis nou weer..
nog nooit van gehoord.
Oh, ik voel me niet snel 'stoer' hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Provincialen die denken dat ze stoer zijn met een tuin van drie vierkante meter, in een of ander gat waar niet eens een supermarkt te vinden is.![]()
Dan mag jij je eigen huis niet inquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mensen die bepaalde zaken niet in hun huis willen toelaten.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:47 schreef SHE het volgende:
[..]
een week geleden hadden we zelfs een muis; en zowel mijn vriend als ik wilden hem niet storen in zijn ontdekkingsreis
Hoezo, wil je langskomen ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
woon jij in een open inrichting ofzo?
Kut, misluktquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:03 schreef Gripper het volgende:
kitscherige porceleinen beeldjes, een big-ben klok, bloemetjesgordijnen, nederlandstalige muziek, muggen, en nog veul meer...
hahaha jij snapt emquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:41 schreef heiden6 het volgende:
Provincialen die denken dat ze stoer zijn met een tuin van drie vierkante meter, in een of ander gat waar niet eens een supermarkt te vinden is.![]()
Wij hebben hier standaard al veuls te veel eten en drinken in huisquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
Raar ook, ze wil geen mensen over de vloer die bepaalde dingen willen eten of drinken? Dat behoeft nadere uitleg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |