mja goed voorbeeld voor de kids. en dan zeker voordoen met je handen ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:53 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik heb een heel leuk gedicht voor jullie,
Ga hem nog gebruiken in een les, maar weet nog niet wat voor eentje:
Tien dingen naar keus die je kunt doen met dingen uit je neus
Pak ze met een tangetje,
leg ze op hun zij.
Rol ze tot een slangetje,
gooi ze bij de klei.
Kneed ze, boetseer ze,
wrijf ze glas.
Maak een vorm, een worm,
of sla ze plat.
Plet ze op een postzegel
en plak die op een kaart.
Smeer ze op een boterham
of druk ze in de taart.
Rol ze tot een bol,
een kogel, een raket.
Schiet ze op de kast.
Op het tapijt of het parket.
Week ze tot een papje,
schmink ze op je vel.
Gebruik de rest
als nagellak of gel.
Bak ze, braad ze,
stoof ze in de pan.
Geef ze aan de hond,
of smul er zelf maar van.
Of stop ze, wring ze, prop ze...
(dat is misschien de beste keus)
terug in je neus.
Lijkt me niet slim om dit aan kleine kindertjes te lerenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:53 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik heb een heel leuk gedicht voor jullie,
Ga hem nog gebruiken in een les, maar weet nog niet wat voor eentje:
Tien dingen naar keus die je kunt doen met dingen uit je neus
We gaan het ook niet naspelenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Lijkt me niet slim om dit aan kleine kindertjes te leren![]()
![]()
Viezerdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:56 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
We gaan het ook niet naspelen
vond m zelf alleen zo grappig, lag in een deuk net![]()
ja dan zat ik toch verkeerd , met die opmerking over opvoedign een paar dagen geledenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:58 schreef Seventees het volgende:
En dan vragen ouders zich nog af waar hun grut die dingen toch leert
-fluit onschuldig-quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:58 schreef Seventees het volgende:
En dan vragen ouders zich nog af waar hun grut die dingen toch leert
ik zie er heel onschuldig uit dat weet jequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
onschuldig, geloof er niks van![]()
Hahahaha!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dan zat ik toch verkeerd , met die opmerking over opvoedign een paar dagen geleden
Jij en onschuldig?quote:
Grinnikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hahahaha!
De juf is de schuldige!![]()
Mja, heb ik van jouquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jij en onschuldig?
Onmogelijke combinatie, zus
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:02 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
ik zie er heel onschuldig uit dat weet je![]()
dit lijkt wel cluedo zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hahahaha!
De juf is de schuldige!![]()
cheesburger als ontbijtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:08 schreef Deceit het volgende:
Jippieeeee eindelijk me McDonalds waar ik gisteren om zeurde! Heb Ham And Eggs besteld.. en een cheeseburger.. lol
laat ons maar weer achter met je andere zusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:07 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik ga er maar weer eens vandoor zo...
Winkelen met zussie![]()
Cheeseburger.... the corner stone of every nutricious meal...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:08 schreef Deceit het volgende:
Jippieeeee eindelijk me McDonalds waar ik gisteren om zeurde! Heb Ham And Eggs besteld.. en een cheeseburger.. lol
Mayonaisequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:10 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Cheeseburger.... the corner stone of every nutricious meal...
Of zoiets...
Pulp Fiction![]()
Krijg er niet echt honger van zoquote:
Ik lus geen kaasquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:10 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Cheeseburger.... the corner stone of every nutricious meal...
Pistoletje met eiersaladequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Krijg er niet echt honger van zoMoet nog even ontbijten zo, mayonaise hoeft daar niet bij te komen kijken
![]()
Jij lust eigenlijk niks hè?quote:
Je lijkt op mn exquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ook nietBehalve op cheesburgers, tosti's, pizza's en zulks
Dat enzo.. dat doet het hemquote:
Als het meer dingen worden slechtquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:17 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Als het meer dingen worden slecht![]()
Schuif het maar weer afquote:
Vind ik ook niet, moest er ineens aan denkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Ik vind niet dat je geen-kaas-lusten zo belangrijk moet vinden, dus deze telt gewoon niet.
Daar ben je oudste zus voor, zusquote:
Dan is t goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:19 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Vind ik ook niet, moest er ineens aan denken
Jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:24 schreef -Magnolia- het volgende:
Iemand gisteren nog aan Elvis gedacht?![]()
Er is iemand die een beloning van 3,5 miljoen dollar heeft uitgeloofd voor degene die hem op het pad naar de levende Elvis kon krijgen, maar die staat al een paar jaar en er is nog niks uitgekomen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:27 schreef -Magnolia- het volgende:
Jah zielig hè...
Vooral de mensen die nog denken dat hij leeft![]()
Ik wil me wel even verkledenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Er is iemand die een beloning van 3,5 miljoen dollar heeft uitgeloofd voor degene die hem op het pad naar de levende Elvis kon krijgen, maar die staat al een paar jaar en er is nog niks uitgekomen.![]()
Ken m nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:32 schreef Puck1 het volgende:
er is toch ook zo'n Nederlandse 'Elvis lookalike' of tenminste dat denkt ie..Rene Shuhman ofzo?Dat vindt ik zo'n sufferd he![]()
Jah heb ik ook gezien!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:32 schreef Puck1 het volgende:
er is toch ook zo'n Nederlandse 'Elvis lookalike' of tenminste dat denkt ie..Rene Shuhman ofzo?Dat vindt ik zo'n sufferd he![]()
En nu ligt ie op de |BBQ?quote:
Zaterdag weer vuurwerk kijken in Scheveningen, vanavond even buurten bij vriendenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:37 schreef Puck1 het volgende:
triest en dat is het![]()
bijna weekend!!wat gaan jullie doen?![]()
![]()
hey duif.....BIERTJE?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
heb je m wel wat te drinken aangeboden
Niet doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:40 schreef DeToXiC het volgende:
Ik twijfel op ik vanmiddag eerder wegga...
Wát moet je nu weer met een duif in huis?quote:
hee jij ook nog hierquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wát moet je nu weer met een duif in huis?![]()
Ik doe zowaar ietsquote:
mja hier op mn werk loopt er ook zon gast. die denkt dat ie nog leeft.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:32 schreef Puck1 het volgende:
Het is voor mij ook een hele schokquote:
doei doei! tot MAANDAG, want morgen is het zaterdag. dan zit ik hier nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:45 schreef -Magnolia- het volgende:
Nah ja, ik ga shoppen voor mn klasje enzo![]()
See ya all morgen!
Shopsequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:45 schreef -Magnolia- het volgende:
Nah ja, ik ga shoppen voor mn klasje enzo![]()
See ya all ehhhhh maandag bedoel ik![]()
Dat zei ik alquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doei doei! tot MAANDAG, want morgen is het zaterdag. dan zit ik hier niet![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, bah!quote:
Neequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
heb je m wel wat te drinken aangeboden
Ik kon er niet bij, hij was nogal wild. Hij leeft nogquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:40 schreef Puck1 het volgende:
[..]
wat heb je ermee gedaan?leeft ie nog?
Hij nodigde zichzelf uitquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wát moet je nu weer met een duif in huis?![]()
Wat is dán het verhaal erachterquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, bah!
[..]
Nee![]()
[..]
Ik kon er niet bij, hij was nogal wild. Hij leeft nogHij kon de exit zelf na een tijdje weer vinden
.
[..]
Hij nodigde zichzelf uit.
Zeg lovebird, je nodigt Dylanesque toch wel uit op je verjaardag, hè?quote:
Dat ligt er aan wat ik krijgquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zeg lovebird, je nodigt Dylanesque toch wel uit op je verjaardag, hè?![]()
Ik hoopte meer op een privébijeenkomstjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zeg lovebird, je nodigt Dylanesque toch wel uit op je verjaardag, hè?![]()
Mja, donderdag ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik hoopte meer op een privébijeenkomstje![]()
En je zet niet eens je tanden erin?quote:
Is dat een uitnodigingquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:53 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mja, donderdag ofzo![]()
Nu ga ik echt,
Scherpquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
En je zet niet eens je tanden erin?
Nepkat!![]()
Aha! Donderdag dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:53 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mja, donderdag ofzo![]()
Nu ga ik echt,
Lui is ie...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ScherpEen beetje Lynx had m aan stukken gereten.. maar deze voert weer geen reet uit
![]()
En dat wil Q. genoemd worden. Z.
Wat mij betreft niet hoor, maar lief dat je t aanbiedtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Aha! Donderdag dus
Moet ik nog chaperonneren?
En volgens mij gewoon in z'n eentje ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:56 schreef Seventees het volgende:
[..]
Lui is ie...
Zit alleen maar in de voorraadkast pindakaas te vreten![]()
Balkondeur stond open. Duif kwam ons interieur checken. Nadat alles okee was bevonden nam ie dezelfde uitgang weer. Nog wel even nagezwaaid.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat is dán het verhaal erachter![]()
Weet je wel hoeveel ziektes er in zo'n duif zitten???quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
En je zet niet eens je tanden erin?
Nepkat!![]()
For the last time: Q!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ScherpEen beetje Lynx had m aan stukken gereten.. maar deze voert weer geen reet uit
![]()
En dat wil Q. genoemd worden. Z.
Een huisbezoekje van een duif, gaafquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Balkondeur stond open. Duif kwam ons interieur checken. Nadat alles okee was bevonden nam ie dezelfde uitgang weer. Nog wel even nagezwaaid.
[..]
Weet je wel hoeveel ziektes er in zo'n duif zitten???
[..]
For the last time: Q!!!!
Dolletjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Een huisbezoekje van een duif, gaaf![]()
Om en nabijquote:12?
Sterf.quote:Z.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |