Afblijven je bent nog te jongquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:21 schreef SnowCockroach het volgende:
Is het ook wel. Alleen jammer dat zij weg is.
Ik zie die drummer wel zitten.![]()
Na die oorbel gespot te hebben werd het al minder.quote:
Ik dacht even dat er een nieuwe versie van Revenge of the Nerds op de tv wasquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:38 schreef Panic_A het volgende:
Ze wordt begeleid door de jostiband zo te zien.
Had het er met mijn broer over vanmiddag dat ze alle zeikbands er uit vissenquote:
Lowlands nu en 10 jaar geleden , een wereld van verschil.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had het er met mijn broer over vanmiddag dat ze alle zeikbands er uit vissen
Vertel ons je bevindingen dan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:07 schreef popolon het volgende:
Of beter, 15 jaar geleden.
Ik was op de allereerste Lowlands.
Lijkt mij sterk dat jij er in 1967 al bij was.quote:
Toen was het leuk , net zoals de 7 andere jaargangen. En toen haakte ik af vanwege teveel mensen en teveel troepmuziek.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:09 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Vertel ons je bevindingen dan.![]()
Lijkt mij dat jij iets verward met Lowlands.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat jij er in 1967 al bij was.
De eerste in de polder.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat jij er in 1967 al bij was.
Dacht je?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:12 schreef SnowCockroach het volgende:
Lijkt mij dat jij iets verward met Lowlands.![]()
Toch?![]()
Ik houd mijn bakkes al.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dacht je?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lowlands_(muziekfestival)#Oorsprong
Inderdaad.quote:
Morgenquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:17 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ik houd mijn bakkes al.![]()
![]()
Morgen. Interpol.![]()
Tong, kampioen frikandellen eten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |