abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:33:07 #201
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52424338
Ik heb hier het visitekaartje van de commercieel manager van Ajax voor mijn neus liggen, incl EMail en 06 nummer .

.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52424387
No offence over een AZ'er, maar Medunjanin is al 3e keus bij AZ.
Hij wordt echt wel een goede en een grote, maar volgens mij moet je spelers kopen die meteen kunnen leveren en niet die moeten groeien.

van Geel heeft volgens mij te lang zitten wachten en een beetje de toffe gozer uit lopen hangen in/bij het bestuur. En heeft dus nu echt wel wat te fixen, maar het is al half 4 en waar blijft die speler die Ajax zal versterken. Of komt ie met het caliber van Delorge aan waggelen?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:34:36 #203
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52424389
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:30 schreef Urquhart het volgende:

[..]

martin@ajax.nl
j.jaake@ajax.nl werkt gewoon. of het dan m.vangeel@ is weet ik niet.

Maar je komt toch niet langs z'n secretaresse
pi_52424481
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:34 schreef fuckbuddy het volgende:
Mocht er vandaag een versterking komen, dan komt dat toch naar buiten als de beurs is gesloten. En kaliber Delorge? Grote kans
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:38:38 #205
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52424517
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb hier het visitekaartje van de commercieel manager van Ajax voor mijn neus liggen, incl EMail en 06 nummer .

.
Daniel van de Burght heet die gast toch?
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:39:35 #206
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52424534
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:38 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Daniel van de Burght heet die gast toch?
Van der Burg .
Get woke, go broke!
pi_52424565
Niemand wil naar Ajax komen, teken aan de wand dat Ajax passe is voor veel spelers...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52424588
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:40 schreef Longmen het volgende:
Niemand wil naar Ajax komen, teken aan de wand dat Ajax passe is voor veel spelers...
Defour wil volgend jaar wel komen, maar ja we hebben hem nu nodig.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:42:10 #209
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52424600
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:40 schreef Longmen het volgende:
Eigen schuld. Slechte prestaties, verhalen van mensen als Perez, Sonck, Nigel de Jong, Lindenbergh allemaal natrappen, slecht behandeld etc.

Daar kom je makkelijk mee weg als je prijzen pakt en aanzien hebt, maar een subtopper zonder succes kan zich dat helemaal niet veroorloven.

Kwestie van puur wanbeleid dus. .
Get woke, go broke!
pi_52424617
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eigen schuld. Slechte prestaties, verhalen van mensen als Perez, Sonck, Nigel de Jong, Lindenbergh allemaal natrappen, slecht behandeld etc.

Daar kom je makkelijk mee weg als je prijzen pakt en aanzien hebt, maar een subtopper zonder succes kan zich dat helemaal niet veroorloven.

Kwestie van puur wanbeleid dus. .
Is het ook. Wel pijnlijk voor de fans.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52424654
Vroeger gingen ze smeken om naar Ajax te komen, ZO een speler als Dani die naar Ajax was gekomen, zie je nu echt niet meer komen hoor.
AFC AJAX
pi_52424672
Hehehehe, gaan we mensen opbellen?

Kan me nog herinneren dat ik jaaaaaaaren geleden op Ajacieden aan het zoeken was in de CD-Foongids en ene T. Babangida uit Amstelveen en ene I. Babangida uit Volendam vond.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:44:34 #213
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52424686
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:42 schreef Longmen het volgende:

[..]

Is het ook. Wel pijnlijk voor de fans.
Heel pijnlijk, een grote naam in het voetbal met fans over de hele wereld, een goeie naam etc wordt ten grabbel gegooid.

Er moet snel iets gebeuren anders krijgt Ajax echt een feijenoord periode. En dat zou met zo'n club met zoveel geld niet mogen gebeuren.
Get woke, go broke!
pi_52424763
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:44 schreef Madine het volgende:
Hehehehe, gaan we mensen opbellen?

Kan me nog herinneren dat ik jaaaaaaaren geleden op Ajacieden aan het zoeken was in de CD-Foongids en ene T. Babangida uit Amstelveen en ene I. Babangida uit Volendam vond.
Ik ga in de winterstop kijken of ik Kaka of Ronaldinho kan zien in Brazilie neem ze dan mee naar Amsterdam
AFC AJAX
pi_52424792
Ik lees net dat Ten Cate de pingel voor ons terecht vond. Heeft hij dat echt gezegt? Dan is die vent ook niet meer serieus te nemen. En wat zei hij over de pingel voor Slavia? Die was natuurlijk onterecht...
pi_52424829
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik lees net dat Ten Cate de pingel voor ons terecht vond. Heeft hij dat echt gezegt? Dan is die vent ook niet meer serieus te nemen. En wat zei hij over de pingel voor Slavia? Die was natuurlijk onterecht...
Het waren beiden onzinnige strafschoppen.
pi_52424856
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:48 schreef Madine het volgende:

[..]

Het waren beiden onzinnige strafschoppen.
Eens, maar ik vraag me af wat Ten Cate er over gezegt heeft.
pi_52424859
quote:
Ja, echt nonsens. Suarez' grijns sprak boekdelen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52424892
quote:
Ach... hij zei dat hij niet kon zien welke penalties terecht waren of niet. Toen liet de NOS hem de beelden zien en toen vond hij die van Slavia onterecht (duidelijk aan de beelden te zien) en die van Ajax terecht (in de herhaling zag je die Tsjech met zijn hand aan Suarez nek zitten).

Ik kan begrijpen dat Ten Cate dat zei, no big deal.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52424893
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Eens, maar ik vraag me af wat Ten Cate er over gezegt heeft.
[beelden van Suarez die neer gaat]
Tom Egberts: Is dit een strafschop, Henk?
Henk Ten Cate: Ja, dat lijkt me wel een strafschop.

Dat was het wel.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:51:22 #221
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52424910
quote:
Precies dat ja. Altijd is het iemand anders' schuld. Dat je je falende spits niet naar de kant haalt en de man die je ervoor gehaald hebt niet inzet op een normaal tijdstip en het feit dat je faalhaas Colin neerzet ipv vd Wiel heeft NIETS met de nederlaag te maken hoor Henk, nee echt niet.

Tief toch op "vul transfer naar PSV opleverend scheldwoord in" .
Get woke, go broke!
pi_52425001
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Precies dat ja. Altijd is het iemand anders' schuld. Dat je je falende spits niet naar de kant haalt en de man die je ervoor gehaald hebt niet inzet op een normaal tijdstip en het feit dat je faalhaas Colin neerzet ipv vd Wiel heeft NIETS met de nederlaag te maken hoor Henk, nee echt niet.

Tief toch op "vul transfer naar PSV opleverend scheldwoord in" .
Mooi was dat hč? Weer wisselen na de 70e minuut, precies volgens het handboek. .
pi_52425008
Ben ik de enige die Ten Cates commentaar gisteren wel realistisch vond?

Hij zei dat Ajax niet verdiende te winnen omdat ze de kansen niet afmaakten. Ook vond hij dat Ajax weinig weggaf en dat Slavia Praag geen wonderploeg is.

Lijkt me allemaal vrij waar.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_52425033
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:54 schreef Blight het volgende:

[..]

Mooi was dat hč? Weer wisselen na de 70e minuut, precies volgens het handboek. .
Idd, ik zat aan die discussie hier op het forum eerder op de dag te denken....jahoor weer de 70ste minuut precies volgens de curcus hoe word ik trainer van Ajax
pi_52425061
Ach kom op, je kan ook overdrijven. Ik heb een aantal maal, op Colin na, hier op het forum precies die opstelling langs zien komen waarmee Ajax speelde. En hoewel Ajax alles behalve goed was kreeg het toch meer dan genoeg kansen. Dat spelers dan oog in oog met de keeper falen daar kan Henk op zo'n moment ook weinig aan doen.
pi_52425073
quote:

[..]

Dus hij had al eerder moeten wisselen, toen Suarez nog niet moe was?
pi_52425077
quote:

[..]

en 12 seconden toch
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:56:51 #228
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52425089
quote:

[..]

Ik snap dat oprecht niet. Men leest er steeds overheen als ik het post maar waarom doet hij dat?

Wissels zijn er om blessures te vervangen en op ELK moment dat het nodig is een falende speler te wisselen of om tactiek te wisselen bij achterstand/voorsprong.

je kan toch geen vast wissel moment hebben? Dat is in een dynamisch spel als voetbal gewoon onmogelijk, je kan soms in de 1ste minuut moeten wisselen...

Ik snap het echt niet....
Get woke, go broke!
pi_52425096
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:54 schreef koningdavid het volgende:

Hij zei dat Ajax niet verdiende te winnen omdat ze de kansen niet afmaakten. Ook vond hij dat Ajax weinig weggaf en dat Slavia Praag geen wonderploeg is.

Jawel, dat was allemaal wel realistisch. Maar laten we eerlijk zijn, als die val van Suarez een penalty waard was dan was die pingel van Slavia ook terecht.
pi_52425102
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:56 schreef koningdavid het volgende:
Dus hij had al moeten wisselen toen Suarez nog niet moe was?
Hij had die Urzaiz er al meteen na de rust in moeten gooien.
pi_52425118
ja precies, doet me denken aan Robben wisselen voor Bosvelt
AFC AJAX
pi_52425125
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik snap dat oprecht niet. Men leest er steeds overheen als ik het post maar waarom doet hij dat?

Wissels zijn er om blessures te vervangen en op ELK moment dat het nodig is een falende speler te wisselen of om tactiek te wisselen bij achterstand/voorsprong.

je kan toch geen vast wissel moment hebben? Dat is in een dynamisch spel als voetbal gewoon onmogelijk, je kan soms in de 1ste minuut moeten wisselen...

De wissel van Mitea vergeten?
pi_52425130
quote:

het is inderdaad allemaal waar maar als je zelf niet scoor mag je geen goal weg geven thuis. zeker niet op de manier waarop het gebeurde. Dan had ie best aan zichzelf mogen af vragen of Colin d ebeste optie was op die stek.
pi_52425133
quote:

[..]

Ja inderdaad, ik snap dat ook niet. Louis van Gaal schroomt bijvoorbeeld niet om een speler in de 30e minuut glashard van het veld te halen, of er in de rust 2 om te wisselen. Een heel enkele keer wil het dan gebeuren dat hij te snel zonder wissels zit wanneer iemand een blessure oploopt, maarja: zonder risico's te nemen win je nooit iets..
pi_52425145
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:57 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Uitzondering op de 'regel'.
pi_52425154
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:56 schreef koningdavid het volgende:
Dus hij had al moeten wisselen toen Suarez nog niet moe was?
Ja.

Hij Colin er al in de rust uit moeten halen.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:59:00 #237
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52425157
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:57 schreef koningdavid het volgende:

[..]

1 zwaluw.....
Get woke, go broke!
pi_52425161
quote:

[..]

Waarschijnlijk omdat spelers zo rond de 70ste minuut moe worden.. en als hij ze eerder eraf haalt vindt hij dat de basisspeler te kort heeft gespeeld ofzo En na de 70ste minuut is het te laat om iets te forceren.. zoiets zal het zijn
pi_52425182
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:57 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hij had die Urzaiz er al meteen na de rust in moeten gooien.
Voor wie?

Ik vond Urzaiz niet zo'n goede wissel, het werd toen gelijk 'lange-ballen voetbal' en dat ligt die Tsjechen wel. Als ze dat al na rust hadden moeten spelen was het helemaal een ramp geweest.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 16:00:27 #240
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52425193
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:58 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ja.

Je moet toch gewoon na zo'n eerste helft je spelers op scherp zetten in de kleedkamer? KJH, als je zo blijft spelen haal ik je na 10 min naar de kant. Colin, zo gaat het niet je krijgt nog 10 min om scherper te worden anders ga je eruit...

Nu weten spelers dat hoe slecht ze ook spelen, ze halen toch de 70 min wel,. en das net lekker voor je echt moe wordt...
Get woke, go broke!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 16:00:50 #241
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52425207
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:59 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Voor wie?

Ik vond Urzaiz niet zo'n goede wissel, het werd toen gelijk 'lange-ballen voetbal' en dat ligt die Tsjechen wel. Als ze dat al na rust hadden moeten spelen was het helemaal een ramp geweest.
Voor faalhaas KJH natuurlijk! Daar issie hij 100% voor gehaald!
Get woke, go broke!
pi_52425212
quote:

[..]

Voor wie?

Voor Kennedy ofzo, die stond toch niet lekker op die rechtsbuiten en dan had je Rommedahl op z'n plek kunnen zetten waar die hoort.
pi_52425222
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:58 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ja.

Colin voor Van der Wiel zou een logische wissel zijn geweest ja. Colin voor een middenvelder of aanvaller niet.
pi_52425230
quote:

[..]

Voor wie?

Mee eens. Maar Jurgen Colin verdiende op basis van zijn spel in de eerste helft niet veel meer dan een wissel. En zeker gezien het verdienstelijke optreden van Van Der Wiel tegen PSV, leek mij een wissel wel logisch.

Als een speler om wat voor reden dan ook opeens verder onder de maat presteert lijkt het mij het beste om die speler op tijd te wisselen. Colin heeft in de tweede helft nog wel wat aardige dingen laten zien, maar al met al had het heel anders kunnen lopen als hij die goal niet had ingeleid. Hij speelde gewoon ongelukkig.
pi_52425264
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:01 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Colin voor Van der Wiel zou een logische wissel zijn geweest ja. Colin voor een middenvelder of aanvaller niet.
Voor Van der Wiel bedoel ik ja.
pi_52425286
Van der Wiel had sowieso in de basis moet starten ipv Colin, maar ja, maakt dat Ten Cate maar eens wijs.
pi_52425319
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Voor faalhaas KJH natuurlijk! Daar issie hij 100% voor gehaald!
Sorry hoor maar ik vind dat hij geen enkel goede bal heeft gehad in of rondom de 16. Op die pengel na dan.
pi_52425355
Vd Wiel word een van de beste verdedigers van Nederlands die gast is echt goed, maar Colin speelt gewoon een hele wedstrijd WTF. Ik snap dat ook niet hoor, hopelijk ziet Ten Cate dat wel in aankomend weekend.
AFC AJAX
pi_52425361
Misschien is Colin wel de buitenechtelijke zoon van Ten Cate. Kan het niet anders verklaren.
pi_52425363
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:01 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Voor Kennedy ofzo, die stond toch niet lekker op die rechtsbuiten en dan had je Rommedahl op z'n plek kunnen zetten waar die hoort.
Wat ik vooral vreemd vond was waarom Suarez tot de 70e minuut op 10 heeft gespeeld. Ten Cate gaf als reden voor deze onverwachte actie dat de rechtsback van Slavia vaak op zou komen stomen en dat Rommedahl in verdedigend opzicht beter en meer ervaren was dan Suarez. Ik heb die back echter zelden tot nooit langs de zijlijn zien stomen, volgens mij was die jongen zo gevaarlijk niet.

Persoonlijk had ik Kennedy dus al veel eerder alsnog op 10 gezet, en dan Rommedahl naar rechts en Suarez op links. Het was duidelijk dat Suarez moeite had met zijn nieuwe rol als 10 en dat hij met de bal aan de voet altijd een actie naar links toe maakte. Kennedy heeft meer ervaring op 10 en Rommedahl komt beter tot zijn recht op de rechterflank. 1 + 1 is bij mij nog steeds twee, dus ik had de boel al snel omgezet.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 16:06:31 #251
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52425377
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:04 schreef Chadi het volgende:

[..]

Sorry hoor maar ik vind dat hij geen enkel goede bal heeft gehad in of rondom de 16. Op die pengel na dan.
Goh, hij mag 18 min meedoen in een team dat hij niet kent tegen een tegenstander die er vol ingaat en leidt... gek he dat hij "het weer eens niet bracht"

Dat gelul paste HtC ook altijd op Perez toe, hij mag in 18 min proberen het tij in zijn eentje te keren (en verdomd dat het hem een paar keer gelukt is ook!!!) en als het niet lukt is het zijn schuld..
Get woke, go broke!
pi_52425387
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:06 schreef BonJovi het volgende:
Vd Wiel word een van de beste verdedigers van Nederlands die gast is echt goed, maar Colin speelt gewoon een hele wedstrijd WTF. Ik snap dat ook niet hoor, hopelijk ziet Ten Cate dat wel in aankomend weekend.
Die Colin is zogezegd gehaald voor de breedte, maar ik denk dat hij onder Ten Cate binnen de kortste keren een basisplaats krijgt.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 16:07:19 #253
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52425403
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:06 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Die Colin is zogezegd gehaald voor de breedte, maar ik denk dat hij onder Ten Cate binnen de kortste keren een basisplaats krijgt.
gelukkig hebben we de medische staf nog .
Get woke, go broke!
pi_52425421
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:03 schreef Urquhart het volgende:
Van der Wiel had sowieso in de basis moet starten ipv Colin, maar ja, maakt dat Ten Cate maar eens wijs.
Zondag staat Colin er weer gewoon in hoor. Henk wil natuurlijk niet laten blijken dat zijn "aanwinst" Colin het niveau niet aankan. Dan zou hij zijn eigen ongelijk laten blijken, en hij heeft natuurlijk nooit ongelijk.

Ben mischien wel erg negatief ineens, maar ja wat wil je na zo'n belangrijke wedstrijd.
pi_52425470
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Goh, hij mag 18 min meedoen in een team dat hij niet kent tegen een tegenstander die er vol ingaat en leidt... gek he dat hij "het weer eens niet bracht"

Dat gelul paste HtC ook altijd op Perez toe, hij mag in 18 min proberen het tij in zijn eentje te keren (en verdomd dat het hem een paar keer gelukt is ook!!!) en als het niet lukt is het zijn schuld..
Waar heb je het over?
pi_52425480
Waarschijnlijk over Urzaiz.
pi_52425486
quote:

Ik heb zijn commentaar helemaal niet gehoord, maar als hij zegt dat het voor ons wél een pingel was en die van Slavia niet, dan kun je zo'n vent toch niet meer serieus nemen? Het was allebei absoluut geen pingel. Het zou hem sieren als hij ook had toegegeven dat de pingel die Suarez mee kreeg onverdiend was..
pi_52425536
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:06 schreef Blight het volgende:

[..]

Wat ik vooral vreemd vond was waarom Suarez tot de 70e minuut op 10 heeft gespeeld. Ten Cate gaf als reden voor deze onverwachte actie dat de rechtsback van Slavia vaak op zou komen stomen en dat Rommedahl in verdedigend opzicht beter en meer ervaren was dan Suarez. Ik heb die back echter zelden tot nooit langs de zijlijn zien stomen, volgens mij was die jongen zo gevaarlijk niet.

Persoonlijk had ik Kennedy dus al veel eerder alsnog op 10 gezet, en dan Rommedahl naar rechts en Suarez op links. Het was duidelijk dat Suarez moeite had met zijn nieuwe rol als 10 en dat hij met de bal aan de voet altijd een actie naar links toe maakte. Kennedy heeft meer ervaring op 10 en Rommedahl komt beter tot zijn recht op de rechterflank. 1 + 1 is bij mij nog steeds twee, dus ik had de boel al snel omgezet.
En ik vraag me dus af hoe dit tegen de Graafschap staat..
  donderdag 16 augustus 2007 @ 16:14:51 #259
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52425649
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:09 schreef Madine het volgende:
Waarschijnlijk over Urzaiz.
Idd. dat zei ik toch?
Get woke, go broke!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 16:16:44 #260
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52425714
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik heb zijn commentaar helemaal niet gehoord, maar als hij zegt dat het voor ons wél een pingel was en die van Slavia niet, dan kun je zo'n vent toch niet meer serieus nemen? Het was allebei absoluut geen pingel. Het zou hem sieren als hij ook had toegegeven dat de pingel die Suarez mee kreeg onverdiend was..
Hij staat daar op het veld naar een monitor van 10cm bij 10cm te kijken en dan moet hij in 1x maar uitmaken of het wel of geen penalty was. Met naast je Tom Egbers....de grootste mislukkeling als het aankomt op het enigzins strak regisseren van z'n eigen interviews aankomt. Wat een drama die vent.
pi_52425784

pi_52425795
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Idd. dat zei ik toch?
ja ok. Dacht over KJH want die kreeg echt geen enkel bespeelbare bal.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 16:21:20 #263
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52425844
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:19 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]
Ik vergeef ze alles. D'r werkt een mokkel .
pi_52425883
Tja, het was niet sterk gisteren...

Jürgen Colin in balbezit zwak, verdedigend wisselend. Had een prima interceptie toen die Tsjech ineens door het centrum doorbrak, anders stond die oog in oog met Stekelenburg.

Jaap Stam er gewoon uitgelopen door die Tsjech bij de inleiding op 0-1.

Urby Emanuelson heeft ook betere duels gespeeld.

Vermaelen was wel okee, zat er vaak goed tussen defensief.

Gabri speelde vlak en onopvallend, miste zijn kenmerkende pit.

Suárez speelde vooral aanvallend goed, moet niet als 10 voetballen. Pech in de afwerking, smerige schwalbe, heerlijke grijns.

Heitinga af en toe veel te onrustig en onnodig agressief. Later te geforceerd op zoek naar 1-1, met gekke schoten.

Rommedahl moest te vaak verdedigend werk doen en kon zelf niet veel gevaar stichten.

Huntelaar, tja, dan heet je de Hunter, maar dan schiet je in als een heel klein Huntertje.... Pingel moet raak als je een vent bent, tenzij de goalie een wereldredding maakt.

Bakirçioglu af en toe ongelukkig, wel keihard werkend.

Urzaíz kon niets doen als breekijzer.

Kortom, vrij matig allemaal.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52426063
Vermaelen is gewoon een zekerheidje geworden. Zou me niet verbazen als de grote clubs volgend seizoen aankloppen voor hem.
pi_52426252
Ach laten we het allemaal nog niet overdrijven, laten we hopen dat ten Cate ervan geleerd heeft en zijn opstelling daarop aanpast voor de volgende wedstrijd. Vertonghen, Delorge, Schilder, Urzaiz zullen allemaal weer fit zijn. En ook zondag een wedstrijd om wedstrijdritme te krijgen en te leren voetballen zonder Sneijder. 1 goal en het staat alweer gelijk.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 16:38:38 #267
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52426377
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:34 schreef Wooldoor het volgende:
Vertonghen, Delorge, Schilder, Urzaiz zullen allemaal weer fit zijn.
Oh gelukkig

Wat 3e garnituur wat weer fit is
pi_52426381
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:22 schreef methodmich het volgende:

Vermaelen was erg goed, maar Stam werd er zeker niet uitgelopen. Op het moment dat de bal diep werd gegeven stond Vermaelen daar gewoon niet, en Emanuelson evenmin. Stam had er wellicht best bij kunnen komen, maar op het moment supreme kruiste Emanuelson voorlangs waardoor Stam in moest houden en terugweek naar het centrum.

Kortom, Colin verspeelde de bal, Vermaelen was nergens te bekennen, en Emanuelson ging ineens de man van Stam/Colin dekken.

Volgens mij was die Janga daarbij linksbenig, en had 'ie met rechts moeten schieten. Het was dus sowieso een domme beslissing om hem onderuit te trekken. Ook al begint de overtreding buiten de 16, hij zet hem erbinnen voort en dan kan de scheids hem gewoon op de stip leggen.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 16:40:31 #269
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52426437
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:34 schreef Wooldoor het volgende:
Ach laten we het allemaal nog niet overdrijven, laten we hopen dat ten Cate ervan geleerd heeft en zijn opstelling daarop aanpast voor de volgende wedstrijd. Vertonghen, Delorge, Schilder, Urzaiz zullen allemaal weer fit zijn. En ook zondag een wedstrijd om wedstrijdritme te krijgen en te leren voetballen zonder Sneijder. 1 goal en het staat alweer gelijk.
Ik ga het pas niet overdrijven als we 2 weken verder zijn en alle wedstrijden gewonnen hebben en dus ook CL spelen.

Lukt dat niet 100% is het seizoen al kut...
Get woke, go broke!
pi_52426483
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:38 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Oh gelukkig

Wat 3e garnituur wat weer fit is
We kunnen Vertonghen goed gebruiken. Beetje pit in het elftal.
pi_52426500
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:38 schreef Chivu het volgende:

[..]

Vermaelen was erg goed, maar Stam werd er zeker niet uitgelopen. Op het moment dat de bal diep werd gegeven stond Vermaelen daar gewoon niet, en Emanuelson evenmin. Stam had er wellicht best bij kunnen komen, maar op het moment supreme kruiste Emanuelson voorlangs waardoor Stam in moest houden en terugweek naar het centrum.

Kortom, Colin verspeelde de bal, Vermaelen was nergens te bekennen, en Emanuelson ging ineens de man van Stam/Colin dekken.

Volgens mij was die Janga daarbij linksbenig, en had 'ie met rechts moeten schieten. Het was dus sowieso een domme beslissing om hem onderuit te trekken. Ook al begint de overtreding buiten de 16, hij zet hem erbinnen voort en dan kan de scheids hem gewoon op de stip leggen.
Die penalty was 100 % terecht natuurlijk, daar kan geen discussie over bestaan, wat Ten Cate ook wil beweren.
www.thuisuiteten.nl
pi_52426544
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:38 schreef Chivu het volgende:

[..]

Met rechts had ie inderdaad weinig kunnen klaren. En de verdediging was er niet omdat ze in de aanval waren.
pi_52426658
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ga het pas niet overdrijven als we 2 weken verder zijn en alle wedstrijden gewonnen hebben en dus ook CL spelen.

Lukt dat niet 100% is het seizoen al kut...
Tuurlijk geen kwalificatie maakt dit seizoen echt compleet kut, maar er moeten nog 90 minuten gespeeld worden waarin we 1 doelpunt achterstaan.
Ik voorspelde al voor de wedstrijd dat het allemaal kut zou worden en dat werd het ook, maar het werd niet kansloos want we hadden wel degelijk 3-4 kansen die erin hadden gemoeten. Die kansen zullen in praag ook wel komen alleen dan moeten ze gewoon worden afgemaakt.
pi_52426659
Trouwens, gewoon veel hoge ballen voor het doel langs geven in Praag. Of het nu de eigen goal is, of dat van Slavia. Die gasten lijken wel handballers joh. Eerst die eerste gele kaart van die Vlcek, daarna nog die Fransoos die in eigen strafschopgebied met z'n arm naar de bal ging (vlak voor die halve kans van Suarez). Jammer dat hij 'm niet raakte, geel en een pingel en het wedstrijdverloop had heel anders geweest. De ene pingel is de andere niet, natuurlijk.
pi_52426706
Je kan bij die hoge ballen ook een linie ervoor 2 mensen neer zetten .
pi_52426748
Weet iemand toevallig of die Van der Zee niet verdwaald is in een Braziliaans oerwoud?
pi_52426785
Groeten uit de rimboe
AFC AJAX
pi_52426786
Van der Zee is gewoon een PSV'er, die gasten lachen zich kapot in Eindhoven.
pi_52427095
Trouwens werd hier El-Hamdaoui geopperd. Van mij mag die jongen komen, zolang die 2-3 aankopen die ook zouden komen ook maar worden gehaald, het basismateriaal. Die jongen kost niets, is creatief zat en kan prima op de ontbrekende posities uit de voeten.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:01:17 #280
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52427135
Vind dat van der Zee verhaal ook heel vaag.

Natuurlijk scout hij pas kort voor Ajax, maar hij heeft in zijn PSV tijd nog wel wat jongetjes in een boekje staan ofzo lijkt me?

Maar goed, daar moeten we nu dan ook maar ff niet op rekenen nog.
Get woke, go broke!
pi_52427202
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:00 schreef Chivu het volgende:
Trouwens werd hier El-Hamdaoui geopperd. Van mij mag die jongen komen, zolang die 2-3 aankopen die ook zouden komen ook maar worden gehaald, het basismateriaal. Die jongen kost niets, is creatief zat en kan prima op de ontbrekende posities uit de voeten.
Feyenoord heeft hem al een aanbieding gedaan, vrees dat hij daar als Rotterdammer eerder op in zal gaan dan als Ajax komt.
www.thuisuiteten.nl
pi_52427265
quote:
Dat was meer een fout van mij omdat ik El Ahmadi van Twente bedoelde, het was niet zo van 'Ik wil El-Hamdaoui bij Ajax'.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52427272
quote:
Lijkt mij niets.. dan heb ik nog liever Boutahar..
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:06:44 #284
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52427299
Van Geel maakt geen gebruik van de scouting. Hij koopt alleen spelers die hij zelf al kent of die TC heeft aangeraden. Alleen Ogararu is via de scouting gekomen.
pi_52427304
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:03 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord heeft hem al een aanbieding gedaan, vrees dat hij daar als Rotterdammer eerder op in zal gaan dan als Ajax komt.
Niet geschoten is altijd mis, natuurlijk!
pi_52427423
Nou de beurs is dicht, waar is DE speler van de heer van Geel?
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52427458
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:22 schreef methodmich het volgende:
Tja, het was niet sterk gisteren...

Jürgen Colin in balbezit zwak, verdedigend wisselend. Had een prima interceptie toen die Tsjech ineens door het centrum doorbrak, anders stond die oog in oog met Stekelenburg.

Urby Emanuelson heeft ook betere duels gespeeld.

Gabri speelde vlak en onopvallend, miste zijn kenmerkende pit.

Suárez speelde vooral aanvallend goed, moet niet als 10 voetballen. Pech in de afwerking, smerige schwalbe, heerlijke grijns.

Heitinga af en toe veel te onrustig en onnodig agressief. Later te geforceerd op zoek naar 1-1, met gekke schoten.

Rommedahl moest te vaak verdedigend werk doen en kon zelf niet veel gevaar stichten.

Huntelaar, tja, dan heet je de Hunter, maar dan schiet je in als een heel klein Huntertje.... Pingel moet raak als je een vent bent, tenzij de goalie een wereldredding maakt.

Bakirçioglu af en toe ongelukkig, wel keihard werkend.

Urzaíz kon niets doen als breekijzer.

Kortom, vrij matig allemaal.
Suárez speelde niet eens zo slecht, zorgde voor veel gevaar maar met een effectiviteit van 0.
Verder is hij meester in het missen van kansen voor open doel. Scoren is iets wat hij blijkbaar nog moet leren.

Rommedahl maakte zelden gebruik van zijn snelheid en het is niet zo dat hij te maken had met een van de lastige verdedigers van Europa. Verder koos hij vaak een te moeilijke oplossing. Als hij 1 goede voorzet heeft geleverd dan is het veel.

Bakirçioglu werkte inderdaad hard, maar te roekeloos, doet te veel op kracht en is niet slim en geslepen genoeg om ook daadwerkelijk iets te bereiken. Is bovendien te zelfzuchtig, schiet liever zelf op doel van 30 meter dan dat hij voorgeeft.

Urzaíz kon niets doen als breekijzer. En het winnen van kopduels is hij blijkbaar verleerd.

Kortom, vrij matige aankopen allemaal. Hier win je de landstitel niet mee en ALS we de CL halen dan is het na de groepsfase einde verhaal.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_52427462
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:06 schreef Chivu het volgende:

[..]

Niet geschoten is altijd mis, natuurlijk!
Denk toch dat ze een goede kans maken. Momenteel is de kans op speeltijd volgens mij groter bij Ajax dan bij Feyenoord. Volgens mij wordt er ook aanzienlijk meer betaald (salaris) bij Ajax. Zou het geen verkeerde aankoop vinden alhoewel hij geen topper is. Heeft wel potentie en is creatief, iets wat bij dit Ajax ontbeekt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:11:35 #289
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52427468
Wat heeft het sluiten van de beurs er mee te maken?
pi_52427474
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:10 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat lul jij nou weer.
pi_52427493
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:11 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Wat heeft het sluiten van de beurs er mee te maken?
Mocht Ajax aankopen doen, wordt het meestal na beurstijd naar buiten gebracht. Heeft wat te maken met aandeelhouders ofzo.
pi_52427505
Nu dat geld toch boven sportief resultaat geplaatst is:
Ook Ajax behoorde tot de grote verliezers. Het aandeel van de voetbalclub, die woensdag verloor van Slavia Praag, dook 4,4% omlaag naar ¤8,50.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_52427507
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:10 schreef fuckbuddy het volgende:
wat boeit jou dat, ga naar het AZ topic ofzo
AFC AJAX
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:13:45 #294
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52427546
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:12 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Mocht Ajax aankopen doen, wordt het meestal na beurstijd naar buiten gebracht. Heeft wat te maken met aandeelhouders ofzo.
Onzin. Meestal worden transfers bekend gemaakt als de beurs open is. Soms na sluitingstijd.
pi_52427565
Nou Van Geel, haal iig IETS, want nu is het KUT en hebben we nog niks.
Ja, we hebben lachende aandeelhouders, maar das ook niet alles.
pi_52427597
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:11 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Suárez speelde niet eens zo slecht, zorgde voor veel gevaar maar met een effectiviteit van 0.
Verder is hij meester in het missen van kansen voor open doel. Scoren is iets wat hij blijkbaar nog moet leren.

Rommedahl maakte zelden gebruik van zijn snelheid en het is niet zo dat hij te maken had met een van de lastige verdedigers van Europa. Verder koos hij vaak een te moeilijke oplossing. Als hij 1 goede voorzet heeft geleverd dan is het veel.

Bakirçioglu werkte inderdaad hard, maar te roekeloos, doet te veel op kracht en is niet slim en geslepen genoeg om ook daadwerkelijk iets te bereiken. Is bovendien te zelfzuchtig, schiet liever zelf op doel van 30 meter dan dat hij voorgeeft.

Urzaíz kon niets doen als breekijzer. En het winnen van kopduels is hij blijkbaar verleerd.

Kortom, vrij matige aankopen allemaal. Hier win je de landstitel niet mee en ALS we de CL halen dan is het na de groepsfase einde verhaal.
Beetje onzinnige conclusie. Ik denk juist dat Suarez en Bakircioglu erg goede aankopen zijn, dat Rommedahl ook nog wel zijn bijdrage kan hebben in de competitie en dat je Urzaiz niet kan beoordelen na een kwartiertje.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:15:42 #297
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52427599
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:14 schreef Scorpie het volgende:
Nou Van Geel, haal iig IETS, want nu is het KUT en hebben we nog niks.
Ja, we hebben lachende aandeelhouders, maar das ook niet alles.
Die lachen dus ook niet, koers is gekelderd .

Niemand lacht, ja elke andere club die Ajax haat :p.
Get woke, go broke!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:16:13 #298
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52427618
Wat zit men nou te piepen om versterking?
Je krijgt toch niks bijzonders neem ik aan...dus eigenlijk is het vooral weggegooid geld + je betaalt altijd teveel.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:16:57 #299
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52427644
Ja, want die aandeelhouders verdienen er lekker veel mee he... Die maken waarschijnlijk meer kosten op de aandelen dan dat ze ermee verdienen. Niemand gaat Ajax aandelen kopen om geld te verdienen. Er is geloof ik nog maar 1 of 2 keer divident uitgekeerd.
pi_52427674
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:12 schreef BonJovi het volgende:

[..]

wat boeit jou dat, ga naar het AZ topic ofzo
12 over 5, je dienst zit er weer op en je mocht ook "even internetten"..
pi_52427675
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:16 schreef PLAE@ het volgende:

Wat zit men nou te piepen om versterking?
Je krijgt toch niks bijzonders neem ik aan...dus eigenlijk is het vooral weggegooid geld + je betaalt altijd teveel.
Klopt. Het is eigenlijk sowieso een kutsituatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')