Goh, hij mag 18 min meedoen in een team dat hij niet kent tegen een tegenstander die er vol ingaat en leidt... gek he dat hij "het weer eens niet bracht"quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind dat hij geen enkel goede bal heeft gehad in of rondom de 16. Op die pengel na dan.
Die Colin is zogezegd gehaald voor de breedte, maar ik denk dat hij onder Ten Cate binnen de kortste keren een basisplaats krijgt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:06 schreef BonJovi het volgende:
Vd Wiel word een van de beste verdedigers van Nederlands die gast is echt goed, maar Colin speelt gewoon een hele wedstrijd WTF. Ik snap dat ook niet hoor, hopelijk ziet Ten Cate dat wel in aankomend weekend.
gelukkig hebben we de medische staf nogquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Colin is zogezegd gehaald voor de breedte, maar ik denk dat hij onder Ten Cate binnen de kortste keren een basisplaats krijgt.
Zondag staat Colin er weer gewoon in hoor. Henk wil natuurlijk niet laten blijken dat zijn "aanwinst" Colin het niveau niet aankan. Dan zou hij zijn eigen ongelijk laten blijken, en hij heeft natuurlijk nooit ongelijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:03 schreef Urquhart het volgende:
Van der Wiel had sowieso in de basis moet starten ipv Colin, maar ja, maakt dat Ten Cate maar eens wijs.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, hij mag 18 min meedoen in een team dat hij niet kent tegen een tegenstander die er vol ingaat en leidt... gek he dat hij "het weer eens niet bracht"
Dat gelul paste HtC ook altijd op Perez toe, hij mag in 18 min proberen het tij in zijn eentje te keren (en verdomd dat het hem een paar keer gelukt is ook!!!) en als het niet lukt is het zijn schuld..
Ik heb zijn commentaar helemaal niet gehoord, maar als hij zegt dat het voor ons wél een pingel was en die van Slavia niet, dan kun je zo'n vent toch niet meer serieus nemen? Het was allebei absoluut geen pingel. Het zou hem sieren als hij ook had toegegeven dat de pingel die Suarez mee kreeg onverdiend was..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:54 schreef koningdavid het volgende:
Ben ik de enige die Ten Cates commentaar gisteren wel realistisch vond?
Hij zei dat Ajax niet verdiende te winnen omdat ze de kansen niet afmaakten. Ook vond hij dat Ajax weinig weggaf en dat Slavia Praag geen wonderploeg is.
Lijkt me allemaal vrij waar.![]()
En ik vraag me dus af hoe dit tegen de Graafschap staat..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:06 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat ik vooral vreemd vond was waarom Suarez tot de 70e minuut op 10 heeft gespeeld. Ten Cate gaf als reden voor deze onverwachte actie dat de rechtsback van Slavia vaak op zou komen stomen en dat Rommedahl in verdedigend opzicht beter en meer ervaren was dan Suarez. Ik heb die back echter zelden tot nooit langs de zijlijn zien stomen, volgens mij was die jongen zo gevaarlijk niet.
Persoonlijk had ik Kennedy dus al veel eerder alsnog op 10 gezet, en dan Rommedahl naar rechts en Suarez op links. Het was duidelijk dat Suarez moeite had met zijn nieuwe rol als 10 en dat hij met de bal aan de voet altijd een actie naar links toe maakte. Kennedy heeft meer ervaring op 10 en Rommedahl komt beter tot zijn recht op de rechterflank. 1 + 1 is bij mij nog steeds twee, dus ik had de boel al snel omgezet.
Idd. dat zei ik toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:09 schreef Madine het volgende:
Waarschijnlijk over Urzaiz.
Hij staat daar op het veld naar een monitor van 10cm bij 10cm te kijken en dan moet hij in 1x maar uitmaken of het wel of geen penalty was. Met naast je Tom Egbers....de grootste mislukkeling als het aankomt op het enigzins strak regisseren van z'n eigen interviews aankomt. Wat een drama die vent.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb zijn commentaar helemaal niet gehoord, maar als hij zegt dat het voor ons wél een pingel was en die van Slavia niet, dan kun je zo'n vent toch niet meer serieus nemen? Het was allebei absoluut geen pingel. Het zou hem sieren als hij ook had toegegeven dat de pingel die Suarez mee kreeg onverdiend was..
Oh gelukkigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:34 schreef Wooldoor het volgende:
Vertonghen, Delorge, Schilder, Urzaiz zullen allemaal weer fit zijn.
Vermaelen was erg goed, maar Stam werd er zeker niet uitgelopen. Op het moment dat de bal diep werd gegeven stond Vermaelen daar gewoon niet, en Emanuelson evenmin. Stam had er wellicht best bij kunnen komen, maar op het moment supreme kruiste Emanuelson voorlangs waardoor Stam in moest houden en terugweek naar het centrum.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:22 schreef methodmich het volgende:
Jaap Stam er gewoon uitgelopen door die Tsjech bij de inleiding op 0-1.
Vermaelen was wel okee, zat er vaak goed tussen defensief.
Ik ga het pas niet overdrijven als we 2 weken verder zijn en alle wedstrijden gewonnen hebben en dus ook CL spelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:34 schreef Wooldoor het volgende:
Ach laten we het allemaal nog niet overdrijven, laten we hopen dat ten Cate ervan geleerd heeft en zijn opstelling daarop aanpast voor de volgende wedstrijd. Vertonghen, Delorge, Schilder, Urzaiz zullen allemaal weer fit zijn. En ook zondag een wedstrijd om wedstrijdritme te krijgen en te leren voetballen zonder Sneijder. 1 goal en het staat alweer gelijk.
We kunnen Vertonghen goed gebruiken. Beetje pit in het elftal.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Oh gelukkig![]()
Wat 3e garnituur wat weer fit is
Die penalty was 100 % terecht natuurlijk, daar kan geen discussie over bestaan, wat Ten Cate ook wil beweren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:38 schreef Chivu het volgende:
[..]
Vermaelen was erg goed, maar Stam werd er zeker niet uitgelopen. Op het moment dat de bal diep werd gegeven stond Vermaelen daar gewoon niet, en Emanuelson evenmin. Stam had er wellicht best bij kunnen komen, maar op het moment supreme kruiste Emanuelson voorlangs waardoor Stam in moest houden en terugweek naar het centrum.
Kortom, Colin verspeelde de bal, Vermaelen was nergens te bekennen, en Emanuelson ging ineens de man van Stam/Colin dekken.
Volgens mij was die Janga daarbij linksbenig, en had 'ie met rechts moeten schieten. Het was dus sowieso een domme beslissing om hem onderuit te trekken. Ook al begint de overtreding buiten de 16, hij zet hem erbinnen voort en dan kan de scheids hem gewoon op de stip leggen.
Met rechts had ie inderdaad weinig kunnen klaren. En de verdediging was er niet omdat ze in de aanval waren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:38 schreef Chivu het volgende:
[..]
Vermaelen was erg goed, maar Stam werd er zeker niet uitgelopen. Op het moment dat de bal diep werd gegeven stond Vermaelen daar gewoon niet, en Emanuelson evenmin. Stam had er wellicht best bij kunnen komen, maar op het moment supreme kruiste Emanuelson voorlangs waardoor Stam in moest houden en terugweek naar het centrum.
Kortom, Colin verspeelde de bal, Vermaelen was nergens te bekennen, en Emanuelson ging ineens de man van Stam/Colin dekken.
Volgens mij was die Janga daarbij linksbenig, en had 'ie met rechts moeten schieten. Het was dus sowieso een domme beslissing om hem onderuit te trekken. Ook al begint de overtreding buiten de 16, hij zet hem erbinnen voort en dan kan de scheids hem gewoon op de stip leggen.
Tuurlijk geen kwalificatie maakt dit seizoen echt compleet kut, maar er moeten nog 90 minuten gespeeld worden waarin we 1 doelpunt achterstaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga het pas niet overdrijven als we 2 weken verder zijn en alle wedstrijden gewonnen hebben en dus ook CL spelen.
Lukt dat niet 100% is het seizoen al kut...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |